en del av Fastighetsbyrån Danderyd

4.9 / 5 i betyg — 34 rekommendationer

Läs vad 34 användare tycker om Joakim Karlbom

• Yvonne W
    Yvonne W skrev om Joakim Karlbom en del av Fastighetsbyrån Danderyd
    Mycket engagerad mäklare. En helt igenom positiv upplevelse.
    2016-12-05 Joakim K svarar Yvonne W
    Vad trevligt att du har tyckt det Yvonne! Tack för fin feedback.
  • Bo L
    Bo L skrev om Joakim Karlbom en del av Fastighetsbyrån Danderyd
    Jag är mycket nöjd med Joakims insats vid försäljningen av lägenheten. Han har varit väldigt engagerad och lyhörd.
    Ett stort TACK till Joakim för hand arbete.

Med vänlig hälsning
    Bosse Larsson
    2016-12-05 Joakim K svarar Bo L
    Tack Bosse för de vänliga orden! Hoppas flytten till ert nya boende går smidigt och bra!
  • Petra S
    Petra S skrev om Joakim Karlbom en del av Fastighetsbyrån Danderyd
    Joakim är professionell, kunnig och trevlig. Har man velat fråga något sa har det aldrig varit några problem att få svar. Jag skulle verkligen rekommendera Joakim till andra som går i säljtankar.
    2016-12-05 Joakim K svarar Petra S
    Tack Petra! Vad roligt att du skulle vilja rekommendera mig till andra som också funderar på att sälja.
  • Sophia S
    Sophia S skrev om Joakim Karlbom en del av Fastighetsbyrån Danderyd
    Jag har inte varit i kontakt med någon mäklare förrän under 2016, men alla tre har varit Fastighetsbyråns mäklare. Om jag ska jämföra min upplevelse är Joakim utan tvekan den mest engagerade och serviceinriktade mäklaren. Även min sambo som har varit i kontakt med samma tre mäklare, och även andra mäklare, är av samma uppfattning. Kanske beror hans sätt att arbeta på hans unga ålder, men samtidigt finns inget hinder för att fortsätta på den här vägen under hela karriären. Jag hoppas att han gör det, för då kommer han sannolikt få en fin och lönsam karriär som mäklare. Under hela processen att sälja min bostadsrätt har han varit tydlig mot mig och hållit mig informerad, vilket var väldigt viktigt för mig. Han är en trevlig person som står med fötterna på jorden och man känner sig väl omhändertagen som säljare.
    2016-12-05 Joakim K svarar Sophia S
    Hej Sophia! Stort tack, den här sortens feedback är otroligt rolig att få. Både som bekräftelse på att det man gör uppskattas men också för att det ger inspiration till att fortsätta framåt i samma riktning. Tack!
  • Rebecca R
    Rebecca R skrev om Joakim Karlbom en del av Fastighetsbyrån Danderyd
    Proffsig, tillmötesgående, kunnig.
    2016-12-05 Joakim K svarar Rebecca R
    Hej Rebecca! Tack för det och hoppas ni trivs i er nya lägenhet!
  • Patrik I
    Patrik I skrev om Joakim Karlbom en del av Fastighetsbyrån Danderyd
    joakim karlbom har skött affären med min lägenhet strålande

patrik isberg
    2016-10-31 Joakim K svarar Patrik I
    Tack Patrik! Väldigt roligt att det gick så smidigt med försäljningen.
  • Brittmari W
    Brittmari W skrev om Joakim Karlbom en del av Fastighetsbyrån Danderyd
    Joakim Karlbom bemötte mig mycket väl och skötte sin uppgift till fullo. Mitt ärende komplicerades dessutom av internordiska betalningar, även den delen av uppdraget skötte han mycket bra.
    2016-10-19 Joakim K svarar Brittmari W
    Tack så mycket Brittmari. Det var väldigt roligt att få hjälpa dig med försäljningen och roligt att du tyckte att det gick så bra.
  • Representant för AB Marimekko
    Representant för AB Marimekko skrev om Joakim Karlbom en del av Fastighetsbyrån Danderyd
    Joakim Karlbom har ett trevligt och bemötande sätt. Professionell rakt igenom, vi är mycket nöjda med hur han skötte försäljningen av vår lägenhet.
  • Erik H
    Erik H skrev om Joakim Karlbom en del av Fastighetsbyrån Danderyd
    Joakim var professionell i sitt bemötande och kändes trygg genom hela affären. Han hade bra koll på objektet och god lokalkännedom.
  • Kristoffer H
    Kristoffer H skrev om Joakim Karlbom en del av Fastighetsbyrån Danderyd
    Joakim var perfekt på alla sätt och vis.
    Han var erfaren, kompetent och super trevlig.
  • Hedvig J
    Hedvig J skrev om Joakim Karlbom en del av Fastighetsbyrån Danderyd
    Joakim Karlbom rekommenderas varmt! Proffsig, kunnig & förtroendeingivande!
  • Andreas T
    Andreas T skrev om Joakim Karlbom en del av Fastighetsbyrån Danderyd
    Proffsig, enkel och väldigt tillmötesgående. Kan starkt rekommendera Joakim
  • Gustaf v
    Gustaf v skrev om Joakim Karlbom en del av Fastighetsbyrån Danderyd
    Jag och min sambo är väldigt nöjda! Mycket kunnig och insatt i området. Höll kontinuerlig kontakt och uppdaterad oss och annonsen utefter omständigheterna. En person som är väldigt lätt att ha att göra med.
  • Tove A
    Tove A skrev om Joakim Karlbom en del av Fastighetsbyrån Danderyd
    Jag har köpt två lägenheter i Danderyd: 2014 och nu 2016. Båda gångerna var det Joakim Karlbom som var mäklare. Vilken tillfällighet att det blev två gånger! Men ingen tillfällighet att det blev så bra båda gångerna!
    För återigen fick jag ett mycket bra och trevlig bemötande. Joakim hade stor kunskap om objektet, tålmodig som få och jag fick svar på alla mina frågor. Alltid lika glad. Jag tvekar inte att ett sekund att rekommendera Joakim vidare till alla jag känner! Så i går när vi skrev det nya kontraktet, visste jag att jag var i helt trygga händer!
  • Karin L
    Karin L skrev om Joakim Karlbom en del av Fastighetsbyrån Danderyd
    Mycket trevligt och professionellt bemötande, tog sig tid att svara på alla mina frågor och var aldrig svår att få tag i. Kändes tryggt att veta att jag fick hjälp hela vägen tills jag flyttade in i min nya lägenhet. Skulle nästan säga att han överträffade mina förväntningar.
  • David S
    David S skrev om Joakim Karlbom en del av Fastighetsbyrån Danderyd
    Jättebra. Seriös, professionell.
  • Sofia M
    Sofia M skrev om Joakim Karlbom en del av Fastighetsbyrån Danderyd
    Rekommenderar Joakim som mäklare! Nöjd från första kontakt.
  • Jessica L
    Jessica L skrev om Joakim Karlbom en del av Fastighetsbyrån Danderyd
    Joakim är grym!. Ödmjuk, lyssnar och kommer med bra förslag.
  • Per S
    Per S skrev om Joakim Karlbom en del av Fastighetsbyrån Danderyd
    Högsta betyg från början till slut för Joakims hantering av detta ärende.
    Ärligt, proffsigt, förslag på agerande,uppföljning etc allt av högsta klass!
    Med vänlig hälsning
    per
  • Marianne M
    Marianne M skrev om Joakim Karlbom en del av Fastighetsbyrån Danderyd
    Mycket trevligt och proffsigt bemötande både under visning och vid kontraktsskrivning!
  • David B
    David B skrev om Joakim Karlbom en del av Fastighetsbyrån Danderyd
    Joakim är mycket bra och vet hur han ska atrahera bra köpare!
  • Johan W
    Johan W skrev om Joakim Karlbom en del av Fastighetsbyrån Danderyd
    Jag är väldigt nöjd att jag valde Joakim. Samarbetet fungerade bra mellan oss. Haft fördelen att se honom både i köpares och säljares perspektiv.
    Mycket nöjd med resultaten.
  • Eva S
    Eva S skrev om Joakim Karlbom en del av Fastighetsbyrån Danderyd
    Joakim var trevlig och positiv. Gjorde det lilla extra för att allt skulle gå så smidigt som möjligt-eftersom vi redan lämnat Stockholm.
    Vi är mycket nöjda med Joakim och kan varmt rekomendera honom.
  • Juliane Renate K
    Juliane Renate K skrev om Joakim Karlbom en del av Fastighetsbyrån Danderyd
    Proffsigt, engagerat och utmärkt kundbemötande.
  • Magnus J
    Magnus J skrev om Joakim Karlbom en del av Fastighetsbyrån Danderyd
    Mycket trevlig och serviceminded. Snabb med att återkomma med svar på frågor. Bara positivt! Seriös. Rekommenderar Joakim.
  • Claes E
    Claes E skrev om Joakim Karlbom en del av Fastighetsbyrån Danderyd
    Jokaim var lyhörd samtidigt som han kom med bra tips och råd inför renovering, försäljning och visning. Han är lugn, förtorendeingivande och kunnig. Jag blev jättenöjd med resultatet och kan verkligen rekommendera Joakim
  • Martina S
    Martina S skrev om Joakim Karlbom en del av Fastighetsbyrån Danderyd
    Smidig och kunnig genom hela affären.
  • Linnea N
    Linnea N skrev om Joakim Karlbom en del av Fastighetsbyrån Danderyd
    Vi valde Joakim Karlbom på Fastighetsbyrån som mäklare när vi sålde vår lägenhet i Danderyd. Valet föll på honom då han är mycket kunnig och påläst om området, ger ett professionellt intryck, rimliga priser och är väldigt trevlig. Vi tyckte även att Fastighetsbyrån hade snyggast och tydligast prospekt. Vi är jättenöjda med vårt val! Joakim är proffsig, hjälpsam och pålitlig och jag kan verkligen rekommendera andra att vända sig till honom.
  • Pege A
    Pege A skrev om Joakim Karlbom en del av Fastighetsbyrån Danderyd
    Lugn, glad och förtroendeingivande. Lätt att få kontakt med. Skötte affären klockrent. Skulle absolut rekommendera till andra och anlita honom igen.
  • Anna E
    Anna E skrev om Joakim Karlbom en del av Fastighetsbyrån Danderyd
    Joakim sålde vår lägenhet till befintlig kund och vi är mycket nöjda! Han höll alltid bra kontakt och han känns väldigt trygg. Rekommenderas varmt!
  • Karin G
    Karin G skrev om Joakim Karlbom en del av Fastighetsbyrån Danderyd
    Efter att ha undersökt flera olika mäklare anlitade vi Fastighetsbyrån och Joakim Karlbom. Hela processen har gått enkelt och snabbt. Dessutom har det känts professionellt och kunnigt. Jag kan varmt rekommendera Joakim och Fastighetsbyrån.
  • Martin R
    Martin R skrev om Joakim Karlbom en del av Fastighetsbyrån Danderyd
    Jag anlitade Joakim Karlbom som mäklare för att sälja min lägenhet och han levererade över förväntan. Ett väldigt trevlig bemötande och professionellt tillvägagångssätt under hela processen. Dessutom levererade han ett väldigt bra råd och resultat. Jag rekommenderar Joakim varmt till alla som ska sälja sin bostad i Danderyd!
  • Martin R
    Martin R skrev om Joakim Karlbom en del av Fastighetsbyrån Danderyd
    Jag anlitade Joakim Karlbom som mäklare för att sälja min lägenhet och han levererade över förväntan. Ett väldigt trevlig bemötande och professionellt tillvägagångssätt under hela processen. Dessutom gav han bra råd och levererade bra resultat. Jag rekommenderar Joakim varmt till alla som ska sälja sin bostad i Danderyd!
  • Alexander D
    Alexander D skrev om Joakim Karlbom en del av Fastighetsbyrån Danderyd
    Fick ett professionellt bemötande, snabb hantering och för att inte säga mer betalt för lägenheten än vad jag hade räknat med.

Rekommendera Fastighetsbyrån generellt men framförallt Joakim till vem som helst som ska sälja sin bostad i kommunen. Ung, hungrig och duktig.
Magdalena Örtegren
Daniella Georges