Gustav Strand
Aktiv på Reco.se sedan 2017
2019-03 - 2020-02

Läs vad 136 Läs vad Gustav Strand

• Jon-erik M
    Jon-erik M sålde sin lägenhet med hjälp av Gustav Strand en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna

2020-03-28

Traneberg
    Såld 2:a i Traneberg. Gustav är trevlig, lugn, inlyssnande, professionell, kunnig och driftig. Gav ett väldigt fint intryck, och skulle gärna rekommendera honom till andra! Läs mer
    Gustav S gillar detta
  • Frida N sålde sin lägenhet med hjälp av Gustav Strand en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna

2020-03-23

Traneberg
    Fantastiska Gustav Strand på Fastighetsbyrån i Bromma hjälpte oss att sälja vår lägenhet i Traneberg, jag rekommenderar honom till alla som går i säljtankar. Otroligt proffsig, snabb på att svara & har ett stort register av köpare. Tveka inte att kontakta honom, ni kommer inte att ångra er!

// Frida Läs mer
    Gustav S gillar detta
  • Maria K sålde sin lägenhet med hjälp av Gustav Strand en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna

2020-03-16

Traneberg
    Vi sålde vår lägenhet med hjälp av Gustav. Vi är mycket nöjda både med processen och avslutet på affären. Gustav är smidig och flexibel och mötte våra behov som småbarnsföräldrar. Exempelvis möjliggjorde han att vi fick fotografera olika delar av lägenheten vid olika tillfällen vilket vi upplevde som mycket hjälpsamt.
    Vi kan verkligen rekommendera Gustav! Läs mer
    Gustav S gillar detta
  • Linnea S sålde sin lägenhet med hjälp av Gustav Strand en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna

2020-03-12

Traneberg
    Jag och min sambo är otroligt glada över att vi hade Gustav Strand som vår mäklare under försäljningen av vår bostad. Han överträffade våra förväntningar och vi upplevde honom som väldigt professionell. Vi fick direkt ett stort förtroende för Gustav och kände oss trygga från start till slut i försäljningsprocessen av vår bostad.

Vi kan varmt rekommendera Gustav!

/ Linnea Soderling Läs mer
    Gustav S gillar detta
  • Fredrik B sålde sin lägenhet med hjälp av Gustav Strand en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna

2020-03-12

Traneberg
    Sålt 50kvm Traneberg, Stockholm.
    Otroligt härligt och pålitligt bemötande. Mina förväntningar var hårt arbete och tydlig kommunikation vilket upplevdes av Gustav. Läs mer
    Gustav S gillar detta
  • Elin D sålde sin lägenhet med hjälp av Gustav Strand en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna

2020-03-11

Traneberg
    Gustav är en oerhört engagerad mäklare som ser till alla parters bästa! Läs mer
    Gustav S gillar detta
  • Elin I köpte sin lägenhet med hjälp av Gustav Strand en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna

2020-03-09

Annedal
    Har köpt en lägenhet genom Gustav och måste säga att han är otroligt serviceinriktad och varit väldigt snabb på att svara på alla mina frågor jag haft under köpprocessen. Har bara gott att säga om honom! Fick också ett väldigt ett trevligt bemötande från hans kollegor på Fastighetsbyrån när jag var uppe på kontoret för kontraktsskrivning och tillträde. Läs mer
  • Göran W
    Göran W köpte sin lägenhet med hjälp av Gustav Strand en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna

2020-03-05

Nockebyhov
    Trevlig tillmötesgående tar hand om kunder på ett ypperligt sätt!
    Personlig service! Läs mer
  • Jonnie J sålde sin lägenhet med hjälp av Gustav Strand en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna

2020-03-02

Annedal
    Ett super proffs på alla delar av processen med försäljning Läs mer
    Gustav S gillar detta
  • Therece D sålde sin lägenhet med hjälp av Gustav Strand en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna

2020-03-02

Annedal
    Vi kontaktade specifikt Gustav Strand nu när vi skulle sälja vår bostad i Annedal
    Det var även Gustav vi köpte lägenheten av och har bara positivt att säga om honom

Han har skött båda affärerna
    Proffsigt och snabbt och smidigt och varit lyhörd hela vägen Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna

Erica Holmberg