Sandra Selander

Sandra Selander

Sandra Selander är mäklare på Fastighetsbyrån Ekerö

Sandra Selander har varit registrerad mäklare sedan 2013-06. Sandra Selander har varit aktiv på Reco.se sedan 2014-04 och har fått 96 omdömen med ett betyg på 4.7. Sandra Selander har haft 14 försäljningar sen 2020-07 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-07 - 2021-06

Läs vad 96 Läs vad Sandra Selander

• köpte sitt hus med hjälp av Sandra Selander en del av Fastighetsbyrån Ekerö
    • Drottningholm
    2021-07-04
    Trevlig, snabb på att återkoppla.
    • Färingsö Stenhamra
    2021-06-16
    Trevligt bemötande och allt proffsig utfört
    • Drottningholm
    2021-06-07
    Säljer fritidshus. Vi har blivit proffesionellt och mycket vänligt bemötta. Har aldrig känt att något är besvärligt eller för svårt att lösa (trots in i det sista osäkerhet kring vissa servitut-fastighetsfrågor).
    Vi har båda känt oss i säkra händer.
    2021-05-26
    Vi är mycket nöjda med hur vår förfsäljning sköttes av Sandra o Fastighetsbyrån Ekerö
  • köpte sitt hus med hjälp av Sandra Selander en del av Fastighetsbyrån Ekerö
    2021-05-12
    Har köpt villa och det gick jättebra trots lite hinder på vägen.
    Detta tack vare lite extra fotarbete från mäklaren.
    • Ekerö Sommarstad
    2021-03-22
    Vi sålde vår villa på mindre än 6 veckor sedan första kontakten med Sandra och påskrivet kontrakt med köparen. Sandra har varit mycket professionell och kunnig och vi har stort förtroende för henne. Sandra är social och lyhörd och har lyssnat på våra frågor och önskemål och vi har känt oss trygga med henne som mäklare.
    2020-12-15
    Är väldigt nöjd med allt från början till slut.
    • Ekerö Tätort
    2020-11-30
    Sandra är en grymt bra mäklare. Så fort vi tog kontakt satte hon fart på oss och hela processen. Samtidigt var hon flexibel och lyssnade hela tiden på vad vi ville. Slutresultatet blev perfekt. Nöjda köpare av vårt härliga parhus/radhus på Ekerö och vi är verkligen nöjda med hela försäljningen.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Sandra Selander en del av Fastighetsbyrån Ekerö
    • Ekerö Munsö
    2020-11-12
    Sålt ett bostadsrättsradhus, mycket bra mäklare som anstränger sig för att det ska bli så bra som möjligt för mig som säljare.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Sandra Selander en del av Fastighetsbyrån Ekerö
    • Ekerö Tätort
    2020-09-05
    Hon var proffsig för mig som jobbar inom skolans värld att kunna köra mycket frågor osv. Via sms och alltid snabba svar vid frågor.
    Jag har köpt min första egna lägenhet så hade ganska många och dumma frågor.