Erica Holmberg

Erica Holmberg

Erica Holmberg är mäklare på Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna

Erica Holmberg har varit registrerad mäklare sedan 2013-01. Erica Holmberg har varit aktiv på Reco.se sedan 2013-10 och har fått 286 omdömen med ett betyg på 4.8. Erica Holmberg har haft 43 försäljningar sen 2019-11 och har tillfrågat 95% av sina kunder efter omdömen.

Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Att få träffa så många spännande och trevliga kunder och att få hjälpa dem i en av deras viktigaste processer i livet. Dessutom är mitt jobb både flexibelt och varierande.

Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Jag jobbar stenhårt för att få både nöjda säljare och köpare. Nöjda kunder är A och O i detta jobb.
För att få nöjda kunder gäller det att vara tillgänglig som mäklare och alltid vara påläst på objekt och marknad. Jag har jobbat länge i mitt område, vilket gör att jag kan allt från dagisplatser till smultronställen.
Samtidigt älskar jag mitt jobb, vilket gör allt mycket lättare!

Vad gör du helst på fritiden?
Jag gör det klassiska - Umgås med vänner och familj. Tränar gärna på gym, promenerar i naturen och så älskar jag djur!

Försäljningar 2019-11 - 2020-10

Läs vad 286 Läs vad Erica Holmberg

• 2020-11-23
    -Proffsigt bemötande -Tydlig -kommunikativ
    Per A
    • 41.0 m²
    • Lilla Essingen - Kungsholmen
    sålde sin lägenhet med hjälp av Erica Holmberg en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
  • 2020-10-11
    Vi sålde en trea på Stora Essingen, med Ericas hjälp. Erica var både proffsig och trevlig i sitt bemötande. Hon kom med tips och rekommendationer utifrån sin yrkesroll men var samtidigt lyhörd för våra önskemål. Försäljningen gick smidigt och hela processen kändes trygg med Ericas hjälp. Vi är jättenöjda med att ha anlitat Erica och skulle varmt rekommendera henne till andra.
    Therese De W
    • 3:a
    • 86.0 m²
    • Stora Essingen - Kungsholmen
  • 2020-10-04
    Trevligt och professionellt bemötande. Hjälpte oss att sälja vår 3:a till det pris vi ville ha.
    Erik O
    • 3:a
    • 60.0 m²
    • Traneberg
  • 2020-09-07
    Erica hjälpte mig sälja min lägenhet på Essinge Brogata 8. Jag upplevde henne som väldigt tillmötesgående, proffsig och kunnig på området. Jag skulle varmt rekommendera henne till vem som helst som funderar på att sälja på ön.
    Karin A
    • 34.0 m²
  • 2020-09-07
    Har sålt min bostadsrätt till ett pris som jag blev nöjd med. Erica är en positiv och lättsam person med erfarenhet i sitt yrke. Kände mig trygg i mitt val av mäklare. Mina förväntningar blev som jag tänkt mig. Smidig och snabb försäljning av min bostad .
    Pia F
    • 70.0 m²
    • Beckomberga
  • 2020-07-23
    Nyligen sålt en lägenhet på 40 km2 på Lilla Essingen. Varmt och proffsigt bemötande! Seriös, trevlig och pålitlig både mellan kund/mäklare och även gentemot köparen. Snabbt och effektivt genomförd försäljning, en sådan stor personlig affär kändes tack vare Erica enkel och smidig!
    Maria T
    • 40.0 m²
  • 2020-06-22
    Jag har både köpt och sålt via Erica och är mycket nöjd med hur hon jobbar. Hon är en proffsig fastighetsmäklare med mycket god lokalkännedom (Essingeöarna och Bromma). Jag gillar att hon är rak, ärlig och bra på att kommunicera. Rekommenderas!
    Victor H
    • 40.0 m²
  • 2020-05-27
    Erica är fantastisk på sitt jobb. Lösningsfokuserad, målinriktad och väldigt lyhörd. Ger henne mina varmaste rekommendationer.
    Emma L
    • 42.0 m²
    • Abrahamsberg
  • 2020-04-29
    Väldigt proffesionellt och tydligt hela vägen!
    Lisa S
    • 48.0 m²
    • Abrahamsberg
    köpte sin lägenhet med hjälp av Erica Holmberg en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
  • 2020-03-27
    Proffsig, fokuserad och erfaren mäklare är intrycket av Erica Holmberg som jag fick i samarbetet vid försäljningen av min bostadsrätt i Smedslätten, Stockholm. Rekommenderar absolut, helt klart!
    Fredrik T
    • 48.0 m²
    • Smedslätten

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte