Malin Klebe

Malin Klebe

Malin Klebe är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Bromma

Malin Klebe har varit registrerad mäklare sedan 2018-04. Malin Klebe har varit aktiv på Reco.se sedan 2021-01 och har fått 45 omdömen med ett betyg på 5.0. Malin Klebe har haft 1 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

45 omdömen om Malin Klebe

Sedan starten hos Reco 2020
Joakim Mikael Fredrik G
Sålde sin lägenhet med hjälp av Malin Klebe en del av Svensk Fastighetsförmedling Bromma
Abrahamsberg/Åkeslund

Vi har både köpt och sålt bostäder med hjälp av Malin och kan bara rekommenderar andra att anlita henne med. Förutom att hon är väldigt professionell och hjälpsam genom hela processen så skulle jag säga att hennes ärliga stil är det som utmärker sig främst jämfört med andra och något vi verkligen uppskattar!

Helena J
Äppelviken / Alvik

Jag skulle varmt rekommendera Malin som mäklare till alla jag känner! Efter en lyckad försäljning med bra samarbete med Malin 2019 var valet självklart att välja henne igen när jag i höstas skulle sälja min lägenhet. Läget på marknaden var dystert, räntebeskeden haglade. I detta läge guidade Malin lugnt och tryggt, och tog bort den värsta stressen med affären. När det uppstod frågor med köparen, kollade Malin genast upp så att jag kunde veta att rätten var på min sida. Dessutom kom en påminnelse om att deklarera lägenhetsförsäljningen,...

Pelle S
Köpte sin lägenhet med hjälp av Malin Klebe en del av Svensk Fastighetsförmedling Bromma
Åkeslund

Jag köpte nyligen av Malin och är väldigt nöjd med bemötandet. Malin är väldigt snäll och omtänksam. Nytt område för mig och fick massa bra tips som gjorde att inte det kändes lika läskigt!

Dimitrios K
Beckomberga

Jag hatar mäklare. Sen träffade jag Klebe. Malin är en hållkäftenmäklare utav rang. Äntligen en mäklare som går att jobba med. Tydlig, hungrig, rättfram. Lindar inte in, gullar inte, SER KUNDEN och kundens behov. Tydlig med förväntningar, inga drömkalkyler. Man får tag på Klebe när det behövs. Detta är min 4:e bostadsaffär och jag kommer aldrig rekommendera någon annan än Malin. Skarp charmig och jävligt kompetent på sitt arbete. Från första samtalet till kontraktskrivning fanns Klebe där och stöttade,...

Daniela C
Beckomberga

Underbara Malin. Orolig varmt och jordnära Malin med ett mycket gott bemötande. Mäklar-Malin hade lätt till att se vår bostadssituation och var snabb med att para ihop oss med en bostad som passade våra preferenser. Flexibel mäklare som förklarar allt väldigt bra. Malin svarade på alla våra frågor och gjorde det lilla extra för att vi skulle bli nöjda. - Vilket vi blev! Rekommenderar starkt Malin om du vill ha en jordnära, kunnig och lättsam ( nära till skratt :) mäklare.

Owe Evert Sture J
Blackeberg

Det kändes tryggt att ha Malin Klebe som mäklare. Vi är mycket nöjda.

Annelie
Abrahamsberg/Åkeslund

Förutom att Malin är en varm och härlig person är hon väldigt engagerad och har alltid en plan, hon vet vad hon gör. Hon håller en konstant uppdaterad med kontakt och svarar snabbt på frågor, vilket känts tryggt. Jag är väldigt glad att ha haft Malin genom hela processen och har känt mig trygg och litat helt på hennes kompetens och erfarenhet. Rekommenderar verkligen!

Tobias W
Abrahamsberg/Åkeslund

Väldigt trevlig, kunnig, opartisk. Allmänt bra person

Anneli B
Blackeberg

Trevligt bemötande. Kändes ärlig och hederlig. Kan bara rekommendera!

Jenny W
Abrahamsberg/Åkeslund

Malin var väldigt hjälpsam från första mötet och under hela processen. Vi gick igenom alla steg tillsammans och kom överens om hur vi ville att försäljningen skulle genomföras. Malin levde upp till de förväntningar som jag hade. Jag var hela tiden uppdaterad på vad som hände, och vilket som var nästa steg. Vi hade en bra diskussion, och jag kände att jag alltid var med på vad som hände. Jag kan verkligen rekommendera Malin. Hon är påläst, trygg och en bra förhandlare.