Sandra Selander
Registrerad mäklare sedan 2013
Aktiv på Reco.se sedan 2014
2019-04 - 2020-03

Läs vad 82 Läs vad Sandra Selander

• Anna E sålde sitt hus med hjälp av Sandra Selander en del av Fastighetsbyrån Ekerö

2020-04-05

Ekerö Tätort
    Vi har haft kontakt med Sandra under ganska lång tid och hon har alltid visat stort tålamod med oss och varit mycket uppmuntrande när vi oroat oss inför en försäljning. Vi uppskattar mycket Sandras vänliga sätt och har från början känt oss trygga med att hon kommer att hjälpa oss att genomföra försäljningen på ett för oss så förmånligt sätt som möjligt. Nu har vi fått radhuset sålt och ser fram emot vår nya tillvaro i en lägenhet, och detta är till stor del Sandras förtjänst! Anna och Cesar Espinosa Läs mer
    2020-04-06 Sandra S svarar Anna E
    Tack så jättemycket för denna fina rekommendation! Det har varit väldigt roligt att få lära känna er under alla dessa år. Jag tror och hoppas att ni kommer att trivas superbra i ert nya boende. Jag önskar er all lycka till framöver!
    Sandra S gillar detta
  • Dödsboet Efter Bror Villy R sålde sitt hus med hjälp av Sandra Selander en del av Fastighetsbyrån Ekerö

2020-03-29

Ekerö Tätort
    Mycket skicklig och duktig i sitt arbete. Alltid trevlig, positiv och glad. Gör sitt bästa för både köpare och säljare ska känna sig nöjd. Bästa rekommendationer. Läs mer
    2020-04-01 Sandra S svarar Dödsboet Efter Bror Villy R
    Tack så jättemycket för rekommendationen Kent! Det har varit väldigt roligt att få hjälpa dig med försäljningen av bostaden.
    Sandra S gillar detta
  • Monica B sålde sitt hus med hjälp av Sandra Selander en del av Fastighetsbyrån Ekerö

2020-03-14

Ekerö Tätort
    Sandra har varit trevlig och proffsig att ha att göra med när det gäller försäljningen av vårt radhus.
    Vi uppskattar att vi hela tiden har känt oss välkomna att kontakta henne och ställa frågor.
    Vi är mycket nöjda. Läs mer
    2020-03-16 Sandra S svarar Monica B
    Tack så jättemycket för rekommendationen Monica! Det har varit jättekul att få ha kontakt med er och få hjälpa er att sälja er bostad. Jag hoppas att ni kommer trivas superbra i ert nya boende!
    Sandra S gillar detta
  • Irena D köpte sin lägenhet med hjälp av Sandra Selander en del av Fastighetsbyrån Ekerö

2020-02-23

Ekerö Tätort
    Proffsig och trevlig och tillmötesgående. Läs mer
    2020-02-24 Sandra S svarar Irena D
    Tack så mycket Irena! Jag hoppas ni kommer trivas superbra i lägenheten!
    Sandra S gillar detta
  • Annika D köpte sitt hus med hjälp av Sandra Selander en del av Fastighetsbyrån Ekerö

2019-11-25

Adelsö
    Är mycket nöjd med Sandra Selanders uppdrag som mäklare vid köp av fritidshus.. Läs mer
    2020-02-24 Sandra S svarar Annika D
    Tack så jättemycket för rekommendationen Annika! Jag önskar dig ett stort lycka till med bostaden!
    Sandra S gillar detta
  • Dean S sålde sitt hus med hjälp av Sandra Selander en del av Fastighetsbyrån Ekerö

2019-11-22

Färingsö
    Sandra har varit en fantastisk stöd för mig de sista 5 åren under renoveringen av mitt hus på landet då vid förste kontakt hade jag bett henne om att hjälpa skräddarsyr mitt hem.. Sandra har hjälpt mig med Bl.a omvärdering av huset två ggr under renoverings process och varit min lyhörd bollplank i flera år och guidade mig hela vägen. Alltid tillgänglig, förtroendegivande och proffsigt bemötande-klart därför blev Sandra värt som mäklare att sälja mitt hus nyligen. Jag kan bara varmt rekommendera. Super nöjd!
    Dean Smith Läs mer
    2020-03-05 Sandra S svarar Dean S
    Tack så hemskt mycket för den fina rekommendation Dean! Det har varit superkul att få följa ditt arbete med bostaden och vara ditt bollplank under alla dessa åren. Jag önskar dig ett stort lycka till med allt!
    Sandra S gillar detta
  • Mikael M sålde sitt hus med hjälp av Sandra Selander en del av Fastighetsbyrån Ekerö

2019-10-25

Ekerö Tätort
    Vi fick mycket bra hjälp med försäljningen av huset utan officiell visning med en bra budgivning som följd. Läs mer
    2019-10-27 Sandra S svarar Mikael M
    Tack så jättemycket för dessa fina ord Mikael! Det var verkligen kul att få hjälpa er att sälja er bostad. Jag hoppas att ni kommer att trivas superbra i nya boendet!
    Sandra S gillar detta
  • Per D köpte sitt hus med hjälp av Sandra Selander en del av Fastighetsbyrån Ekerö

2019-10-19

Ekerö Nyckelby/Sundby
    Köpte ett mindre fritidshus , är jättenöjd med mäklaren 👍 Läs mer
    2019-10-21 Sandra S svarar Per D
    Tack så mycket för rekommendationen Per! Jag hoppas du kommer att trivas superbra där!
    Sandra S gillar detta
  • Tomasz Sylwester K sålde sitt hus med hjälp av Sandra Selander en del av Fastighetsbyrån Ekerö

2019-10-02

Färingsö
    Hon är jätte bra maklare, hon svara på alla fragor. Vins inte duma fraga till hane. Läs mer
    2019-10-03 Sandra S svarar Tomasz Sylwester K
    Tack så jättemycket för rekommendationen Tomasz. Jag önskar er ett stort lycka till med ert nya boende!
  • Henrik S köpte sitt hus med hjälp av Sandra Selander en del av Fastighetsbyrån Ekerö

2019-09-06

Ekerö Älvnäs
    Trevlig och professionell. Förklarade bra varje steg på vägen. Läs mer
    2019-09-11 Sandra S svarar Henrik S
    Tack för svaret Henrik. Jag hoppas ni kommer trivas superbra i bostaden!

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Ekerö

Per-Martin Nesselsten