Halepce Tosun
Registrerad mäklare sedan 2014
Aktiv på Reco.se sedan 2015
2019-04 - 2020-03

Läs vad 206 Läs vad Halepce Tosun

• Tamara Samir Mohi A sålde sin lägenhet med hjälp av Halepce Tosun en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna

2020-03-08

Råby
    Köpte lägenheten och sålde vår lägenhet med samma mäklare Halapce som var stor hjälp Läs mer
  • Jonas Christer T köpte sitt hus med hjälp av Halepce Tosun en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna

2020-03-05

Irsta
    Köpt hus för 4.650000

Kunde inte bli bättre, han skötte allt på ett professionellt sätt! Läs mer
  • Henrik B sålde sin lägenhet med hjälp av Halepce Tosun en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna

2020-02-17

Blåsbo
    Jag har sålt en bostadsrätt på tre rum och kök. Jag blev mycket bra bemött av Halepce, som föredömligt har lotsat mig genom alla steg av bostadsförsäljningen. Läs mer
  • Karl Anders L köpte sitt hus med hjälp av Halepce Tosun en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna

2020-02-13

Skälby
    Inget att klaga på , trevligt korrekt och kunnig
    rekomenderas Läs mer
  • Thomas Å köpte sin lägenhet med hjälp av Halepce Tosun en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna

2020-01-25

City
    * Lägenhet centralt, Östermalm, Västerås.
    * mycket trevligt möte.
    Mäklaren gav god information och bra service.
    * Bra affär med förhandsvisning. Vi behövde inte gå igenom budgivning. Uppskattades. Läs mer
  • Nina H sålde sin lägenhet med hjälp av Halepce Tosun en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna

2020-01-21

Vega
    Sålt en etta och blev väldigt bra bemött. Läs mer
  • Helena L köpte sitt hus med hjälp av Halepce Tosun en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna

2020-01-17

Tidö-Lindö
    Halepce har varit en väldigt mäklare och framförallt hans tillgänglighet. Han svarar alltid på telefon och tar reda på svar och återkommer snabbt. Han är tydlig och hjälper oss hitta bra lösningar och delger hans erfarenheter. Läs mer
  • Rani M köpte sin lägenhet med hjälp av Halepce Tosun en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna

2019-12-08

Vetterslund
    Köpt en lägenhet och då haft Halepce som mäklare. Tyckte han var duktig, trevlig och tillmötesgående . Nöjd med han insatts som mäklare Läs mer
  • Dzenana O sålde sin lägenhet med hjälp av Halepce Tosun en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna

2019-11-18

City
    Vi sålde vår lägenhet och anlitade Halepce som mäklare. Redan vid första mötet hade han väldigt bra koll och kändes förberedd vilket gav ett bra första intryck samt bra magkänsla vid valet av mäklare. Under tiden hade vi en bra kommunikation, något vi tycker var väldigt viktigt, samt att vi kände att han lyssnade på våra behov som säljare. Läs mer
  • Monia S sålde sitt hus med hjälp av Halepce Tosun en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna

2019-10-25

Gryta
    Sålt fastighet genom Halepce. Glimten i ögat. köpare o säljare i fokus. överträffade förväntningarna .positiv upplevelse. Trevlig mäklare med bra kunskap. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna

Erica Holmberg