Erica Holmberg

Erica Holmberg

Erica Holmberg är mäklare på Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna

Erica Holmberg har varit registrerad mäklare sedan 2013-01. Erica Holmberg har varit aktiv på Reco.se sedan 2013-10 och har fått 311 omdömen med ett betyg på 4.8. Erica Holmberg har haft 44 försäljningar sen 2020-08 och har tillfrågat 94% av sina kunder efter omdömen.

Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Att få träffa så många spännande och trevliga kunder och att få hjälpa dem i en av deras viktigaste processer i livet. Dessutom är mitt jobb både flexibelt och varierande.

Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Jag jobbar stenhårt för att få både nöjda säljare och köpare. Nöjda kunder är A och O i detta jobb.
För att få nöjda kunder gäller det att vara tillgänglig som mäklare och alltid vara påläst på objekt och marknad. Jag har jobbat länge i mitt område, vilket gör att jag kan allt från dagisplatser till smultronställen.
Samtidigt älskar jag mitt jobb, vilket gör allt mycket lättare!

Vad gör du helst på fritiden?
Jag gör det klassiska - Umgås med vänner och familj. Tränar gärna på gym, promenerar i naturen och så älskar jag djur!

Försäljningar 2020-08 - 2021-07

Läs vad 311 Läs vad Erica Holmberg

• köpte sin lägenhet med hjälp av Erica Holmberg en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    2021-06-14
    Jag tycker Erica var helt grym under hela processen! Kände mig väldigt trygg och hade mer än gärna anlitat henne i framtiden när jag ska sälja bostad.
    2021-06-11
    Vi fick ett trevligt och professionellt bemötande av Erika!
    Vi fick tydliga svar på våra frågor.
    Vi är jätte nöjda med allt i samband med köpet av lägenheten på Essinge Brogata, allt gick snabbt och smidigt. Vi anlitar gärna Erika vid en försäljning av bostad. Högsta betyg till Erika.
    2021-05-30
    Erica är duktig, engagerad och professionell!
    Jättebra. Duktig, trevlig, snabb, trygg
    • Olovslund
    2021-05-28
    Vi köpte bostadsrätt, mycket nöjda med bemötande och hela processen! Lätt att få kontakt med, snabba svar. Toppen!
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Erica Holmberg en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    • Traneberg
    2021-05-28
    Jag sålde en bostadsrätt i Traneberg, Ericas driv, positiva energi och snabba/tydliga kommunikation gjorde det till en behaglig resa. Trots att vi stötte på en allvarlig motgång (en köpare vars bud jag hade accepterat hoppade av kort före kontraktsskrivning) jobbade hon oförtrutet vidare med samma höga energi tills vi nådde fram till målet.

Jag skulle utan att tveka anlita Erica vid framtida bostadsaffärer.
    • Blackeberg
    2021-05-23
    Jag sålde en etta i Blackeberg.
    Jag blev väldigt bra bemött av Erica. Hon var kunnig i området och vad väldigt engagerad. Snabb på att återkoppla när jag hade frågor och var alltid trevlig.
    Försäljningen gick över förväntan, både i pris och att det gick fort.
    Sammanfattningsvis så var min upplevelse toppen, jag kände mig trygg hela vägen.
    2021-05-14
    Erica verkar väldigt påläst och kunnig och i nästa vecka blir affären klar. Mycket proffsig mäklare 👍😷
    • Abrahamsberg / Åkeslund
    2021-05-03
    Jag sålde min lgh i Bromma före visning och Erica var en stor hjälp med sin långa erfarenhet och fingret på pulsen på marknaden. Hon var lyhörd för det jag ville och gav bra och tydlig guidning när det behövdes. Det kunde inte ha gått smidigare och jag är supernöjd!
    2021-04-12
    Jag har sålt min lgh på Lilla Essinge, Erica såg till att jag i god tid tog bilder och la den som kommande. Detta gjorde att det inte blev lika stressigt att sälja. Hon var alltid tillmötesgående. Sammanfattningsvis har hon en mjuk personlighet och är lätt att komma överens med.