Läs vad 90 Läs vad Sandra Selander

• 2020-12-15
    Är väldigt nöjd med allt från början till slut.
    Johan D
    • 125.0 m²
    • Färingsö
  • 2020-11-30
    Sandra är en grymt bra mäklare. Så fort vi tog kontakt satte hon fart på oss och hela processen. Samtidigt var hon flexibel och lyssnade hela tiden på vad vi ville. Slutresultatet blev perfekt. Nöjda köpare av vårt härliga parhus/radhus på Ekerö och vi är verkligen nöjda med hela försäljningen.
    Christina B
    • 148.0 m²
  • 2020-11-12
    Sålt ett bostadsrättsradhus, mycket bra mäklare som anstränger sig för att det ska bli så bra som möjligt för mig som säljare.
    Magnus W
    • 4:a
    • 104.0 m²
    • Ekerö Munsö
    sålde sin lägenhet med hjälp av Sandra Selander en del av Fastighetsbyrån Ekerö
  • 2020-09-05
    Hon var proffsig för mig som jobbar inom skolans värld att kunna köra mycket frågor osv. Via sms och alltid snabba svar vid frågor.
    Jag har köpt min första egna lägenhet så hade ganska många och dumma frågor.
    Kamilla P
    • 2:a
    • 56.0 m²
    köpte sin lägenhet med hjälp av Sandra Selander en del av Fastighetsbyrån Ekerö
  • 2020-07-09
    Sandra sålde min bostadsrätt och jag kunde inte vara mer nöjd! Hela processen var proffesionellt skött och Sandra är väldigt trevlig och tillmötesgående.
    Cecilia L
    • 104.0 m²
    • Ekerö Munsö
  • 2020-06-01
    Vi har köpt en tomt. Det gick snabbt och smidigt. Perfekt
    Robert I
    • 36.0 m²
    • Ekerö Närlunda
    köpte en tomt med hjälp av Sandra Selander en del av Fastighetsbyrån Ekerö
    Tack så mycket för rekommendationen! Jag önskar er ett stort lycka till med husbygget!

• 2020-05-11
    Vi har köpt ett radhus på Ekerö där Sandra var mäklare och jag tycker att hon var riktigt trevlig och hjälpsam med frågor.
    Jonas O
    Jonas O
    • 115.0 m²
    köpte sitt hus med hjälp av Sandra Selander en del av Fastighetsbyrån Ekerö
    Tack så jättemycket för rekommendationen Jonas. Jag hoppas ni kommer att trivas superbra i nya bostaden!

• 2020-04-22
    Tomt med litet hus på Ekerö.
    Proffsigt och vänligt bemött.
    Mäklaren levde upp till våra förväntningar.
    Ulla T
    • 36.0 m²
    • Ekerö Närlunda
    sålde en tomt med hjälp av Sandra Selander en del av Fastighetsbyrån Ekerö
    Tack själva för att jag fick möjligheten att hjälpa er att sälja er fina tomt!

• 2020-04-05
    Vi har haft kontakt med Sandra under ganska lång tid och hon har alltid visat stort tålamod med oss och varit mycket uppmuntrande när vi oroat oss inför en försäljning. Vi uppskattar mycket Sandras vänliga sätt och har från början känt oss trygga med att hon kommer att hjälpa oss att genomföra försäljningen på ett för oss så förmånligt sätt som möjligt. Nu har vi fått radhuset sålt och ser fram emot vår nya tillvaro i en lägenhet, och detta är till stor del Sandras förtjänst! Anna och Cesar Espinosa
    Anna E
    • 125.0 m²
    sålde sitt hus med hjälp av Sandra Selander en del av Fastighetsbyrån Ekerö
    Tack så jättemycket för denna fina rekommendation! Det har varit väldigt roligt att få lära känna er under alla dessa år. Jag tror och hoppas att ni kommer att trivas superbra i ert nya boende. Jag önskar er all lycka till framöver!

• 2020-03-29
    Mycket skicklig och duktig i sitt arbete. Alltid trevlig, positiv och glad. Gör sitt bästa för både köpare och säljare ska känna sig nöjd. Bästa rekommendationer.
    Dödsboet Efter Bror Villy R
    • 115.0 m²
    sålde sitt hus med hjälp av Sandra Selander en del av Fastighetsbyrån Ekerö
    Tack så jättemycket för rekommendationen Kent! Det har varit väldigt roligt att få hjälpa dig med försäljningen av bostaden.

Visa svar

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte