Halepce Tosun
Registrerad mäklare sedan 2014-08-25
Aktiv på Reco.se sedan 2015-05-19
2019-08 - 2020-07

Läs vad 209 Läs vad Halepce Tosun

• James M köpte sitt hus med hjälp av Halepce Tosun en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna

2020-08-08

Ulvsunda
    Kort och koncise. Hale är jätte bra. Läs mer
  • Richard B sålde sin lägenhet med hjälp av Halepce Tosun en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna

2020-07-14

Riksby
    Halle sålde min lägenhet i Bromma, Riksby. Professionell och trevlig mäklare som höll en tajt dialog hela vägen från början till slutet. Rekommenderas starkt. Läs mer
  • Sara B sålde sitt hus med hjälp av Halepce Tosun en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna

2020-06-01

Ulvsunda
    Jag sålde bostadsrättsradhus i Bromma då Halle var vår mäklare. Halle var mycket proffesionell och trevlig under hela processen och såg till att det blev ett bra pris i vårt område Läs mer
  • Tamara Samir Mohi A köpte sin lägenhet med hjälp av Halepce Tosun en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna

2020-03-08

3:a
    Vetterstorp
    Köpte lägenheten och sålde vår lägenhet med samma mäklare Halapce som var stor hjälp Läs mer
  • Jonas Christer T köpte sitt hus med hjälp av Halepce Tosun en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna

2020-03-05

Irsta
    Köpt hus för 4.650000

Kunde inte bli bättre, han skötte allt på ett professionellt sätt! Läs mer
  • Henrik B sålde sin lägenhet med hjälp av Halepce Tosun en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna

2020-02-17

3:a
    Blåsbo
    Jag har sålt en bostadsrätt på tre rum och kök. Jag blev mycket bra bemött av Halepce, som föredömligt har lotsat mig genom alla steg av bostadsförsäljningen. Läs mer
  • Karl Anders L köpte sitt hus med hjälp av Halepce Tosun en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna

2020-02-13

Skälby
    Inget att klaga på , trevligt korrekt och kunnig
    rekomenderas Läs mer
  • Thomas Å köpte sin lägenhet med hjälp av Halepce Tosun en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna

2020-01-25

City
    * Lägenhet centralt, Östermalm, Västerås.
    * mycket trevligt möte.
    Mäklaren gav god information och bra service.
    * Bra affär med förhandsvisning. Vi behövde inte gå igenom budgivning. Uppskattades. Läs mer
  • Nina H sålde sin lägenhet med hjälp av Halepce Tosun en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna

2020-01-21

Vega
    Sålt en etta och blev väldigt bra bemött. Läs mer
  • Helena L köpte sitt hus med hjälp av Halepce Tosun en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna

2020-01-17

Tidö-Lindö
    Halepce har varit en väldigt mäklare och framförallt hans tillgänglighet. Han svarar alltid på telefon och tar reda på svar och återkommer snabbt. Han är tydlig och hjälper oss hitta bra lösningar och delger hans erfarenheter. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna

Erica Holmberg