Alla kategorier Mäklare Stockholms län Stockholm Bromma Alvik Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna

Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna, sid 2

Gustavslundsvägen 30, 167 51 Bromma — Visa karta

Bromma och Essingeöarna är attraktiva bostadsområden med nära till vacker natur, Mälarens vatten och smidiga kommunikationer in till Stockholm City.

Vi har förmedlat bostäder här sedan 1998 och är idag en ledande aktör i området. Vi har mångårig erfarenhet, djup kunskap och stor lokalkännedom det i kombination med vårt nära samarbete med Swedbank och Juristbyrån ger dig trygghet och svar på alla frågor du kan tänkas ha inför en försäljning eller ett bostadsköp.

Det ger också oss verktygen vi behöver för att hjälpa dig till en lyckad bostadsaffär!

Läs vad 1489 kunder tycker om Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna

• 2019-06-16

Carl-Magnus A skrev om Malin Klebe en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Jag köpte en medelstor bostadsrätt, mäklaren bemötte oss väldigt öppet och glatt.

Utmärkt tillgänglighet och bra kommunikation om allt vi undrade över! Jätteglad över hela affären från start till slut. Läs mer
  • CHRIS B

2019-06-15

CHRIS B skrev om Malin Klebe en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Mycket nöjd med Malins arbete med min lägenhetsförsäljning.
    Hennes energi smittar lätt av sig och med hennes hjälp kändes inget jobbigt eller stressigt. Läs mer
  • 2019-06-14

Maxine L skrev om Malin Klebe en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Otroligt snäll och hjälpsam. Gjorde hela processen lätt och trevlig. Läs mer
  • 2019-06-13

Susanne S skrev om Gustav Strand en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Gustav hjälpte oss att sälja en 1,5 i Mariehäll i Bromma.
    Han agerade väldigt snabbt när intressent dök upp.
    Dessutom är Gustav väldigt trevlig & positiv! Läs mer
  • Robert H

2019-06-12

Robert H skrev om Erica Holmberg en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Sålde en tvåa i Bromma och Erica skötte hela processen föredömligt. Läs mer
  • 2019-06-11

Erik C skrev om Johannes Örünver en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Kunnig, trevlig att ha å göra med. Hela processen gick smidigt. Köpt bostad i Bromma som jag är mycket nöjd med. Läs mer
    2019-06-24 Johannes Ö svarar Erik C
    Tack Erik! Grattis återigen till en jätte fin lägenhet :)
  • 2019-06-11

Evert L skrev om Robin Heimberger en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Mycket positivt erfarenhet att sälja lägenhet med hjälp av Robin. Proffsigt och närvarande intryck. Vi behövde knappt göra nånting och gjorde en jättebra affär. Läs mer
  • Camilla G

2019-06-11

Camilla G skrev om Malin Klebe en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Malin har hjälpt mig att sälja min lägenhet i Traneberg. Hon är väldigt proffsig, glad och positiv samt engagerad.

Hon har koll på allting så ingenting känns jobbigt i processen.

Malin är alltid tillgänglig och tillmötesgående, och man har lätt att bolla frågor med henne. Hon har stor kännedom om marknaden och vi satte realistiska förväntningar som kändes bra i efterhand.

Jag vill varmt rekommendera henne! Läs mer
  • 2019-06-10

Jonas B skrev om Johannes Örünver en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Johannes hjälpte oss att sälja vår 2a i Riksby. Johannes är mycket proffsig och en duktig försäljare utan att vara en krängare. Mycket ödmjuk trygg i sitt arbete. Vi satte upp ett målpris som han började arbeta mot och det var också det vi fick i slutänden. Johannes har en bra känsla och erfarenhet som krävs för att få sålt. Han lugnade och försäkrade när vi kände oro. Mycket seriös och ödmjuk. Läs mer
    2019-06-24 Johannes Ö svarar Jonas B
    Tack för dom fina orden Jonas! Och tack för ert tålamod och tro på min strategi :) Vi ses snart igen.
  • 2019-06-10

Marcus D skrev om Pär Gunnarsson en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Pär Gunnarsson var mäklare vid villaköp i Bromma.
    Han är mycket sympatisk och kunnig med lång erfarenhet av området.
    Han lyckades med att få säljare och köpare att mötas med ett positivt resultat för alla. Läs mer
  • Alexandra S

2019-06-06

Alexandra S skrev om Gustav Strand en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Köpte en 3,5:a i Abrahamsberg. Gustav var tillgänglig o hjälpsam på alla sätt o vis.
    Bra och proffsig! Läs mer
  • 2019-06-06

Mats L skrev om Erica Holmberg en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Kan verkligen rekommendera Erica! Ambitiös, engagerad, noggrann och alltid tillgänglig! Väldigt nöjd med allt från uppstart till uppföljning efter försäljning. Läs mer
  • 2019-06-05

Camilla W skrev om James Khan en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Köpt med James, allt gick smidigt och bra! Läs mer
  • 2019-06-03

Joni S skrev om Erica Holmberg en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Erica var påläst, engagerad och alltid tillgänglig för såväl frågor som extravisningar. Vi kan varmt rekommendera henne som mäklare! Läs mer
  • 2019-06-03

Emelie S skrev om Robin Heimberger en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Proffsig och trevligt! Mkt klart en mäklare jag kan rekommendera! Läs mer
  • 2019-06-02

Curt Å skrev om Malin Klebe en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    allting fungerade jättebra, i en besvärlig tid. Läs mer
  • 2019-06-01

Patrik L skrev om Gustav Strand en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Gustav är en ytterst kompetent mäklare som inte lämnar något åt slumpen. Viljan och engagemanget att möta våra krävande mål gjorde att vi till slut nådde ett ytterst tillfredställande resultat. Kommunikationen var av världsklass och gjorde att vi som kund kände oss väl informerade och säkra genom hela processen. Rekommenderar Gustav till alla som vill ha bästa resultat av sin bostadsförsäljning. Läs mer
  • 2019-06-01

Peder F skrev om Gustav Strand en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Fantastiskt bra och driven mäklare. Rekommenderas varmt. Läs mer

Sandra J skrev om Malin Klebe en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Malin har varit helt fantastisk från start! En superhärlig mäklare som varit flexibel och genuin. Lägenheten är min första bostadsrätt och Malin har varit otroligt duktigt på att få mig att känna mig säker och trygg genom hela processen, som gick väldigt fort! Läs mer

Jessica F skrev om James Khan en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Köpt och sålt med James. Tillgänglig, ärlig, tillförlitlig. Läs mer

Ludvig D skrev om Gustav Strand en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    🥇🍾
    Proffsig och trevlig, sålde vår lägenhet utanför hemnet som vi önskat och till det pris som vi ville ha.
    Top notch! Läs mer
    Gustav S gillar detta
  • 2019-05-30

Representant för Sveriges Televi skrev om James Khan en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Vi hade skyhöga förväntningar på James och han matchade och tom överträffade dem med bravur. Kompetent, klok, trevlig, alltid tillgänglig och med unik förmåga att balansera alla olika intressen och behov under processens gång. Den bästa mäklaren jag någonsin haft kontakt med både som köpare och säljare (testat honom i båda rollerna) och då har jag hunnit uppleva, möta och anlita ganska många. Läs mer
  • 2019-05-28

Scott R skrev om Robin Heimberger en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Robin sålde vår lägenhet på Lilla Essingen. Vi uppskattade hans engagemang och goda kommunikation. Väl förberedd och lätt att få tag på. Rekommenderas starkt! Läs mer
  • 2019-05-24

Robert L skrev om James Khan en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Vi fick förtroende för James från första mötet. Han lyssnade in våra önskemål rörande försäljningen av vårt hus och kunde tillföra ett lugn och en tillförsikt om en snabb process. Våra förväntningar infriades till fullo och vi kan verkligen rekommendera James. Läs mer
  • 2019-05-22

Georgios P skrev om Johannes Örünver en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Sålde min 2a i Annedal Johannes var jätte trevlig att ha o göra med.
    Han levde upp till alla förväntningar. Läs mer
    2019-06-24 Johannes Ö svarar Georgios P
    Tack Georgios! Vi ses snart igen :)
  • Johan P

2019-05-21

Johan P skrev om Malin Klebe en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Trevlig och glad tjej som överträffade våra förväntningar vid vår lägenhetsförsäljning. Hon hade inga problem att tackla alla situationer och frågor som kom och gjorde det med ett leende.

Tack Malin för all din hjälp Läs mer
  • 2019-05-21

Daniel S skrev om Jan Sulocki en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Inger förtroende. Trevlig, och lätt att ha att göra med. Läs mer
    2019-06-10 Jan S svarar Daniel S
    Tack Daniel! Tack själv för ett bra samarbete! :)
    Jan S gillar detta
  • 2019-05-20

Anette Katharina J skrev om James Khan en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Vi har sålt ett hus. Väldigt bra bemötande. James levde upp till våra förväntningar Läs mer

Elisabet Ö skrev om Malin Klebe en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Sålde en lägenhet på Bårdgränd 6, Bromma

Allt var bra, inga förbättringar behövs. Läs mer
  • 2019-05-19

Ingela Marianne N skrev om James Khan en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Ett personligt och proffsigt bemötande! Läs mer
  • 2019-05-19

Jessica W skrev om Johannes Örünver en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Bra tips och råd vid både köp och försäljning av lägenhet. Läs mer
    2019-06-24 Johannes Ö svarar Jessica W
    Tack återigen för förtroendet. Vi ses på tillträdet!
  • 2019-05-18

Oskar F skrev om Gustav Strand en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Vi har sålt en tvårummare i Traneberg och fick vid första mötet ett mycket bra intryck av Gustav. Vi nådde upp till förväntad nivå och är fantastiskt nöjda med Gustavs insats. Han är en oerhört engagerad mäklare! Läs mer

Sara S skrev om Malin Klebe en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Jag sålde min bostadsrättslägenhet genom Malin.
    Hon gjorde ett fantastiskt jobb och motsvarade verkligen mina förväntningar. Hon fanns alltid tillgänglig och var tydlig och noggrann i vårt samarbete.
    Jag är supernöjd! Läs mer

Julia E skrev om Gustav Strand en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Köpte lägenhet genom Gustav. Han visste att vi letade lägenhet och kontaktade oss därför för förhandsvisning vilket gjorde hela processen smidig för alla parter. Jag upplevde att Gustav var proffsig och transparent hela vägen. Läs mer

Daniel S skrev om Gustav Strand en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Gustav är positiv, inspirerande och en mycket duktig säljare.
    Hela processen gick väldigt smidigt och Gustav ordnade med precis allt.

Vi är mycket nöjda. Läs mer

Jan A skrev om Malin Klebe en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Jag tog från början in tre mäklare till lägenheten för att presentera sig, alla var bra men jag fick ett mycket bra intryck av Malin från första stund. Hon var positiv, glad och professionell vilket gjorde att jag till valde henne att sälja lägenheten.
    Mina förväntningar var att få en realistisk värdering av lägenheten samt en proffsig plan för att sälja den. Även om marknaden hade försämrats den senaste tiden så såldes lägenheten innan visning till ett bra pris som var mycket bra.
    /Jan Läs mer

Karin S skrev om Erica Holmberg en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Engagerad och kunnig. Köpte en borätt i Bromma. Läs mer
  • 2019-05-16

Marcus S skrev om Erica Holmberg en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Köpte en tvåa i Bromma - Erica var väldigt kommunikativ, riktigt bra bemötande och väldigt behjälplig med tid för visning och dylikt. Skulle rekommendera! Läs mer
  • 2019-05-15

Natalia S skrev om Johannes Örünver en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Johannes has handled exceptionally well our bid to purchase an apartment in Bromma. He was very responsive, professional and keen on providing advice and guidance along the way. It was really a pleasure to work with him on the deal and essentially he delivered on what we were searching for on the market. Läs mer
    2019-05-17 Johannes Ö svarar Natalia S
    Thank you for your kind words Natalia :) It was my pleasure and Im happy that I could help you find a new apartment.
  • 2019-05-15

Marcin S skrev om Johannes Örünver en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Mycket trevlig och hjälpsam. Jag kan rekommendera honom till alla Läs mer
    2019-05-17 Johannes Ö svarar Marcin S
    Tack Marcin! Jag är helt säker på att ni kommer trivas utmärkt i Beckomberga. Ha det fint :)
  • 2019-05-14

Magnus R skrev om Robin Heimberger en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Robin hjälpte oss med många viktiga detaljer vilka var avgörande vid köpet av vår bostadsrätt. Hela processen kändes enkel och tydlig och Robin återkopplade snabbt när vi hade frågor och funderingar. Sammanfattningsvis känner vi oss mycket väl bemötta och är glada för den hjälp vi fått. Läs mer
  • Johan K

2019-05-14

Johan K skrev om Robin Heimberger en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Robin hjälpte mig att sälja min lägenhet på Lilla Essingen, på ett mycket öppet och transparent sätt med bra dialog och förväntningar. Läs mer
  • 2019-05-14

Robin H skrev om Robin Heimberger en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Robin lyckades sälja vår bostad innan visning på ett smidigt och bra sätt!
    Robin har under hela tiden haft en bra koll på marknaden för att lägga ut den vid rätt tidpunkt för maximalt intresse!
    Bra lokalkännedom och ett professionellt bemötande! Läs mer
  • 2019-05-13

Hans Arne Roger E skrev om James Khan en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Har sålt ett parhus i Bromma.
    Bemötandet har varit proffsigt och trevligt.
    Det känndes att han hade erfarenhet så det var tryggt att låta han sköta försäljningen.. Tack Läs mer
  • 2019-05-13

Liselott Kristina E skrev om James Khan en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Inför försäljning av vårt parhus i Bromma tog vi kontakt med flera mäklare. När vi träffade James så kände vi direkt ett förtroende för honom som person och som mäklare.
    James har på ett mycket proffsigt och trevligt sätt hjälp och guidat oss genom försäljningen. Kan verkligen rekommendera James som mäklare vid köp eller försäljning av bostad. Läs mer
  • Ingrid H

2019-05-13

Ingrid H skrev om Malin Klebe en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Malin har sålt min lägenhet i Abrahamsberg på ett mycket bra sätt. Hennes bemötande har varit proffesionellt och personligt och vi har haft ett jättebra sammarbete. Mina förväntningar har verkligen uppfyllts och jag är rakt igenom mycket nöjd och glad! Läs mer

Fredrik P skrev om James Khan en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    James gör ett bra jobb. I mitt fall uppkom en problematisk händelse, James ställde upp och hanterade situationen på ett proffesionellt sätt. Jag rekommenderar James. Läs mer
  • 2019-05-11

Anders Stefan G skrev om James Khan en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    James är seriös i sin yrkesroll och vet att det inte bara handlar om att ”snacka”. Fick bra vägledning och känsla för marknaden av James. Ordning och reda på papper och uppgifter samt kände att han hela tiden hade koll på läget så vi kunde vara lugna.
    Rekommenderas! Läs mer

Anna P skrev om Erica Holmberg en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Jag har köpt lägenhet på Stora Essingen. Erica tipsade om lägenheten efter en annan budgivning. Hon tänkte att den skulle passa oss bra och det gör den. Erica är bra på att hitta lösningar, hon är hjälpsam och jobbar snabbt. Alla papper var klara samma kväll. Erica svarar också snabbt på telefon och sms. Läs mer

Jila G skrev om Malin Klebe en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    jag har sålt och köpt en en lägenhet i Bromma
    Fint bemötande Läs mer

Gustavslundsvägen 30, 167 51 Bromma