Per-Martin Nesselsten
Registrerad mäklare sedan 2006
Aktiv på Reco.se sedan 2014
2019-04 - 2020-03

Läs vad 118 Läs vad Per-Martin Nesselsten

• Robert W köpte sitt hus med hjälp av Per-Martin Nesselsten en del av Fastighetsbyrån Ekerö

2020-02-04

Ekerö Gällstaö
    We were buying our first house in Sweden and PM went over and above our expectations in helping us to understand the process and the rules associated. He was extremely clear in his communications with us and really made the process great. Thanks PM! Läs mer
  • Suzanne N köpte sitt hus med hjälp av Per-Martin Nesselsten en del av Fastighetsbyrån Ekerö

2020-01-08

Färingsö
    Trevligt bemötande, saklig, hjälpsam! Läs mer
    Per-Martin N gillar detta
  • ‭Christoffer M köpte sitt hus med hjälp av Per-Martin Nesselsten en del av Fastighetsbyrån Ekerö

2019-11-15

Kanon bra! Mycket pålitlig och professionell Läs mer
    Per-Martin N gillar detta
  • Malin M köpte sitt hus med hjälp av Per-Martin Nesselsten en del av Fastighetsbyrån Ekerö

2019-11-13

Färingsö Stenhamra
    Vi köpte ett hus på Ekerö med Per-Martin som mäklare. Vi fick ett proffsigt och trevligt bemötande. Kände oss trygga igenom affären. Vi är helnöjda! Läs mer
    Per-Martin N gillar detta
  • Daniel J köpte sitt hus med hjälp av Per-Martin Nesselsten en del av Fastighetsbyrån Ekerö

2019-10-31

Ekerö Älvnäs
    Trevligt, proffsigt bemötande och en mäklare som kan Ekerö! Läs mer
  • Erica R
    Erica R sålde sitt hus med hjälp av Per-Martin Nesselsten en del av Fastighetsbyrån Ekerö

2019-10-14

Färingsö Stenhamra
    Vi har sålt ett atriumhus i Stenhamra.

Ett trevligt proffesionellt bemötande med glimten i ögat.
    Gick igenom vad som behövdes inför försäljningen och kom med många tips och råd.

Kan bli lite bättre på att välja front bild på objektet. (Bilden som syns på Hemnet.)

Allt gick smidigt och snabbt och ett extra plus att han alltid är tillgänglig och snabb att svara i telefon/sms. Man känner sig trygg i sin försäljning. Läs mer
  • Fredrik C
    Fredrik C köpte sitt hus med hjälp av Per-Martin Nesselsten en del av Fastighetsbyrån Ekerö

2019-08-31

Ekerö Närlunda
    Vi kan varmt rekommendera Per-Martin. Vi har både köpt och sålt villor med hans hjälp. I vår köpprocess upplevde vi honom som pålitlig, vänlig och professionell. Som säljande mäklare var Per-Martin fantastisk - han hade en klar och tydlig strategi och han skapade ett lugn genom hela processen, vilket gjorde att vi kände att vi var i trygga händer. Läs mer
    Per-Martin N gillar detta
  • Marit O sålde sitt hus med hjälp av Per-Martin Nesselsten en del av Fastighetsbyrån Ekerö

2019-08-31

Ekerö Nyckelby/Sundby
    Vi har sålt vår villa på Ekerö, vi bemöttes seriöst, fick tydliga svar på våra frågor. Det märktes att han hade erfarenhet. Vi fick också ett bra pris för huset. Kan verkligen rekommendera honom. Läs mer
    Per-Martin N gillar detta
  • Dan O sålde sitt hus med hjälp av Per-Martin Nesselsten en del av Fastighetsbyrån Ekerö

2019-08-29

Ekerö Nyckelby/Sundby
    Vi har sålt vårt hus, och Per-Martin tog verkligen hand om hela processen på ett mycket bra sätt. Vi upplevde honom som mycket kunnig och trygg. Han lyssnade och kunde ge tydliga svar på våra frågor, vilket är stor betydelse vid en så viktig affär. Vi kan verkligen rekommendera Per-Martin.
    Dan och Marit Läs mer
    Per-Martin N gillar detta
  • Caroline Elisabeth P sålde sitt hus med hjälp av Per-Martin Nesselsten en del av Fastighetsbyrån Ekerö

2019-08-23

Färingsö Stenhamra
    Per-Martin Nesselsten har varit ett fantastiskt stöd under hela vår försäljningsprocess, både ett uppskattad bollplank och en person som gett oss konkret och värdefull information. Han är förtroendeingivande, tillgänglig och levererar det han lovar. Nu har vi sålt vårt radhus då vi äntligen funnit vårt nästa hem och var redo att flytta till en större bostad. Jag ger Per-Martin de varmaste rekommendationer och kommer absolut att vända mig till honom om vi skulle vilja göra en ny bostadsförsäljning. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Ekerö

Per-Martin Nesselsten