Johannes Örünver
Registrerad mäklare sedan 2017
Aktiv på Reco.se sedan 2017
2019-01 - 2019-12

Läs vad 74 Läs vad Johannes Örünver

• Nathalie S sålde sin lägenhet med hjälp av Johannes Örünver en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna

2020-01-19

Beckomberga
    Valet av mäklare är självklart inför nästa försäljning. Enormt proffsig och väldigt kunnig! Läs mer
  • Morteza P sålde sin lägenhet med hjälp av Johannes Örünver en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna

2019-12-10

Mariehäll
    Johannes hjälpte mig sälja min lägenhet på ett väldigt professionellt sätt, med bemötande, hantering, engagemang mm. Läs mer
  • Sebastian B köpte sin lägenhet med hjälp av Johannes Örünver en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna

2019-11-14

Ulvsunda
    Trevlig, tillgänglig och koll på läget. Läs mer
  • Emma K köpte sin lägenhet med hjälp av Johannes Örünver en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna

2019-11-12

Traneberg
    Vi är väldigt nöjda med Johannes. Han ansträngde sig och lade ner mycket tid för att vi skulle bli nöjda med köpet av den nya lägenheten. Läs mer
  • Crippa N sålde sin lägenhet med hjälp av Johannes Örünver en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna

2019-11-08

Mariehäll
    Ett mycket bra första möte gav oss en trygg känsla att lämna över en viktig säljaffär i hans ansvar. Resultatet under resan till avslutad affär kändes korrekt hela vägen och vi vill starkt rekommendera Johannes.

Det ska också sägas att när en annan mäklare missat att leverera, det var en annan mäklarfirma, visade Johannes att han, på kort tid, stängde affären med nöjd säljare och köpare. Läs mer
  • Sixten E
    Sixten E sålde sin lägenhet med hjälp av Johannes Örünver en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna

2019-11-05

Ulvsunda
    Vi är supernöjda med Johannes som möjliggjorde försäljningen av vår lägenhet. Fem konkurrerande objekt kom ut samma vecka och genom strukturerat och hårt arbete såldes våran med högst kvadratmeterpris. Vi uppskattade Johannes ärlighet och tydliga svar. Vi såg att Johannes har en av de viktigaste egenskaperna en mäklare kan ha och det är färdigheten att få en köpare att känna sig trygg. Känner inte köparen sig trygg så vågar de inte att lägga ett bud. Genom att vara tillgänglig, påläst, trevlig och ärlig så lyckas Johannes få budgivarna att känna sig trygga. Läs mer
  • Samer M sålde sin lägenhet med hjälp av Johannes Örünver en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna

2019-10-29

Annedal
    Johannes var under hela processen väldigt engagerad, professionell och alltid tillgänglig. Han visade sig vara det självklara valet både när det kommer till att jobba mot våra satta mål men också med hjälp av sitt lugn visade han dessutom prov på ett enormt tålamod. Nu i efterhand blev jag definitivt inte besviken och väljer man Johannes kan man helt enkelt förvänta sig mycket, så vad väntar ni på? 10 av 10 från mig! Läs mer
  • Elena C sålde sin lägenhet med hjälp av Johannes Örünver en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna

2019-10-24

Abrahamsberg
    Johannes är superprofessionell, lyhörd och tillmötesgående. Han har hela tiden påvisat stort engagemang och hans positivitet smittar av sig! Rekommenderar honom varmt. Läs mer
  • Yunil L sålde sin lägenhet med hjälp av Johannes Örünver en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna

2019-10-22

Riksby
    Är så glad att Johannes sålde min lilla 1,5 rummare. Hela försäljningsprocessen gick som på räls.
    Johannes är proffsig, ambitiös, driven och mån om att både säljare och köpare ska göra en så bra affär som möjligt.
    Letar du efter en förtroendeingivande mäklare som är med från första hembesöket till kontraktsskrivning är han rätt man för jobbet.

Tack Johannes! Läs mer
  • Ulf S
    Ulf S sålde sin lägenhet med hjälp av Johannes Örünver en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna

2019-10-15

Riksby
    Johannes arbetade målmedvetet och gjorde en mycket bra insatts. Jobbade snabbt och effektivt och vi blev nöjda med resultatet. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna

Erica Holmberg