Läs vad 92 Läs vad Beatrice Östergren

• 2020-12-08
    Både köpt och sålt bostad via Beatrice och är väldigt nöjd. Snabb återkoppling och lätt kontaktväg vilket jag verkligen har uppskattat.
    Emma G
    • 2:a
    • 65.5 m²
    • S:t Ilian
    sålde sin lägenhet med hjälp av Beatrice Östergren en del av Fastighetsbyrån Enköping
  • 2020-11-20
    Vi har sålt vårat enplans villa i Enköping
    Vi upplever Beatrice Östergren som mycket professionell mäklare
    Vi är mycket nöjda hur Beatrice har bemött oss och hjälpt till med hus försäljning
    Haris H
    • 165.0 m²
    • Gröngarn
    sålde sitt hus med hjälp av Beatrice Östergren en del av Fastighetsbyrån Enköping
  • 2020-11-04
    Hon är bästa mäklare.
    Om jag kommer och köpa nytt lägenhet då ska jag prata med henne igen.
    Tack så jättemycket Beatrice Östergren för allt.
    Ahmad E
    • 2:a
    • 55.0 m²
    • Romberga
    köpte sin lägenhet med hjälp av Beatrice Östergren en del av Fastighetsbyrån Enköping
  • 2020-09-25
    Köpt en stuga.
    Bra och snabb respons från mäklaren.
    Smidig och snabb affär.
    Annika H
    • 58.0 m²
    • Salinge
    köpte sitt hus med hjälp av Beatrice Östergren en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Tack så mycket Annika! Hoppas du ska trivas riktigt bra i din nya bostad!

• 2020-09-25
    Andra gången jag som säljare valt att anlita Beatrice.
    Det finns inget negativt.
    Hon ger alltid 100% även om hon har mycket att göra och jag har blivit servad från början till slut med en tydlig plan på hur hon lägger upp arbetet.
    När hon varit upptaget och inte kunnat svara, har jag skickat ett sms.
    Då har jag alltid fått snabb återkoppling med stora och små frågor.
    Behöver jag sälja igen blir det Beatrice!
    ++++++++++
    Ett superstort tack Fredrik för din fina rekommendation, jag blir så glad av att läsa detta. Vårt samarbete i båda dina försäljningar har fungerat kanon. Återigen tack för förtroendet att hjälpa dig med dina bostadsaffärer! :)

Jag har sålt mitt hus
    Jag kontaktade Fastighetsbyrån
    Jag blev bemött på professionellt sätt
    Jag tycker mäklaren lyssnade noga och uppfyllde mina krav och mina förväntningar
    Mycket bra duktig och professionell mäklare
    Ardiana H
    • 165.0 m²
    • Gröngarn
    Tack Ardiana för din fina rekommendation. Jag hoppas ni ska trivas riktigt bra i Uppsala nu framöver!

Har sålt en bostadsrätt.
    Har blivit bra bemött en glad o pigg mäklare
    Förväntningarna var att hon skulle sälja bostaden och det gjorde hon till det pris jag ville ha.
    Anette J
    • 63.0 m²
    • Grillby
    Tack Anette för din rekommendation! Hoppas ni ska trivas riktigt bra i ert nya boende i Grillby nu!

• 2020-09-23
    Jag har sålt min brf utanför Enköping med hjälp av Beatrice. Hon har är/varit toppen, vänligt bemötande och proffsig på det hon gör. Beatrice rekommenderas varmt av mig +++++
    Susanna E
    • 77.0 m²
    • Lillkyrka
    Stort tack för dina fina ord Susanne och tack för ett fint samarbete! :)

• 2020-09-16
    Sålde vår bostadsrätt och fick alltid ett vänligt och professionellt bemötande. Svarade alltid snabbt bär vi hade funderingar eller behövde rådfråga.
    Mattias S
    • 3:a
    • 80.5 m²
    • Gånsta
    Tack Mattias för din fina rekommendation!

• 2020-08-27
    Beatrice. Positiv glad och väldigt professionell. Läser av direkt stämning i rummet. Snabb på att svara och väldigt hjälpsam.

Beatrice hjälpte oss dela med utvärderingen av vårt hus och därefter försäljning av vårt hus. Vilket gick otroligt smidigt och snabbt.
    Ulrika B
    Ulrika B
    • 146.0 m²
    • Grillby
    Tack Ulrika för dina fina ord och ett gott samarbete under försäljningen. Stort lycka till i framtiden!