Per-Martin Nesselsten
Registrerad mäklare sedan 2006-06-26
Aktiv på Reco.se sedan 2014-11-18
2019-08 - 2020-07

Läs vad 126 Läs vad Per-Martin Nesselsten

• Stina B köpte sitt hus med hjälp av Per-Martin Nesselsten en del av Fastighetsbyrån Ekerö

2020-06-17

Ekerö Älvnäs
    Vi köpte hus av Per-Martin! Vi är supernöjda med allt! Per-Martin är trevlig, kunnig och lätt att ha med att göra! Vi rekommenderar verkligen PM, han är en supermäklare av världsklass!! Läs mer
    Per-Martin N gillar detta
  • Jennie A sålde sitt hus med hjälp av Per-Martin Nesselsten en del av Fastighetsbyrån Ekerö

2020-05-23

Ekerö Tätort
    Per-Martin tog hand om vår försäljning av huset med bravur. Ett tryggt stöd att luta sig mot. Läs mer
    Per-Martin N gillar detta
  • Rachid D sålde sitt hus med hjälp av Per-Martin Nesselsten en del av Fastighetsbyrån Ekerö

2020-05-22

Ekerö Tätort
    Bra samarbete, lugnt och metodiskt. Proffsig inställning. Läs mer
    Per-Martin N gillar detta
  • Linda H sålde sitt hus med hjälp av Per-Martin Nesselsten en del av Fastighetsbyrån Ekerö

2020-05-15

Ekerö Älvnäs
    Kan varmt rekommendera Per Martin Nesselsten på Fastighetsbyrån Ekerö som sålt vår villa i Älvnäs! Han är otroligt kunnig, hjälpsam, trevlig och det kände tryggt från första mötet. Skött allt på ett väldigt proffesionellt sätt. Läs mer
    Per-Martin N gillar detta
  • Jonas E sålde sitt hus med hjälp av Per-Martin Nesselsten en del av Fastighetsbyrån Ekerö

2020-05-05

Priset blev över förväntan, vi är nöjda.

PM lade ner mycket tid på ett knepigt objekt och lyckades möta våra förväntningar.

Som alltid vid vid försäljning är även en gnutta tur inblandad i de fall man får ett bra resultat.

/Jonas Läs mer
  • Michaela R
    Michaela R sålde sitt hus med hjälp av Per-Martin Nesselsten en del av Fastighetsbyrån Ekerö

2020-04-22

Färingsö
    Per-martin sålde våran villa.
    Han har haft ett väldigt bra bemötande och var lätt att ha med att göra. Väldigt trevlig och lättsam. Läs mer
    Per-Martin N gillar detta
  • Sofia R sålde sitt hus med hjälp av Per-Martin Nesselsten en del av Fastighetsbyrån Ekerö

2020-04-12

Ekerö Gällstaö
    Vi sålde vår villa på Ekerö och allt gick superbra, supersnabbt. Mycket nöjd! Läs mer
    Per-Martin N gillar detta
  • Stefan H sålde sitt hus med hjälp av Per-Martin Nesselsten en del av Fastighetsbyrån Ekerö

2020-04-11

Ekerö Gällstaö
    Per-Martin sålde vårt hus på Gällstaö. Allt gick smidigt och bra från början till slut.
    Rekommenderar Per-Martin. Läs mer
    Per-Martin N gillar detta
  • Robert W köpte sitt hus med hjälp av Per-Martin Nesselsten en del av Fastighetsbyrån Ekerö

2020-02-04

Ekerö Gällstaö
    We were buying our first house in Sweden and PM went over and above our expectations in helping us to understand the process and the rules associated. He was extremely clear in his communications with us and really made the process great. Thanks PM! Läs mer
    Per-Martin N gillar detta
  • Suzanne N köpte sitt hus med hjälp av Per-Martin Nesselsten en del av Fastighetsbyrån Ekerö

2020-01-08

Färingsö
    Trevligt bemötande, saklig, hjälpsam! Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Ekerö

Per-Martin Nesselsten