Ann Ernestam

Ann Ernestam

Ann Ernestam är mäklare på Fastighetsbyrån Danderyd

Ann Ernestam har varit registrerad mäklare sedan 2004-08. Ann Ernestam har haft 0 försäljningar sen 2020-09 och har tillfrågat 0 av sina kunder efter omdömen.

Läs vad 65 Läs vad Ann Ernestam

• köpte sin lägenhet med hjälp av Fastighetsbyrån Vallentuna
    • Sörgården
    2021-02-07
    Jag har köpt en lägenhet och känner att jag blivit bemött på ett bra sätt. Bra och tydligt. En fin upplevelse och snällt mottagande.
    Tack fina Mia för dina ord! Hoppas att flytten har gått bra. Jag hör av mig om några dagar för att stämma av mer om inflytten. Fastighetsbyrån Vallentuna
    2020-12-30
    she is kind-hearted! very considerate. good realtor
    I want to thank you for recommendations and a really happy new year in your new home! Fastighetsbyrån Vallentuna
    • Tingvalla
    2020-12-21
    Köpt en villa av Ann Ernestam, och hon var professionell hela vägen och otroligt serviceminded och med en känsla av äkta glädje när huset blev vårt!
    Supernöjd!
    Tusen tack Caroline för dina fin ord! Nu får ni njuta och komma i ordning under julhelgen. God jul och Gott Nytt År! Fastighetsbyrån Vallentuna
    • Tingvalla
    2020-12-19
    Köpt villa i Vallentuna. Ann gav ett alltigenom stabilt och seriöst intryck. Rekommenderas!
    Tack Johan, det värmer! Ha nu en riktigt fin jul så ringer jag i januari och stämmer av att allt har gått bra med flytten. God Jul! Fastighetsbyrån Vallentuna
    • Västra Bällsta
    2020-12-05
    Ann hjälpte mig hela tiden, från början till slut när det gällde att sälja villan.
    2020-11-15
    Sålt en br radhus.
    Ann är mycket kunnig och hjälpsam mot både köpare och säljare upplever jag.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Fastighetsbyrån Vallentuna
    2020-10-20
    Proffsigt, snabb, vänlig. Allt flöt på väldigt smidigt från mäklarens sida.
    • Västra Bällsta
    2020-10-06
    Vi sålde vårt parhus med hjälp av Ann, som i hela processen har varit professionell, hjälpsam och kunnig. Vi ha haft ett stort förtroende för henne. Hon har varit lätt att få tag på vilket känns viktigt i en sådan här stor affär.
    Tack snälla Malin, det värmer verkligen mitt hjärta med dina fina ord! Ni har varit väldigt duktiga att dra ert strå till stacken! Fastighetsbyrån Vallentuna
    • Brottby
    2020-10-03
    Vi har köpt ett hus. Vi tror att maklare var jätte bra.
    • Södra Haga
    2020-10-03
    Kompetent trevlig och erfaren.
    Hjämpsam ioch tydlig köpeprocrssen.
    Rekommenderar ann gärna.
    Tack Maria för dina fina rekommendationer! Det uppskattas verkligen! Fastighetsbyrån Vallentuna