Erica Holmberg
Registrerad mäklare sedan 2013
Aktiv på Reco.se sedan 2013
2019-01 - 2019-12
Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Att få träffa så många spännande och trevliga kunder och att få hjälpa dem i en av deras viktigaste processer i livet. Dessutom är mitt jobb både flexibelt och varierande.

Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Jag jobbar stenhårt för att få både nöjda säljare och köpare. Nöjda kunder är A och O i detta jobb.
För att få nöjda kunder gäller det att vara tillgänglig som mäklare och alltid vara påläst på objekt och marknad. Jag har jobbat länge i mitt område, vilket gör att jag kan allt från dagisplatser till smultronställen.
Samtidigt älskar jag mitt jobb, vilket gör allt mycket lättare!

Vad gör du helst på fritiden?
Jag gör det klassiska - Umgås med vänner och familj. Tränar gärna på gym, promenerar i naturen och så älskar jag djur! Läs mer

Läs vad 270 Läs vad Erica Holmberg

• Fanny K sålde sin lägenhet med hjälp av Erica Holmberg en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna

2020-01-02

Traneberg
    Vi är verkligen supernöjda med Erica vid vår bostadsförsäljning. Hon levde upp till allt det som hon lovade och mer. Kan inte annat än att varmt rekommendera henne. Läs mer
  • Stina A köpte sin lägenhet med hjälp av Erica Holmberg en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna

2019-12-09

Traneberg
    Jag köpte en lägenhet i Traneberg via Erica och har inget annat är positiva saker att säga om henne. Allt ifrån att ordna en visning samma dag till information under budgivningen och kontraktsskrivning - det flöt på hur smidigt som helst. Jag skulle varmt rekommendera Erica till alla som ska köpa och/eller sälja! Läs mer
  • Amalia L köpte sin lägenhet med hjälp av Erica Holmberg en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna

2019-12-06

Lilla Essingen - Kungsholmen
    Engagerad mäklare som såg till att tipsa mig om bostaden jag nu köpt! Kändes ärlig, observant och trevlig. Mitt första bostadsköp, en bra upplevelse rakt igenom! Läs mer
  • Lenita S
    Lenita S sålde sin lägenhet med hjälp av Erica Holmberg en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna

2019-11-25

Åkeslund
    Erica Holmberg har imponerat stort på mig. Väldigt driven, mycket förstående, ger enormt förtroende och det lilla extra som en vanlig mäklare inte tar på sig. Jag hade lägenheten uthyrd under försäljningen och Erica erbjöd sig att komma tidigare för att verkligen säkerställa att lägenheten var exakt så som den stylades. 15 av 5 möjliga stjärnor och de varmaste rekommendationer! Läs mer
  • Carolina B köpte sin lägenhet med hjälp av Erica Holmberg en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna

2019-11-05

Lilla Essingen - Kungsholmen
    Hon var väldigt tillmötesgående, professionell, snabb på att svara på alla möjliga frågor och allmänt trevlig. Läs mer
  • Lars A köpte sin lägenhet med hjälp av Erica Holmberg en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna

2019-11-03

Lilla Essingen - Kungsholmen
    Köpt bostadsrätt Lilla Essingen, Stockholm.
    Mäklaren fantastiskt trevlig, varm och harmonisk men också professionell i sitt arbete.
    Snabb och korrekt med samtidig hög integritet och upplevdes på ett ärligt och naturligt sätt arbeta både för köpare och säljare.
    En mäklare blir inte bättre än så här!
    Överträffade mina förväntningar och tidigare mäklarkontakter (som samtliga varit goda). Läs mer
  • Luma B skrev om Erica Holmberg en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna

2019-10-06

Erica har under båda mina lägenhetsförsäljningar visat prov på skicklighet och stort driv. Erica är trägen och målmedveten. Kan starkt rekommendera Erica! Läs mer
  • Elin R sålde sin lägenhet med hjälp av Erica Holmberg en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna

2019-09-27

Riksby
    Jag upplever Erica som professionell och trevlig. Läs mer
  • Matilda Ö sålde sin lägenhet med hjälp av Erica Holmberg en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna

2019-09-22

Lilla Essingen - Kungsholmen
    Vi har både köpt och sålt med Erica och hon är verkligen engagerad, kunnig och lätt att ha att göra med. Väldigt förtroendegivande och genuin. Bättre mäklare får man leta efter! Rekommenderas varmt!! Läs mer
  • Henrik F
    Henrik F sålde sin lägenhet med hjälp av Erica Holmberg en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna

2019-09-14

Traneberg
    Erica sålde min bostadsrätt och var väldigt lätt, professionell och trevlig affären igenom. Rekommenderas varmt! Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna

Erica Holmberg