Läs vad 53 Läs vad Anna Havborg

• 2020-12-19
    Mäklaren överträffade mina förväntningar med proffesionellt och tillmötesgående bemötande i affärens alla faser. Det var första gången jag köpte en fastighet och allt gick smidigt och lätt.
    Josipa M
    Josipa M
    • 66.4 m²
    • Mörbyskogen Danderyd
    köpte sin lägenhet med hjälp av Anna Havborg en del av Fastighetsbyrån Danderyd
  • 2020-11-23
    Med Annas hjälp kunde vi sälja vår 2:a väldigt snabbt trots tuff marknaden nu under Coronatiden. Hon gav oss bra tips till inredningen innan fotograferingen och föjlde upp hela säljprocessen med stor engagemang. Väldigt rekommenderat!
    Jialing F
    • 61.0 m²
  • 2020-11-21
    Anna har hjälpt oss att presentera lägenheten på bästa sätt, har mycket god kommunikation med oss ​​och lyckats sälja vår lägenhet mycket snart under pandemin. Jag rekommenderar henne starkt till alla som behöver den här tjänsten.
    Rui D
    • 61.0 m²
  • 2020-11-06
    Anna Havborg hjälpte mig att sälja mitt hus i Danderyd. Det går inte att utrycka i ord det engagemang Anna visade från första stund tills efter signering. Anna hade alltid tid att lyssna på och beakta mina förslag på div ändringar. Anna informerade alltid direkt vad som hände. Anna förstod alla min önskningar, resonemang, etc, och visade otroligt mycket empati, det kändes som om det var hennes eget hus hon sålde. Anna kom med många, mycket kloka råd, som bara en mäklare med lång erfarenhet kan ge. Jag fick också ett pris som var över min förväntan! Jag är så nöjd och mycket tacksam! Jag kan varmt och starkt rekommendera Anna till alla som skall sälja hus i Danderyd
    Ann E
    • 158.0 m²
    sålde sitt hus med hjälp av Anna Havborg en del av Fastighetsbyrån Danderyd
  • 2020-10-29
    Väldigt proffsig och duktig mäklare!
    Camilla S
    • 42.0 m²
    • Danderyd Nora
  • 2020-10-12
    Jag sålde en lägenhet i Danderyd. Anna var trevlig, proffsig och jobbade hårt med objekten. Det slutade med att jag sålde bostaden innan visningen och jag blev väldigt nöjd med slutpriset. Jag kan varmt rekommendera Anna.
    Sophia C
    • 55.0 m²
    • Mörbybacken
  • 2020-09-25
    Vi sålde en lägenhet i Danderyd. Anna var alltid trevlig, lätt att arbeta med, och jobbade alltid hårt för att locka hit spekulanter. Vi var väldigt nöjda med slutpriset. Utmärkt mäklare som rekommenderas.
    Johan N
    • 59.0 m²
  • 2020-09-20
    Proffsig, effektiv, kompetent och lyhörd. Jag ger Anna och Fastighetsbyrån mina rekommendationer!
    Kristina Ulfsdotter E
    • 53.0 m²
    • Sätra Äng
  • 2020-08-31
    Anna hjälpte mig att sälja min lägenhet
    Anna är en trevlig och hjälpsam mäklare som var lätt att samarbeta med.
    Anna är en professionell mäklare och jag kände mig trygg i hennes händer.
    Hon är professionell på att kommunicera och och lätt att samarbeta med.
    Kayal M
    • 82.0 m²
    • Mörbylund
  • 2020-08-25
    Sålt bostadsrätt
    Anna är kompetent, trevlig, engagerad, närvarande och arbetar hårt.
    Hon levde upp till mina förväntningar med råge och rekommenderar henne gärna för andra.
    Mats B
    • 66.4 m²
    • Mörbyskogen Danderyd
    sålde sin lägenhet med hjälp av Anna Havborg en del av Fastighetsbyrån Danderyd

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte