Erica Holmberg
Registrerad mäklare sedan 2013
Aktiv på Reco.se sedan 2013
2018-05 - 2018-11
Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Att få träffa så många spännande och trevliga kunder och att få hjälpa dem i en av deras viktigaste processer i livet. Dessutom är mitt jobb både flexibelt och varierande.

Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Jag jobbar stenhårt för att få både nöjda säljare och köpare. Nöjda kunder är A och O i detta jobb.
För att få nöjda kunder gäller det att vara tillgänglig som mäklare och alltid vara påläst på objekt och marknad. Jag har jobbat länge i mitt område, vilket gör att jag kan allt från dagisplatser till smultronställen.
Samtidigt älskar jag mitt jobb, vilket gör allt mycket lättare!

Vad gör du helst på fritiden?
Jag gör det klassiska - Umgås med vänner och familj. Tränar gärna på gym, promenerar i naturen och så älskar jag djur! Läs mer

Läs vad 230 kunder tycker om Erica Holmberg

• Sigge D sålde sin bostad med hjälp av Erica Holmberg en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Erica är en hårt arbetande, seriös och lyhörd mäklare. Hon gav verkligen allt när hon sålde vår lägenhet och rekommenderas starkt. Läs mer
    Erica H gillar detta
  • Malin C sålde sin bostad med hjälp av Erica Holmberg en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Erica kan Essingen som sin egen ficka och är mycket kunnig om bostadsmarknaden i området. Hon är dessutom mycket trevlig, professionell, pålitlig och enkel att ha att göra med. Jag sålde en mini-två, min första egna lägenhet som jag också hade köpt med Erica som mäklare för 3 år sedan. Efter ett gott bemötande vid köpet då valde jag att kontakta Erica ny när jag skulle sälja och jag blev inte besviken. Läs mer
    Erica H gillar detta
  • Mikaela S sålde sin bostad med hjälp av Erica Holmberg en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Sålde en etta på Lilla Essingen och vill verkligen rekommendera Erica. Hon är proffesionell, hjälpsam och kunnig! Läs mer
    Erica H gillar detta
  • Birgitta T sålde sin bostad med hjälp av Erica Holmberg en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Erica skötte försäljningen av min lägenhet på ett mycket professionellt sätt från start till mål. Inkännande och behagligt sätt som gav mig stor trygghet och skapade förtroende för henne som mäklare. Kan varmt rekommendera Erica om du är på väg att sälja din lägenhet. Läs mer
  • Anna M
    Anna M sålde sin bostad med hjälp av Erica Holmberg en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Att sälja sin lägenhet på en skakig bostadsmarknad är jobbigt, särskilt när man redan köpt nytt. Erica fick mig att känna mig lugn och trygg under hela processen utan att lova för mycket. Hon är lätt att samarbeta med, ger snabb återkoppling och är otroligt skarp. Att det sen i slutändan blev en toppenförsäljning är ju förstås också ett plus 😉 Läs mer
    Erica H gillar detta
  • Madeleine K sålde sin bostad med hjälp av Erica Holmberg en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Jag sålde en tvåa i Bromma. Hon gjorde allt för att jag skulle få det jag ville ha, trots en tuff marknad. Läs mer
  • Oscar B
    Oscar B köpte sin bostad med hjälp av Erica Holmberg en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Jag har köpt en lägenhet på stora Essingen, vänskapsvägen 40.
    Var på en visning på en annan lägenhet egentligen som jag inte fastna för så jag och Erica börja prata, Erica fråga vad jag var ute efter storlek, pris osv...
    Tipsade mig om den lägenhet jag nu köpt och jag är så jäkla glad och lycklig.
    Med de sagt så tycker jag att Ericas bemötande var exeptionellelt. hade inga förväntningar riktigt....
    Jag tycker Erica har skött allt otroligt bra, detta är min första lägenhet jag köpt, har frågat så mycket och terrat Ericavia sms samt ringt men har alltid fått grymt bra svar och hjälp med allt jag velat.
    Erica är grym
    Med vänlig hälsning,
    Oscar Berkerud Läs mer
    Erica H gillar detta
  • Linn N sålde sin bostad med hjälp av Erica Holmberg en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Proffsigt hela vägen och toppenbra service! Läs mer
    Erica H gillar detta
  • Håkan J köpte sin bostad med hjälp av Erica Holmberg en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Det var min dotter som hade fysisk kontakt med mäklaren Erica. Blev dock under tiden för budgivning varse att kontakten mellan säljare och mäklare troligen varit något oklar vad gäller prisbilden. I övrigt fungerade affären klanderfritt. Läs mer
  • Karin G köpte sin bostad med hjälp av Erica Holmberg en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Har köpt en bostad i bromma.

Mäklaren var väldigt professionell och hjälpsam. Hade svar på alla våra frågor och väldigt trevlig i hennes bemötande.

Mäklaren levde verkligen upp till våra förväntningar. Vi är jätte nöjda!

Vi kan starkt rekommendera Erica som mäklare. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna