Johannes Örünver
Registrerad mäklare sedan 2017
Aktiv på Reco.se sedan 2017
2018-07 - 2018-12

Läs vad 36 kunder tycker om Johannes Örünver

• Vasanth K sålde sin bostad med hjälp av Johannes Örünver en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna

2018-12-02

Bra Jobbat!. Highly recommended! Läs mer
    2018-12-05 Johannes Ö svarar Vasanth K
    Thank you Vasanth! It was a pleasure. Take care :)

Johannes
  • Jayashri P sålde sin bostad med hjälp av Johannes Örünver en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna

2018-12-02

Good work and prompt responses. Läs mer
    2018-12-05 Johannes Ö svarar Jayashri P
    Thank you! Hope you like your new apartment. Take care :)

Johannes
  • Petter D sålde sin bostad med hjälp av Johannes Örünver en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna

2018-11-21

Vi har sålt vår trerumslägenhet i Alvik Minneberg. Johannes upplevdes mycket närvarande och tillgänglig. Stort engagemang, helt klart över vår förväntan. Kan varmt rekommendera honom som mäklare. Läs mer
    2018-11-30 Johannes Ö svarar Petter D
    Tack Petter och Lars-Ole! Ni ska ha väldigt mycket cred för hur fint ni hade gjort i lägenheten inför visningarna. Hälsa Viggo från mig så ses vi snart igen :)

Johannes
  • Kenneth T sålde sin bostad med hjälp av Johannes Örünver en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna

2018-11-19

Jag var väldigt nöjd med Johannes arbete. Jag hade förväntat mig ett lägre pris med det blev strax över det priset Johannes hade sagt innan jag skrev kontrakt om försäljningen med honom. Han var professionell, glad och trevlig i alla led av affären. Jag kan varmt rekommendera Johannes. Läs mer
    2018-11-30 Johannes Ö svarar Kenneth T
    Tack så mycket Kenneth och Nadja! Det var väldigt väldigt kul att få hjälpa er med försäljningen av radhuset. Och ni kommer trivas så bra i det nya huset. Vi ses snart igen!

• Alex G
    Alex G skrev om Johannes Örünver en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna

2018-11-13

Johannes är väldigt kompetent och driven. Duktigt på att analysera nuläget och istället för att fokusera på att att sänka pris ökar han farten och jobbar ännu hårdare. Han har stor förståelse för utmaningar som både köpare och säljare sitter på och är skicklig på att få båda dessa parter nöjda. Kan varmt rekommendera Johannes till alla som vill sälja sin bostad i Bromma. Läs mer
    2018-11-30 Johannes Ö svarar Alex G
    Wow, vilka fina ord Alex! Tack återigen för förtroendet och grattis till er nya fina lägenhet i stan. Vi hörs och ses snart igen.

Johannes
  • Liran L skrev om Johannes Örünver en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna

2018-11-12

Proffsig, snabb, effektiv, problem-lösare och med kundens behov i åtanken. Och dessutom väldigt duktig som mäklare med bra känsla för marknaden och hur man driver en budgivning på bästa sättet. Rekommenderar! Läs mer
    2018-11-30 Johannes Ö svarar Liran L
    Tack för förtroendet Liran! Hoppas ni trivs i nya huset :)

Johannes
  • Mikal T skrev om Johannes Örünver en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna

2018-11-11

Var på en visning på en annan lägenhet där Johannes börja prata, tyckte att det var en bra mäklare som var tydlig och ärlig. Då vi hade en annan mäklare samt mäklarbyrå så tyckte vi att det kände helt annan tillmötesgående än den vi hade haft i ca 10 mån och försök till sälja lgh vid 2 tillfällen.  Johannes lyckades inte bara sälja lägenheten till ett högre pris vad tidigare mäklare gjort men även sälja innan visning för ett mycket bra pris.

Han har varit tillmötesgående, informativ, väldigt tydlig och proffesionell hela tiden. Vi är väldigt nöjda med Fastighetsbyrån och framför allt med Johannes som mäklare.  Läs mer
    2018-11-12 Johannes Ö svarar Mikal T
    Tack så jätte mycket för din fina rekommendation Mikal! Det har varit väldigt kul att få hjälpa dig och Jorge med försäljningen. Vi gjorde det bra tillsammans!
    Vi ses snart igen på tillträdet.

Johannes
  • Philip A skrev om Johannes Örünver en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna

2018-10-17

Dynamiskt, lyhört, personligt och professionellt bemötande. Läs mer
    2018-11-12 Johannes Ö svarar Philip A
    Tack så mycket vännen! Hoppas du trivs i din nya, fina lägenhet :)

• Ana T
    Ana T skrev om Johannes Örünver en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna

2018-10-05

I bought a flat in Bromma and Johannes Örunver was my broker. He is very detailed oriented, customer focused, assertive, open and direct in his answers, gives complete information and goes the extra mile in making sure I understood everything and helped me the best way. He is also very sociable and friendly and it was really a great experience to have him as broker. It's the first time I do such a purchase and having his support was great. I recommend him for other first-time buyers for sure! Läs mer
    2018-11-12 Johannes Ö svarar Ana T
    Wow beautiful words! Thank you so much Ana! It was my pleasure. Glad I got to help you buy your first apartment.
    See you again soon :)

• Stefan G
    Stefan G skrev om Johannes Örünver en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna

2018-09-17

Vi kom i kontakt med Johannes redan innan vi bestämt oss för att sälja vår lägenhet. När den dagen kom frågade vi oss vad den där proffsiga mäklaren hette och lade ner tid på att leta fram Johannes kontaktuppgifter speciellt. Vi sålde en lägenhet i Bromma/Riksby. Johannes var väldigt påläst om området och var satte våra förväntningar på en rimlig nivå.

Johannes är otroligt service minded och hjälper till med allt som kan förväntas och mer därtill Läs mer
    2018-10-01 Johannes Ö svarar Stefan G
    Tack för dina fina ord vännen! Det har varit väldigt kul att samarbeta med dig och Amanda.
    Vi ses snart igen :)

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna