Anna Havborg

Anna Havborg

Anna Havborg är mäklare på Fastighetsbyrån Danderyd

Anna Havborg har varit registrerad mäklare sedan 1997-02. Anna Havborg har varit aktiv på Reco.se sedan 2015-11 och har fått 58 omdömen med ett betyg på 4.9. Anna Havborg har haft 43 försäljningar sen 2020-08 och har tillfrågat 85% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-08 - 2021-07

Läs vad 58 Läs vad Anna Havborg

• sålde sin lägenhet med hjälp av Anna Havborg en del av Fastighetsbyrån Danderyd
    2021-06-29
    Anna Havborg gav ett väldigt sympatiskt intryck. Hon är otroligt proffsig. Visade intresse för lägenheten och mig var stor.
    Det som var skönt var att Anna inte pratade om dig som mäklare som andra firmor gjort. Anna gav mig direkt ett kontrakt som jag i lugn och ro kunde läsa igenom. Anna höll mig informerad genom hela köpet. Kan med varm hand rekommendera Anna. Helt outstanding.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Anna Havborg en del av Fastighetsbyrån Danderyd
    • Mörbylund
    2021-06-24
    Extremt professionell, kunnig och tillmötesgående
    • Danderyd
    2021-06-23
    Anna Havsborg är en mäklare jag varmt kan rekommendera.
    2021-06-02
    köpte en villa, mycket bra service. tack
    • Mörbybacken
    2021-02-09
    Vi har nu sålt vår fina lägenhet i Danderyd till ett mycket bra pris. Anna Havborg är en mycket kunnig och professionell mäklare som kan området mycket väl. Hon är väldigt lyhörd och hjälpsam på alla sätt och vis. Vi är mycket nöjda och kan varmt rekommendera henne till andra!
  • Josipa M
    köpte sin lägenhet med hjälp av Anna Havborg en del av Fastighetsbyrån Danderyd
    2020-12-19
    Mäklaren överträffade mina förväntningar med proffesionellt och tillmötesgående bemötande i affärens alla faser. Det var första gången jag köpte en fastighet och allt gick smidigt och lätt.
    2020-11-23
    Med Annas hjälp kunde vi sälja vår 2:a väldigt snabbt trots tuff marknaden nu under Coronatiden. Hon gav oss bra tips till inredningen innan fotograferingen och föjlde upp hela säljprocessen med stor engagemang. Väldigt rekommenderat!
    2020-11-21
    Anna har hjälpt oss att presentera lägenheten på bästa sätt, har mycket god kommunikation med oss ​​och lyckats sälja vår lägenhet mycket snart under pandemin. Jag rekommenderar henne starkt till alla som behöver den här tjänsten.
  • sålde sitt hus med hjälp av Anna Havborg en del av Fastighetsbyrån Danderyd
    2020-11-06
    Anna Havborg hjälpte mig att sälja mitt hus i Danderyd. Det går inte att utrycka i ord det engagemang Anna visade från första stund tills efter signering. Anna hade alltid tid att lyssna på och beakta mina förslag på div ändringar. Anna informerade alltid direkt vad som hände. Anna förstod alla min önskningar, resonemang, etc, och visade otroligt mycket empati, det kändes som om det var hennes eget hus hon sålde. Anna kom med många, mycket kloka råd, som bara en mäklare med lång erfarenhet kan ge. Jag fick också ett pris som var över min förväntan! Jag är så nöjd och mycket tacksam! Jag kan varmt och starkt rekommendera Anna till alla som skall sälja hus i Danderyd
    • Danderyd Nora
    2020-10-29
    Väldigt proffsig och duktig mäklare!