Gustav Strand
Registrerad mäklare sedan 2017
Aktiv på Reco.se sedan 2017
2018-05 - 2018-11

Läs vad 54 kunder tycker om Gustav Strand

• Niklas R sålde sin bostad med hjälp av Gustav Strand en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Gustav har hjälpt oss med försäljningen av vår lägenhet på Beckomberga allé 27. Trots en trög marknad så behöll han en positiv inställning och peppade oss och till slut lyckades vi slutföra försäljningen.

Gustav är mycket professionell och har gjort ett utmärkt jobb.

Mvh Niklas Robertsson Läs mer
  • Cecilia D sålde sin bostad med hjälp av Gustav Strand en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Under försäljningen av vår bostadsrätt har Gustav verkligen peppat och kämpat med oss in i det sista på en marknad som sviktat och varit mycket osäker.
    Gustav är förtroendeingivande och ger löpande information, skapar trygghet och är ärlig i sin kommunikation. Rekommenderar honom verkligen! Läs mer
  • Kalle H sålde sin bostad med hjälp av Gustav Strand en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Vi har både köpt och sålt via Gustav. Mycket nöjda med allt - i synnerhet ett uppriktigt och personligt bemötande. Kommunikationen har också varit snabb! Läs mer
  • Hoa L köpte sin bostad med hjälp av Gustav Strand en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Köpte bostad via Gustav. Proffsigt bemötande. Skötte allt smidigt. Läs mer
  • Caroline E köpte sin bostad med hjälp av Gustav Strand en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Gustav Strand var korrekt, trevlig och proffsig. Läs mer
  • Fredrik K sålde sin bostad med hjälp av Gustav Strand en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Bra, ärlig, tydlig alltid glad Läs mer
  • Rolf D skrev om Gustav Strand en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Gustav är otroligt påläst, kompetent, trevlig, engagerad, bra på att se möjligheter i alla situationer, social och har en varm framtoning och engagemang.
    Gustav var superbra på alla sätt och rekommenderas verkligen! Mycket trevlig och duktig på att förklara stora som små frågor. Alltid lätt att nå per telefon och återkom snabbt i sms- och mej konversationer även under obekväma tider. Han har extremt bra koll på områden och prisbild där detta objekt såldes.
    Gustav har hög energi och är super målinriktad - dessutom otroligt charmig och alltid glimten i ögat utan att för den skull tumma på sin professionalism.
    Jag kan varmt rekommendera Gustav till alla andra som ska sälja, letar eller ska köpa bostad! Varma tack Gustav! Läs mer
  • Nathalie M sålde sin bostad med hjälp av Gustav Strand en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Gustav hjälpte oss sälja vår lägenhet och levererade verkligen på topp! Han är lyhörd och tar sig alltid tid samtidigt som han är väldigt positiv, lättsam och tydlig. Vi är supernöjda med Gustav och kan verkligen ge honom våra varmaste rekommendationer. Läs mer
  • Erika B sålde sin bostad med hjälp av Gustav Strand en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Gustav är en driven säljare med god människokännedom. Trygg i sin roll, alltid tillgänglig, positiv och mycket social. Tar initiativ och driver processen framåt. Skulle aldrig välja någon annan! Läs mer
  • Annika L sålde sin bostad med hjälp av Gustav Strand en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Gustav hjälpte mig att sälja min lägenhet i Åkeshov till ett bra pris och snabbt, trots att marknaden nu är lite kärvare och försäljning kan ta lång tid.
    Gustavs positiva attityd gör det lätt att samarbeta med honom,
    så jag är mycket nöjd. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna

Erica Holmberg