Jan Sulocki
Registrerad mäklare sedan 2013
Aktiv på Reco.se sedan 2015
2018-08 - 2019-01

Läs vad 59 kunder tycker om Jan Sulocki

• Erik S sålde sin bostad med hjälp av Jan Sulocki en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna

2019-01-27

Jan var superbra, hjälpsam och proffsig. Läs mer
    2019-01-28 Jan S svarar Erik S
    Tjena Erik! Tack så hemskt mycket!
    Jan S gillar detta
  • Ulla W köpte sin bostad med hjälp av Jan Sulocki en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna

2019-01-24

Jag köpte en bostadsrätt på Stopvägen i Bromma. Mäklaren gav ett seriöst intryck och var noggrann, tydlig och trevlig. Läs mer
    2019-01-28 Jan S svarar Ulla W
    Hej Ulla! Tack så mycket för omdömet!
    Jan S gillar detta
  • Laura G sålde sin bostad med hjälp av Jan Sulocki en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna

2018-12-27

Sålde min lgh med hjälp av Jan och tycker han var mycket proffsig. Välförberedd, organiserad, inte „för på“ som person, samt en transparent process gjorde att jag valde Jan och jag är väldigt nöjd med affären. Läs mer
    2019-01-28 Jan S svarar Laura G
    Hej Laura! Tack så mycket för omdömet! Jättekul att höra :)
    Jan S gillar detta
  • Anna G sålde sin bostad med hjälp av Jan Sulocki en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna

2018-12-21

Jan hjälpte mig att sälja min lägenhet i Bromma Riksby. Jag upplevde Jan som mycket trevlig och proffesionell redan första gången jag träffade honom och jag har under hela processen känt stor tillit till Jan. Läs mer
    2019-01-28 Jan S svarar Anna G
    Hej Anna! Tack, tack, tack för de fina orden!
    Jan S gillar detta
  • Alexander E sålde sin bostad med hjälp av Jan Sulocki en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna

2018-11-19

Grym.............................................................................. Läs mer
    2018-12-12 Jan S svarar Alexander E

Fixade förhandsvisning
    Bra under budgivningen
    Effektiv kontraktskrivning Läs mer
    2018-10-27 Jan S svarar Johan V
    Hej Johan! Oerhört troligt att höra och är glad att du är så nöjd med allt. Tack och hoppas att du kommer trivas i bostaden!
    Jan S gillar detta
  • Sofia G sålde sin bostad med hjälp av Jan Sulocki en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna

2018-10-07

Proffsig och hade ett enormt tålamod med mig som hade alla nerver utanpå under försäljningen. Läs mer
    2018-10-27 Jan S svarar Sofia G
    Tack tack tack Sofia för ett bra samarbete! //Jan
    Jan S gillar detta
  • Zakaria M köpte sin bostad med hjälp av Jan Sulocki en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna

2018-10-04

I bought my apartment from Jan Sulocki, the information was quite clear and the procedures went faster than I expected. Läs mer
    2018-10-27 Jan S svarar Zakaria M
    Hi Zakaria! Thank you so much for the kind words and congratulations to your new apartment!
  • Björn L skrev om Jan Sulocki en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna

2018-07-05

Jan har varit hjälpsam, snabb och trevlig. Ett föredöme för alla inom mäklarkåren. Läs mer
    2018-10-27 Jan S svarar Björn L
    Tack så mycket Björn för de fina orden!

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna

Erica Holmberg