Per-Martin Nesselsten

Per-Martin Nesselsten

Per-Martin Nesselsten är mäklare på Fastighetsbyrån Ekerö

Per-Martin Nesselsten har varit registrerad mäklare sedan 2006-06. Per-Martin Nesselsten har varit aktiv på Reco.se sedan 2014-11 och har fått 150 omdömen med ett betyg på 4.8. Per-Martin Nesselsten har haft 26 försäljningar sen 2020-07 och har tillfrågat 98% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-07 - 2021-06

Läs vad 150 Läs vad Per-Martin Nesselsten

• sålde sitt hus med hjälp av Per-Martin Nesselsten en del av Fastighetsbyrån Ekerö
    • Ekerö Gällstaö
    2021-07-11
    Serviceminded till 1000. Alltid tillgänglig. Trevlig. Ordningssam. Rekommenderar varmt!
  • köpte sitt hus med hjälp av Per-Martin Nesselsten en del av Fastighetsbyrån Ekerö
    • Ekerö Gällstaö
    2021-06-21
    Per-Martin tog ett stort ansvar att hitta rätt objekt till oss som köpare.
    Han guidade oss tryggt genom hela processen - jag ger honom mina varma rekommendationer till alla som går i husköpartankar.
    Överlägsen service!
  • Johan S
    • Ekerö Tätort
    2021-06-20
    Trevlig,trovärdig och tillmötesgående!
    • Ekerö Skärvik
    2021-06-18
    Mycket proffsig och naturlig. Har en god uppfattning om sitt område på Ekerö. Är inte rädd för utmaningar och ideer.
    • Färingsö Stenhamra
    2021-06-17
    Väldigt bra bemötande under hela processen från visning till kontraktskrivning!
    • Ekerö Munsö
    2021-06-11
    Proffsigt bemötande, strukturerad information om fastigheten, påläst på allt vid frågestunden, mycket kunnig om orten och gav goda råd. Per-Martin levde mer än väl upp till mina förväntningar.
    Jag känner mig trygg med köpeprocessen och mitt framtida boende. Vid lämpligt tillfälle kommer jag att rekommendera Per-Henrik för seriös mäklarkontakt. Mvh Sune Hietanen
    • Färingsö
    2021-06-11
    Trevlig och behjälplig i hela processen.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Per-Martin Nesselsten en del av Fastighetsbyrån Ekerö
    • Ekerö Tätort
    2021-06-10
    Mycket trevligt bemötande. Lugn och förtroende ingivande. Vi hade en mycket bra dialog vid visningen kändes tryggt och proffsigt.han lyssnade och kunde svara direkt på dom frågorna som vi hade. Man fick verkligen en superfin kontakt. Mycket ordning o reda när vi sedan skrev på köpekontraktet Så högsta betyg till Per-Martin. Mvh Marita o Lasse
  • Lucie P
    sålde sin lägenhet med hjälp av Per-Martin Nesselsten en del av Fastighetsbyrån Ekerö
    • Ekerö Jungfrusund
    2021-05-24
    Per-Martin is very professional and helped us buy a house and then sell our flat. He was very helpful in understanding the process and provided us invaluable advice. I highly recommend him to anyone looking to buy, or sell a property on Ekerö.
    • Färingsö
    2021-05-17
    Trevlig kille sålt mitt hus på plogvägen 2 svartsjö verkar funka alldeles utmärkt. Kunnig utan massa onödigt snack. trevlig och glad till skillnad från många andra mvh Kjell Perninge