Mäklare Stockholms län Ekerö Fastighetsbyrån Ekerö Per-Martin Nesselsten
Aktiv på Reco.se sedan 2014
2018-07 - 2019-06

Läs vad 107 Läs vad Per-Martin Nesselsten

• Bengt S
    Bengt S sålde en tomt med hjälp av Per-Martin Nesselsten en del av Fastighetsbyrån Ekerö

2019-05-20

Ekerö Sommarstad
    Mycket bra upplevelse. Sålde en tomt som vi försökt sälja via en annan mäklare under tiden januari till april utan resultat. Vi bytte då till Fastighetsbyrån på Ekerö. Det tog Per Martin en vecka att sälja tomten till ett pris som vi även sagt till den första mäklaren. Läs mer
    Per-Martin N gillar detta
  • Henrik V köpte sitt hus med hjälp av Per-Martin Nesselsten en del av Fastighetsbyrån Ekerö

2019-05-20

Färingsö
    Mycket proffsig och personligt bemötande. Förtroendeingivande. Läs mer
  • Charlotta M
    Charlotta M sålde sitt hus med hjälp av Per-Martin Nesselsten en del av Fastighetsbyrån Ekerö

2019-05-18

Ekerö Sandudden
    Per-Martin har guidad oss jätebra genom försäljningsprocessen. Han har återkopplat bra under hela processen. Han gjorde oss trygga och ingav en känsla av att allt skulle gå bra. Läs mer
    Per-Martin N gillar detta
  • Ellen R köpte sin lägenhet med hjälp av Per-Martin Nesselsten en del av Fastighetsbyrån Ekerö

2019-04-30

Ekerö Tätort
    Per-Martin har varit tillmötesgående, servicefokuserad och bra att ha att göra med. Rekommenderas! Läs mer
    Per-Martin N gillar detta
  • Kristina G sålde sitt hus med hjälp av Per-Martin Nesselsten en del av Fastighetsbyrån Ekerö

2019-04-26

Ekerö Älvnäs
    Vi anlitade Per-Martin i samband med försäljningen av vårt hus. Vi hade en bra dialog och fick löpande uppdateringar, precis som vi önskade. Vi upplevde Per-Martin som driven och professionell och vi var nöjda med samarbetet. Läs mer
    Per-Martin N gillar detta
  • Lovisa L köpte sitt hus med hjälp av Per-Martin Nesselsten en del av Fastighetsbyrån Ekerö

2019-04-24

Färingsö Stenhamra
    Per-Martin var mäklare på huset vi köpte (Morellvägen 15, Stenhamra).
    Per-Martin har under hela processen agerat proffisionellt och svarat snabbt på frågor och vi upplever att han är mycket kunnig inom området. Han är mycket trevlig i sitt bemötande mot kunden. Köpeprocessen har flutit på smidigt och Per-Martin har även sett till att kontakten mellan oss och säljaren har fungerat bra.
    Vi rekomenderar honom som mäklare. Läs mer
    Per-Martin N gillar detta
  • Christian L sålde sitt hus med hjälp av Per-Martin Nesselsten en del av Fastighetsbyrån Ekerö

2019-04-23

Ekerö Älvnäs
    Mkt proffsigt och ätligt.
    Har en bra relation med vår mäklare Per Martin. Läs mer
    Per-Martin N gillar detta
  • Olof S köpte sitt hus med hjälp av Per-Martin Nesselsten en del av Fastighetsbyrån Ekerö

2019-04-21

Färingsö Stenhamra
    En bra mäklare som är kunnig, förtroendeingivande. Läs mer
    Per-Martin N gillar detta
  • Linda G sålde sitt hus med hjälp av Per-Martin Nesselsten en del av Fastighetsbyrån Ekerö

2019-04-17

Ekerö Älvnäs
    Mäklaren sålde vår fastighet/ hus i Älvnäs, han har sålt många hus i området och kan Älvnäs. Han fick köparna att komma upp till vår prisbild för en smidig affär. Huset såldes innan visning. Läs mer
    Per-Martin N gillar detta
  • Jonas H köpte sitt hus med hjälp av Per-Martin Nesselsten en del av Fastighetsbyrån Ekerö

2019-03-21

Ekerö Tätort
    Vi köpte hus med på Ekerö och har varit nöjda. Per-Martin är trevlig och kan svara på frågor som kommer upp, stort som smått. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Ekerö

Per-Martin Nesselsten