Erica Holmberg
Registrerad mäklare sedan 2013-01-21
Aktiv på Reco.se sedan 2013-10-17
2019-09 - 2020-08
Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Att få träffa så många spännande och trevliga kunder och att få hjälpa dem i en av deras viktigaste processer i livet. Dessutom är mitt jobb både flexibelt och varierande.

Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Jag jobbar stenhårt för att få både nöjda säljare och köpare. Nöjda kunder är A och O i detta jobb.
För att få nöjda kunder gäller det att vara tillgänglig som mäklare och alltid vara påläst på objekt och marknad. Jag har jobbat länge i mitt område, vilket gör att jag kan allt från dagisplatser till smultronställen.
Samtidigt älskar jag mitt jobb, vilket gör allt mycket lättare!

Vad gör du helst på fritiden?
Jag gör det klassiska - Umgås med vänner och familj. Tränar gärna på gym, promenerar i naturen och så älskar jag djur! Läs mer

Läs vad 283 Läs vad Erica Holmberg

• Karin A sålde sin lägenhet med hjälp av Erica Holmberg en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna

2020-09-07

Lilla Essingen - Kungsholmen
    Erica hjälpte mig sälja min lägenhet på Essinge Brogata 8. Jag upplevde henne som väldigt tillmötesgående, proffsig och kunnig på området.

Jag skulle varmt rekommendera henne till vem som helst som funderar på att sälja på ön. Läs mer
  • Pia F sålde sin lägenhet med hjälp av Erica Holmberg en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna

2020-09-07

Beckomberga
    Har sålt min bostadsrätt till ett pris som jag blev nöjd med.
    Erica är en positiv och lättsam person med erfarenhet i sitt yrke. Kände mig trygg i mitt val av mäklare.
    Mina förväntningar blev som jag tänkt mig. Smidig och snabb försäljning av min bostad . Läs mer
  • Maria T sålde sin lägenhet med hjälp av Erica Holmberg en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna

2020-07-23

Lilla Essingen - Kungsholmen
    Nyligen sålt en lägenhet på 40 km2 på Lilla Essingen. Varmt och proffsigt bemötande! Seriös, trevlig och pålitlig både mellan kund/mäklare och även gentemot köparen.
    Snabbt och effektivt genomförd försäljning, en sådan stor personlig affär kändes tack vare Erica enkel och smidig! Läs mer
  • Victor H sålde sin lägenhet med hjälp av Erica Holmberg en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna

2020-06-22

Lilla Essingen - Kungsholmen
    Jag har både köpt och sålt via Erica och är mycket nöjd med hur hon jobbar. Hon är en proffsig fastighetsmäklare med mycket god lokalkännedom (Essingeöarna och Bromma). Jag gillar att hon är rak, ärlig och bra på att kommunicera. Rekommenderas! Läs mer
  • Emma L sålde sin lägenhet med hjälp av Erica Holmberg en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna

2020-05-27

Abrahamsberg
    Erica är fantastisk på sitt jobb. Lösningsfokuserad, målinriktad och väldigt lyhörd. Ger henne mina varmaste rekommendationer. Läs mer
  • Lisa S köpte sin lägenhet med hjälp av Erica Holmberg en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna

2020-04-29

Abrahamsberg
    Väldigt proffesionellt och tydligt hela vägen! Läs mer
  • Fredrik T sålde sin lägenhet med hjälp av Erica Holmberg en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna

2020-03-27

Smedslätten
    Proffsig, fokuserad och erfaren mäklare är intrycket av Erica Holmberg som jag fick i samarbetet vid försäljningen av min bostadsrätt i Smedslätten, Stockholm.

Rekommenderar absolut, helt klart! Läs mer
  • David L köpte sin lägenhet med hjälp av Erica Holmberg en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna

2020-03-16

Blackeberg
    Erica har varit till stor hjälp vid mitt första lägenhetsköp.
    Hon är påläst, professionell och gav ett varmt intryck vilket gjorde att affären kändes trygg och smidig. Läs mer
  • Tim L sålde sin lägenhet med hjälp av Erica Holmberg en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna

2020-03-16

Lilla Essingen - Kungsholmen
    Vi sålde en lägenhet med Erica och Är supernöjda.

Otrevligt trevlig, glad och hjälpsam från start till slut.

Rekommenderas stark! Läs mer
  • Ritva J sålde sin lägenhet med hjälp av Erica Holmberg en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna

2020-03-14

4:a
    Riksby
    Erica Holmberg är den idealiska mäklaren. Duktig, erfaren, men samtidigt diskret, absolut inte påträngande.

Ja vill egentligen inte skriva detta än, för det finns några praktikaliteter kvar.
    Men, so far, so good.

En otroligt bra person och samtidigt effektiv yrkesmänniska.
    Man upplever att hon besitter både empati och diskretion.
    Skulle gärna rekommendera henne till vem som behövde .

Själva affären behöver jag väl inte beskriva - den kan väl frågeställaren lätt ta reda på själv.

Ritva Jacobsson Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna