en del av Fastighetsbyrån Danderyd

4.8 / 5 i betyg — 5 rekommendationer

Läs vad 5 användare tycker om Sandra Linnér

• Stefan H
    Stefan H skrev om Sandra Linnér en del av Fastighetsbyrån Danderyd
    Sandra Linnér är en mycket god representant för Fastighetsbyrån med sin långa erfarenhet och ingående kunskap av Danderyd och dess bostadsmarknad. Sandra samarbetade med mig som uppdragsgivare på ett mycket trevligt, flexibelt och förtroendeingivande sätt. Sandra är då en mäklare som jag varmt rekommenderar.
  • Björn
    Björn skrev om Sandra Linnér en del av Fastighetsbyrån Danderyd
    Skönt att kunna anlita en erfaren och duktig mäklare som Sandra Lineér. Det är svårt att veta hur man ska förhålla sig till marknaden och situationer som uppstår, där fick vi stor hjälp av Sandra med sin kunskap och erfarenhet. Vi är absolut nöjda med hela affären, arbetet inför, under och efter.
  • Orve O
    Orve O skrev om Sandra Linnér en del av Fastighetsbyrån Danderyd
    Priset blev bra och Sandra skötte den juridiska/administrativa sidan perfekt och professionellt. Därmed är det svårt att klaga på något. Möjligen kan man notera att åldern tar ut sin rätt, dvs inte samma "drive" som en yngre mäklare. Å andra sidan kompenseras detta genom lång erfarenhet.
  • Dovrell D
    Dovrell D skrev om Sandra Linnér en del av Fastighetsbyrån Danderyd
    Jag upplever att Sandra (Fastighetsbyrån Danderyd) var ärlig, trevlig och uppriktig i köpeprocessen/budgivning samt hade ett professionellt förhållningssätt!
  • Johan B
    Johan B skrev om Sandra Linnér en del av Fastighetsbyrån Danderyd
    Fastighetsbyrån skötte våran affär med bravur och inte bara att vi fick bra mycket mer än vad vi räknat med, dessutom sköttes allt jobb inför, under och efter försäljningen väldigt smidigt. Något vi vart väldigt imponerade av var att mäklaren satt ner och hade möten med oss där de förklarade hur hela processen skulle gå till, vilka alternativ man hade att välja på och liknande. Vi kunde inte haft en bättre mäklare än Sandra Linnér som är mäklare på Fastighetsbyrån.
Joakim Karlbom
Magdalena Örtegren