Anna Havborg
Registrerad mäklare sedan 1997
Aktiv på Reco.se sedan 2015
2018-07 - 2019-06

Läs vad 27 Läs vad Anna Havborg

• AnnaKarin H sålde sin lägenhet med hjälp av Anna Havborg en del av Fastighetsbyrån Danderyd

2019-06-08

Mörbylund
    Professionell och engagerad, kände mig mycket trygg med Anna som mäklare när jag sålde min lägenhet. Läs mer
  • Adrian L köpte sin lägenhet med hjälp av Anna Havborg en del av Fastighetsbyrån Danderyd

2019-04-09

Stocksund
    Anna Havborg gjorde ett fantastiskt jobb! Läs mer
  • Jörgen E
    Jörgen E köpte sin lägenhet med hjälp av Anna Havborg en del av Fastighetsbyrån Danderyd

2019-03-20

Danderyd Skogsvik
    Jag köpte lägenhet i Danderyd och fick ett fantastiskt mottagande och trevligt intryck av Anna. Hon har varit ett stort stöd igenom hela köpprocessen och jag vill därför lämna mina bästa rekommendationer till Anna Havborg. Läs mer
  • Eva F köpte sin lägenhet med hjälp av Anna Havborg en del av Fastighetsbyrån Danderyd

2019-02-28

Djursholm
    Oerhört sympatisk, duktig och flexibel mäklare med hjärtat på rätt ställe. Läs mer
  • Sofie H sålde sin bostad med hjälp av Anna Havborg en del av Fastighetsbyrån Danderyd

2018-11-21

Sålde 3a i Stockholm. Fantastisk mäklare. Flexibel och proffsig. Förstod vad jag ville ha och leverade verkligen. Rekommenderas varmt. Bästa mäklaren jag haft att göra med. Läs mer
  • Ulf Erik H skrev om Anna Havborg en del av Fastighetsbyrån Danderyd

2018-09-23

Min upplevelse av mäklar Anna och hela försäljningen är bara plus poäng. Från start ett år innan hade vi lätta och trevliga samtal samt alla frågor fick jag solklara svar på. Anna fanns alltid till hands när jag undrade något och kommer med raka ärliga svar och fanns alltid där när det kändes tungt. Framför allt trissade hon inte upp förväntningarna utan var ärlig hela tiden och det slutade som vi trodde och hoppades på. Kan bara rekommendera och önska Anna lycka till i framtiden, Uffe Läs mer
  • Josefin T skrev om Anna Havborg en del av Fastighetsbyrån Danderyd

2018-09-18

- köpt Lägenhet
    -bra
    - Anna är lite stressad i ditt bemötande, kanske för att de var innan semestern.
    - sedan ger hon tips i bostaden som kanske inte stämmer överens med budget för en förstaköpare. Kanske kan man tänka på att yngre personer inte har super mycket pengar och anpassa sina råd efter det.
    - Anna är annars trevlig och svarar relativt snabbt på sms vilket uppskattas Läs mer
  • Maria B skrev om Anna Havborg en del av Fastighetsbyrån Danderyd

2018-09-16

Jag sålde ett hus med hjälp av Anna Havborg som visade sig vara en oerhört energisk och kompetent mäklare. Hon var positiv och samtidigt realistisk. Hon höll mig konstant uppdaterad in i minsta detalj vilket jag uppskattade. Dessutom var hon väldigt personlig och trevlig att samarbeta med. Jag rekommenderar gärna Anna till andra. Läs mer
  • Saga E skrev om Anna Havborg en del av Fastighetsbyrån Danderyd

2018-08-26

Köpte min lägenhet via Anna, hon var tydlig och lätt att nå när jag hade frågor. Pålitlig. Är supernöjd med min nya lägenhet! Läs mer
  • Stefan B
    Stefan B skrev om Anna Havborg en del av Fastighetsbyrån Danderyd

2018-03-21

BR på Bengt Färjares väg 5 i Stocksund. Bra service, tillgänglig, snabba svar, kunnig, envis, trevlig och säkert bra på att slutföra affären med deklaration mm. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Danderyd

Joakim Karlbom