Johannes Örünver
Registrerad mäklare sedan 2017-07-25
Aktiv på Reco.se sedan 2017-10-23
2019-07 - 2020-06

Läs vad 85 Läs vad Johannes Örünver

• Martin B sålde sin lägenhet med hjälp av Johannes Örünver en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna

2020-06-09

Beckomberga
    Sålt en 2rok på 55kvm. Är nöjda med bemötandet och försäljningen. Läs mer
  • Sara Ö sålde sin lägenhet med hjälp av Johannes Örünver en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna

2020-05-18

Annedal
    Bra, kunnig och snabb återkoppling i alla situationer! Rekommenderar Johannes till andra som har tankar kring en försäljning
    Alltid trevligt bemötande. Läs mer
  • Johan Arnold S
    Johan Arnold S sålde sin lägenhet med hjälp av Johannes Örünver en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna

2020-05-12

Beckomberga
    Genom Johannes har jag de senaste åren sålt ett hus, en lägenhet samt köpt en lägenhet med honom som mäklare, allt i Bromma.
    Johannes är ytterst kunnig om närområdet, har mycket integritet och ingående kunskap om regelverket runt transaktioner i mångmiljonklassen.
    Johannes är noggrann, mycket tillgänglig och professionell. Mina yttersta rekommendationer till Johannes! Jag har själv bett om att få skriva denna rekommendation. Läs mer
  • Linn B sålde sin lägenhet med hjälp av Johannes Örünver en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna

2020-04-13

Norra Ängby
    Supernöjd med Johannes professionalitet. Sålde min första lägenhet och hade inte mycket koll på läget. Men Johannes guidade mig igenom en helt lyckad affär. Rekommenderar verkligen Johannes till er som ska sälja. Läs mer
  • Matilda N köpte sin lägenhet med hjälp av Johannes Örünver en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna

2020-04-01

Mariehäll
    Köp lägenhet. Väldigt proffsigt och tillmötesgående!
    Levde upp till alla förväntningar och mer.
    Bra från början till slut Läs mer
  • Samuel E köpte sin lägenhet med hjälp av Johannes Örünver en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna

2020-03-20

Blackeberg
    Vänlig, professionell och väldigt duktig på sitt jobb. Läs mer
  • Hamid A sålde sin lägenhet med hjälp av Johannes Örünver en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna

2020-02-29

Mariehäll
    Johannes är mycket trevlig och professionell i sin framförhållning som mäklare. Han stämde av varje moment alltifrån fotografering till publiceringen av lägenheten vilket ingav en trygghet med hänsyn till det krav som ställdes i samband med försäljningen av lägenheten.

Vill starkt rekommendera Johannes. Läs mer
  • Matilda W sålde sin lägenhet med hjälp av Johannes Örünver en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna

2020-02-27

Mariehäll
    Vi sålde vår lägenhet med Johannes. Riktigt duktig och professionell! Vi är mer än nöjda! Rekommenderar varmt att anlita honom. Läs mer
  • Erika Larsdotter H köpte sin lägenhet med hjälp av Johannes Örünver en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna

2020-02-06

Traneberg
    Så fantastiskt trevlig och proffsig! Läs mer
  • Lars R köpte sin lägenhet med hjälp av Johannes Örünver en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna

2020-02-03

4:a
    Riksby
    Johannes hade ett mycket trevligt och bra bemötande och kändes mycket ordningsam och professionell. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna

Erica Holmberg