Beatrice Östergren
Registrerad mäklare sedan 2017-07-12
Aktiv på Reco.se sedan 2017-10-26
2019-09 - 2020-08

Läs vad 84 Läs vad Beatrice Östergren

• Mattias S sålde sin lägenhet med hjälp av Beatrice Östergren en del av Fastighetsbyrån Enköping

2020-09-16

3:a
    Gånsta
    Sålde vår bostadsrätt och fick alltid ett vänligt och professionellt bemötande. Svarade alltid snabbt bär vi hade funderingar eller behövde rådfråga. Läs mer
  • Ulrika B
    Ulrika B sålde sitt hus med hjälp av Beatrice Östergren en del av Fastighetsbyrån Enköping

2020-08-27

Grillby
    Beatrice. Positiv glad och väldigt professionell. Läser av direkt stämning i rummet. Snabb på att svara och väldigt hjälpsam.

Beatrice hjälpte oss dela med utvärderingen av vårt hus och därefter försäljning av vårt hus. Vilket gick otroligt smidigt och snabbt. Läs mer
  • Carl B sålde sin lägenhet med hjälp av Beatrice Östergren en del av Fastighetsbyrån Enköping

2020-08-26

2:a
    Romberga
    Beatrice har hjälpt oss att både köpa och sälja bostadsrätter. Vår upplevelse har varit över alla förväntningar gällande både bemötande och professionalitet. Beatrice har visat stort engagemang och intresse för oss samt haft en god kontakt och varit ett bra stöd i alla processer. Vi är supernöjda! Läs mer
  • Gun V sålde sitt hus med hjälp av Beatrice Östergren en del av Fastighetsbyrån Enköping

2020-08-10

Bryggholmen
    Försäljningen av vårt fritidshus har gått mycket bra i ”dessa tider”.
    Bra dokumentation, bra marknadsföring och bra slutförande av affären. Vi är mycket nöjda.

Mäklaren levde helt upp till våra förväntningar. Läs mer
    2020-08-24 Beatrice Ö svarar Gun V
    Tusen tack för din fina rekommendation Gun!
  • Kevin J
    Kevin J sålde sin lägenhet med hjälp av Beatrice Östergren en del av Fastighetsbyrån Enköping

2020-08-09

Enögla
    Väldgit bra kommunikation och ett professionellt bemötande Läs mer
    2020-08-24 Beatrice Ö svarar Kevin J
    Tack Kevin för ett gott samarbete. Stort lycka till med ert nya boende i Bålsta nu!
    CHRISTINA S gillar detta
  • Madelaine B köpte sin lägenhet med hjälp av Beatrice Östergren en del av Fastighetsbyrån Enköping

2020-07-21

2:a
    Fanna
    Trevligt bemötande och snabb affär. Läs mer
    2020-08-07 Beatrice Ö svarar Madelaine B
    Tack så mycket! Hoppas nu din son ska trivas riktigt bra i lägenheten. /Beatrice
  • Jenny P sålde sin lägenhet med hjälp av Beatrice Östergren en del av Fastighetsbyrån Enköping

2020-06-01

Fanna
    Jag har sålt en etta. Jag hade förväntningar på ett professionellt bemötande, tillgänglig och engagerad. Beatrice levde upp till detta och jag är väldigt nöjd med bemötandet. Jag har fått ett trevlig bemötande med bra information kring vad man behöver veta inför en försäljning. Allt har gått väldigt smidigt och jag känner mig väldigt trygg med mäklaren. Läs mer
  • Erika N sålde sin lägenhet med hjälp av Beatrice Östergren en del av Fastighetsbyrån Enköping

2020-05-28

Munksundet
    Har fått ett väldigt trevligt bemötande där Beatrice har sålt min etta under svåra omständigheter med ett pris jag är väldigt nöjd med. Läs mer
  • Johanna R sålde sin lägenhet med hjälp av Beatrice Östergren en del av Fastighetsbyrån Enköping

2020-05-27

3:a
    Gånsta
    Beatrice är serviceminded och professionell. Vi är väldigt nöjda med den hjälp vi fått vid försäljning av vår bostadsrätt. Det märks att hon har erfarenhet och är duktig på att läsa av människor och situationer. Vi hade inte i vår vildaste fantasi trott att det skulle bli ett så bra pris. Vi har även träffat Beatrice vid visningar vi gått på, även då gjorde hon ett bra intryck. Hon inger förtroende, något som är otroligt viktigt. Kan starkt rekommendera henne. Läs mer
  • Ida N sålde sin lägenhet med hjälp av Beatrice Östergren en del av Fastighetsbyrån Enköping

2020-04-28

4:a
    Bredsand
    Beatrice hjälpte oss med försäljning av vår bostadsrätt. Beatrice har skött affären mycket proffesionellt med stor kunskap på sitt område. Vi är väldigt nöjda med Beatrice som mäklare och kommer rekommendera henne och anlita henne igen vid framtida försäljningar. Läs mer
    2020-05-27 Beatrice Ö svarar Ida N
    Tusen tack, så glad jag blir över dina fina ord Ida! Jag hoppas verkligen att ni ska trivas jättebra i ert nya boende. Varma hälsningar, Beatrice

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Enköping

John Ekblad