Gustav Strand
Registrerad mäklare sedan 2017-08-24
Aktiv på Reco.se sedan 2017-10-25
2019-07 - 2020-06

Läs vad 152 Läs vad Gustav Strand

• Christer H sålde sin lägenhet med hjälp av Gustav Strand en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna

2020-06-29

6:a
    Alvik
    bra......................................................................................................................................................................................................... Läs mer
  • Annika H sålde sin lägenhet med hjälp av Gustav Strand en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna

2020-06-18

6:a
    Alvik
    Gustav Strand är en fantastisk duktig mäklare med ett stort engagemang för både säljare och köpare ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️ Läs mer
    Gustav S gillar detta
  • Marianne H köpte sin lägenhet med hjälp av Gustav Strand en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna

2020-06-17

Minneberg
    Köpt bostadsrätt.
    Blev personligt , proffsigt o trevligt bemött.
    Mäklaren tog hänsyn till dom krav jag hade.
    En mäklare som jag kan rekommendera! Läs mer
    Gustav S gillar detta
  • Yunyong L köpte sin lägenhet med hjälp av Gustav Strand en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna

2020-06-17

Riksby
    Vadmalsvägen 2 LGH 1002
    Very nice! He is easy going and friendly, answered all questions I came up.
    I think he should be one of the best agents. Läs mer
    Gustav S gillar detta
  • Waldemar B sålde sin lägenhet med hjälp av Gustav Strand en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna

2020-06-14

Traneberg
    Vi valde Gustav för att han säljer många lägenheter i Traneberg. Han har god lokalkännedom och ett brett kontaktnät. Tack vare Gustavs skicklighet fick vi en inbokad privatvisning och ett bud vi inte kunde tacka nej till. Läs mer
    Gustav S gillar detta
  • Johanna T köpte sin lägenhet med hjälp av Gustav Strand en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna

2020-06-13

Brommaplan / Åkeshov
    Gustav är en toppenmäklare! Hjälpte mig till en snabb och smidig affär av en jättefin lägenhet vid Brommaplan som lämnade både mig och säljaren nöjd 😊 Han är sakkunnig, tar sig alltid tid för frågor och möter en med ett leende varje gång. Fem av fem helt enkelt! Läs mer
    Gustav S gillar detta
  • Maria Björnsdotter K köpte sin lägenhet med hjälp av Gustav Strand en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna

2020-06-09

Norra Ängby
    Har köpt en lägenhet. Fick gå på visning efter visningsdagen och allt flöt på efter det. Trevlig mäklare som levde upp till tidigare erfarenheter av Fastighetsbyrån. Läs mer
  • Wallén Cecilia W sålde sin lägenhet med hjälp av Gustav Strand en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna

2020-06-02

Traneberg
    Sålde en 2:a i Traneberg med Gustav. Han är en riktigt bra mäklare med otroligt bra lokalkännedom i Traneberg. Bra kommunikation och satte upp tydliga mål och förväntningar i början av processen.
    Han ser till både säljarens och köparens bästa. Han är målmedveten och driven. Alltid tillgänglig. Kan verkligen rekommendera Gustav! Läs mer
  • KAJSA P köpte sin lägenhet med hjälp av Gustav Strand en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna

2020-06-01

4:a
    Annedal
    Bara positivt! Tillgänglig för frågor och transparent. Läs mer
  • Carl H köpte sin lägenhet med hjälp av Gustav Strand en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna

2020-05-18

3:a