Jan Sulocki
Registrerad mäklare sedan 2013
Aktiv på Reco.se sedan 2015
2019-04 - 2020-03

Läs vad 70 Läs vad Jan Sulocki

• Eigal A sålde sin lägenhet med hjälp av Jan Sulocki en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna

2020-01-24

Traneberg
    Bra. Proffsig. Nöjd. Service- minded. Läs mer
  • Patrik L köpte sin lägenhet med hjälp av Jan Sulocki en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna

2019-12-13

Mariehäll
    Bra kommunikation och väldigt snabb på bollen. Riktigt nöjd! Läs mer
  • Janusz L sålde sin lägenhet med hjälp av Jan Sulocki en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna

2019-11-17

Johannesfred
    I sold the apartment on Bromma, I am very happy with Jan, punctual, responsible, very helpful and professional. Läs mer
  • Rong D köpte sin lägenhet med hjälp av Jan Sulocki en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna

2019-08-19

Abrahamsberg
    We bought an apartment. The broker is very helpful and provide information we need regarding the apartment and the contract. Läs mer
    2019-08-27 Jan S svarar Rong D
    Thank you so much Rong for the kind words!
    Jan S gillar detta
  • Axel R köpte sin lägenhet med hjälp av Jan Sulocki en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna

2019-07-07

Mariehäll
    Köpte en lägenhet, allt sköttes väldigt snyggt från visning till tillträde. Fantastiskt engagemang! Läs mer
    2019-08-27 Jan S svarar Axel R
    Tack så hemskt mycket Axel för omdömet! Lycka till med renoveringen så ses vi snart igen :)
  • Daniel S sålde sin lägenhet med hjälp av Jan Sulocki en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna

2019-05-21

Abrahamsberg
    Inger förtroende. Trevlig, och lätt att ha att göra med. Läs mer
    2019-06-10 Jan S svarar Daniel S
    Tack Daniel! Tack själv för ett bra samarbete! :)
  • Henrik F
    Henrik F sålde sin lägenhet med hjälp av Jan Sulocki en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna

2019-05-02

Johannesfred
    Sålde en etta i Johannesfred, Bromma. Upplevelsen av Jan som mäklare var mycket bra och levde definitivt upp till mina förväntningar. Läs mer
    2019-05-13 Jan S svarar Henrik F
    Tack, tack, tack Henrik! Och tack själv för ett gott samarbete :)
  • Emelie T
    Emelie T köpte sin lägenhet med hjälp av Jan Sulocki en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna

2019-04-23

Traneberg
    Jättebra bemötande, hela processen gick smidigt och snabbt. Skulle starkt rekommendera Jan! Läs mer
    2019-05-13 Jan S svarar Emelie T
    Tack så jättemycket Emelie och grattis till en toppenlägenhet!
    Jan S gillar detta
  • Joanna Ö sålde sin lägenhet med hjälp av Jan Sulocki en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna

2019-04-10

Abrahamsberg
    Jan var en klippa som guidade oss igenom vår bostadsaffär, och gav goda råd när vi behövde det. Läs mer
    2019-04-23 Jan S svarar Joanna Ö
    Tack Joanna! Vad roligt att höra och oerhört kul att vi fick ihop alla pusselbitar :)
    Jan S gillar detta
  • Karin S sålde sin lägenhet med hjälp av Jan Sulocki en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna

2019-04-07

Riksby
    Sålt bostadsrätt
    Blev mycket bra bemött, Jan intresserad och kunnig.
    Jan var mycket ihärdig och jag upplevde att han ansträngde sig för att jag skulle få ut ett så bra pris som möjligt.
    Sammanfattning: professionell. Läs mer
    2019-04-23 Jan S svarar Karin S
    Hej Karin! Tack så hemskt mycket för omdömet och de fina orden. Tack själv för ett bra samarbete!

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna

Erica Holmberg