en del av Fastighetsbyrån Ekerö

4.7 / 5 i betyg — 65 rekommendationer

Läs vad 65 användare tycker om Per-Martin Nesselsten

• Daniel N
    Daniel N skrev om Per-Martin Nesselsten en del av Fastighetsbyrån Ekerö
    Per-Martin var en toppen mäkare, avslappnad, naturlig och tillmötesgående.
  • Eva O
    Eva O skrev om Per-Martin Nesselsten en del av Fastighetsbyrån Ekerö
    Med ett mycket vänligt bemötande och professionellt utfört arbete kan jag varmt rekommendera Per-Martin att ta hand om försäljningen av din fastighet.
    2017-04-11 Per-Martin N svarar Eva O
    Tack för de vänliga orden samt din rekommendation Eva, det har varit ett rent nöje att hjälpa er med försäljningen av radhuset.
  • Cecilia S
    Cecilia S skrev om Per-Martin Nesselsten en del av Fastighetsbyrån Ekerö
    Lyhörd, sympatisk, trevlig, ärlig, snabb med återkoppling och positiv.
    2017-04-11 Per-Martin N svarar Cecilia S
    Tack för de vänliga orden Cecilia, sommaren är runt hörnet och snart kan ni njuta av ert nya fina fritidshus.
  • Hans S
    Hans S skrev om Per-Martin Nesselsten en del av Fastighetsbyrån Ekerö
    Jag uppfattade Per-Martin som kunnig och seriös.
    2017-04-11 Per-Martin N svarar Hans S
    Tack för ett bra samarbete Hans, det är alltid lika kul att sälja fritidshus på en Ö i Mälaren.
  • Dennis E
    Dennis E skrev om Per-Martin Nesselsten en del av Fastighetsbyrån Ekerö
    Trevlig, kunnig och förtroende ingivande mäklare med bra koll på marknaden.
    2017-04-03 Per-Martin N svarar Dennis E
    Tack för ett gott samarbete Dennis, hoppas allt gått bra med flytten och att ni trivs bra i nya hemmet.
  • Imre-barna L
    Imre-barna L skrev om Per-Martin Nesselsten en del av Fastighetsbyrån Ekerö
    Per-Martin hjälpte oss med köpet av vårt nya hus på Ekerö. Han var väldigt hjälpsam, lyhörd och återkopplade snabbt när vi hade frågor. Han tog sig också tid att beråtta om Ekerö samt avslöjade några av sina smultronställen. Jag upplevde honom som proffsig och kan absolut tänka mig att anlita honom på nytt.
    2016-12-22 Per-Martin N svarar Imre-barna L
    Tack för er fina rekommendation och vänliga ord. Det är alltid lika kul att få hjälpa en ny familj till Ekerö där jag utgår mycket från mina egna erfarenheter när jag letade hus här på Ekerö. Hoppas att ni kommer att trivas i nya huset, nu är det bara ett par månader kvar till inflyttning :)
  • Elin F
    Elin F skrev om Per-Martin Nesselsten en del av Fastighetsbyrån Ekerö
    Jag tyckte Per-Martin var enkel att jobba med och förklarade bra hur hela processen skulle gå till. Han var trevlig, proffesionell, lyhörd, flexibel och ödmjuk. Det enda negativa var att det kunde vara svårt att få tag på honom.
    2016-12-22 Per-Martin N svarar Elin F
    Tack Elin, det har varit kul att få hjälpa er med ert första husköp och jag hoppas att ni trivs i ert nya hem. Jag har under hösten även framgångsrikt arbetat fram en metod för att kunna vara mer tillgänglig under de första och ofta viktiga dagarna på arbetsveckan där spekulanter behöver få kontakt med mig
  • Natalia P
    Natalia P skrev om Per-Martin Nesselsten en del av Fastighetsbyrån Ekerö
    Trevligt bemötande! Alltid positiv! Kännde att jag alltid kunde ring honom vid frågor. Bra service!
    2016-12-22 Per-Martin N svarar Natalia P
    Tack Natalia, det har varit ett rent nöje att få hjälpa er med försäljningen av ert hus, vi hörs efter årsskiftet när det är dags att deklarera försäljningen.
  • Nathalie E
    Nathalie E skrev om Per-Martin Nesselsten en del av Fastighetsbyrån Ekerö
    Bra. Proffsigt och förtroendefullt
    2016-12-22 Per-Martin N svarar Nathalie E
    Tack Nathalie, dessa tre ord är precis så jag vill uppfattas av mina säljare och köpare :)
  • Malin J
    Malin J skrev om Per-Martin Nesselsten en del av Fastighetsbyrån Ekerö
    Permartin såg till alla parters bästa, man kunde fråga honom i princip vad som helst och han svarade på ett professionellt och mänskligt sätt. Han var väldigt personlig och agerade inte i mitt tycke som en säljare utan som en medmänniska. Riktigt bra mäklare och kille!
    2016-12-22 Per-Martin N svarar Malin J
    Tack för de vänliga orden Malin och att ni är nöjda med mitt arbete när ni köpt hus. Hoppas att ni trivs i ert nya hem :)
  • Anna A
    Anna A skrev om Per-Martin Nesselsten en del av Fastighetsbyrån Ekerö
    Bra, engagerad, driven och professionell!
    2016-12-22 Per-Martin N svarar Anna A
    Tack Anna, det har varit kul att få hjälpa er med både husköp samt försäljning. Hoppas att ni trivs i nya fina huset så hörs vi av under 2017 när det är dags för deklaration.
  • Fredrik E
    Fredrik E skrev om Per-Martin Nesselsten en del av Fastighetsbyrån Ekerö
    Bra, kunnig, rak och ärlig. Kan definitivt rekommendera honom.
    2016-12-22 Per-Martin N svarar Fredrik E
    Tack Fredrik för din fina rekommendation och ett perfekt samarbete under försäljningen av huset.
  • Tobias L
    Tobias L skrev om Per-Martin Nesselsten en del av Fastighetsbyrån Ekerö
    Han har en positiv inställning med en lagom säljaratityd, som snarare ger en skjuts åt affären än skrämmer köparen.
    Vid annonseringen ville vi ändra annonsen han informerade att vi avvek från normen men samtidigt hörsammade han vårt önskemål, det gör honom till en lyhörd säljare.

Sist men inte minst så var han den mäklaren från Ekerös alla mäklarfirmor som hade den mest verklighetsförankrade värderingen och som såg ljusast på framtiden.
    2016-12-22 Per-Martin N svarar Tobias L
    Tack för de fina orden Tobias, det glädjer mig att höra att mitt arbetsmetod är uppskattad där det är viktigt för mig att både köpare och säljare känner sig trygga i alla led.
  • Filip L
    Filip L skrev om Per-Martin Nesselsten en del av Fastighetsbyrån Ekerö
    Professionell, flexibel, involverande och engagerad.
    2016-12-22 Per-Martin N svarar Filip L
    Tack för de värmande orden Filip, det var kul att hjälpa dig med din försäljningen och att konceptet "på gång" gav ett riktigt bra slutresultat.
  • Leo B
    Leo B skrev om Per-Martin Nesselsten en del av Fastighetsbyrån Ekerö
    Väldigt trevlig och kunnig mäklare
    2016-12-22 Per-Martin N svarar Leo B
    Tack Leo, jag ser fram emot att få följa era husplaner under åren som kommer, hoppas att allt gått bra och att ni trivs med huset.
  • Jonas H
    Jonas H skrev om Per-Martin Nesselsten en del av Fastighetsbyrån Ekerö
    Jag tycker att P-M var väldigt pragmatisk och värnade både köpare och säljarens imtresse.
    2016-12-22 Per-Martin N svarar Jonas H
    Tack Jonas, vad kul det är att höra att ni som köpare uppskattar mitt sätt att arbeta, hoppas ni haft ett fint första år med huset :)
  • Batol A
    Batol A skrev om Per-Martin Nesselsten en del av Fastighetsbyrån Ekerö
    Per-Martin var en mycket kompetent och engagerad mäklare. Han berättade hela tiden vad som hände i processen och var mycket påläst. Vi fick dessutom ett pris högt över våra förväntningar! Rekommenderar honom starkt till alla som ska sälja!
    2016-12-22 Per-Martin N svarar Batol A
    Hej Batol, vad kul att höra att ni är nöjda med min insats. Det är alltid lika kul att sälja dessa radhus och kunna visa att min arbetsmetod ger de högsta slutpriserna. Hoppas att ni trivs bra i ert nya hem så hörs vi av inför deklarationen.
  • Mikael E
    Mikael E skrev om Per-Martin Nesselsten en del av Fastighetsbyrån Ekerö
    Mäklare Per-Martin Nesselsten har gjort ett mycket bra jobb. Han är proffesionell, pålitlig och kunnig.
    2016-12-22 Per-Martin N svarar Mikael E
    Tack för de vänliga orden Mikael, det har varit ett rent nöje att få hjälpa till med försäljningen av din fastighet.
  • Carina C
    Carina C skrev om Per-Martin Nesselsten en del av Fastighetsbyrån Ekerö
    Vi uppfattade P-M som en mycket trevlig och charmig person och kan absolut rekommendera honom till andra.
  • Inga-lill W
    Inga-lill W skrev om Per-Martin Nesselsten en del av Fastighetsbyrån Ekerö
    Tillmötesgående och flexibel.
  • Maria G
    Maria G skrev om Per-Martin Nesselsten en del av Fastighetsbyrån Ekerö
    Jag och min sambo rekommenderar andra att välja Per-Martin som mäklare. När det är dags för oss att sälja kommer vi med all säkerhet välja att anlita honom. Det har varit skönt att köpa en bostad som Per-Martin varit mäklare till. Han har varit lätt att kontakta, svarat engagerat på våra frågor och löst samtliga problem som dykt upp. Dessutom är han väldigt trevlig vilket är ett plus :)
  • Ted L
    Ted L skrev om Per-Martin Nesselsten en del av Fastighetsbyrån Ekerö
    Professionellt intryck, påläst, vänlig och såg till att affären blev smidigt genomförd. Rekommenderas.
  • Leif E
    Leif E skrev om Per-Martin Nesselsten en del av Fastighetsbyrån Ekerö
    Är mycket nöjd med Per-Martin. Engagerad och ett bra och enkelt bemötande, kommer att rekommendera honom. Han lyckades också skitbra med försäljningsbeloppet, vilket är viktigt för säljaren. Det tog lite lång tid att få in
    handpenningsbeloppet på kontot, men det gör inget för på banken får man ingen
    ränta, dom frågar bara om man är kund där!
  • Anna G
    Anna G skrev om Per-Martin Nesselsten en del av Fastighetsbyrån Ekerö
    Mkt bra, trevlig, pålitlig och hjälpsam! Nöjda köpare! //Anna & Sebastian
  • Gunilla H
    Gunilla H skrev om Per-Martin Nesselsten en del av Fastighetsbyrån Ekerö
    Försäljningen av huset har gott bra där Per Martin har gjort allt för att säljare och köpare
    Ska känna sig trygga i sin köp sälj situation.
  • Johan N
    Johan N skrev om Per-Martin Nesselsten en del av Fastighetsbyrån Ekerö
    Per-Martin var lyhörd, engagerad och kompetent.
    Jag upplevde att hans bemötande var mkt seriöst, både mot säljare och köpare.

Jag kommer definitivt rekommendera och använda mig av Fastighetsbyrån för ev framtida fastighetsaffärar.
  • Catarina C
    Catarina C skrev om Per-Martin Nesselsten en del av Fastighetsbyrån Ekerö
    Han gjorde ett utmärkt jobb vi den försäljning han genomförde med oss dom köpare.
  • Igor P
    Igor P skrev om Per-Martin Nesselsten en del av Fastighetsbyrån Ekerö
    Han var kortfattad, tydlig, effektiv och gjorde ett bra jobb med tanke på omständigheterna.
  • Alexander N
    Alexander N skrev om Per-Martin Nesselsten en del av Fastighetsbyrån Ekerö
    Hejsan, vi är jätte nöjd! Kan varmt rekommendera, allt gick snabbt och smidigt, då det var vårat första husköp så fick vi väldigt bra hjälp med de frågor och funderingar vi hade!
  • Ninja N
    Ninja N skrev om Per-Martin Nesselsten en del av Fastighetsbyrån Ekerö
    Jag är väldigt nöjd med Per- Martins service, han var lättillgänglig och kunde svara på alla våra funderingar. Vi fick den bästa tänkbara hjälpen med vårt första husköp! Kan varmt rekommendera Per-Martin!
  • Tobias M
    Tobias M skrev om Per-Martin Nesselsten en del av Fastighetsbyrån Ekerö
    Per-Martin Nesselsten på Fastighetsbyrån skötte hela processen på ett mycket seriöst och proffesionellt sätt. T & K
  • Sara Å
    Sara Å skrev om Per-Martin Nesselsten en del av Fastighetsbyrån Ekerö
    Gör ett bra jobb. Kunnig. Rekommenderas.
  • Danijel S
    Danijel S skrev om Per-Martin Nesselsten en del av Fastighetsbyrån Ekerö
    intrycket var genuint och professionellt, hjälpsam och förstående. en väldigt bra mäklare! väldigt nöjd!
  • Joakim R
    Joakim R skrev om Per-Martin Nesselsten en del av Fastighetsbyrån Ekerö
    Per-Martin är mycket engagerad och har bra informationsflöden i bostadsaffären.
  • Erica M
    Erica M skrev om Per-Martin Nesselsten en del av Fastighetsbyrån Ekerö
    Per-Martin har en väldigt positiv inställning och är väldigt hjälpsam vi har varit jätte nöjda med hans insats i vårt köp av bostad.
  • Stefan O
    Stefan O skrev om Per-Martin Nesselsten en del av Fastighetsbyrån Ekerö
    Per-Martin hade ett professionellt bemötande och kunde svara på alla frågor som vi hade kring köp och möten med säljare/besiktningsmän.
  • Eli S
    Eli S skrev om Per-Martin Nesselsten en del av Fastighetsbyrån Ekerö
    Per-Martin en trevlig, professionell och kunnig mäklare hjälpte mig vid försäljning av min lägenhet i Jakobsberg vintern 2013. Jag kan varmt rekommendera Per-Martin!
  • Alexander R
    Alexander R skrev om Per-Martin Nesselsten en del av Fastighetsbyrån Ekerö
    Väldigt bra! Kändes seriös och professionell. Kan verkligen tänka mig använda Pr-Martin nästa gång jag ska sälja eller köpa.
  • Gerry B
    Gerry B skrev om Per-Martin Nesselsten en del av Fastighetsbyrån Ekerö
    Proffisionellt bemötande och hantering. Trevlig och tydlig i svar
  • Karin F
    Karin F skrev om Per-Martin Nesselsten en del av Fastighetsbyrån Ekerö
    Väldigt flexibel mäklare med extra visningar och stort intresse för både köpare (som vi) samt för säljaren och att få ett bra resultat.
  • Patricia E
    Patricia E skrev om Per-Martin Nesselsten en del av Fastighetsbyrån Ekerö
    Per-Martin hjälpte oss vid köp av Radhus i Viksjö 2012.
    Vi är mycket nöjda med bemötandet vi fick i samband med köpet och eftersom vi var helt nyinflyttade i området hade vi många frågor. Per-Martin hade svar på många av våra frågor och vi kände oss väldigt trygga och omhändertagna. Per-Martin agerade professionellt igenom hela försäljningen och jag vill rekommendera honom varmt.
  • Alexander O
    Alexander O skrev om Per-Martin Nesselsten en del av Fastighetsbyrån Ekerö
    Vi använde oss av Per-Martin då vi sålde sonens lägenhet. Fantastiskt bra service och stor respekt för oss som kund kombinerades med enkelhet och smidighet på ett sådant sätt som vi inte tidigare upplevt då vi anlitat andra mäklare. Jag kan helhjärtat verkligen rekommendera Per-Martin Nesselsten till dig som söker en rak och ärlig mäklare som gör långt mer än det man förväntar sig och kräver!

Anders Olofsson
  • Rana A
    Rana A skrev om Per-Martin Nesselsten en del av Fastighetsbyrån Ekerö
    Trevligt, proffesionellt och kunnigt bemötande.
    Köp av lägenhet ( bostadsrätt ).
  • Conny A
    Conny A skrev om Per-Martin Nesselsten en del av Fastighetsbyrån Ekerö
    Per-Martin sålde det hus vi köpte 2011, och agerade mycket serviceinriktat och trevligt. Lätt att ha att göra med.
  • Lars-åke S
    Lars-åke S skrev om Per-Martin Nesselsten en del av Fastighetsbyrån Ekerö
    Försäljning av radhus Jakobsberg våren 2012. Per var mycket hjälpsam och driven/engagerad. Kom med tipps och ideer inför fotografering och visningar. Slutpris långt över förväntan.

Försäljning/avslut gick utan några problem och inom satta tidsramar.

Mycket positivt intryck av Per som mäklare, kan varmt rekomenderas!
  • Kristian T
    Kristian T skrev om Per-Martin Nesselsten en del av Fastighetsbyrån Ekerö
    Per-Martin skötte försäljningen av min lägenhet strålande
  • Niklas D
    Niklas D skrev om Per-Martin Nesselsten en del av Fastighetsbyrån Ekerö
    Mycket bra mäklare, kan varmt rekommendera Per-Martin!
  • Bim Mormor G
    Bim Mormor G skrev om Per-Martin Nesselsten en del av Fastighetsbyrån Ekerö
    Jag kan varmt rekomendera honom ,
    han gjorde ett underbart jobb när jag sålde min lägenhet, och
    när jag köpte min nya, väldigt proffsig på sitt jobb
    och väldigt snäll och omtänksam och vänlig , jag skulle vilja anlita honom igen om jag ska sälja i framtiden !!!
  • Elin S
    Elin S skrev om Per-Martin Nesselsten en del av Fastighetsbyrån Ekerö
    Vi är väldigt nöjda med Per-Martin, han kändes väldigt proffsig och trevlig!
  • Ann-charlotte M
    Ann-charlotte M skrev om Per-Martin Nesselsten en del av Fastighetsbyrån Ekerö
    Vi fick ett bra bemötande vid försäljning av våran lägenhet.
Sandra Selander
Mindy von Berlepsch