Erica Holmberg
Registrerad mäklare sedan 2013
Aktiv på Reco.se sedan 2013
2019-05 - 2020-04
Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Att få träffa så många spännande och trevliga kunder och att få hjälpa dem i en av deras viktigaste processer i livet. Dessutom är mitt jobb både flexibelt och varierande.

Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Jag jobbar stenhårt för att få både nöjda säljare och köpare. Nöjda kunder är A och O i detta jobb.
För att få nöjda kunder gäller det att vara tillgänglig som mäklare och alltid vara påläst på objekt och marknad. Jag har jobbat länge i mitt område, vilket gör att jag kan allt från dagisplatser till smultronställen.
Samtidigt älskar jag mitt jobb, vilket gör allt mycket lättare!

Vad gör du helst på fritiden?
Jag gör det klassiska - Umgås med vänner och familj. Tränar gärna på gym, promenerar i naturen och så älskar jag djur! Läs mer

Läs vad 279 Läs vad Erica Holmberg

• Emma L sålde sin lägenhet med hjälp av Erica Holmberg en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna

2020-05-27

Abrahamsberg
    Erica är fantastisk på sitt jobb. Lösningsfokuserad, målinriktad och väldigt lyhörd. Ger henne mina varmaste rekommendationer. Läs mer
  • Lisa S köpte sin lägenhet med hjälp av Erica Holmberg en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna

2020-04-29

Abrahamsberg
    Väldigt proffesionellt och tydligt hela vägen! Läs mer
  • Fredrik T sålde sin lägenhet med hjälp av Erica Holmberg en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna

2020-03-27

Smedslätten
    Proffsig, fokuserad och erfaren mäklare är intrycket av Erica Holmberg som jag fick i samarbetet vid försäljningen av min bostadsrätt i Smedslätten, Stockholm.

Rekommenderar absolut, helt klart! Läs mer
  • David L köpte sin lägenhet med hjälp av Erica Holmberg en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna

2020-03-16

Blackeberg
    Erica har varit till stor hjälp vid mitt första lägenhetsköp.
    Hon är påläst, professionell och gav ett varmt intryck vilket gjorde att affären kändes trygg och smidig. Läs mer
  • Tim L sålde sin lägenhet med hjälp av Erica Holmberg en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna

2020-03-16

Lilla Essingen - Kungsholmen
    Vi sålde en lägenhet med Erica och Är supernöjda.

Otrevligt trevlig, glad och hjälpsam från start till slut.

Rekommenderas stark! Läs mer
  • Ritva J sålde sin lägenhet med hjälp av Erica Holmberg en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna

2020-03-14

4:a
    Riksby
    Erica Holmberg är den idealiska mäklaren. Duktig, erfaren, men samtidigt diskret, absolut inte påträngande.

Ja vill egentligen inte skriva detta än, för det finns några praktikaliteter kvar.
    Men, so far, so good.

En otroligt bra person och samtidigt effektiv yrkesmänniska.
    Man upplever att hon besitter både empati och diskretion.
    Skulle gärna rekommendera henne till vem som behövde .

Själva affären behöver jag väl inte beskriva - den kan väl frågeställaren lätt ta reda på själv.

Ritva Jacobsson Läs mer
  • Maria G sålde sin lägenhet med hjälp av Erica Holmberg en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna

2020-03-12

Riksby
    Sålde min lägenhet med Erica på rekordtid, till rekordpris. Erica var proffsig från början till slut. Hon fick mig att känna mig 100% trygg genom hela affären. Läs mer
    Erica H gillar detta
  • Madelene G sålde sin lägenhet med hjälp av Erica Holmberg en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna

2020-03-11

4:a
    Stora Essingen - Kungsholmen
    Vi har sålt vår fina etage-lägenhet med Erica. Erica kändes oerhört proffsig och förtroendeingivande. Lägenheten blev såld innan planerad visning vilket känns skönt.

Jag skulle absolut rekommendera Erica till alla som ska sälja sin bostad. Läs mer
    Erica H gillar detta
  • Representant för Löökemotiv AB köpte sin lägenhet med hjälp av Erica Holmberg en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna

2020-02-02

3:a
    Norra Ängby
    Har köpt lägenhet.
    Mäklarens kunskap lyser igenom.
    Bra på att kunna svara på diverse frågor som dyker upp.
    Empatisk och proffsig i sitt yrkesutövande.
    Klart lätt att rekommendera till vänner. Läs mer
  • Fanny K sålde sin lägenhet med hjälp av Erica Holmberg en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna

2020-01-02

3:a
    Traneberg
    Vi är verkligen supernöjda med Erica vid vår bostadsförsäljning. Hon levde upp till allt det som hon lovade och mer. Kan inte annat än att varmt rekommendera henne. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna

Erica Holmberg