Jan Sulocki
Registrerad mäklare sedan 2013
Aktiv på Reco.se sedan 2015
2018-09 - 2019-08

Läs vad 67 Läs vad Jan Sulocki

• Rong D köpte sin lägenhet med hjälp av Jan Sulocki en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna

2019-08-19

Abrahamsberg
    We bought an apartment. The broker is very helpful and provide information we need regarding the apartment and the contract. Läs mer
    2019-08-27 Jan S svarar Rong D
    Thank you so much Rong for the kind words!
    Jan S gillar detta
  • Axel R köpte sin lägenhet med hjälp av Jan Sulocki en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna

2019-07-07

Mariehäll
    Köpte en lägenhet, allt sköttes väldigt snyggt från visning till tillträde. Fantastiskt engagemang! Läs mer
    2019-08-27 Jan S svarar Axel R
    Tack så hemskt mycket Axel för omdömet! Lycka till med renoveringen så ses vi snart igen :)
  • Daniel S sålde sin lägenhet med hjälp av Jan Sulocki en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna

2019-05-21

Abrahamsberg
    Inger förtroende. Trevlig, och lätt att ha att göra med. Läs mer
    2019-06-10 Jan S svarar Daniel S
    Tack Daniel! Tack själv för ett bra samarbete! :)
  • Henrik F
    Henrik F sålde sin lägenhet med hjälp av Jan Sulocki en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna

2019-05-02

Johannesfred
    Sålde en etta i Johannesfred, Bromma. Upplevelsen av Jan som mäklare var mycket bra och levde definitivt upp till mina förväntningar. Läs mer
    2019-05-13 Jan S svarar Henrik F
    Tack, tack, tack Henrik! Och tack själv för ett gott samarbete :)
  • Emelie T
    Emelie T köpte sin lägenhet med hjälp av Jan Sulocki en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna

2019-04-23

Traneberg
    Jättebra bemötande, hela processen gick smidigt och snabbt. Skulle starkt rekommendera Jan! Läs mer
    2019-05-13 Jan S svarar Emelie T
    Tack så jättemycket Emelie och grattis till en toppenlägenhet!
    Jan S gillar detta
  • Joanna Ö sålde sin lägenhet med hjälp av Jan Sulocki en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna

2019-04-10

Abrahamsberg
    Jan var en klippa som guidade oss igenom vår bostadsaffär, och gav goda råd när vi behövde det. Läs mer
    2019-04-23 Jan S svarar Joanna Ö
    Tack Joanna! Vad roligt att höra och oerhört kul att vi fick ihop alla pusselbitar :)
    Jan S gillar detta
  • Karin S sålde sin lägenhet med hjälp av Jan Sulocki en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna

2019-04-07

Riksby
    Sålt bostadsrätt
    Blev mycket bra bemött, Jan intresserad och kunnig.
    Jan var mycket ihärdig och jag upplevde att han ansträngde sig för att jag skulle få ut ett så bra pris som möjligt.
    Sammanfattning: professionell. Läs mer
    2019-04-23 Jan S svarar Karin S
    Hej Karin! Tack så hemskt mycket för omdömet och de fina orden. Tack själv för ett bra samarbete!
    Jan S gillar detta
  • Marianne H sålde sin lägenhet med hjälp av Jan Sulocki en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna

2019-03-12

Mariehäll
    Trevlig och engagerad mäklare. Duktig att hålla kontakten med mig. Fick tyvärr inte så mycket för lägenheten som jag hoppats, men det kanske inte han kan hjälpa. Marknaden är väl som den är... Läs mer
    2019-04-01 Jan S svarar Marianne H
    Hej Marianne! Tack så mycket för de värmande orden!
    Jan S gillar detta
  • Erik S sålde sin bostad med hjälp av Jan Sulocki en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna

2019-01-27

Jan var superbra, hjälpsam och proffsig. Läs mer
    2019-01-28 Jan S svarar Erik S
    Tjena Erik! Tack så hemskt mycket!
    Jan S gillar detta
  • Ulla W köpte sin bostad med hjälp av Jan Sulocki en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna

2019-01-24

Jag köpte en bostadsrätt på Stopvägen i Bromma. Mäklaren gav ett seriöst intryck och var noggrann, tydlig och trevlig. Läs mer
    2019-01-28 Jan S svarar Ulla W
    Hej Ulla! Tack så mycket för omdömet!

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna

Erica Holmberg