Mäklare Uppsala Enköping Fastighetsbyrån Enköping Beatrice Östergren
Registrerad mäklare sedan 2017
Aktiv på Reco.se sedan 2017
2018-05 - 2018-11

Läs vad 27 kunder tycker om Beatrice Östergren

• Rune L köpte sin bostad med hjälp av Beatrice Östergren en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Tack så mycket, vi är väldigt nöjda med din insats vid vårat lägenhetsköp Läs mer
  • Iris M sålde sin bostad med hjälp av Beatrice Östergren en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Ett mycket trevligt bemötande. Läs mer
    2018-11-19 Beatrice Ö svarar Iris M
    Tack detsamma Iris! Ytterligare ett stort tack för att du fixade och gjorde så fint inför visningarna!
  • Ulrika M köpte sin bostad med hjälp av Beatrice Östergren en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Jag har köpt en bostadsrätt av Beatrice.
    Hon har gett mig en fantastisk service och än så lnge så har allt flytit på bra. Väntar ännu på att avsluta köpet så lite för tidigt tycker jag att ge en full bedömmning.
    MVH
    Ulrika Läs mer
  • Pocke N skrev om Beatrice Östergren en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Sålt bostad, hon fixade allt vi önskade oss.
    Bra rådgivning, bra upplägg med annonser m.m
    Mycket trevlig och varm person
    kunde sitt jobb , som vi litade på Läs mer
  • Daniel N
    Daniel N skrev om Beatrice Östergren en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Beatrice Östergren sold our apartment in Enköping at a very good price.
    From the first visit where she introduced all procedures and regulations that lead to correct business; we got preliminary contract signed and followed apartment pictures, thereafter; necessary administratives duties were completed followed by an advertising on Fastigetsbyrån page and hemnet . she kept regulary informing us through sms the progress of her job, until day buyers started their offers.
    Beatrice has ability to build good relationships with customers, she fully understand her business; she takes the necessary time to achieve the goal. She takes every step carefully and insurance. She has the skills. Läs mer
  • Therese L skrev om Beatrice Östergren en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Jag är nöjd med bemötande och all kontakt. Kan varmt rekommendera. Läs mer
    2018-10-26 Beatrice Ö svarar Therese L
    Tack Therese! Hoppas du kommer trivas bra i din nya bostad!
  • Tomas P skrev om Beatrice Östergren en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Har sålt ett sommarställe.

Upplever att Beatrice är väldigt trevlig, engagerad och snabb att återkoppla.

Fick ett väldigt bra intryck av Beatrice och rekommenderar gärna henne till mina vänner. Läs mer
    2018-10-26 Beatrice Ö svarar Tomas P
    Tack Tomas för din fina rekommendation och ett trevligt samarbete!
  • Ulf Å
    Ulf Å skrev om Beatrice Östergren en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Mycket trevlig och proffesionell. Hanterade både vårt köp och vår försäljning på et föredömligt sätt. Vi kan ge de varmaste rekommendationer. Läs mer
    2018-10-09 Beatrice Ö svarar Ulf Å
    Tusen tack för dina fina ord Ulf och tack för att jag fick förtroendet att hjälpa er med både försäljning och köp!
  • Mikael Å
    Mikael Å skrev om Beatrice Östergren en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Vi fick hjälp av Beatrice med att både köpa och sälja bostad. Trevlig, förberedd och proffsig. Läs mer
    2018-10-09 Beatrice Ö svarar Mikael Å
    Tack för ett gott samarbete Mikael! Hoppas att ni trivs bra i ert nya hus!
  • Jessica E skrev om Beatrice Östergren en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Sålt min första lägenhet och köpt min första fastighet. Bra upplevelse med bra resultat. Mycket trevlig och duktig mäklare! Läs mer
    2018-10-09 Beatrice Ö svarar Jessica E
    Tack Jessica! Det har varit jättetrevligt att ha fått samarbeta med dig. Jag hoppas verkligen ni ska trivas bra i ert nya hus!

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Enköping

John Ekblad