Läs vad 136 Läs vad Per-Martin Nesselsten

• 2021-01-11
    Kunnig, förtroendeingivande och ger det lilla extra
    Victor F
    • 153.0 m²
    • Ekerö Sandudden
    köpte sitt hus med hjälp av Per-Martin Nesselsten en del av Fastighetsbyrån Ekerö
  • 2020-12-07
    PM har skött affären professionellt och utan bekymmer.
    Tobias W
    • 167.0 m²
    • Ekerö Älvnäs
  • 2020-12-07
    Vi har köpt en villa på Ekerö.

Vi blev mycket väl bemötta och han tog sig tid att förklara hur saker och ting fungerade och gick noga igenom fastigheten.

Han var även lugn och pedagogisk vid själva kontraktskrivning vilket annars kan vara ett nervöst moment då det är ett stort köp med stora summor pengar. Det uppskattades av både mig och min man.

Vi är båda sammanfattningsvis mycket nöjda med Per-Martin som mäklare och skulle definitivt rekommendera honom.
    Martina W
    • 167.0 m²
    • Ekerö Älvnäs
  • 2020-11-03
    Gjort allt som en mäklare ska göra och lite till. Tex så ordnade han med dödning av gamla fysiska pantbrev som var borta.
    Klas L
    • 80.0 m²
    • Ekerö Helgö
  • 2020-10-22
    När jag skulle sälja min bostad tog jag kontakt med Per-Martin som snabbt hade ordnat med fotografering och visning. Processen gick mycket snabbt och smidigt. Per-Martin lotsade både mig som säljare och de som köpte mitt hus genom affären på ett mycket professionellt sätt.
    Birgitta H
    • 118.0 m²
    • Ekerö Gällstaö
    sålde sitt hus med hjälp av Per-Martin Nesselsten en del av Fastighetsbyrån Ekerö
  • 2020-10-08
    Hej, Per-Martin har sålt vårt föräldrahem. Han har en bra personkännedom och är både proffesionell och väldigt lätt att jobba med. Han har uppdaterat oss regelbundet och snabbt svarat på vår frågor. Jag rekommenderar Per-Martin till 100%.
    Daniela S
    • 99.0 m²
    • Färingsö Stenhamra
  • 2020-10-08
    Förutom full marknadskännedom visade mäklaren sig kunna hantera en försäljningsprocess som innefattade flera inblandade parter med delvis olika målsyften. Denna balansgång sköttes ypperligt utan att förfördela någon av dem. Dessutom var mäklaren Per-Martin engagerad i uppdraget också på ett personligt vis utan att ge akt på sin professionalitet. Fastighetsbyrån och Per-Martin Nesselsten kan således varm rekommenderas.
    Johan D
    • 99.0 m²
    • Färingsö Stenhamra
  • 2020-09-27
    Per-Martin har varit en pålitlig och trygg mäklare som värnar om både köpare och säljares nöjdhet. Per-Martin har hela tiden varit tillgänglig och återkopplat snabbt. Vi rekommenderar honom varmt.
    Åke o Helena
    Åke B
    • 121.0 m²
    • Färingsö
  • 2020-09-18
    Per-Martin sålde vårt hus på Gällstaö. Under hela processen guidade han oss sakligt på vad som skulle hända och vad vi behövde göra för att få ut maximal effekt. Han var även proaktiv utan att vara för ”säljande” med ett antal förslag på vad vi kunde göra för att förbereda huset för en försäljning. Vi var mycket nöjda med Per-Martins professionalitet och erfarenhet ( speciellt från marknaden på Ekerö) och rekommenderar han varmt till alla hussäljare på Ekerö
    Johan T
    • 201.0 m²
    • Ekerö Gällstaö
  • 2020-09-01
    När vi köpte vårt första hus efter många år i lägenhet i stan var Per-Martin mäklaren som sålde huset till oss. Vi var ganska nervösa inför allt vad det innebär att köpa och äga ett hus, och Per-Martin var då en väldigt närvarande och vägledande mäklare som gjorde beslutet tryggt och enkelt för oss. Tack Per-Martin för ett väldigt professionellt men samtidigt personligt bemötande! Jag rekommenderar alla som är i tankarna att sälja sin bostad på Ekerö, att kontakta Per-Martin.
    Rikard W
    • 120.0 m²
    • Ekerö Närlunda

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte