Beatrice Östergren
Registrerad mäklare sedan 2017
Aktiv på Reco.se sedan 2017
2019-04 - 2020-03

Läs vad 73 Läs vad Beatrice Östergren

• Ida N köpte sin lägenhet med hjälp av Beatrice Östergren en del av Fastighetsbyrån Enköping

2019-12-21

Centrum
    Jag har köpt en lägenhet
    Väldigt positiv och trevlig!
    Beatrice är så bra på sitt jobb och var bra förberedd på alla frågor jag hade, med tanke på att det är min första lägenhet! Är mycket nöjd!:) Läs mer
  • Cecilia A köpte sin lägenhet med hjälp av Beatrice Östergren en del av Fastighetsbyrån Enköping

2019-11-26

Gånsta
    Vi köpte ett radhus i bostadsrättsformat. Det var vår första bostadsaffär.
    Jag tycker att mäklaren var trevlig, lättsam och ingav förtroende. Vi är mycket nöjda. Läs mer
  • Joakim N sålde sin lägenhet med hjälp av Beatrice Östergren en del av Fastighetsbyrån Enköping

2019-11-10

Åkersberg
    Allt va jättebra, vi är nöjda med försäljningen av vår lägenhet Läs mer
  • Tobias T köpte sitt hus med hjälp av Beatrice Östergren en del av Fastighetsbyrån Enköping

2019-11-08

Ryssjö/Alvassen
    Vi köpte en sommarstuga som är ett litet smultronställe och där läge och tomt avgjorde köpet. Mäklaren har utfört sitt uppdrag men vi saknade underlag från samfälldheten som jag tycker borde ha funnits med. Det är en del i köpet då man inte kan välja bort detta. Vi ordnade fram allt själva innan beslut.
    Kan tyckas vara en småsak men för mig en självklarhet, likt ett köp av en lägenhet i en BRF. Allt annat flöt på bra och vi fick den info i övrigt vi behövde. Alla trevliga och ett bra bemötande från samtliga inblandade. Läs mer
  • Emilia S köpte sitt hus med hjälp av Beatrice Östergren en del av Fastighetsbyrån Enköping

2019-11-06

Grillby
    Köpt ett ödehus. Fick bra och professionell hjälp och vägledning, vår mäklare gav ett tryggt och trovärdigt intryck och gav oss superfint bemötande. Vår mäklare var insatt och intresserad av fastigheten och gav oss bra information. Läs mer
  • Ylva E köpte sitt hus med hjälp av Beatrice Östergren en del av Fastighetsbyrån Enköping

2019-11-03

Mycket bra bemötande.
    Glatt och trevligt sätt. Läs mer
  • Jennifer W sålde sitt hus med hjälp av Beatrice Östergren en del av Fastighetsbyrån Enköping

2019-10-31

Lillkyrka
    Sålde vårt hus utanför Enköping med hjälp av Beatrice. Hon har hela tiden varit behjälplig, hållt i så många visningar vi önskat och när det passat oss, dessutom kunde vi skriva köpekontrakt utanför kontorstid, kanon. Hela tiden har Beatrice varit tillmötesgående, rekommenderas 👍🏻 Läs mer
  • Anna L köpte sitt hus med hjälp av Beatrice Östergren en del av Fastighetsbyrån Enköping

2019-10-25

Haga
    vi köpte på viggvägen av henne hon var glad och trevlig och proffslig Läs mer
  • Fredrik N sålde sitt hus med hjälp av Beatrice Östergren en del av Fastighetsbyrån Enköping

2019-10-22

Haga
    Sålt en bostadsrätt, mäklaren var trevlig och artig hela tiden men det märktes att hon har väldigt mycket att göra. Jag hade gärna sett att det gick fortare att få ut annonsen men det tog lite tid.

Men som helhet är det helt okej och kommer fortsätta att använda samma mäklare om jag skulle sälja igen. Läs mer
  • Kent A köpte sitt hus med hjälp av Beatrice Östergren en del av Fastighetsbyrån Enköping

2019-10-19

Haga
    Jätte trevlig väl bemött förklarade allt som vi ville veta om husköpet tio poäng av tio möjliga poäng kram från Kent och Mona ❤️❤️❤️ Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Enköping

John Ekblad