Beatrice Östergren
Registrerad mäklare sedan 2017
Aktiv på Reco.se sedan 2017
2019-06 - 2020-05

Läs vad 78 Läs vad Beatrice Östergren

• Jenny P sålde sin lägenhet med hjälp av Beatrice Östergren en del av Fastighetsbyrån Enköping

2020-06-01

Fanna
    Jag har sålt en etta. Jag hade förväntningar på ett professionellt bemötande, tillgänglig och engagerad. Beatrice levde upp till detta och jag är väldigt nöjd med bemötandet. Jag har fått ett trevlig bemötande med bra information kring vad man behöver veta inför en försäljning. Allt har gått väldigt smidigt och jag känner mig väldigt trygg med mäklaren. Läs mer
  • Erika N sålde sin lägenhet med hjälp av Beatrice Östergren en del av Fastighetsbyrån Enköping

2020-05-28

Munksundet
    Har fått ett väldigt trevligt bemötande där Beatrice har sålt min etta under svåra omständigheter med ett pris jag är väldigt nöjd med. Läs mer
  • Johanna R sålde sin lägenhet med hjälp av Beatrice Östergren en del av Fastighetsbyrån Enköping

2020-05-27

3:a
    Gånsta
    Beatrice är serviceminded och professionell. Vi är väldigt nöjda med den hjälp vi fått vid försäljning av vår bostadsrätt. Det märks att hon har erfarenhet och är duktig på att läsa av människor och situationer. Vi hade inte i vår vildaste fantasi trott att det skulle bli ett så bra pris. Vi har även träffat Beatrice vid visningar vi gått på, även då gjorde hon ett bra intryck. Hon inger förtroende, något som är otroligt viktigt. Kan starkt rekommendera henne. Läs mer
  • Ida N sålde sin lägenhet med hjälp av Beatrice Östergren en del av Fastighetsbyrån Enköping

2020-04-28

Bredsand
    Beatrice hjälpte oss med försäljning av vår bostadsrätt. Beatrice har skött affären mycket proffesionellt med stor kunskap på sitt område. Vi är väldigt nöjda med Beatrice som mäklare och kommer rekommendera henne och anlita henne igen vid framtida försäljningar. Läs mer
    2020-05-27 Beatrice Ö svarar Ida N
    Tusen tack, så glad jag blir över dina fina ord Ida! Jag hoppas verkligen att ni ska trivas jättebra i ert nya boende. Varma hälsningar, Beatrice
    CHRISTINA S gillar detta
  • Rasmus B
    Rasmus B sålde sin lägenhet med hjälp av Beatrice Östergren en del av Fastighetsbyrån Enköping

2020-04-28

Bredsand
    Beatrice gjorde ett fantastiskt jobb när vi sålde vår bostad. Kan inte vara annat än nöjd. Kommer ta hjälp av henne på nytt vid ev. framtida försäljningar. Läs mer
    2020-05-27 Beatrice Ö svarar Rasmus B
    Tack Rasmus för din fina rekommendation och ett bra samarbete i försäljningen. Nu hoppas jag att ni ska trivas riktigt bra i ert nya boende. Lycka till med flytten!
  • Samar S köpte sin lägenhet med hjälp av Beatrice Östergren en del av Fastighetsbyrån Enköping

2020-04-01

Västerleden
    Vi har köpt en bostad, Beatrice var väldigt trevlig noggrann och svarade tydligt på alla funderingar och frågorna som vi hade. En glad trevlig tjej,självsäker och trygg som kan sitt jobb! Så jag rekommenderar Beatrice hjärtligt. Läs mer
    2020-04-28 Beatrice Ö svarar Samar S
    Tack Samar för din fina rekommendation, jag blir verkligen så otroligt glad att höra att ni är nöjda med vårt samarbete. Hoppas att ni ska trivas lika bra i er nya bostad! Varma hälsningar Beatrice
  • Alain N sålde sin lägenhet med hjälp av Beatrice Östergren en del av Fastighetsbyrån Enköping

2020-03-21

3:a
    Galgvreten
    - Lätt tillgänglig och djupt engagerad i försäljningen,
    - Bra vägledning vid frågor och funderingar.
    - Framförallt en lyhörd och glad bemötande för kunderna Läs mer
    2020-04-01 Beatrice Ö svarar Alain N
    Tusen tack för din fina rekommendation och ett trevlig samarbete!
  • ROSÈ A
    ROSÈ A skrev om Beatrice Östergren en del av Fastighetsbyrån Enköping

2020-03-20

Jag fick mycket hjälp av Beatrice I köp av min första lägenhet. Hon var professionellt och svarar alltid när jag kontakter henne äntligen via Mobil,email eller SMS. Rekommenderad som maklaren. Läs mer
    2020-04-01 Beatrice Ö svarar ROSÈ A
    Tack så mycket! Jag hoppas att du ska trivas bra i din nya lägenhet!
  • Camilla H sålde sitt hus med hjälp av Beatrice Östergren en del av Fastighetsbyrån Enköping

2020-03-11

Gånsta
    Hon har varit väldigt bra att jobba med under vår försäljning av bostadsrätt. Hon är hjälpsam och trevlig. Rekommendera verkligen henne som sin mäklare. Läs mer
    2020-04-01 Beatrice Ö svarar Camilla H
    Tusen tack för din fina rekommendation Camilla! Jag hoppas att ni ska trivas superbra i er nya bostad!
  • Magnus H sålde sitt hus med hjälp av Beatrice Östergren en del av Fastighetsbyrån Enköping

2020-03-09

Gånsta
    Beatrice hjälpte oss sälja vårt bostadsrättsradhus. Hon var alltid proffsig och svarade snabbt på ev. frågor under hela processen. Hon var kunnig och positiv och ställde upp utöver förväntan. Läs mer
    2020-04-01 Beatrice Ö svarar Magnus H
    Tack Magnus för din rekommendation. Jag hoppas att flytten går smidigt och att ni kommer trivas bra i er nya bostad!

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Enköping

John Ekblad