Fastighetsbyrån Dals-Ed

Fastighetsbyrån Dals-Ed

• BadgeSixYears
Llama 0534-123 40 Compartir

About company

Dals-Ed är en ort med mysigt ett centrum, natur- och friluftsliv och all service du behöver inom räckhåll. Här är det ständigt aktiviteter på gång trots att det är en liten kommun. Vi på Fastighetsbyrån har kontor på torget och du är varmt välkommen hit för att diskutera dina bostadsplaner. Vi har koll på dina möjligheter i...

150 omdömen om Fastighetsbyrån Dals-Ed

Sedan starten hos Reco 2013

Kristoffer H
Compró un solar con ayuda de Fastighetsbyrån Dals-Ed

Profesjonell, seriøs, veldig hyggelig og personlig.

Johan K
Ed

Mäklaren är trevlig och hjälpsam

Tomas N
Ed

Kunniga, Proffsiga o ett bra och trevligt bemötande.

Viktor Mikael H
Bäckefors

Trevlig personal, bra bemötande och tät dialog. Snabbt och smidigt från start under försäljning. Väldigt nöjda!

Jakob K
Compró su casa con ayuda de Fastighetsbyrån Dals-Ed

Mycket kompetenta mäklare och assistent som verkligen vet vad dem gör. Väldigt bra

Torbjørn J
Ed

Møte med megler hvar myket bra og forventninger til megler hvar top service og kjøpet hvar en megler som tokk hand av sine kunder. Hele kunderelasjoner til megler er topp service.

Lars-Julian N
Vendió su casa con ayuda de Fastighetsbyrån Dals-Ed

God rådgivning under hela processen God kommunikation och flexibilitet

Elisabeth A
Ed Äng

Mycket bra och vänligt bemötande. Väl hanterat ärende. Uppfyllde våra förväntningar.

Åse S
Nössemark

Vi er veldig fornøyde med meglerne i Ed.Lina og Adam er to fantastiske og hjelpsomme meglere som vi verdsetter høyt. Åse og Gudmund

Svar från Fastighetsbyrån Dals-Ed

Tack så hemskt mycket för det fina omdömet! :) (Adam är Mäklarassistent/Koordinator inte mäklare.)

Lena B
Nössemark

Positiv och noggrann information om vad som ska hända och hur jag ville ha det Ville sälja fastigheten och Fastighetsbyrån utförde det Positiva och samarbetsvilliga, gav inte upp vid problem utan sökte rätt underlag Återkoppling till mig var bra

Svar från Fastighetsbyrån Dals-Ed

Tack själv för förtroendet Lena! :)

Cathy Pernilla S
Vendió su casa con ayuda de Fastighetsbyrån Dals-Ed

Intresserat och engagerat bemötande som gjorde mig trygg i en helt ny situation. Ett mycket väl utfört arbete av mäklaren.

Torsten Lennart G
Vendió su casa con ayuda de Fastighetsbyrån Dals-Ed

Vi tycker att mäklaren skötte hela försäljningen superbra.

Alexander S
Vendió su casa con ayuda de Fastighetsbyrån Dals-Ed

Vi är mycket nöjda med bemötandet och genomförandet av försäljningen av vårt fritidshus. Allt fungerade väldigt bra och med fin kommunikation, även under semestertiderna.

Bert Tomas H
Vendió un solar con ayuda de Fastighetsbyrån Dals-Ed

Jag blev bemött trevligt o proffsigt .jag förväntade mig att hon sålde in mitt objekt när någon nappade och de gjorde hon .hon är trevlig och tillmötesgående får bra kontakt med kund.allt fungerade perfekt och och allt rulla på enligt plan

Hege F
Compró un solar con ayuda de Fastighetsbyrån Dals-Ed

var vel forbredt og kunne svara på mina frågor. alt var bra,

Birgit E
Håbol

Kompetent rådgivning, professionell hantering, mycket bra kommunikation - rekommenderas

Marie H
Ed

Hei,ett fantastisk bemøtande.Trevliga,hjelpsamma kann verkligen rekommenderas!

Siv Helene S
Nössemark

Hyggelig, men ikke så veldig "på".

Birger Andreas E
Ed

Hyggelig, effektivt og profesjonelt håndtert av Lina.

Ralf Carl-Ivar J
Ed

Bara bra. Perfekt bemötande och kontakt

Kurt L

Veldig hyggelige å behjelpelige,

Lene Marie L
Nössemark

Dette kunne ikke vært bedre! Hyggelige og dyktige med arbeidere!

Nathalie W
Rölanda

Flexibel, trevlig och bra bemötande!

Sofia O
Rölanda

Tryggt och proffsigt bemötande. Kunnig och erfaren mäklare som vi kände tillit till. Nöjd med allt. Rekommenderas varmt!

Conny K
Ed

Mycket trevligt bemötande och bra kombination.

Per I
Compró su casa con ayuda de Fastighetsbyrån Dals-Ed

En proffesjonell og behaglig handtering av prosessen. Anbefales!

Turid E
Vendió su casa con ayuda de Fastighetsbyrån Dals-Ed

De kom når de skulle. Alt gikk rolig og fint. Blide og imøtekomne. Fine bilder i annonsen. Ønsket en taksering i oktober 2022. De kom å takserte hytta oktober i fjor, da hadde jeg god tid til vasking og fikk tatt bort mye unødvendig ting. Var klar til visning 20. mai. Fikk et bud, og det holdt. Hytta ble solgt, veldig glad for det.

Jens-Petter Sparre O
Ed

Mäklaren svarade omeddebart på alla forfrågningar via email enligt mina förventningar. Mäklaren hadde god kännedom om tomten og klasul om byggnation innan 2 år.

Johan K
Ed

Svårsålt i dessa tider men har fått bra hjälp

Karin E
Ed Äng

Professionellt och mycket glädjande och vänligt bemötande. Vi är jättenöjda och mäklarna levde upp till alla förväntningar.

Jörn K
Gesäter

Fantastiske mennesker som gjorde en fantastisk jobb. Absolutt å anbefale.

Carina J
Compró su casa con ayuda de Fastighetsbyrån Dals-Ed

Är väldigt nöjd med mäklaren, bra bemötande lätt att prata med. Vi är väldigt nöjda. Har inget att klaga på. Carina.

Kristian B
Håbol

Lina ga gode svar og råd, ja, viste seg å være morsom og intelligent, proff, også privat, delte åpent, om begravelse, og sykt barn, å, som, å, hjalp meg, inn i bolig, og framtid. Hun ga meg tidenes fineste bursdagsgave, så viste veien til Systembolaget. Nå: Bare å feire, og varmt takke Henke.

Håvard Tom P
Ed

Svært bra! Proffesjonelle. Benytter gjerne megleren relatert til fremtidig salg. Kan anbefales.

Anniken S
Bäckefors

Trygghet og god informasjon hele veien. Mye energi og vilje til å gjøre et godt salg. Megler positiv og imøtekommende.

Egil T
Nössemark

Veldig bra kommunikasjon. Megleren har gjort en fiott jobb

Ellen T
Nössemark

Vår opplevelse er bare bra alt gikk fint. Hyggelig megler, hun gjorde en bra jobb.

Barbro Mariana K
Vendió su casa con ayuda de Fastighetsbyrån Dals-Ed

Jag är supernöjd! Fick bästa möjliga bemötande. Mäklaren med kollegor är väldigt flexibla, tillmötesgående och engagerade.

Dennis H
Compró su casa con ayuda de Fastighetsbyrån Dals-Ed

Trevligt bemötande. Och proffsigt.

Maria E
Compró su casa con ayuda de Fastighetsbyrån Dals-Ed

Lugnt och trevligt bemötande. Mäklaren gav ett förtroendefullt och noggrant intryck, kändes tryggt. Angående köpet av Villagatan 5 stöttade mäklaren både köpare och säljare på ett bra sätt som gav en bra känsla av köpet av huset.

Solveig L
Compró su casa con ayuda de Fastighetsbyrån Dals-Ed

Megler var imøtekommende og sørget for at vi raskt fikk se hytten. Megler gikk selv i ferie mens budgivingen pågikk, men tiltross for at hun hadde fri, svarte hun på mailer og fikk tak i selger og avtalte møte. Hun var ryddig i møte, og vi fikk svar på de spørsmålene vi hadde om "svenske ord og uttrykk" som vi ikke kjente til i kjøpskontrakten. Kan anbefales på det varmeste. Hilsen Solveig Lende

Bengt Herbert J
Ed

Bra bemötande. Mäklaren levde upp till mina förväntningar. Mäklaren var tillmötesgående o hjälpsam höll mig underrättad i hela processen.

Ervin W
Ed Centrum

Dyktig megler som stilte opp på visning når vi hadde mulighet. Visning, bud, kontrakt, overtakelse - alt uten noen problemer overhode.

Inger J
Ed

Blev mycket bra bemött av mäklaren.

Gunnar F
Ed Centrum

Affären är inte helt slutförd ännu, men helhetsintrycket så här långt är bra . Fullödigt material inför skrivningen. Något långsamma i respons på mina frågor inför tillträdet.

Frank Gregers T
Vendió su apartamento con ayuda de Fastighetsbyrån Dals-Ed
Ed Centrum

Tok lang tid før det ble solgt. Men prisen ble tilfredsstillende.

Dan Josef Stefan L
Ed Äng

Hon gjorde det bra, det var bara en budgivare och mäklaren balanserade det bra. Hon var lyhörd för våra önskemål men var inte rädd att uttrycka sin åsikt när vi frågade vilket vi uppskattade. Topp betyg helt enkelt.

Anne Sofie H
Gesäter

Svært profesjonellt det hele. 🥰

Nils Olle Benny E
Ed

Vi upplevde mäklaren och hela försäljningen som mycket proffsigt utförd! Ett vänligt ärligt bemötande hela vägen från värderingen av fastigheten ända till slutförsäljning.

Siv Annika M
Töftedal

Vi blev mycket bra bemötta av Lina Henke på Fastighetsbyrån i Ed. Hon är kunnig i sitt arbete och hjälpte oss på bästa sätt. Vi kan varmt rekommendera Fastighetsbyrån i Ed.