Beatrice Östergren

Beatrice Östergren

Beatrice Östergren är mäklare på Fastighetsbyrån Enköping

Beatrice Östergren har varit registrerad mäklare sedan 2017-07. Beatrice Östergren har varit aktiv på Reco.se sedan 2017-10 och har fått 110 omdömen med ett betyg på 4.8. Beatrice Östergren har haft 45 försäljningar sen 2020-09 och har tillfrågat 92% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-09 - 2021-08

Läs vad 110 Läs vad Beatrice Östergren

• sålde sitt hus med hjälp av Beatrice Östergren en del av Fastighetsbyrån Enköping
    • Grillby
    2021-09-05
    Duktig och hjälpsam med de behov vi hade inför visningen av vårt hus.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Beatrice Östergren en del av Fastighetsbyrån Enköping
    • Enögla
    2021-09-01
    Duktig, engagerad påläst om fastigheten
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Beatrice Östergren en del av Fastighetsbyrån Enköping
    • Romberga
    2021-07-31
    Bra bemött
    Förväntningar hög som inte riktigt nåddes
    Pga semester genomlevde vi 3 mäklare innan affär vilket kändes lite rörigt!
  • köpte sitt hus med hjälp av Beatrice Östergren en del av Fastighetsbyrån Enköping
    • Fjärdhundra
    2021-07-20
    Beatrice har varit otroligt proffisionell i sitt arbete.
    Kan verkligen rekommendera henne till vänner.
    Bostaden har presenterats på ett bra sätt. Information löpande angående vad som kommer hända.
    • Gånsta
    2021-07-19
    Trevligt bemötande! Tyvärr återkom hon inte med svaret på ett par frågor som vi hade men de var inte avgörande för att vi skulle vara intresserade av objektet eller ej.
    2021-06-28
    Vi är mycket nöjda med hennes insats med säljning av vårt hus på alla punkter.
    Vi blev bemötta med en profesionel och glada mäklare som gjorde ett bra jobb.
    Trevlig och glad tjej som kan sitt jobb.
    • Centrum
    2021-06-09
    Vi sålde ett kedjehus nära Drömparken. Beatrice guidade oss igenom hela husförsäljningen och gav ett seriöst intryck.
    Tack för förtroendet att hjälpa er med försäljningen och tack för ett fint samarbete genom hela processen. Önskar er en fin sommar! :) Beatrice Östergren
    • Haga
    2021-06-07
    Mycket vänligt och professionellt bemötande. Vi är väldigt nöjda.
    Tack Erika för din fina rekommendation. Hoppas att ni har en fantastisk sommar på Åland nu, så ses vi efter semestern! Beatrice Östergren
    • Haga
    2021-06-07
    En trevlig mäklare med hög kompetens. Vi har både köpt vår nya bostad och sålt den gamla via Beatrice och känt oss lika trygga med henne i båda fallen.
    En toppenmäklare!
    Tusen tack för dina fina ord Rozbeh, det gör mig väldigt glad att ni är nöjda med alla delar i processen i både ert köp och försäljning. Önskar er nu en superfin sommar så ses vi igen efter semestern! Beatrice Östergren
    • S:t Ilian
    2021-06-03
    Vi är väldigt nöjda med Beatrice !
    Tusen tack för ett fint samarbete genom försäljningen! Beatrice Östergren