Mäklare Stockholms län Ekerö Fastighetsbyrån Ekerö Sandra Selander
Registrerad mäklare sedan 2013
Aktiv på Reco.se sedan 2014
2018-12 - 2019-05

Läs vad 67 Läs vad Sandra Selander

• Roland S sålde sitt hus med hjälp av Sandra Selander en del av Fastighetsbyrån Ekerö

2019-05-23

Drottningholm
    Jag har sålt ett fritidshus på ön Kungshatt i Mälaren. Eftersom jag såg på nätet att Sandra Selander på Fastighetsbyrån Ekerö hade blivit något av "Kungshatts-mäklare" och hade hand om flera objekt till salu på ön tog jag kontakt med henne. Sandra har hela tiden uppträtt korrekt och sakligt och varit professionell i alla olika led av affären. Hanteringen har varit över förväntan från min sida.
    Jag är mycket nöjd med Sandras hantering av min försäljning. Läs mer
    2019-06-02 Sandra S svarar Roland S
    Hej Roland, tack för din fina rekommendation! Det gör mig jätteglad att du är nöjd med mitt arbete i din bostadsaffär :) Lycka till med att hitta ditt nya drömboende!
    Sandra S gillar detta
  • Tanja S köpte sitt hus med hjälp av Sandra Selander en del av Fastighetsbyrån Ekerö

2019-05-17

Färingsö Stenhamra
    Vi köpte ett radhus och blev bra bemött av mäklaren. Läs mer
    2019-05-20 Sandra S svarar Tanja S
    Tack så jättemycket Tanja! Jag hoppas ni kommer trivas i er nya fina bostad!
    Sandra S gillar detta
  • Daniel N köpte en tomt med hjälp av Sandra Selander en del av Fastighetsbyrån Ekerö

2019-05-14

lugn . förtroendeingivande. pålitlig Läs mer
    2019-05-14 Sandra S svarar Daniel N
    Tack för rekommendationen Daniel! Jag önskar er lycka till med bygget!
    Sandra S gillar detta
  • Martina R sålde sitt hus med hjälp av Sandra Selander en del av Fastighetsbyrån Ekerö

2019-05-02

Ekerö Munsö
    Jag har både sålt och köpt bostad med hjälp av Sandra Selander, och kan bara ge henne mina absolut varmaste rekommendationer. Oerhört proffsig. Jobbar mycket hårt för att både köpare och säljare ska få det bra, och är samtidigt en varm, härlig person som inte pushar utan istället är mycket lyhörd och vet vad hon håller på med. Läs mer
    2019-05-20 Sandra S svarar Martina R
    Ett stort tack för denna fina rekommendation Martina! Det har varit ett sant nöje att få hjälpa dig att både hitta en ny bostad, men också att få hjälpa dig med försäljningen av din. Jag hoppas du kommer trivas i din nya bostad!
    Sandra S gillar detta
  • Olof S sålde sitt hus med hjälp av Sandra Selander en del av Fastighetsbyrån Ekerö

2019-04-16

Färingsö Stenhamra
    Sandra är en duktig mäklare, hon sålde vårt radhus och överträffade våra förväntningar. Med ödmjukhet så förmedlar hon bostaden på ett snabbt och effektivt sätt.
    Jag kan verkligen rekommendera Sandra som mäklare. Läs mer
    2019-05-20 Sandra S svarar Olof S
    Tack så jättemycket för dessa fina ord! Jag hoppas ni kommer att trivas superbra i er nya bostad! Om ni skulle behöva hjälp med något framöver så är det bara att återkomma!
    Sandra S gillar detta
  • Andres W köpte en tomt med hjälp av Sandra Selander en del av Fastighetsbyrån Ekerö

2019-04-02

Trevligt bemötande, tydlig och återkopplade alltid snabbe! Toppentjej! Läs mer
    2019-04-16 Sandra S svarar Andres W
    Ett stort tack för dessa fina ord! Jag önskar er ett stor lycka till med byggnationen av huset!
    Sandra S gillar detta
  • Elisabeth A sålde sitt hus med hjälp av Sandra Selander en del av Fastighetsbyrån Ekerö

2019-04-01

Färingsö Stenhamra
    Sålt en villa i Stenhamra.
    Mycket bra bemötande av säljaren.
    Mycket positivt intryck. Lätt att ha och göra med.
    Att huset skulle bli sålt så snart som möjligt. Det gick bra och relativt snabbt.
    Vi är nöjda kunder. Mäklaren var även mycket lätt att samarbeta med. Läs mer
    2019-04-16 Sandra S svarar Elisabeth A
    Tack så jättemycket för dessa fina ord och för att jag fick hjälpa er att sälja er bostad! Jag önskar er ett stort lycka till med nya bostaden!
    Sandra S gillar detta
  • Tony O sålde sitt hus med hjälp av Sandra Selander en del av Fastighetsbyrån Ekerö

2019-02-25

Färingsö Stenhamra
    Sålt en villa i Stenhamra, Ekerö k:n i aug 2018.
    Proffsig, ambiös, trevligt sätt, lätt att tycka om. Absolut nöjd så här långt. Vi har del 2 kvar av affären ( överlåtelsen i juni 2019). Läs mer
    2019-02-25 Sandra S svarar Tony O
    Stort tack Tony för ert förtroende och en grymt trevlig försäljning! Jag hoppas ni kommer trivas i nya lägenheten. Vi syns snart!
    Sandra S gillar detta
  • Lovisa L sålde sitt hus med hjälp av Sandra Selander en del av Fastighetsbyrån Ekerö

2019-02-20

Färingsö Stenhamra
    Vi sålde vårt radhus i Stenhamra mha Sandra.
    Otroligt snabb, smidig affär.
    Sandra är professionell, svarar snabbt på frågor och funderingar och är mycket hjälpsam. Otroligt bra bemötande, trevlig och tillmötesgående.
    Vi är mycket nöjda med Sandra och rekommenderar henne starkt. Läs mer
    2019-02-21 Sandra S svarar Lovisa L
    Tack för er varma rekommendation :) Det har varit jättetrevligt att få hjälpa er med försäljningen av er bostad! Lycka till med nya boendet!
  • Lars Erik O
    Lars Erik O sålde en tomt med hjälp av Sandra Selander en del av Fastighetsbyrån Ekerö

2019-02-14

Ekerö Tätort
    Sandra har hjälpt oss att sälja en avstyckad tomt. Sandra är trevlig, kunnig, lyhörd och har under hela säljprocessen återkopplat och hållit oss informerade.
    Vi kan definitivt rekommendera henne. Läs mer
    2019-02-14 Sandra S svarar Lars Erik O
    Tack så jättemycket för rekommendationen, och för att jag fick hjälpa er att sälja er tomt!

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Ekerö

Per-Martin Nesselsten