Victor Ydrauw
Registrerad mäklare sedan 2018-08-01
Aktiv på Reco.se sedan 2019-01-09
2019-07 - 2020-06

Läs vad 34 Läs vad Victor Ydrauw

• Dzevada B köpte sin lägenhet med hjälp av Victor Ydrauw en del av Fastighetsbyrån Danderyd

2020-05-29

Jakobsberg
    Köpt en lägenhet på 42 kvm. Super nöjd med mäklaren och fick hjälp med allt jag frågade efter. Skulle rekommendera Victor till alla mina vänner :D Han är duktig på det han gör! Läs mer
  • Ulrika Ö köpte sin lägenhet med hjälp av Victor Ydrauw en del av Fastighetsbyrån Danderyd

2020-05-19

Bolinder Strand
    Vid köp av vår lägenhet fick vi ett väldigt bra intryck av Victor då han var påläst och tillmötesgående och vi ger honom våra bästa rekommendationer. Läs mer
  • Oscar B köpte sin lägenhet med hjälp av Victor Ydrauw en del av Fastighetsbyrån Danderyd

2020-05-06

Snyggt jobbat!

____________________________________________________________________________________________ Läs mer
  • Marie S sålde sin lägenhet med hjälp av Victor Ydrauw en del av Fastighetsbyrån Danderyd

2020-04-29

Mörbyskogen Danderyd
    Försäljning av bostadsrätt i Danderyd. Mycket positiv och energisk. Marknaden dök veckan efter jag anlitat Victor. Trots detta lyckades han hitta en köpare. Mina förväntningar var ett högre pris men med Victor, gav mig bra rådgivning och han fick upp priset ytterligare 100kkr.
    Upplevelsen blev positiv även om det såg mörkt ut i Convid 19 tider. Läs mer
  • Emelie N sålde sin lägenhet med hjälp av Victor Ydrauw en del av Fastighetsbyrån Danderyd

2020-03-21

Jakobsberg
    Jag är nöjd med Victor som mäklare! Trevlig, tydlig och lyhörd och höll mig hela tiden uppdaterad om hur det gick med allt. Läs mer
  • Monika Å skrev om Victor Ydrauw en del av Fastighetsbyrån Danderyd

2020-02-06

Jag har sålt en bostadsrätt på 100 kvm på vån 9 med sjöutsikt.
    Mäklaren var både professionell och trevlig.
    Jag tyckte att han valde ett något lågt utgångspris. Resultatet blev dock fantastiskt.
    Jag är mycket nöjd. Läs mer
  • Jonas L skrev om Victor Ydrauw en del av Fastighetsbyrån Danderyd

2020-01-31

Köp av lägenhet ,,snabb o hjälpsam service Läs mer
  • Mikael M sålde sin lägenhet med hjälp av Victor Ydrauw en del av Fastighetsbyrån Danderyd

2020-01-26

Barkarbystaden
    Super bra hjälp både med försäljning och efter försäljningen! Läs mer
  • Mattias L köpte sin lägenhet med hjälp av Victor Ydrauw en del av Fastighetsbyrån Danderyd

2019-12-20

Kallhäll
    10 av 10. Väldigt nöjd. Trevligt bemötande och kunnig Läs mer
  • Erika L köpte sin lägenhet med hjälp av Victor Ydrauw en del av Fastighetsbyrån Danderyd

2019-12-18

Kallhäll
    Köpt bostadsrätt, 3a.
    Trevligt bemött, jordnära, rakt på sak, trovärdig, förtroendeingivande och trygg.
    Mött både trevliga och inte så trevliga mäklare, hade inte så tydliga förväntningar men är väldigt nöjd med hur vårt köp har hanterats, vi har fått svar på det vi undrat, fått hjälp och känner att vi inte var tvingade till nåt köp eller hetsade att buda mer. Upplever att alla korten var på bordet och vi fick det som redovisats. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Danderyd

Magdalena Örtegren