Anna Havborg
Registrerad mäklare sedan 1997
Aktiv på Reco.se sedan 2015
2019-04 - 2020-03

Läs vad 35 Läs vad Anna Havborg

• Ulrika Marie M köpte sin lägenhet med hjälp av Anna Havborg en del av Fastighetsbyrån Danderyd

2020-03-03

Mörbylund
    Jag köpte en lägenhet av Anna och hon skötte allt otroligt proffsigt. Köpet kändes därför tryggt och säkert. Läs mer
  • Cecilia A sålde sin lägenhet med hjälp av Anna Havborg en del av Fastighetsbyrån Danderyd

2020-02-03

Stocksund - Inverness
    Försäljning av lägenhet Anna

Anna var mycket professionell, lyhörd och hade bra råd Läs mer
  • Jessica E sålde sin lägenhet med hjälp av Anna Havborg en del av Fastighetsbyrån Danderyd

2019-12-10

Mörbylund
    Jag sålde min lägenhet, och tycker att Anna gjorde ett bra jobb då hon hela tiden kämpade för att få det så bra som möjligt! Informerade mig bra. Överlag nöjd! Läs mer
  • Rebeka G
    Rebeka G köpte sin lägenhet med hjälp av Anna Havborg en del av Fastighetsbyrån Danderyd

2019-11-17

Stocksund - Inverness
    Köpt en trea i Danderyd där Anna var mäklare. Hennes bemötande var professionellt och ärligt under hela processen vid bostadsaffären samt att all information som behövdes gavs vid rätt tillfälle vilket uppskattades och underlättade köpet. Utifrån alla mäklare vi har träffat i Sthlm (och det är många!) är Anna den absolut mest genuina mäklare! Läs mer
  • Johanna T köpte sin lägenhet med hjälp av Anna Havborg en del av Fastighetsbyrån Danderyd

2019-11-06

Mörbyskogen
    Köpt en bostadsrätt av henne. Bra och seriöst bemötande. Var närvarande under hela processen och även efteråt för att försäkra sig om att allt var bra. Läs mer
  • Mårten B
    Mårten B sålde sin lägenhet med hjälp av Anna Havborg en del av Fastighetsbyrån Danderyd

2019-10-15

Djursholm
    Mycket trevlig mäklare som verkligen gått in med full kraft och service till oss. Anna gjorde det lilla extra vilket uppskattades väldigt mycket av oss. Sålde vår lägenhet och allt har flutit på smidigt. En ärlig kontakt och genuin känsla för den lokala marknaden. Läs mer
  • Emma F sålde sin lägenhet med hjälp av Anna Havborg en del av Fastighetsbyrån Danderyd

2019-10-11

Mörbylund
    När jag skulle sälja lägenhet för första gången, och dessutom inte kunde befinna mig på plats i Stockholm, så var Anna den bästa mäklare jag kunnat önska mig. Hon förklarade hela processen på ett tydligt sätt, höll mig löpande uppdaterad på såväl min bostad som trender i området, och det kändes som att hon verkligen ville få till en bra försäljning för mig. Kan absolut rekommendera henne! Läs mer
    2019-10-15 Anna H svarar Emma F
    Tack Emma för dessa ord, va roligt att du var nöjd! Anna
  • Susanne G sålde sin lägenhet med hjälp av Anna Havborg en del av Fastighetsbyrån Danderyd

2019-08-31

Stocksund
    Mkt smidig hjälp med köpebrev och slutförande av köp .
    Köparen fanns redan .
    Tacksam för denna hjälp och trevligt , proffesionellt bemötande .
    Med vänlig hälsning,
    Susanne Läs mer
  • AnnaKarin H sålde sin lägenhet med hjälp av Anna Havborg en del av Fastighetsbyrån Danderyd

2019-06-08

Mörbylund
    Professionell och engagerad, kände mig mycket trygg med Anna som mäklare när jag sålde min lägenhet. Läs mer
  • Adrian L köpte sin lägenhet med hjälp av Anna Havborg en del av Fastighetsbyrån Danderyd

2019-04-09

Stocksund