Anna Havborg
Registrerad mäklare sedan 1997
Aktiv på Reco.se sedan 2015
2018-05 - 2018-11

Läs vad 23 kunder tycker om Anna Havborg

• Sofie H sålde sin bostad med hjälp av Anna Havborg en del av Fastighetsbyrån Danderyd
    Sålde 3a i Stockholm. Fantastisk mäklare. Flexibel och proffsig. Förstod vad jag ville ha och leverade verkligen. Rekommenderas varmt. Bästa mäklaren jag haft att göra med. Läs mer
  • Ulf Erik H skrev om Anna Havborg en del av Fastighetsbyrån Danderyd
    Min upplevelse av mäklar Anna och hela försäljningen är bara plus poäng. Från start ett år innan hade vi lätta och trevliga samtal samt alla frågor fick jag solklara svar på. Anna fanns alltid till hands när jag undrade något och kommer med raka ärliga svar och fanns alltid där när det kändes tungt. Framför allt trissade hon inte upp förväntningarna utan var ärlig hela tiden och det slutade som vi trodde och hoppades på. Kan bara rekommendera och önska Anna lycka till i framtiden, Uffe Läs mer
  • Josefin T skrev om Anna Havborg en del av Fastighetsbyrån Danderyd
    - köpt Lägenhet
    -bra
    - Anna är lite stressad i ditt bemötande, kanske för att de var innan semestern.
    - sedan ger hon tips i bostaden som kanske inte stämmer överens med budget för en förstaköpare. Kanske kan man tänka på att yngre personer inte har super mycket pengar och anpassa sina råd efter det.
    - Anna är annars trevlig och svarar relativt snabbt på sms vilket uppskattas Läs mer
  • Maria B skrev om Anna Havborg en del av Fastighetsbyrån Danderyd
    Jag sålde ett hus med hjälp av Anna Havborg som visade sig vara en oerhört energisk och kompetent mäklare. Hon var positiv och samtidigt realistisk. Hon höll mig konstant uppdaterad in i minsta detalj vilket jag uppskattade. Dessutom var hon väldigt personlig och trevlig att samarbeta med. Jag rekommenderar gärna Anna till andra. Läs mer
  • Saga E skrev om Anna Havborg en del av Fastighetsbyrån Danderyd
    Köpte min lägenhet via Anna, hon var tydlig och lätt att nå när jag hade frågor. Pålitlig. Är supernöjd med min nya lägenhet! Läs mer
  • Stefan B
    Stefan B skrev om Anna Havborg en del av Fastighetsbyrån Danderyd
    BR på Bengt Färjares väg 5 i Stocksund. Bra service, tillgänglig, snabba svar, kunnig, envis, trevlig och säkert bra på att slutföra affären med deklaration mm. Läs mer
  • Bo P skrev om Anna Havborg en del av Fastighetsbyrån Danderyd
    Jag har nyligen köpt en bostadsrättslägenhet av Anna H. Hon gav tydlig och relevant information om såväl lägenhet som fastighet, förening och närområde vilket sammantaget underlättade mitt ställningstagande. När hon inte kunde besvara mina frågor direkt tog hon snabbt reda på svaren och återkopplade direkt. Hon gav också relevant information under och efter själva köpprocessen och var mycket serviceinriktad Jag har ett utomordentligt bra intryck av AH som mäklare och kan bara ge henne goda rekommendationer och högsta betyg. Läs mer
  • Sven A skrev om Anna Havborg en del av Fastighetsbyrån Danderyd
    Jag ringde i höstas upp Fastighetsbyrån Danderyd för att få min lägenhet såld.Anna Havborg svarade på sin i-phone och hon blev sålunda min första kontakt. Anna var snabb men saklig och kunde sitt mäklaryrke.Hon upplyste om att hon arbetar jämsides med sin kollega Magdalena,vilket också lät bra för mig Tidsplanen med städning, visnngar ,kundkontakter och annat fungerade perfekt. Läs mer
  • Max S skrev om Anna Havborg en del av Fastighetsbyrån Danderyd
    Mycket positiv upplevelse av försäljningen, Anna var väldigt tillmötesgående och korrekt både mot oss som köpare och även säljare. Läs mer
  • Birgitta S skrev om Anna Havborg en del av Fastighetsbyrån Danderyd
    Hon var väldigt bra, snabb, tydlig och energisk Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Danderyd

Joakim Karlbom