Läs vad 12 Läs vad Camilla Berg

• 2020-12-11
    Köpte en stuga i Heby och är väldigt nöjd!
    Camilla var väldigt tillmötesgående och hjälpsam under hela processen - vilket var oerhört skönt, då det var första gången vi köpte bostad.
    Carolina R
    • 65.0 m²
    • Morgongåva
    köpte sitt hus med hjälp av Camilla Berg en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Tack Carolina för dina vänliga ord! Hoppas att du och Freddy ska trivas och välkomna till Heby kommun!

• 2020-10-19
    Camilla har sålt vårt fritidshus
    Mycket duktig professionell säljare och trevlig med bra feedback!
    Tog väl hand om försäljningen och vi är mycket nöjd!
    Veronica U
    • 67.0 m²
    sålde sitt hus med hjälp av Camilla Berg en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Tack Veronica! Jag är glad att jag fick hjälpa er att sälja ert hus och att det gick så snabbt och smidigt.

• 2020-10-14
    Lyhörd, trevlig, tillmötesgående och förstående i dessa coronatider
    Kristoffer A
    • 73.0 m²
    • Åkersberg
    sålde sin lägenhet med hjälp av Camilla Berg en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Tack Kristoffer! Hoppas att du och Emelie ska trivas i ert nybyggda hus :-)

• 2020-10-01
    Vi flyttade in i ett parhus. Trevligt och lugn område.
    Camilla Berg är en trevlig, alltid glad, hjälpsam och vänlig mäklare. Hennes första bemötande är vänlig och social. Hon hjälpte oss från början till slutet av köpet av vårt hus.
    Bästa mäklaren och fastighetsbyrå i hela Enköping. Tack Camilla Berg!

Ronald Laity
    Ronald L
    • 107.0 m²
    • Fjärdhundra
    köpte sitt hus med hjälp av Camilla Berg en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Tack för dina vänliga ord Ronald! Det har varit ett nöje att ha er som kunder. Hoppas verkligen att ni kommer att trivas i nya huset - tror att det kommer bli toppen för er!

• 2020-10-01
    Jag och min familj har flyttat in i ett radhus. Vi är nöjda. Jag tycker att mäklaren var trevlig och glad och ordningsam och tydlig. Det var vad jag förväntade mig.
    Hema Laity R
    • 107.0 m²
    • Fjärdhundra
    köpte sitt hus med hjälp av Camilla Berg en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Tack Hema! Hoppas att ni ska trivas i huset och och flickorna kommer trivas i sin nya skola. Må så gott!

• 2020-09-17
    Camilla hjälpte oss när vi köpte vårt sommarhus. Hon var trevlig, proffessionell och gjorde upplevelsen enkel! Tack Camilla!
    Eleanor G
    • 32.0 m²
    • Örsundsbro
    köpte sitt hus med hjälp av Camilla Berg en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Hoppas att ni ska trivas i Biskopskulla och tack för dina fina ord - det värmer!

• 2020-09-02
    Vi har köpt lägenhet, en 3a från 2018. Mycket nöjda med mäklaren. Mycket bra bemötande, snabbt och smidigt gick allt!
    Sandra H
    • 72.4 m²
    • Bredsand
    köpte sin lägenhet med hjälp av Camilla Berg en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Tack Sandra för att du tog dig tid att skriva detta. Hoppas att du och Charlie ska trivas i er nya lägenhet och att flytten gick smidigt.

• 2020-08-23
    Vi har sålt en BR. Camilla är väldigt lugn och inger förtroende. Jag kan verkligen rekommendera Camilla som mäklare.

Försäljningen gick fort och smidigt.
    Louise J
    • 73.5 m²
    • Romberga
    sålde sin lägenhet med hjälp av Camilla Berg en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Tack Louise! Ni hade ju gjort er lägenhet så fin - då är det inte svårt att få till en snabb och smidig försäljning ;-)

• 2020-08-20
    Har sålt ett fritidsboende. Har blivit professionellt bemött och det har varit en effektiv process. Mycket nöjd!
    Lars-inge L
    • 32.0 m²
    • Örsundsbro
    sålde sitt hus med hjälp av Camilla Berg en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Tack Lars-Inge! Tror nog att köparna ska trivas lika bra som du och Danielle har gjort, det är verkligen ett oerhört charmigt ställe :-)

• 2020-08-18
    Sålt en bostadsrätt om 2 rok. Blev bra bemött i alla situationer. Hela tiden informerad om vad som hände i samband med marknadsföring, visning och budgivning. Mycket nöjd!
    Carina A
    • 2:a
    • 41.0 m²
    • Centrum
    sålde sin lägenhet med hjälp av Camilla Berg en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Tack Carina! Det har varit ett rent nöje att hjälpa er. Vi ses säkert snart igen :-)

Visa svar

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte