Gustav Strand
Aktiv på Reco.se sedan 2017
2018-08 - 2019-01

Läs vad 59 kunder tycker om Gustav Strand

• Mattias L
    Mattias L sålde sin lägenhet med hjälp av Gustav Strand en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna

2019-02-16

3:a
    79m²
    Beckomberga
    Gustav Strand sålde min lägenhet och var en engagerad mäklare i ett svårt försäljningsklimat. Kunnig, påläst och charmig. I det hela taget blev jag mycket nöjd och kan absolut rekommendera Gustav för en trygg försäljning. Stort tack. Läs mer
  • Bjarte F sålde sin lägenhet med hjälp av Gustav Strand en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna

2019-02-14

3:a
    56m²
    Traneberg
    Toppenjobb av Gustav. Engagerad, tydlig säljstrategi, bra kontaktnät. Läs mer
  • Alex T köpte sin lägenhet med hjälp av Gustav Strand en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna

2019-02-04

5:a
    123m²
    Annedal
    Gustav är ett fullblodsproffs och jag rekommenderar honom starkt! Den som inte anlitar honom gör ett stort misstag. Läs mer
  • Birgitta Ö köpte sin bostad med hjälp av Gustav Strand en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna

2019-01-22

Köpt lägenhet av Gustav.
    Alltid Vänligt och proffsigt bemött.
    Svarar alltid i telefon, man har ju oftast många frågor som dyker upp under köpprocessen.
    Kände mig trygg med Gustav. Läs mer
  • Na Z köpte sin bostad med hjälp av Gustav Strand en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna

2018-12-26

buyer
    visiting day
    amazing personality / full of passion / professional / helpful / make you feel happy and special Läs mer
  • Niklas R sålde sin bostad med hjälp av Gustav Strand en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna

2018-12-14

Gustav har hjälpt oss med försäljningen av vår lägenhet på Beckomberga allé 27. Trots en trög marknad så behöll han en positiv inställning och peppade oss och till slut lyckades vi slutföra försäljningen.

Gustav är mycket professionell och har gjort ett utmärkt jobb.

Mvh Niklas Robertsson Läs mer
  • Cecilia D sålde sin bostad med hjälp av Gustav Strand en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna

2018-12-14

Under försäljningen av vår bostadsrätt har Gustav verkligen peppat och kämpat med oss in i det sista på en marknad som sviktat och varit mycket osäker.
    Gustav är förtroendeingivande och ger löpande information, skapar trygghet och är ärlig i sin kommunikation. Rekommenderar honom verkligen! Läs mer
  • Kalle H sålde sin bostad med hjälp av Gustav Strand en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna

2018-12-07

Vi har både köpt och sålt via Gustav. Mycket nöjda med allt - i synnerhet ett uppriktigt och personligt bemötande. Kommunikationen har också varit snabb! Läs mer
  • Hoa L köpte sin bostad med hjälp av Gustav Strand en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna

2018-12-05

Köpte bostad via Gustav. Proffsigt bemötande. Skötte allt smidigt. Läs mer
  • Caroline E köpte sin bostad med hjälp av Gustav Strand en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna

2018-11-26

Gustav Strand var korrekt, trevlig och proffsig. Läs mer