Joakim Karlbom
Registrerad mäklare sedan 2014
Aktiv på Reco.se sedan 2014
2018-07 - 2019-06

Läs vad 83 Läs vad Joakim Karlbom

• Tryggve E köpte sin lägenhet med hjälp av Joakim Karlbom en del av Fastighetsbyrån Danderyd

2019-06-28

Ingått delägarskap i en bostadsrätt i Inverness, Danderyd. Läs mer
  • Adina L köpte sin lägenhet med hjälp av Joakim Karlbom en del av Fastighetsbyrån Danderyd

2019-06-25

Stocksund - Inverness
    Köpte en tvåa i Stocksund.
    Mäklaren var trevlig och ofta tillgänglig. Professionellt bemötande. Läs mer
  • Cecilia L sålde sin lägenhet med hjälp av Joakim Karlbom en del av Fastighetsbyrån Danderyd

2019-06-24

Charlottenberg
    Sålt lägenhet, trea. Trevligt bemötande, lyhörd och direkt. God kommunikationsförmåga. Läs mer
  • Johan L sålde sin lägenhet med hjälp av Joakim Karlbom en del av Fastighetsbyrån Danderyd

2019-06-24

Charlottenberg
    Proffesionellt bemötande och en smidig försäljningsprocess. Läs mer
  • Annika B köpte sin lägenhet med hjälp av Joakim Karlbom en del av Fastighetsbyrån Danderyd

2019-06-18

Mörbybacken
    Jag har köpt en bostadsrätt.
    Joakim var proffsig, korrekt och trevlig! Har absolut ingenting att klaga på! Läs mer
  • Emma S sålde sin lägenhet med hjälp av Joakim Karlbom en del av Fastighetsbyrån Danderyd

2019-06-13

Mörbyskogen
    Joakim hjälpte mig att sälja min lägenhet. Otroligt trevlig, professionell och hjälpsam mäklare! Läs mer
  • Rosen S
    Rosen S sålde sin lägenhet med hjälp av Joakim Karlbom en del av Fastighetsbyrån Danderyd

2019-06-11

Trevlig, tillgänglig och professionell! Tusen Tack! Läs mer
  • Carl A
    Carl A köpte sin lägenhet med hjälp av Joakim Karlbom en del av Fastighetsbyrån Danderyd

2019-04-18

Sätra Äng
    Ugglebacken 9
    Väldigt tillmötesgående och duktig! Läs mer
  • Shaobo J sålde sin lägenhet med hjälp av Joakim Karlbom en del av Fastighetsbyrån Danderyd

2019-04-10

Mörbylund
    We sold our apartment in Mörbylund 25 Dandery. Joakim Karlbom is very experienced. He gave us good guidance during the whole process. We can feel he has very much passion on his work. I think he will be stay at the forefront of the real estate field with his excellent competence. Läs mer
  • Erika O sålde sin bostad med hjälp av Joakim Karlbom en del av Fastighetsbyrån Danderyd

2019-02-10

Joakim hjälpte oss att sälja vår bostadsrätt i Danderyd. Ända från start var han mycket proffsig; lyhörd för våra behov, inget pushande, gav bra tips under vägen och var snabbt tillgänglig för våra frågor. Han hjälpte oss att få det pris vi ville ha och på ett sätt som var bekvämt och bra för oss. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Danderyd

Joakim Karlbom