en del av Fastighetsbyrån Danderyd

4.4 / 5 i betyg — 14 rekommendationer

Läs vad 14 användare tycker om Daniella Georges

• Emma G
    Emma G skrev om Daniella Georges en del av Fastighetsbyrån Danderyd
    Daniella har varit en mycket trevlig, duktig och engagerad mäklare .
  • Nikta C
    Nikta C skrev om Daniella Georges en del av Fastighetsbyrån Danderyd
    Lite oklar heter och fel annonseringar. Helt ok är mitt helhets betyg.
  • Amalia A
    Amalia A skrev om Daniella Georges en del av Fastighetsbyrån Danderyd
    Väldigt kunnig, påläst om både föreningen och kommunen. Jag upplevde henne som kompetent, trevlig, glad och ambitiös
  • Adrian K
    Adrian K skrev om Daniella Georges en del av Fastighetsbyrån Danderyd
    Daniella var oerhört hjälpsam vid försäljning av vår lägenhet i Mörbylund. Hon var ärlig och rak, alltid tillmötesgående samt kontaktbar och har en härlig personlighet. Detta, i kombination med Daniellas mycket personliga sätt, gjorde att vi trivdes väldigt bra med Daniella som vår mäklare.
  • Eva-lis B
    Eva-lis B skrev om Daniella Georges en del av Fastighetsbyrån Danderyd
    Trevlig, vänlig, omtänksam, personlig.
  • Britt Marie B
    Britt Marie B skrev om Daniella Georges en del av Fastighetsbyrån Danderyd
    Fint bemötande, vi hade många bra samtal..toppen. När det kom till information om bostaden blev det en del brister. Det fanns varken bredband eller Tv klart . ej uppdaterat. Tvättstugan ingen nyckel..och grannar ej något äldre par. Det tog över en vecka att ordna allt. Sedan kan du prata med din kollega som bor här om min granne som lämnar hallfönstret öppet dygnet runt. Väldigt kallt och dyrt.
  • Juan L
    Juan L skrev om Daniella Georges en del av Fastighetsbyrån Danderyd
    Daniella var professionell och höll sig till fakta från första mötet, vilket jag uppskattar. Med Daniellas kunskap och insikt i marknaden lyckades jag göra en bra och smärtfri affär. Jag rekommenderar varmt Daniella Georges till nästa person som vill ha en lyckad försäljning av sin bostad.
  • Björn T
    Björn T skrev om Daniella Georges en del av Fastighetsbyrån Danderyd
    Jättetrevlig och mycket kunnig i området. Hon översteg mina förväntningar. Väldigt duktig och jag skulle utan tvekan använda henne igen och även rekommendera henne till vänner och bekanta.
  • Erik M
    Erik M skrev om Daniella Georges en del av Fastighetsbyrån Danderyd
    Daniella var vid vårt möte en mycket trevlig och proffsig mäklare. Hon var noga påläst om det objekt vi tittade på och har varit mycket flexibel och serviceinriktad under hela affären. Vi rekommenderar henne varmt!
  • Désirée M
    Désirée M skrev om Daniella Georges en del av Fastighetsbyrån Danderyd
    Ger ett otroligt gott och välkomnande första intryck. Påläst och "lagom på"
  • Marie C
    Marie C skrev om Daniella Georges en del av Fastighetsbyrån Danderyd
    Glad trevlig och duktig/kunnig mäklare. Kan helt klart rekommendera henne
  • Liselotte C
    Liselotte C skrev om Daniella Georges en del av Fastighetsbyrån Danderyd
    Kan varmt rekommendera fastighetsbyrån Danderyd. Allt har sköts på ett mycket smidigt sätt. Tack Daniella.
  • Robert
    Robert skrev om Daniella Georges en del av Fastighetsbyrån Danderyd
    Vi hade möte med flera mäklare när lägenheten i Mörbylund skulle säljas men det va ingen tvekan om vem vi ville jobba med! Daniella från fastighetsbyrån Danderyd visade på en gång ett överlägset kunnande om området och föreningarna i Mörbylund och har genom hela processen varit hjälpsam och lätt att få tag i! Även efter affären var avslutad och arvodet betalt har hon hjälpt oss med lite papper och annat strul med nya lägenheten och bostadarättsföreningen. Vilket vi absolut inte kan säga om fastighetsbyrån i Solna som inte alls känts intresserade utav att hjälpa till efter pengarna var inne på deras konto och det inte fanns något mer att tjäna på oss. Ska ni sälja i Danderyd, ta kontakt med Daniella på fastihetsbyrån! Ska ni sälja Solna, Boka in möten med några mäklare innan ni bestämmer er men ni kan hoppa över fastihetsbyrån!
  • Johan B
    Johan B skrev om Daniella Georges en del av Fastighetsbyrån Danderyd
    Vi i styrelsen fick hjälp av Daniella när vi sålde en en hyreslägenhet som blivit ledig. Vi är mycket nöjda och tacksamma för hjälpen.
Joakim Karlbom
Magdalena Örtegren