Emma Brantsjö

Emma Brantsjö

Emma Brantsjö är mäklare på Fastighetsbyrån Vallentuna

Emma Brantsjö har varit registrerad mäklare sedan 2021-03. Emma Brantsjö har varit aktiv på Reco.se sedan 2021-03 och har fått 30 omdömen med ett betyg på 4.6. Emma Brantsjö har haft 4 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 88% av sina kunder efter omdömen.

30 omdömen om Emma Brantsjö

Sedan starten hos Reco 2021
Maria Madelene K
Sålde sitt hus med hjälp av Emma Brantsjö en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
Rickeby

Genom hela processen har Emma varit professionell och en fantastisk mäklare att hålla i handen. Hon har gjort det där lilla extra och sett till att vår försäljning gick smidigt och bra. Kan varmt rekommendera att använda Emma om ni överväger att sälja!

Svar från Emma Brantsjö

Tack för din Reco Maria, det värmer. Det har vart så fint och följa er i er process. All lycka till i nya huset!

Laila Naomi D
Köpte sitt hus med hjälp av Emma Brantsjö en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
Karby/brottby

Bra bemötande. Kunnig och återkopplade snabbt vid funderingar

Svar från Emma Brantsjö

Tack Laila! Hoppas du ska trivas bra i radhuset!

Joakim P
Sålde sitt hus med hjälp av Emma Brantsjö en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
Karby/brottby

Otroligt bra bemötande och gick så otroligt snabbt att sälja. Rekomenderas starkt👍🏻👍🏻

Svar från Emma Brantsjö

Tack snälla för fina ord! Jag är glad det gick snabbt med försäljningen, precis som ni ville.

Birgitta G
Skrev om Emma Brantsjö en del av Fastighetsbyrån Ekerö

Jag har inte så stor erfarenhet av mäklarkontakter så att jag kan ge någon mer omfattande bedömning men är helt nöjd med Emma Brantsjös insatser.

Representant för Fastighetsbyrån och Emma B gillar detta
Sandra N
Skrev om Emma Brantsjö en del av Fastighetsbyrån Ekerö

Emma är professionell, trevlig och duktig

Representant för Fastighetsbyrån och Emma B gillar detta
Azar S
Skrev om Emma Brantsjö en del av Fastighetsbyrån Ekerö

Emma gör jätte bra jobb. Hon är en fantastisk människa. Hon är hjälpande. Hon tänker både på säljare och köpare. Hon är typisk Swedbank mäklare som är bra. Vi glömmer inte henne.

Christer S
Skrev om Emma Brantsjö en del av Fastighetsbyrån Ekerö

jag har köpt ett hus via Emma Brantsjö och det har fungerat väldigt bra. Hon är kunnig och noggrann i det hon gör. Jag litade på henne.

Lars Göran A
Skrev om Emma Brantsjö en del av Fastighetsbyrån Ekerö

Hej! Emma är en trevlig och ärlig försäljare! Jag rekommenderar verkligen Emma Brantsjö!

Margareta L
Skrev om Emma Brantsjö en del av Fastighetsbyrån Ekerö

Jag har med Emmas hjälp sålt en fastighet och förbereder nu att sälja ytterligare en fastighet år 2015. Emma är kunnig, håller kontakten och har ett trevligt bemötande.

Emma R gillar detta
Jonas A
Skrev om Emma Brantsjö en del av Fastighetsbyrån Ekerö

Det blev strul i början. När visning skulle ske lämnade Emma över visningen till en kollega. Denne missade flertalet moment. Dessutom lämnades huset olåst i fyra dygn vilket Emma inte tyckte var ett stort bekymmer, " Inget hade ju hänt..." På det stora hela en okej insats, inget mer.