Gustav Strand
en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna

Gustavslundsvägen 30
167 51 Bromma — Visa karta

Vad tror Gustav att er bostad är värd i dagsläget?

Ange ditt postnummer för en kostnadsfri värdering

Läs vad 37 kunder tycker om Gustav Strand

• Alexandra S skrev om Gustav Strand en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Vill allra varmast rekommendera Gustav Strand på Fastighetsbyrån i Bromma. Vi hade fått kontakt med Gustav via en annan visning och veckan efter hörde han av sig till oss med en möjlig förhandsvisning på en lägenhet som matchade våra önskemål till punkt och pricka. Tre dagar efter första kontakt och två visningar senare hade vi köpt vår lägenhet allt tack vare Gustavs engagemang professionalitet och fingertoppskänsla. Mycket bra hanterat och klokt agerat till både köpare och säljares stora glädje. Jag är långt ifrån lättimponerad av mäklare men ja, Gustav imponerade enormt och är väl värd den rating som han har fått. Vi har haft att göra med Bromma-mäklare en rad gånger men Gustav klassar vi som den absolut vassaste av dem alla! Läs mer
  • Daniella B skrev om Gustav Strand en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Bytte till Gustav på Fastighetsbyrån efter att ha försökt sälja med en annan mäklare utan att fått ett enda bud. Jag var inte direkt missnöjd med den första mäklaren, han gjorde vad man kan förvänta sig men inte mer, men missnöjd med resultatet. Gustav tog tag i det på en gång, jobbade aktivt med spekulanterna så det blev bra med folk på visningarna. Efter en bra budgivning var lägenheten såld till ett riktigt bra pris. Skillnaden mellan Gustav och andra mäklare upplevde jag var att han inte lämnar något åt slumpen eller "hoppas" det ska gå bra, han gör något åt det. Han gjorde mer än vad man kan förvänta sig att en mäklare ska göra. Du hittar säkert billigare mäklare med bra historik (precis som jag gjorde), men du kommer inte hitta någon som jobbar lika hårt som Gustav. Känslan jag hade efter försäljningen var att vi verkligen gjort allt vi kunde för att få ett bra pris, den känslan var viktig för mig! Kan tillägga att det var ett speciellt objekt i en osäker marknad. Högsta rekommendationer! Läs mer
  • Petra T skrev om Gustav Strand en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Ärlig öppen och seriös.
    Både underhållande och förstående. En säljare med empati och humor. Läs mer
  • Roshanak D skrev om Gustav Strand en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Sålde min lägenhet med hjälp av Gustav som var tydlig och väldigt kompetent inom mitt bostadsområde. Hade svar på alla mina frågor och alltid tillgänglig. Som ett plus fick jag även hjälp att köpa mina nya bostad! Supernöjd! Läs mer
    Gustav S gillar detta
  • Victoria A skrev om Gustav Strand en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Jag köpte en bostadsrätt i Traneberg.

Jag blev bemött mycket bra.

Ja mäklaren var mycket tillmötesgående och förstående då jag och min sambo var förstagångsköpare. .

Vi kommer definitivt att kontakta Gustav när vi vill sälja vår bostad. Läs mer
    2018-09-06 Gustav S svarar Victoria A
    Tack snälla för de fina orden Victoria, det värmer ett mäklarhjärta :)
    Se nu till att njuta i första egna lgh så börjar jag spana hus i Äppelviken åt Er så länge ;)
    Säg till Jesper att jag hälsar så mycket också så hörs vi!
  • Sara J skrev om Gustav Strand en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Gustav är en unik mäklare, som uppfyllde våra önskemål i varje detalj.
    Sålde till bästa pris under en dålig marknad. Han levererade allt till 100%. Läs mer
  • Anders H skrev om Gustav Strand en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Mycket enkel att ha att göra med. Lösningsorienterad och trevlig! Läs mer
  • Emil A
    Emil A skrev om Gustav Strand en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Flexibel och professionellt bemötande. letade möjligheter istället för utmaningar. Pålitlig och snabb återkoppling. Läs mer
  • Erik S skrev om Gustav Strand en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Gustav sålde vår lägenhet långt före visning vilket var uppskattat. Drivande och engagerad mäklare som är lätt att få tag på. Läs mer
  • Gaeth J skrev om Gustav Strand en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Gustav sålde vår lägenhet på första visningen till ett bra pris. Han gjorde det många andra mäklare inte trodde var möjligt. Bra service och samarbete mellan kund och mäklare. Läs mer
  • Elin O skrev om Gustav Strand en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Gustav var lyhörd, lyssnade in mina åsikter och önskemål, informerade mig i detaljer. Gustav visar stor respekt både i tal och handling. Jag kände mig omhändertagen, under hela processen. Han är tillgäng, till och med efter kontorstid.
    Har redan rekommenderat Gustav vidare till mina grannar! 5+ Läs mer
  • Kristoffer T skrev om Gustav Strand en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Ett otroligt positivt bemötande från första stund. Efter att ha varit i kontakt med många mäklare där de ibland upplevts stressade och där man som kund känt sig besvärlig så var upplevelsen helt annorlunda med Gustav! Otrolig proffsig, vänlig och känns så genuin. Oerhört imponerad av Gustavs förhandlingsförmåga & affärsmässighet! Läs mer
  • Denzel B skrev om Gustav Strand en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Köpte en 2.5a. Överlag var bemötandet samt tillgängligheten på topp, gustav kunde svara i princip på alla frågor och det gick att få tag på honom alla timmar på dygnet. Kommunikationen mellan säljaren och Gustav kunde varit bättre då säljaren tog med sig väldigt många saker i lägenheten som inte räknas som lösöre vid flytten, saker som va fastmonterade i både väggar och kakel. Samt att planritningen var missvisande då garderober va utplacerade på ritningen och skulle enligt gustav lämnas kvar då dessa va fastmonterade i väggen, så va dock inte fallet när vi flyttade in. Det saknades garderober, kontakter till lampor, lister, gardinstångsbeslag och hatthyllor. Vi vet inte om vi ska gå vidare med det och kontakta en jurist eller om vi ska låta det vara, men det var en stor besvikelse och vi hade gärna sett lite större engagemang från Gustavs sida gällande detta. Men allt annat va som sagt på topp.

Mvh Denzel bojang Läs mer
  • Larisa K skrev om Gustav Strand en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Bra, proffesionell, köpt bostad Läs mer
  • Triinu H skrev om Gustav Strand en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Jag sålde min bostadsrätt. Mäklaren var väldigt engagerad och lätt tillgänglig. Målade inte upp en altför optimistisk bild, vilket vad bra i den föränderliga marknaden. Läs mer
  • Ludvig L skrev om Gustav Strand en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Efter vi givit förtroendet till Gustav att sälja våran bostad så fick vi klart för oss hur en toppmäklare jobbar! Kan verkligen rekommendera dig som läser detta att välja Gustav som din mäklare! Mitt och min sambos första intryck var att han är väldigt professionell, otroligt målinriktad och inte minst underbart trevlig på ett genuint sätt. Gustav är väldigt engagerad & tillgänglig genom hela processen och med ett slutpris över förväntan är 5+ en självklarhet!!
    Mvh Ludvig med familj Läs mer
  • Alice R skrev om Gustav Strand en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Gustav är utan tvekan den bästa mäklaren vi träffat! Otroligt kunnig, påläst och engagerad. Han är väldigt professionell och mån om att både säljare och köpare ska vara nöjda.

Ständig återkoppling och information genom hela processen, vi behövde aldrig undra över status. Väldigt proaktiv och kommer med ärliga bra tips inför visning och fotografering.

Mycket införsäljande på ett genuint och äkta sätt. Budgivningen var i gång redan måndag morgon, alla andra objekt i vårt område står fortfarande stilla medan vi skrev avtal samma vecka som visningarna. Gustav hade flera egna kunder som han bjöd in till vår visning. Det märks att han bygger relationer. De blev också en av dessa som köpte vår lgh. Bra nätverk!

Vi kommer aldrig använda någon annan mäklare i framtiden - Gustav är ett givet val!

Har redan rekommenderat honom vidare till vänner och bekanta. Tack Gustav för en otroligt smidig process. Du är guld! Läs mer
  • Simon V skrev om Gustav Strand en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    2a i Mariehäll

Svårt säljuppdrag då mkt är till salu i kåken.

Snabbt, Smidigt, Enkelt, Uppstyrt, Professionellt.

Inget att klaga på öht! Läs mer
  • Carl R
    Carl R skrev om Gustav Strand en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Gustavs mäklarupplevelse var ett väloljat maskineri som genomsyrades av professionalism och service. Jag som köpare var oerhört nöjd med Gustavs bemötande, entusiasm och engagemang. Han var väldigt tillmötesgående och flexibel och förstod/respekterade både våra behov som köpare och, så som jag förstått det, även säljarens behov på ett väldigt bra sätt. Jag rekommenderar honom starkt till andra och kan med gott samvete säga att vi känner oss väldigt nöjda med köpet och att vi har fått en bra erfarenhet av bostadsmarknaden då detta var vårat första bostadsköp. Tack Gustav Strand på Fastighetsbyrån Bromma för att du hjälpte oss få in en fot i bostadsmarknaden på ett värdigt sätt! Läs mer
  • Josefin W skrev om Gustav Strand en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Mycket nöjd med Gustav! Han är effektiv, kommunikativ och väldigt flexibel. Läs mer
  • Emelie W skrev om Gustav Strand en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    En väldigt professionell mäklare som både ser till köpare och säljares bästa. Finns han inte tillgänglig ger han snabb återkoppling. Kunnig och duktig! Vi köpte nyligen en lägenhet i Ulvsunda som Gustav förmedlade. Ser fram emot tillträdet! Läs mer
  • Malena L skrev om Gustav Strand en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Gustav var inte ett solklart val INNAN vi valde mäklare. Jag rekade marknaden ganska noga och Gustav var lite dyrare än flera andra.
    MEN Gustav erbjöd något de andra inte gjorde - sig själv.
    Han är en optimist, självsäker, tar plats - på ett positivt sätt.
    Han gjorde skillnaden vid vår lägenhetsförsäljning, istället för att låta spekulanterna "köpa" så sålde Gustav vår lägenhet.
    Såhär i efterhand är han ett självklart val. Läs mer
  • Malin H skrev om Gustav Strand en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Gustav är en otroligt skicklig mäklare med allt ifrån mjuka värden så som bemötande och lyhördhet inför oss som säljare till att vara en mycket skicklig affärsman som alltid går in helhjärtat för att ro en affär i hamn till bästa utfall. Vi fick Gustav rekommenderad till oss och kommer utan tvekan rekommendera honom vidare till alla vi känner!
    Högsta betyg! Läs mer
    2018-03-17 Gustav S svarar Malin H
    Tack snälla Malin & Gabriel! Glad jag kunde hjälpa Er också med ett så fint resultat :)
    Vi syns på tillträdet !
  • Rudy L skrev om Gustav Strand en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Gustav gjorde det omöjliga, han gjorde det som ingen annan mäklare har kunnat göra under den tröga lägenhetsmarknad som varit senaste tiden. Hans bemötande med både säljare och köpare är helt exemplariskt. Han får en att känna sig trygg från början av uppdraget och mot slut-signering vid försäljning. Kan lätt säga att detta är en av dem bästa fastighetsmäklarna i Sverige/Stockholm. Jag kommer definitivt anlita honom till mina kommande försäljningar i framtiden. Tack för en extremt bra affär Gustav! Läs mer
    2018-03-17 Gustav S svarar Rudy L
    Wow Rudy vilka fina ord - det värmer ett mäklarhjärta :)
    Tackar ödmjukast för förtroendet och vilken fantastisk resa det tillslut blev!!
    Gustav S gillar detta
  • Thomas V skrev om Gustav Strand en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Högsta betyg till Gustav! Vi både köpte och sålde med hans hjälp och är så tacksamma för hur han fick de båda affärerna att upplevas så smidiga. Engagerad, proffsig och snabb med idéer och lösningar. Gustav är en klippa! Läs mer
    2018-03-17 Gustav S svarar Thomas V
    Högsta betyg till dig och Theresa också - var ju ingen match o sälja eran fina lgh ;)
    Nu ser ni till o trivas på bästa sätt så får ni höra av Er när det ska köpas hus :)
  • Adam L skrev om Gustav Strand en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Trevligt intryck och bemötande men har varit ganska slarvig under processen som bland annat innehållit flera sakfel i information osv. Läs mer
    2018-03-17 Gustav S svarar Adam L
    Tack själva för trevligt bemötande :) Sakfel i infon ligger helt på mig och det är olyckligt när fel nr kommer mig tillhanda.
    Jag gratulerar än en gång till en helt fantastik lgh och jag är säker på att Ni kommer göra den ännu finare :)
    Allt gott!
    Gustav S gillar detta
  • Sabrina V skrev om Gustav Strand en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Toppen att jobba med Gustav! Proffsig, supersnabb, tillmötesgående.
    Skulle utan tvekan rekommendera Gustav till andra. Läs mer
    2018-03-17 Gustav S svarar Sabrina V
    Toppen att jobba med dig också, Sabrina :D grymt teamwork!
    Kul att du hittat rätt med så fin lgh även om den är på andra sidan stan ;) Kommer jobba för att få tillbaka dig till Västerort haha!
    Gustav S gillar detta
  • Martina D skrev om Gustav Strand en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Fantastiskt duktig i sin roll som mäklare. Glad, positiv och mycket lyhörd för våra behov. Vi blev jättenöjda med priset och hur hela processen sköttes. När ni behöver mäklare så ska ni absolut välja Gustav, det kommer vi göra igen! Läs mer
    2018-03-17 Gustav S svarar Martina D
    Kul att få så fina ord sagda om sig! Jag tackar så mycket för förtroendet Martina och vi hörs o syns när det blir dags igen :)
    Gustav S gillar detta
  • Birgitta L skrev om Gustav Strand en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Otroligt nöjd med sättet Gustav skötte våran affär på. Ingav ett lugn och en trygghet under hela affären som man vill känna som säljare!
    Dessutom alltid glad och trevlig :)
    Kan varmt rekommendera Gustav vidare! Läs mer
    2018-02-23 Gustav S svarar Birgitta L
    Tusen tack för dina snälla ord, Birgitta! Jag säger detsamma till dig - glad & positiv! En jäkel på städa o hålla snyggt mellan visningar var du också :D Stort tack för förtroendet än en gång o se till o bo bäst nu i nya lägenheten :)
    Gustav S gillar detta
  • Sandy S skrev om Gustav Strand en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Mycket nöjd med Gustavs insats från dag ett. Höll mig alltid uppdaterad genom hela processen. Kunnig och framförallt väldigt väldigt professionell. På en lite tuffare säljmarknad fick han mig att ha is i magen och jag blev mycket nöjd med priset! Läs mer
    2018-02-23 Gustav S svarar Sandy S
    Men tack snälla Sandy, jag uppskattar verkligen dina ord :) Du ser, med lite tålamod blir det alltid bra ;) Tack återigen för förtroendet o stort lycka till i jakten på drömhuset!
  • Peter C
    Peter C skrev om Gustav Strand en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Positiv, förtroendeingivande & mycket duktig i själva säljprocessen. Fanns alltid tillgänglig och kunde svara på frågor. Har bara gott att säga och kommer använda mig av Gustav om jag säljer igen. Läs mer
    2018-01-12 Gustav S svarar Peter C
    Kul jag kunde hjälpa till och att ni blev så pass nöjda!
    Tack återigen för förtroendet, det här får vi göra om när det blir dags för er o sälja igen :D
  • Ylva P skrev om Gustav Strand en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Valde att avsluta ett samarbete med en annan mäklare efter att ha varit på en av Gustavs visningar - fulländad i både bemötande och sättet att sälja. Rekommenderar Gustav starkt när det blir ens tur att sälja! Läs mer
    2018-01-12 Gustav S svarar Ylva P
    Ja, det gick ju bra det här :)
    Tack snälla för förtroendet Ylva o stort lycka till i letandet efter nytt!
  • Johan L
    Johan L skrev om Gustav Strand en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Vi träffade många mäklare men att välja Gustav var helt självklart! Han var mycket trevlig, lugn och professionell ut i fingerspetsarna; stenkoll på läget. Gustav hade en enorm kompetens samtidigt som han var inlyssnande och tog oss på stort allvar utan att för den delen tumma på sin egen yrkesskicklighet. Vi sålde på en väldigt sval marknad, där Gustav hjälpte oss att behålla lugnet och isen i magen. Vi ger Gustav och Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna våra allra bästa och varmaste rekommendationer - vi skulle absolut rekommendera honom till vänner och bekanta, och även anlita honom igen för eventuella framtida försäljningar. 10/10 Läs mer
    2017-12-01 Gustav S svarar Johan L
    Hej Johan,

Det var ord och inga visor :) Tackar ödmjukast för denna fina recension och tack återigen för förtroendet att jag fick vara med och hjälpa till! Nu hoppas vi renoveringen går som planerat på nya adressen så ni får börja trivas i större lägenheten :D
  • Ted J
    Ted J skrev om Gustav Strand en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Väldigt enkel att föra ett samtal med. I en tid då priserna på bostadsrätter var på väg ner och det var många skambud lyckades han hitta en köpare som kom med ett pris jag var nöjd med. I helhet är jag väldigt nöjd! Läs mer
    2017-11-26 Gustav S svarar Ted J
    Tackar ödmjukast Ted för din fina recension. Störst tack ska du ha som gav mig förtroendet att förmedla din fina lgh - det här gjorde vi riktigt bra tillsammans!
    Nya kapitel väntar o jag önskar all lycka med både nya boendet o minstingen :)
    Gustav S gillar detta
  • Patrik E skrev om Gustav Strand en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Proffesionellt och sakriktig information. Läs mer
    2017-11-26 Gustav S svarar Patrik E
    Stort tack Patrik! Se nu till o trivas i fina lägenheten :)
  • Mats L
    Mats L skrev om Gustav Strand en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Gustav gav ett väldigt positiv och dynamiskt bemötande. Driven och professionell. Vi är väldigt nöjda. 5+ Läs mer
    2017-11-06 Gustav S svarar Mats L
    Dynamisk & 5+ - blir väl inte mycket bättre :) Skämt o sido - tack för ett utmärkt samarbete säljare & mäklare emellan, Mats. Det här gjorde vi bra tillsammans; rekord i föreningen och alla parter nöjda - underbart!
    Gustav S gillar detta
  • Johanna L skrev om Gustav Strand en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Engagerad, effektiv och driven som mäklare! Tillgänglig och snabb på att återkoppla, fanns alltid nåbar för mig som kund.
    Gustav ger ett professionellt intryck och gjorde ett bra jobb, skötte affären smidigt. Och var dessutom alltid glad och trevlig, proffsigt bemötande! Läs mer
    2017-11-06 Gustav S svarar Johanna L
    Tack snälla för de fina orden, Johanna, de värmer. Förstår att du blev riktigt nöjd med rekord i föreningen och en mycket smidig affär!
    Önskar all lycka i letandet på drömhuset :)
Erica Holmberg
Robin Heimberger