Läs vad 47 Läs vad Renée Claesson-Ribring

• 2019-12-29
    Bra kommunikation, snabbt och enkelt, ordning och reda.
    Kristian E
    • 128.0 m²
    köpte sitt hus med hjälp av Renée Claesson-Ribring en del av Fastighetsbyrån Enköping
  • 2019-03-25
    Försäljning av villa. Mycket bra bemötande och mäklaren har skött sitt uppdrag utmärkt.
    Leif S
    • 115.0 m²
    • Fanna
    sålde sitt hus med hjälp av Renée Claesson-Ribring en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Härligt att höra! Det var så roligt att få sälja ert fina och välskötta hus. Jag hoppas att ni ska trivas lika bra i nya lägenheten.

• 2019-03-02
    Mkt Bra Mäklare.Fixar allt!

Trevligt bemötande,Saklig och trovärdig.
    Jouni V
    • 138.0 m²
    • Grillby
    Härligt att höra Jouni! Ibland händer det oförutsedda saker i en bostadsaffär och då försöker jag alltid hjälpa kunden att lösa det på bästa sätt. Jag hoppas att ni ska trivas i nya huset och tveka inte att höra av dig om det är något mer jag kan hjälpa till med.

• 2019-02-12
    Personlig och seriös mäklare som ger trygghet i köpet. Vi är mycket nöjda
    Ida L
    • 4:a
    • 91.0 m²
    • Fanna
    köpte sin lägenhet med hjälp av Renée Claesson-Ribring en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Hej Ida! Vad glad jag är att ni är nöjda. Det ska bli så roligt att få se hur lägenheten blivit när ni renoverat den, och jag hoppas att ni kommer trivas där.

• 2018-11-21
    Hon är jättebra som säljar och köpare . Vi har sålt vårat hus och köpt ett nytt hus . Samma mäklare Renee
    skrev om Renée Claesson-Ribring en del av Fastighetsbyrån Enköping
  • 2018-10-31
    Engagerad och proffsig mäklare. Snabb återkoppling och tydliga svar på mina frågor. Jag kände mig trygg och viktig som kund.
    Härligt att du uppfattat det så! Alla mina kunder ÄR viktiga. Stort tack för din fina rekommendation och hör gärna av dig om det är något mer jag kan hjälpa dig med.

• 2018-10-31
    Vi sålde vårat hus vilket gick snabbt och smidigt.
    Vad roligt att du uppfattat det så. Det är precis så som jag vill att en försäljning ska kännas. Att den blir så smidig som möjligt för mina kunder. Jag hoppas ni ska trivas bra i ert nya hus och att ni hör av er om det är något mer jag kan hjälpa till med i framtiden.

• 2018-10-31
    Renee Claesson-Ribring sålde vår fastighet 2 dagar efter visning.
    Imponerande att lyckas sälja på så kort tid och till ett pris vi är nöjda med.
    Kan verkligen rekommendera henne.
    Hej Andreas! Jag är så glad att ni är nöjda med försäljningen. Ni hade ju förberett bra genom att lägga huset på gång först, och det brukar löna sig. Tveka inte att höra av er om det är något mer jag kan hjälpa er med i framtiden, och jag hoppas att ni ska trivas bra i det nya huset.

• 2018-10-06
    Kontaktade Rene'e då vi köpte fastigheten henne och fick bra kontakt och förtroende. Hon skötte också försäljningen på ett förträffligt sätt. Föreslog besiktning som visade sig vara bra för både köpare och säljare i slutändan. Snabb med uppdateringar under budgivningen. Vi är mycket nöjda med helheten.
    Hej! Jag är jätteglad att ni är nöjda med mig både som säljare och köpare. Det har varit jätteroligt att få sälja ert fantastiskt fina hus!

• 2018-09-13
    Sålde en etta centralt i Enköping.
    Hon lyssnade på mina behov, svarade snabbt så fort man hörde av sig, kom med bra förslag och var kunnig vid kontraktsskrivningen.
    Skulle rekommendera henne till vänner.
    Frida O
    skrev om Renée Claesson-Ribring en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Vad roligt att höra att du blev nöjd Frida! Det var ett rent nöje att samarbeta med dig och att få sälja din fina lägenhet.

Visa svar

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte