Per-Martin Nesselsten

Per-Martin Nesselsten

Per-Martin Nesselsten är mäklare på Fastighetsbyrån Ekerö

Per-Martin Nesselsten har varit registrerad mäklare sedan 2006-06. Per-Martin Nesselsten har varit aktiv på Reco.se sedan 2014-11 och har fått 179 omdömen med ett betyg på 4.8. Per-Martin Nesselsten har haft 23 försäljningar sen 2021-08 och har tillfrågat 96% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-08 - 2022-07

Läs vad 179 Läs vad Per-Martin Nesselsten

• sålde sitt hus med hjälp av Per-Martin Nesselsten en del av Fastighetsbyrån Ekerö
    • Ekerö Närlunda
    2022-07-12 Verifierad kund
    Mycket bra bemötande, snabb och effektiv. Har svar på alla frågor och lätt att få kontakt med under hela processen.
  • Zuhoor Y
    • Ekerö Tätort
    2022-05-21 Verifierad kund
    Jag rekommenderar Per-Martin, han var väldigt ärlig, tydlig, flexibel och stöttade oss med snabb återkoppling och snabb affärer.
    • Ekerö Tätort
    2022-05-20 Verifierad kund
    Förmåga att hantera, utmärkt erfarenhet, seriös affär, allt är uträknat, Punktlighet.
    Tack Per-Martin.
  • köpte sitt hus med hjälp av Per-Martin Nesselsten en del av Fastighetsbyrån Ekerö
    2022-05-12 Verifierad kund
    Trevligt bemötande och jag kan rekommendera honom
    2022-05-10 Verifierad kund
    Proffesionellt kundbemötande, flexibel, håller tidsplanen och delar med sig bra råd och tips till både säljare och köpare.

Har stor grad av empati och förståelse.
    2022-05-10 Verifierad kund
    Ett bra bemötande, bra service, håller tidsplan enligt det som han presenterade vid första mötet, återkopplar om planerna behövde justeras sista minuten och har stor empati och känsla att ge extra service utan att be om något tillbaks.

Professional, flexibel och service mindre till högsta grad.
    • Ekerö Sandudden
    2022-05-09 Verifierad kund
    Stadig och tydlig genom hela processen. Rutinerad i kontakt med spekulanter. Bra bemötande och ärligt upplägg.
    2022-05-06 Verifierad kund
    Trevlig saklig pålitlig upplevde vi honom
    Däremot fanns små felaktiga uppgifter i broschyren
    • Ekerö Munsö
    2022-04-27 Verifierad kund
    Fantastisk kundkontakt och väldigt hjälpsam. Snabb och konkret i sitt arbete och get snabb återkoppling.

Kommer vid tillfälle att starkt rekommendera Per som mäklare!
    • Ekerö Närlunda
    2022-04-26 Verifierad kund
    Ger Per-Martin 10/10 poäng! Tillgänglig, trevlig, tydlig och oerhört professionell. Väldigt enkel att prata med. Gjorde att vårt husköp gick smidigt och vi kände oss trygga genom hela processen. Har bara gott att säga om honom!