Gustav Strand
Registrerad mäklare sedan 2017
Aktiv på Reco.se sedan 2017
2018-12 - 2019-05

Läs vad 82 Läs vad Gustav Strand

• Susanne S sålde sin lägenhet med hjälp av Gustav Strand en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna

2019-06-13

Mariehäll
    Gustav hjälpte oss att sälja en 1,5 i Mariehäll i Bromma.
    Han agerade väldigt snabbt när intressent dök upp.
    Dessutom är Gustav väldigt trevlig & positiv! Läs mer
  • Alexandra S
    Alexandra S köpte sin lägenhet med hjälp av Gustav Strand en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna

2019-06-06

Abrahamsberg
    Köpte en 3,5:a i Abrahamsberg. Gustav var tillgänglig o hjälpsam på alla sätt o vis.
    Bra och proffsig! Läs mer
  • Patrik L sålde sin lägenhet med hjälp av Gustav Strand en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna

2019-06-01

Beckomberga
    Gustav är en ytterst kompetent mäklare som inte lämnar något åt slumpen. Viljan och engagemanget att möta våra krävande mål gjorde att vi till slut nådde ett ytterst tillfredställande resultat. Kommunikationen var av världsklass och gjorde att vi som kund kände oss väl informerade och säkra genom hela processen. Rekommenderar Gustav till alla som vill ha bästa resultat av sin bostadsförsäljning. Läs mer
  • Peder F sålde sin lägenhet med hjälp av Gustav Strand en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna

2019-06-01

Fantastiskt bra och driven mäklare. Rekommenderas varmt. Läs mer
  • Ludvig D sålde sin lägenhet med hjälp av Gustav Strand en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna

2019-05-31

🥇🍾
    Proffsig och trevlig, sålde vår lägenhet utanför hemnet som vi önskat och till det pris som vi ville ha.
    Top notch! Läs mer
    Gustav S gillar detta
  • Oskar F sålde sin lägenhet med hjälp av Gustav Strand en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna

2019-05-18

Traneberg
    Vi har sålt en tvårummare i Traneberg och fick vid första mötet ett mycket bra intryck av Gustav. Vi nådde upp till förväntad nivå och är fantastiskt nöjda med Gustavs insats. Han är en oerhört engagerad mäklare! Läs mer
  • Julia E köpte sin lägenhet med hjälp av Gustav Strand en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna

2019-05-17

Traneberg
    Köpte lägenhet genom Gustav. Han visste att vi letade lägenhet och kontaktade oss därför för förhandsvisning vilket gjorde hela processen smidig för alla parter. Jag upplevde att Gustav var proffsig och transparent hela vägen. Läs mer
  • Daniel S sålde sin lägenhet med hjälp av Gustav Strand en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna

2019-05-17

Minneberg
    Gustav är positiv, inspirerande och en mycket duktig säljare.
    Hela processen gick väldigt smidigt och Gustav ordnade med precis allt.

Vi är mycket nöjda. Läs mer
  • Jerry S sålde sin lägenhet med hjälp av Gustav Strand en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna

2019-05-06

Traneberg
    Sålt bostad med hjälp av Gustav som helhjärtat och proffsigt har gjort ett utmärkt jobb i att matcha oss som säljare med rätt köpare. Gustav är positiv, engagerad, lyhörd och driven. Rekommenderar gärna Gustav som mäklare. Läs mer
  • Monica L
    Monica L köpte sin lägenhet med hjälp av Gustav Strand en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna

2019-05-05

Traneberg
    Proffsig, hög servicenivå och mycket kunnig och inläst på området, lägenheten såväl som föreningen. Är grym på att hitta lösningar som funkar såväl för säljare som för köpare. Vi kan verkligen rekommendera Gustav! Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna

Erica Holmberg