Joakim Karlbom
Registrerad mäklare sedan 2014
Aktiv på Reco.se sedan 2014
2018-08 - 2019-01

Läs vad 74 kunder tycker om Joakim Karlbom

• Erika O sålde sin bostad med hjälp av Joakim Karlbom en del av Fastighetsbyrån Danderyd

2019-02-10

Joakim hjälpte oss att sälja vår bostadsrätt i Danderyd. Ända från start var han mycket proffsig; lyhörd för våra behov, inget pushande, gav bra tips under vägen och var snabbt tillgänglig för våra frågor. Han hjälpte oss att få det pris vi ville ha och på ett sätt som var bekvämt och bra för oss. Läs mer
  • Anna E köpte sin bostad med hjälp av Joakim Karlbom en del av Fastighetsbyrån Danderyd

2018-12-24

Bra och proffsig i kontakten. Bra på att återkoppla. Läs mer
  • Sebastian S köpte sin bostad med hjälp av Joakim Karlbom en del av Fastighetsbyrån Danderyd

2018-12-17

Bra mäklare, kommer garanterat få sälja min lägenhet sen. Läs mer
  • Ibrahim A köpte sin bostad med hjälp av Joakim Karlbom en del av Fastighetsbyrån Danderyd

2018-12-09

Mycket hjälpsam och noggrann mäklare som finns där under hela processen Läs mer
  • Hubertus V köpte sin bostad med hjälp av Joakim Karlbom en del av Fastighetsbyrån Danderyd

2018-12-08

Vi köpte en bostadsrättslägenhet via Joakim Karlbom och han gjorde väl det jobb en mäklare måste göra. Bemötandet från mäklaren var OK, men vi upplevde att han inte var så drivande. Sen var det vissa saker som vi förväntade oss (som dock inte är krav) som inte gjordes. Små saker som tar minimal extra tid.
    - Prel. likvidavräkning skickades inte ut några dagar innan tillträdesmötet utan presenterades först vid mötet.
    - Frågeformulär om lägenheten som säljarna besvarar upprättades inte. Läs mer
  • Cecilia R
    Cecilia R sålde sin bostad med hjälp av Joakim Karlbom en del av Fastighetsbyrån Danderyd

2018-12-06

Sålde min etta i Mörbylund och använde Joakim som mäklare för detta. Det gick över förväntan och hela resan igenom var Joakim otroligt behjälplig. Han svarade på alla mina frågor, gav mig tips och råd och var hela resan igenom supertrevlig och enkel att ha att göra med. Aldrig något strul utan det gick så smidigt som det bara kunde göra. Så himla nöjd med Joakim och skulle absolut anlita honom igen vid flytt! Läs mer
  • Maria O
    Maria O sålde sin bostad med hjälp av Joakim Karlbom en del av Fastighetsbyrån Danderyd

2018-12-05

Sålde bostadsrätt i Danderyd november 2018. Joakim har under hela processen uppvisat väldig tydlighet, lättillgänglighet, stor kunskap inom området och högst förtroendeingivande.
    Han överträffade mina förväntningar på vad jag hade kunnat vänta mig av en mäklare och jag kan varmt rekommendera honom!! //Maria Läs mer
  • Abraham A köpte sin bostad med hjälp av Joakim Karlbom en del av Fastighetsbyrån Danderyd

2018-12-05

Kunnig, Trevlig och välbemött!! Läs mer
  • Simon L sålde sin bostad med hjälp av Joakim Karlbom en del av Fastighetsbyrån Danderyd

2018-12-03

Vi har sålt en bostadsrätt i Danderyd. Joakim har alltid bemött oss med uppriktighet och tydlig information. Jag trodde inte en mäklare skulle vara såhär transparent och pedagogisk - men det var han! Allt som allt en väldigt lärorik upplevelse som slutade gott. Läs mer
  • Pär L sålde sin bostad med hjälp av Joakim Karlbom en del av Fastighetsbyrån Danderyd

2018-11-22

Tydlig, seriös & trevlig.
    Joakim sålde vår lägenhet på Mörbyhöjden snabbt och effektivt.
    Han levde klart upp till vad jag förväntar mig av en fastighetsmäklare. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Danderyd

Joakim Karlbom