Mäklare Stockholms län Ekerö Fastighetsbyrån Ekerö Per-Martin Nesselsten
Registrerad mäklare sedan 2006
Aktiv på Reco.se sedan 2014
2018-08 - 2019-01

Läs vad 96 kunder tycker om Per-Martin Nesselsten

• Karin K köpte sitt hus med hjälp av Per-Martin Nesselsten en del av Fastighetsbyrån Ekerö

2019-02-18

4:a
    118m²
    Ekerö Gällstaö
    Köpt hus av PM och är supernöjda. Engagerad och kunnig. Läs mer
  • Ellinor Herlitz K sålde sitt hus med hjälp av Per-Martin Nesselsten en del av Fastighetsbyrån Ekerö

2019-01-25

5:a
    127m²
    Ekerö Närlunda
    Vi har både sålt vår tidigare bostadsrätt, köpt kedjehus & sålt kedjehus med hjälp av Per-Martin och vi här kanon nöjda med hans kompetens. Skulle välja honom igen om en försäljning blir aktuell. Läs mer
  • Gabriella F
    Gabriella F sålde sin bostad med hjälp av Per-Martin Nesselsten en del av Fastighetsbyrån Ekerö

2019-01-21

Vi har sålt vår bostad. Per Martin är en tålmodig ovh empatisk person som tar sig tid att svara på frågor och ge det lilla extra för att skapa en trygg förutsättning vid en försäljning. Vi är mer än mycket nöjda då försäljningen även gick betydligt snabbare än vi vågat hoppas på. Läs mer
  • Simon C
    Simon C sålde sin bostad med hjälp av Per-Martin Nesselsten en del av Fastighetsbyrån Ekerö

2019-01-21

Vi både köpte och sålde med Per-Martin. Vi upplevde honom som kunnig och professionell. När vi köpte via honom tog han sig tiden att svara på alla våra frågor och gav ett pålitligt intryck. Det intrycket tog vi med oss och gav honom uppdraget att sälja vår lägenhet detta gjordes på väldigt kort tid(och inte för nått underbud) vilket får anses som väldigt bra i dessa tider. Vi kan varmt rekommendera Per-Martin om ni är i köpt eller säljtankar. Läs mer
  • Michel S sålde sin bostad med hjälp av Per-Martin Nesselsten en del av Fastighetsbyrån Ekerö

2018-12-07

Köpt hus och sålt lägenhet. Det mesta flöt på utan problem. Läs mer
  • Joachim E
    Joachim E köpte sin bostad med hjälp av Per-Martin Nesselsten en del av Fastighetsbyrån Ekerö

2018-12-06

Jag köpte en tomt på Ekerö och Per-Martin var säljarens mäklare. Det som jag uppskattade i kontakten med honom var att han efter försäljningen var tillgänglig för frågor och bistod vid behov gällande det. Han har god lokalkännedom på Ekerö, vilket också är värdefullt. Läs mer
  • Annica F sålde sin bostad med hjälp av Per-Martin Nesselsten en del av Fastighetsbyrån Ekerö

2018-12-04

Helnöjd med försäljning av vår lägenhet. Läs mer
    Per-Martin N gillar detta
  • Solveig C sålde sin bostad med hjälp av Per-Martin Nesselsten en del av Fastighetsbyrån Ekerö

2018-11-14

Vi har sålt en villa
    Vialde mäklare genom rekomendation från andra som sålt sin bostad i mitt nätverk
    Vi påbörjade processen planerat ca 1 år innan genomförd försäljning
    Vi har haft en alltigenom positiv uppfatning om mäklaren det arbete som genomfördes Läs mer
    Per-Martin N gillar detta
  • Niklas L köpte sin bostad med hjälp av Per-Martin Nesselsten en del av Fastighetsbyrån Ekerö

2018-10-16

Köpt bostadsrätt. Mycket bra bemött av mäklare. Seriöst, trovärdigt. Läs mer
    Per-Martin N gillar detta
  • Bengt Göran L sålde sin bostad med hjälp av Per-Martin Nesselsten en del av Fastighetsbyrån Ekerö

2018-10-14

Trevlig, kunnig och aktiv, emellanåt något svårnåbar. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Ekerö

Per-Martin Nesselsten