Sandra Selander
Registrerad mäklare sedan 2013-06-27
Aktiv på Reco.se sedan 2014-04-16
2019-08 - 2020-07

Läs vad 86 Läs vad Sandra Selander

• Cecilia L sålde sitt hus med hjälp av Sandra Selander en del av Fastighetsbyrån Ekerö

2020-07-09

Ekerö Munsö
    Sandra sålde min bostadsrätt och jag kunde inte vara mer nöjd! Hela processen var proffesionellt skött och Sandra är väldigt trevlig och tillmötesgående. Läs mer
    Sandra S gillar detta
  • Robert I köpte en tomt med hjälp av Sandra Selander en del av Fastighetsbyrån Ekerö

2020-06-01

Ekerö Närlunda
    Vi har köpt en tomt. Det gick snabbt och smidigt. Perfekt Läs mer
    2020-06-02 Sandra S svarar Robert I
    Tack så mycket för rekommendationen! Jag önskar er ett stort lycka till med husbygget!
  • Jonas O
    Jonas O köpte sitt hus med hjälp av Sandra Selander en del av Fastighetsbyrån Ekerö

2020-05-11

Ekerö Tätort
    Vi har köpt ett radhus på Ekerö där Sandra var mäklare och jag tycker att hon var riktigt trevlig och hjälpsam med frågor. Läs mer
    2020-05-11 Sandra S svarar Jonas O
    Tack så jättemycket för rekommendationen Jonas. Jag hoppas ni kommer att trivas superbra i nya bostaden!
    Sandra S gillar detta
  • Ulla T sålde en tomt med hjälp av Sandra Selander en del av Fastighetsbyrån Ekerö

2020-04-22

Ekerö Närlunda
    Tomt med litet hus på Ekerö.
    Proffsigt och vänligt bemött.
    Mäklaren levde upp till våra förväntningar. Läs mer
    2020-04-23 Sandra S svarar Ulla T
    Tack själva för att jag fick möjligheten att hjälpa er att sälja er fina tomt!
    Sandra S gillar detta
  • Anna E sålde sitt hus med hjälp av Sandra Selander en del av Fastighetsbyrån Ekerö

2020-04-05

Ekerö Tätort
    Vi har haft kontakt med Sandra under ganska lång tid och hon har alltid visat stort tålamod med oss och varit mycket uppmuntrande när vi oroat oss inför en försäljning. Vi uppskattar mycket Sandras vänliga sätt och har från början känt oss trygga med att hon kommer att hjälpa oss att genomföra försäljningen på ett för oss så förmånligt sätt som möjligt. Nu har vi fått radhuset sålt och ser fram emot vår nya tillvaro i en lägenhet, och detta är till stor del Sandras förtjänst! Anna och Cesar Espinosa Läs mer
    2020-04-06 Sandra S svarar Anna E
    Tack så jättemycket för denna fina rekommendation! Det har varit väldigt roligt att få lära känna er under alla dessa år. Jag tror och hoppas att ni kommer att trivas superbra i ert nya boende. Jag önskar er all lycka till framöver!
    Sandra S gillar detta
  • Dödsboet Efter Bror Villy R sålde sitt hus med hjälp av Sandra Selander en del av Fastighetsbyrån Ekerö

2020-03-29

Ekerö Tätort
    Mycket skicklig och duktig i sitt arbete. Alltid trevlig, positiv och glad. Gör sitt bästa för både köpare och säljare ska känna sig nöjd. Bästa rekommendationer. Läs mer
    2020-04-01 Sandra S svarar Dödsboet Efter Bror Villy R
    Tack så jättemycket för rekommendationen Kent! Det har varit väldigt roligt att få hjälpa dig med försäljningen av bostaden.
    Sandra S gillar detta
  • Monica B sålde sitt hus med hjälp av Sandra Selander en del av Fastighetsbyrån Ekerö

2020-03-14

Ekerö Tätort
    Sandra har varit trevlig och proffsig att ha att göra med när det gäller försäljningen av vårt radhus.
    Vi uppskattar att vi hela tiden har känt oss välkomna att kontakta henne och ställa frågor.
    Vi är mycket nöjda. Läs mer
    2020-03-16 Sandra S svarar Monica B
    Tack så jättemycket för rekommendationen Monica! Det har varit jättekul att få ha kontakt med er och få hjälpa er att sälja er bostad. Jag hoppas att ni kommer trivas superbra i ert nya boende!
    Sandra S gillar detta
  • Irena D köpte sin lägenhet med hjälp av Sandra Selander en del av Fastighetsbyrån Ekerö

2020-02-23

2:a
    Ekerö Tätort
    Proffsig och trevlig och tillmötesgående. Läs mer
    2020-02-24 Sandra S svarar Irena D
    Tack så mycket Irena! Jag hoppas ni kommer trivas superbra i lägenheten!
    Sandra S gillar detta
  • Annika D köpte sitt hus med hjälp av Sandra Selander en del av Fastighetsbyrån Ekerö

2019-11-25

Adelsö
    Är mycket nöjd med Sandra Selanders uppdrag som mäklare vid köp av fritidshus.. Läs mer
    2020-02-24 Sandra S svarar Annika D
    Tack så jättemycket för rekommendationen Annika! Jag önskar dig ett stort lycka till med bostaden!
    Sandra S gillar detta
  • Dean S sålde sitt hus med hjälp av Sandra Selander en del av Fastighetsbyrån Ekerö

2019-11-22

Färingsö
    Sandra har varit en fantastisk stöd för mig de sista 5 åren under renoveringen av mitt hus på landet då vid förste kontakt hade jag bett henne om att hjälpa skräddarsyr mitt hem.. Sandra har hjälpt mig med Bl.a omvärdering av huset två ggr under renoverings process och varit min lyhörd bollplank i flera år och guidade mig hela vägen. Alltid tillgänglig, förtroendegivande och proffsigt bemötande-klart därför blev Sandra värt som mäklare att sälja mitt hus nyligen. Jag kan bara varmt rekommendera. Super nöjd!
    Dean Smith Läs mer
    2020-03-05 Sandra S svarar Dean S
    Tack så hemskt mycket för den fina rekommendation Dean! Det har varit superkul att få följa ditt arbete med bostaden och vara ditt bollplank under alla dessa åren. Jag önskar dig ett stort lycka till med allt!

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Ekerö

Per-Martin Nesselsten