Alla kategorier Mäklare Blekinge Ronneby Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Ronneby

Fastighetsbyrån Ronneby

Karlskronagatan 15, 372 30 Ronneby — Visa karta

Vill du köpa eller sälja en fastighet i Ronneby? Vi har varit aktiva i området sedan 1974 och förmedlar drygt 200 bostadsaffärer varje år här i trakten, vilket gör att vi är marknadsledande. Våra många år på Ronnebys bostadsmarknad gör att vi ser mönstren, vet hur prisbilden ser ut och har kontaktnätet som behövs för att göra en lyckad bostadsaffär - oavsett om du ska köpa eller sälja!

Att vi dessutom har Fastighetsbyråns nationella nätverk och Swedbank i ryggen gör att du kan känna dig trygg med oss som mäklare. Vi som jobbar här i Ronneby jobbar med personligt engagemang och affärsmässighet i varje affär och vi anpassar oss efter dina behov och önskemål.

Välkommen till Fastighetsbyrån!

Läs vad 12 kunder tycker om Fastighetsbyrån Ronneby

• Rolf  B
    Rolf B skrev om Fastighetsbyrån Ronneby
    Har känt mig trygg i allt bemötandet var utmärkt,fick vad jag förväntade mig med marginal
  • Anders B
    Anders B skrev om Fastighetsbyrån Ronneby
    Som säljare fungerade det mycket bra. Jag upplevde mäklaren som väldigt engagerad. Det var mycket helg och kvällsarbete.
    Han var även mån om att det skulle kännas rätt för köparen.
  • H�kan R
    H�kan R skrev om Fastighetsbyrån Ronneby
    Jag vet inte för försäljningen är inte klar än.
  • Svea S
    Svea S skrev om Fastighetsbyrån Ronneby
    Engagerad, proffsig, kunnig, väl bemött. Fick full ersättning för våra utlägg
  • Ruth S
    Ruth S skrev om Fastighetsbyrån Ronneby
    Jag talar inte så bra svenska.
  • Signe R
    Signe R skrev om Fastighetsbyrån Ronneby
    Ett mycket professionellt och kunnigt bemötande genom hela affären
  • Lisbeth J
    Lisbeth J skrev om Fastighetsbyrån Ronneby
    Mycket bra bemötande och allt gick smidigt.
  • Ann-Christin Hjlde I
    Ann-Christin Hjlde I skrev om Fastighetsbyrån Ronneby
    Bemötandet var mycket bra men gav en stressad känsla / upplevelse. Märkte av att det var semestertider.

Vilket det inte bör vara då man säljer ett sommarhus.

Nu slutade det bra med ett pris som översteg utgångspriset
  • Dirk K
    Dirk K skrev om Fastighetsbyrån Ronneby
    Best Makler Tobias from Ronneby
  • Marianne O
    Marianne O skrev om Fastighetsbyrån Ronneby
    Positivt bemötande och en engagerande säljare som i och för sig utgick från ett för högt försäljningspris för att få några allvarliga bud. Vi vet att det var en hel del att göra vid fastigheten och vi har förståelse för att de 5-6 som tittade på huset backade.
    Vi är trots allt mycket glada att försäljningen skedde så pass snabbt som det gjorde.
  • Mikael N
    Mikael N skrev om Fastighetsbyrån Ronneby
    Trevlig personal. Men inget som sticker ut. Hela branschen fungerar nog ganska lika. Det är snarare systemet med budgivning om borde ses över. Vilda västern.
  • Jan B
    Jan B skrev om Fastighetsbyrån Ronneby
    mäklaren lyssnade på våra åsikter och försökte ta hänsyn till dessa på bästa sätt

Karlskronagatan 15, 372 30 Ronneby