Anna Havborg
Registrerad mäklare sedan 1997-02-12
Aktiv på Reco.se sedan 2015-11-24
2019-08 - 2020-07

Läs vad 43 Läs vad Anna Havborg

• Charlotte S sålde sin lägenhet med hjälp av Anna Havborg en del av Fastighetsbyrån Danderyd

2020-07-08

Mörbybacken
    Mycket trevlig, duktig och seriös! Läs mer
  • Henrik J köpte sitt hus med hjälp av Anna Havborg en del av Fastighetsbyrån Danderyd

2020-07-03

Enebyberg
    Anna gav ett professionellt och trevligt bemötande och gav bra svar på alla de frågor och funderingar vi hade under hela processens gång.
    Köpare i Danderyd Läs mer
  • Peter W köpte sin lägenhet med hjälp av Anna Havborg en del av Fastighetsbyrån Danderyd

2020-06-27

Mörbylund
    Anna hade genomgående ett personligt, professionellt och trovärdigt bemötande. Vi är väldigt nöjda! Läs mer
  • Gunilla L sålde sin lägenhet med hjälp av Anna Havborg en del av Fastighetsbyrån Danderyd

2020-06-22

4:a
    Danderyd Nora
    Den 28 maj tittar jag på en bostadsrätt vid Enebytorg (mäklare
    Magdalena Örtegren). Samma kväll kommer Anna Havborg till
    min bostad. Dagen därpå bestämmer jag mig för att köpa våningen vid Enebytorg och vi går vidare med försäljning av min bostad. Fotografering, förhandsvisning och den 11 juni
    undertecknas överlåtelseavtalet. På exakt 2 veckor är allt klart
    Det kan man kalla raskt marscherat!
    Anna Havborg är kunnig, pålitlig och mycket trevlig att ha
    att göra med. Således är jag en nöjd kund och ger henne
    högsta betyg.
    Gunilla Lilliehöök Läs mer
  • Jan H sålde sin lägenhet med hjälp av Anna Havborg en del av Fastighetsbyrån Danderyd

2020-06-22

Mörbylund
    Sålt en bostadsrätt i Danderyd.
    Mkt väl bemött och under hela "resan"!
    Utmärkt och överförväntan jobb mäklaren lade ner i tid!
    Om jag köper eller säljer igen så kommer jag utan tvivel höra av mig hit först. Allt annat vore "vansinnigt"...

Tack för all möda och hoppas vi möte igen!

//Janne Läs mer
  • Helena S sålde sin lägenhet med hjälp av Anna Havborg en del av Fastighetsbyrån Danderyd

2020-05-26

Stocksund
    Mycket engagerad och trevlig mäklare. Lätt att samarbeta med. Skarp och professionell i sin yrkesroll. Rekommenderas varmt. Läs mer
  • Hanna R
    Hanna R sålde sin lägenhet med hjälp av Anna Havborg en del av Fastighetsbyrån Danderyd

2020-05-04

2:a
    Mörbybacken
    Vi sålde en lgh i förvisso populärt område men mitt under covid-19, Anna hanterade proffsigt både oss och potentiella köpare med stor flexibilitet och stor kunnande. Visst mått av problemlösning behövdes och det skötte hon fint, utan att oroa vare sig kunden eller oss. Vi kan starkt rekommendera Anna! Läs mer
  • Claes L sålde sin lägenhet med hjälp av Anna Havborg en del av Fastighetsbyrån Danderyd

2020-05-04

2:a
    Mörbybacken
    Vi sålde vår lägenhet. Sälja lägenhet under Corona-tider är inte lätt men Anna arbetade på, löste problem under vägen, gav rekommendationer, och tillslut hittade vi en köpare. Vi är mycket nöjda med arbete och bemötande. Läs mer
  • Ulrika Marie M köpte sin lägenhet med hjälp av Anna Havborg en del av Fastighetsbyrån Danderyd

2020-03-03

Mörbylund
    Jag köpte en lägenhet av Anna och hon skötte allt otroligt proffsigt. Köpet kändes därför tryggt och säkert. Läs mer
  • Cecilia A sålde sin lägenhet med hjälp av Anna Havborg en del av Fastighetsbyrån Danderyd

2020-02-03

Stocksund - Inverness
    Försäljning av lägenhet Anna

Anna var mycket professionell, lyhörd och hade bra råd Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Danderyd

Magdalena Örtegren