Erica Holmberg
Registrerad mäklare sedan 2013
Aktiv på Reco.se sedan 2013
2018-08 - 2019-02
Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Att få träffa så många spännande och trevliga kunder och att få hjälpa dem i en av deras viktigaste processer i livet. Dessutom är mitt jobb både flexibelt och varierande.

Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Jag jobbar stenhårt för att få både nöjda säljare och köpare. Nöjda kunder är A och O i detta jobb.
För att få nöjda kunder gäller det att vara tillgänglig som mäklare och alltid vara påläst på objekt och marknad. Jag har jobbat länge i mitt område, vilket gör att jag kan allt från dagisplatser till smultronställen.
Samtidigt älskar jag mitt jobb, vilket gör allt mycket lättare!

Vad gör du helst på fritiden?
Jag gör det klassiska - Umgås med vänner och familj. Tränar gärna på gym, promenerar i naturen och så älskar jag djur! Läs mer

Läs vad 243 Läs vad Erica Holmberg

• Felicia J köpte sin lägenhet med hjälp av Erica Holmberg en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna

2019-03-22

Beckomberga
    Köpte lägenhet via Erica, en trevlig och kunnig mäklare!! Rekommenderas! Läs mer
  • Wilhelm F köpte sin lägenhet med hjälp av Erica Holmberg en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna

2019-03-20

Beckomberga
    Köpt en lägenhet som ett renoveringsobjekt.

Erica var mycket angagerad och fick oss känna oss väldigt trygga i vår köp. Läs mer
  • Karolina D sålde sin lägenhet med hjälp av Erica Holmberg en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna

2019-03-17

Stora Essingen - Kungsholmen
    Erica hjälpte oss sälja vår 2:a trots svårare tider på marknaden. Hon är trevlig, proffsig och har bra kommunikation under hela processen. Hon har också varit otroligt hjälpsam med tips och råd kring andra lägenheter som kan ha varit av intresse för oss. Läs mer
  • Miriam B
    Miriam B sålde sin lägenhet med hjälp av Erica Holmberg en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna

2019-03-11

Stora Essingen - Kungsholmen
    Erica sålde vår tvåa på Stora Essingen. Hon kändes uppriktig, proffsig och lyckades guida oss till en bra affär. Läs mer
  • Peter S köpte sin lägenhet med hjälp av Erica Holmberg en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna

2019-03-03

Stora Essingen - Kungsholmen
    Bra att hon hörde av sig under budgivningen så jag fick veta vad som hände.

Det är nämligen inte alla mäklare som gör. Läs mer
  • Josefina S sålde sin lägenhet med hjälp av Erica Holmberg en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna

2019-03-01

Abrahamsberg
    Erika har alltid varit professionell, positiv och överträffat alla mina förväntningar. Kunde inte tänkt mig en bättre mäklare än Erika! Läs mer
  • Mathias P köpte sin lägenhet med hjälp av Erica Holmberg en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna

2019-02-07

Lilla Essingen - Kungsholmen
    Vi köpte en lägenhet på Lilla Essingen.
    Bra och konstruktiv bemötande. Erica gav ett förtroendeingivande intryck och berättade om både fördelar och brister med lägenheten. Snabba puckar och bra återkoppling.
    Vi kan starkt rekommendera fastighetsbyrån och Erica för både säljare och köpare.

//Familjen Petersson Läs mer
  • Inger A sålde sin lägenhet med hjälp av Erica Holmberg en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna

2019-01-27

Söderberga Park
    Erica är omdömesgill och kompetent. Hon har skött förmedlingen på ett utmärkt sätt, rekommenderar henne varmt! Läs mer
  • Marcus A köpte sin bostad med hjälp av Erica Holmberg en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna

2019-01-16

Vi köpte en tvåa på Lilla Essingen i Stockholm som Erica H förmedlade.
    Bemötandet från Erica har hela tiden varit helt fantastiskt vilket har varit väldigt värdefullt för oss då detta var första gången som vi köpte en lägenhet! Läs mer
  • Jennie H köpte sin bostad med hjälp av Erica Holmberg en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna

2019-01-16

Superbra hjälp med köp av vår nya Lägenhet, Erica är riktigt kunnig och proffsig! Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna

Erica Holmberg