Johannes Örünver
Registrerad mäklare sedan 2017
Aktiv på Reco.se sedan 2017
2018-10 - 2019-03

Läs vad 46 Läs vad Johannes Örünver

• Lars R köpte sin lägenhet med hjälp av Johannes Örünver en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna

2019-04-18

Abrahamsberg
    Köpt bostadsrätt Bromma Abrehamsberg Läs mer
    Johannes Ö gillar detta
  • Linus P sålde sitt hus med hjälp av Johannes Örünver en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna

2019-03-26

Bromma Kyrka
    Vi är grymt nöjda med Johannes jobb genom hela processen. Positiv, saklig, noggrann, tillgänglig och med fingertoppskänsla och omdöme. Högsta betyg helt enkelt! Läs mer
    2019-04-09 Johannes Ö svarar Linus P
    Tack så mycket för dom fina orden och för förtroendet Linus! Det har varit väldigt kul att få hjälpa er sälja radhuset. Vi ses snart igen :)
  • Gustav E sålde sin lägenhet med hjälp av Johannes Örünver en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna

2019-03-24

Beckomberga
    Engagerad, driven och trevlig. Kan varmt rekommendera Johannes som mäklare. Läs mer
    2019-03-26 Johannes Ö svarar Gustav E
    Tack så jätte mycket för förtroendet Gustav! Vi ses snart igen :)
  • Raymond L köpte sitt hus med hjälp av Johannes Örünver en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna

2019-03-20

Mariehäll
    Köpte ett radhus i Bromma innan huset var ute för försäjlning.

Endaste some kunde har gått bättre var att träffa säljaren och höra lite om maskinerna i huset, eller få handledling för maskinerna. Läs mer
    2019-03-26 Johannes Ö svarar Raymond L
    Tack för din feedback Raymond. Jag tar till mig det och ska tänka på det i framtiden.

Hoppas ni trivs i ert nya fina hus!
  • Victor G sålde sin lägenhet med hjälp av Johannes Örünver en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna

2019-03-20

Annedal
    Bra och trevlig mäklare. Flexibel och lyhörd. Vi sålde en 2a i Annedal med Johannes hjälp och är nöjda med pris och bemötande Läs mer
    2019-03-26 Johannes Ö svarar Victor G
    Tack igen för förtroendet! Skönt att vi kunde lösa försäljning och köp så snabbt. Vi ses :)

Johannes
  • Jonas K sålde sin lägenhet med hjälp av Johannes Örünver en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna

2019-03-13

Traneberg
    Johannes hjälpe oss med försäljningen av vår lägenhet i Traneberg. Vi fick ett mycket proffesionellt intryck av Johannes. Han visade ett stort intresse i att lära sig om lägenheten från vårt perspektiv och lyssnad hela tiden till våra behovvoch önskemål. Tydlig och ärlig i sin kommunikation till oss genom hela processen. Genomförde försäljning med gott resultat och bra driv. Läs mer
    2019-03-26 Johannes Ö svarar Jonas K
    Tack så mycket Jonas! Uppskattar verkligen dom fina orden och tack återigen för förtroendet. Vi ses snart igen!

Johannes
  • Channa L sålde sin lägenhet med hjälp av Johannes Örünver en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna

2019-02-21

Åkeshov
    Vi är jättenöjda med Johannes! Han är professionell och ändå personlig på samma gång. Läs mer
    2019-04-19 Johannes Ö svarar Channa L
    Tack Channa! Hoppas ni trivs i er nya lägenhet :)

Johannes
  • Ann-Christine L sålde sin lägenhet med hjälp av Johannes Örünver en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna

2019-02-14

Mariehäll
    Sålt bostadsrätt.
    Rakt igenom en affärsmässighet som spelas av lyhördhet och hög kompetens.
    Tydlig, rak och ärlig mäklare.
    Kände full tillit och affären gick enligt plan. Läs mer
    2019-04-19 Johannes Ö svarar Ann-Christine L
    Tack så jätte mycket för förtroendet! Väldigt kul att få hjälpa er med er fina lägenhet.
    Vi ses snart igen.

Johannes
  • Erik F köpte sin lägenhet med hjälp av Johannes Örünver en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna

2019-02-04

Johannesfred
    Köpt en bostadsrättlägenhet okt 2018.

Mäklaren var mycket proffessionell, tydlig och trevlig. Svarade på det han visste och om det var något han inte kännde till så var han ärlig med det och tog sedan reda på svaret samma dag. Rak i kommunikationen, vilket jag uppskattar mycket.

Han överskred mina förväntingar och jag har varit och tittat på lägenheter i många år innan jag slog till.

Allt gick smidigt och i lagom tempo, ingen stress och jäkt. Läs mer
    2019-02-07 Johannes Ö svarar Erik F
    Tack för din fina reco Erik! Extra kul att du köpte av just mig efter att du letat så länge.
    Stort grattis till din fina lägenhet och se till att njuta av Brommas finaste utsikt :)

Ta hand om dig!
  • Mikael S
    Mikael S skrev om Johannes Örünver en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna

2019-01-28

Smidigt och proffsig skött jag är mycket nöjd. Läs mer
    2019-02-07 Johannes Ö svarar Mikael S
    Tack Micke! Vi hörs och ses snart igen :)

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna

Erica Holmberg