Mäklare Stockholms län Ekerö Fastighetsbyrån Ekerö Per-Martin Nesselsten
Registrerad mäklare sedan 2006
Aktiv på Reco.se sedan 2014
2018-05 - 2018-11

Läs vad 92 kunder tycker om Per-Martin Nesselsten

• Michel S sålde sin bostad med hjälp av Per-Martin Nesselsten en del av Fastighetsbyrån Ekerö
    Köpt hus och sålt lägenhet. Det mesta flöt på utan problem. Läs mer
  • Joachim E
    Joachim E köpte sin bostad med hjälp av Per-Martin Nesselsten en del av Fastighetsbyrån Ekerö
    Jag köpte en tomt på Ekerö och Per-Martin var säljarens mäklare. Det som jag uppskattade i kontakten med honom var att han efter försäljningen var tillgänglig för frågor och bistod vid behov gällande det. Han har god lokalkännedom på Ekerö, vilket också är värdefullt. Läs mer
  • Annica F sålde sin bostad med hjälp av Per-Martin Nesselsten en del av Fastighetsbyrån Ekerö
    Helnöjd med försäljning av vår lägenhet. Läs mer
    Per-Martin N gillar detta
  • Solveig C sålde sin bostad med hjälp av Per-Martin Nesselsten en del av Fastighetsbyrån Ekerö
    Vi har sålt en villa
    Vialde mäklare genom rekomendation från andra som sålt sin bostad i mitt nätverk
    Vi påbörjade processen planerat ca 1 år innan genomförd försäljning
    Vi har haft en alltigenom positiv uppfatning om mäklaren det arbete som genomfördes Läs mer
    Per-Martin N gillar detta
  • Niklas L köpte sin bostad med hjälp av Per-Martin Nesselsten en del av Fastighetsbyrån Ekerö
    Köpt bostadsrätt. Mycket bra bemött av mäklare. Seriöst, trovärdigt. Läs mer
    Per-Martin N gillar detta
  • Bengt Göran L sålde sin bostad med hjälp av Per-Martin Nesselsten en del av Fastighetsbyrån Ekerö
    Trevlig, kunnig och aktiv, emellanåt något svårnåbar. Läs mer
    Per-Martin N gillar detta
  • Birgitta G köpte sin bostad med hjälp av Per-Martin Nesselsten en del av Fastighetsbyrån Ekerö
    köpt sommar husfäringsö. mkt bra bemötande, påläst. tydlig. Läs mer
    Per-Martin N gillar detta
  • Harriet L sålde sin bostad med hjälp av Per-Martin Nesselsten en del av Fastighetsbyrån Ekerö
    Per-Martin sålde min bostadsrätt på en vecka trots trög marknad. Fler bostadsrätter i området är fortfarande osålda. P-M var proffsig och grannarna sa att han lät kunnigare och positivare än de andra mäklarna i området.
    Jag var orolig att inte få sålt men P-M var lugn och ingav förtroende att det skulle lösa sig.
    Jag hade ett önskat belopp och det var det jag fick.
    Allt som allt är jag mycket nöjd med hur P-M handskats med försäljningen. Han var proffsig, lugn och ingav förtroende. Läs mer
  • Torgny L
    Torgny L sålde sin bostad med hjälp av Per-Martin Nesselsten en del av Fastighetsbyrån Ekerö
    Sålt villa i Ekerö Sommarstad till förväntat pris!
    Engagerad och intresserad - Realistisk värdering, även i en situation där marknaden förändrades negativt. Bra stöd också i själva säljprocessen!

Kan varmt rekommendera Per-Martin! Läs mer
    Per-Martin N gillar detta
  • Magnus L köpte sin bostad med hjälp av Per-Martin Nesselsten en del av Fastighetsbyrån Ekerö
    Jag har köpt av Per-Martin. Allt funkade perfekt med snabb återkoppling och hjälp med information Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Ekerö

Per-Martin Nesselsten