Joakim Karlbom
Registrerad mäklare sedan 2014
Aktiv på Reco.se sedan 2014
2018-05 - 2018-11

Läs vad 71 kunder tycker om Joakim Karlbom

• Ibrahim A köpte sin bostad med hjälp av Joakim Karlbom en del av Fastighetsbyrån Danderyd
    Mycket hjälpsam och noggrann mäklare som finns där under hela processen Läs mer
  • Hubertus V köpte sin bostad med hjälp av Joakim Karlbom en del av Fastighetsbyrån Danderyd
    Vi köpte en bostadsrättslägenhet via Joakim Karlbom och han gjorde väl det jobb en mäklare måste göra. Bemötandet från mäklaren var OK, men vi upplevde att han inte var så drivande. Sen var det vissa saker som vi förväntade oss (som dock inte är krav) som inte gjordes. Små saker som tar minimal extra tid.
    - Prel. likvidavräkning skickades inte ut några dagar innan tillträdesmötet utan presenterades först vid mötet.
    - Frågeformulär om lägenheten som säljarna besvarar upprättades inte. Läs mer
  • Cecilia R
    Cecilia R sålde sin bostad med hjälp av Joakim Karlbom en del av Fastighetsbyrån Danderyd
    Sålde min etta i Mörbylund och använde Joakim som mäklare för detta. Det gick över förväntan och hela resan igenom var Joakim otroligt behjälplig. Han svarade på alla mina frågor, gav mig tips och råd och var hela resan igenom supertrevlig och enkel att ha att göra med. Aldrig något strul utan det gick så smidigt som det bara kunde göra. Så himla nöjd med Joakim och skulle absolut anlita honom igen vid flytt! Läs mer
  • Maria O
    Maria O sålde sin bostad med hjälp av Joakim Karlbom en del av Fastighetsbyrån Danderyd
    Sålde bostadsrätt i Danderyd november 2018. Joakim har under hela processen uppvisat väldig tydlighet, lättillgänglighet, stor kunskap inom området och högst förtroendeingivande.
    Han överträffade mina förväntningar på vad jag hade kunnat vänta mig av en mäklare och jag kan varmt rekommendera honom!! //Maria Läs mer
  • Abraham A köpte sin bostad med hjälp av Joakim Karlbom en del av Fastighetsbyrån Danderyd
    Kunnig, Trevlig och välbemött!! Läs mer
  • Simon L sålde sin bostad med hjälp av Joakim Karlbom en del av Fastighetsbyrån Danderyd
    Vi har sålt en bostadsrätt i Danderyd. Joakim har alltid bemött oss med uppriktighet och tydlig information. Jag trodde inte en mäklare skulle vara såhär transparent och pedagogisk - men det var han! Allt som allt en väldigt lärorik upplevelse som slutade gott. Läs mer
  • Pär L sålde sin bostad med hjälp av Joakim Karlbom en del av Fastighetsbyrån Danderyd
    Tydlig, seriös & trevlig.
    Joakim sålde vår lägenhet på Mörbyhöjden snabbt och effektivt.
    Han levde klart upp till vad jag förväntar mig av en fastighetsmäklare. Läs mer
  • Micaela H köpte sin bostad med hjälp av Joakim Karlbom en del av Fastighetsbyrån Danderyd
    Joakim Karlbom mäklade en bostadsrätt. Mycket nöjd med hela min köpprocess på alla sätt. Joakim motsvarade mina höga förväntningar på bemötande, information och var lyhörd för mina önskemål. Uppfattar även att säljarna var nöjda med en snabb och bra affär.

Kommer att rekommendera honom och gärna återvända om jag ska köpa/sälja i framtiden. Läs mer
  • Per E sålde sin bostad med hjälp av Joakim Karlbom en del av Fastighetsbyrån Danderyd
    Joakim Karlbom har på ett mycket professionellt och fullgott sätt hjälpt mig att sälja min bostadsrätt. Joakim överträffade faktiskt alla mina förväntningar. Han visade på både lättillgänglighet, pålitlighet, smidighet och stor kunskap. Kan verkligen rekommenderas! /// Per Eriksson Läs mer
  • Sten L sålde sin bostad med hjälp av Joakim Karlbom en del av Fastighetsbyrån Danderyd
    Sålt min bostadsrätt.
    Mäklaren var tillgänglig och kunnig. Insatt i den lokala marknaden. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Danderyd

Joakim Karlbom