Halepce Tosun

Halepce Tosun

Halepce Tosun är mäklare på Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna

Halepce Tosun har varit registrerad mäklare sedan 2014-08. Halepce Tosun har varit aktiv på Reco.se sedan 2015-05 och har fått 225 omdömen med ett betyg på 4.7. Halepce Tosun har haft 36 försäljningar sen 2019-11 och har tillfrågat 90% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2019-11 - 2020-10

Läs vad 225 Läs vad Halepce Tosun

• 2020-11-18
    Vi har köpt en 4:a i Mariehäll som Halepce sålde. Han bemötte oss med respekt och svarade alltid när vi ringde och hade frågor, snabb återkoppling och stort engagemang. Vi är otroligt nöjda.
    Robert T
    • 4:a
    • 91.0 m²
    • Annedal
    köpte sin lägenhet med hjälp av Halepce Tosun en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
  • 2020-11-07
    Halepce ger ett trevligt och personligt bemötande, utan att förlora professionaliteten. Han känns genuint intresserad av att hjälpa kunden och är väldigt tillgänglig. Han uppdaterade oss regelbundet under hela säljprocessen så att vi hela tiden kände oss välinformerade. Vi vill varmt rekommendera Halepce!
    Sanna S
    • 4:a
    • 107.0 m²
    • Blackeberg
    sålde sin lägenhet med hjälp av Halepce Tosun en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
  • 2020-11-06
    Köpt bostadsrätt i Blackeberg. Snabbt, proffsigt och omtänksamt bemött av mäklaren. Sammanfattningsvis en bra upplevelse.
    Eva E
    • 60.0 m²
    • Blackeberg
  • 2020-11-04
    Hallen en service mindes,proffsig, Snabb,trevlig,tillgänglig tillmötesgående.Han hjälpte köpa en lägenhet i Bromma
  • 2020-10-27
    Vi är mycket nöjda med Halepces insats! Vi fick upp ögonen för Halle på en visning när vi var spekulanter för ett hus. Han var den trevligaste mäklaren vi mött på någon visning och valde därför att ta kontakt med honom inför vår egna försäljning av vår bostadsrättslägenhet. Han inger lugn och vann snabbt vårt förtroende. Han lyckades sälja vår lägenhet för ett högre belopp än vi trott och överträffade våra förväntningar. Vid kontraktsskrivningen kändes både vi som säljare och köparna mycket nöjda med dealen. Alla var vinnare! Halle får högsta betyg och är verkligen en mäklare som jag starkt kan rekommendera!
    Johanna M
    • 73.0 m²
  • 2020-10-27
    Halle är trevlig, jordnära och professionell. Vid en affär som så väldigt låst ut på förhand med seg budgivning så hittade han en strategi som resulterade i ett mycket gott slutpris där vi som säljare blev nöjda men även så köparna. Han är även anpassningsbar då vi vid ett tillfälle kände att vi fick begränsad återkoppling av honom men efter ett samtal där vi framförde att vi vill ha närmare kontakt så var han snabb med att utöka kontakten helt efter våra önskemål. Kan varmt rekommenderas!
    Behroz J
    • 73.0 m²
  • 2020-10-21
    Halepce var proffsig jätte duktig och hjälpsam kan varmt rekommendera honom mvh Åsa o Johan
  • 2020-10-12
    Halepce är professionell, lugn och tar sin tid för att svara på frågor. Som förstsgångsköpare kan det vara överväldigande att köpa lägenhet, men Halle så till att man kände sig trygg. En riktig stjärna helt enkelt!
    Martin S
    • 65.0 m²
  • 2020-10-12
    Halle hjälpte oss att köpa vår första lägenhet. Fick ett mycket gott första intryck av honom, vänlig och lugn som svarade på alla våra frågor vid ett första lägenhetsköp. Under hela processen har han varit snabb på att svara, personlig och fått en att känna sig trygg och speciell. Fantastisk mäklare som jag varmt kan rekommendera till alla. Han gör det lilla extra för en!
    Sofie N
    • 65.0 m²
  • 2020-10-02
    Sålt lägenhet i Bromma Mycket bra bemötande av Halle, lätt att nå, lätt att samarbeta med, snabba svar Jag hade ( för) höga förväntningar på pris som överträffades , bra jobbat
    Margareta F
    • 56.0 m²
    • Riksby

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte