Mäklare Uppsala Enköping Fastighetsbyrån Enköping Renée Claesson-Ribring
Renée Claesson-Ribring
Aktiv på Reco.se sedan 2015
2018-05 - 2018-11

Läs vad 43 kunder tycker om Renée Claesson-Ribring

• Markus F köpte sin bostad med hjälp av Renée Claesson-Ribring en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Hon är jättebra som säljar och köpare . Vi har sålt vårat hus och köpt ett nytt hus . Samma mäklare Renee Läs mer
  • Anna W skrev om Renée Claesson-Ribring en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Engagerad och proffsig mäklare. Snabb återkoppling och tydliga svar på mina frågor. Jag kände mig trygg och viktig som kund. Läs mer
    2018-11-14 Renée C svarar Anna W
    Härligt att du uppfattat det så! Alla mina kunder ÄR viktiga. Stort tack för din fina rekommendation och hör gärna av dig om det är något mer jag kan hjälpa dig med.
  • Therese L skrev om Renée Claesson-Ribring en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Vi sålde vårat hus vilket gick snabbt och smidigt. Läs mer
    2018-11-14 Renée C svarar Therese L
    Vad roligt att du uppfattat det så. Det är precis så som jag vill att en försäljning ska kännas. Att den blir så smidig som möjligt för mina kunder. Jag hoppas ni ska trivas bra i ert nya hus och att ni hör av er om det är något mer jag kan hjälpa till med i framtiden.
  • Andreas H skrev om Renée Claesson-Ribring en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Renee Claesson-Ribring sålde vår fastighet 2 dagar efter visning.
    Imponerande att lyckas sälja på så kort tid och till ett pris vi är nöjda med.
    Kan verkligen rekommendera henne. Läs mer
    2018-11-14 Renée C svarar Andreas H
    Hej Andreas! Jag är så glad att ni är nöjda med försäljningen. Ni hade ju förberett bra genom att lägga huset på gång först, och det brukar löna sig. Tveka inte att höra av er om det är något mer jag kan hjälpa er med i framtiden, och jag hoppas att ni ska trivas bra i det nya huset.
  • Rolf L skrev om Renée Claesson-Ribring en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Kontaktade Rene'e då vi köpte fastigheten henne och fick bra kontakt och förtroende. Hon skötte också försäljningen på ett förträffligt sätt. Föreslog besiktning som visade sig vara bra för både köpare och säljare i slutändan. Snabb med uppdateringar under budgivningen. Vi är mycket nöjda med helheten. Läs mer
    2018-10-12 Renée C svarar Rolf L
    Hej!

Jag är jätteglad att ni är nöjda med mig både som säljare och köpare. Det har varit jätteroligt att få sälja ert fantastiskt fina hus!
  • Frida O
    Frida O sålde sin bostad med hjälp av Renée Claesson-Ribring en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Sålde en etta centralt i Enköping.
    Hon lyssnade på mina behov, svarade snabbt så fort man hörde av sig, kom med bra förslag och var kunnig vid kontraktsskrivningen.
    Skulle rekommendera henne till vänner. Läs mer
    2018-09-20 Renée C svarar Frida O
    Vad roligt att höra att du blev nöjd Frida! Det var ett rent nöje att samarbeta med dig och att få sälja din fina lägenhet.
  • Sulevi T sålde sin bostad med hjälp av Renée Claesson-Ribring en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Proffsig mäklare som gjorde bostadsaffären enkel Läs mer
    2018-09-20 Renée C svarar Sulevi T
    Hej Sulevi! Jag är väldigt glad över att du är nöjd med mig som mäklare. Jag hoppas att ni trivs i den nya fina lägenehten och att du hör av dig igen om det är något annat jag kan hjälpa till med.
  • Fredrik S skrev om Renée Claesson-Ribring en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Köpte ett torp
    Bra bemötande
    Tycker allt fungerade toppenbra Läs mer
    2018-07-04 Renée C svarar Fredrik S
    Hej Fredrik! Vad roligt att du är nöjd. Jag hoppas att du ska trivas där ute. Välkommen tillbaka om det är något annat jag kan hjälpa dig med!
  • Filip P skrev om Renée Claesson-Ribring en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Renée var en fantastisk mäklare, lugn, sansad och ett stort tålamod!
    Allting fick fenomenalt. Jag kunde inte be om något bättre. 10/10 toasters ifrån Mig och min sambo! Läs mer
    2018-04-19 Renée C svarar Filip P
    Vilken fantastiskt fin rekommendation! Tack! Jag är glad att ni är nöjda och tackar för förtroendet att hjälpa er med bostadsförsäljningen.
  • Patrik Å skrev om Renée Claesson-Ribring en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Jätte nöjd som kund, bra service mottagande.alltid snabb kontakt vid visningar och plan uppläg för försäljningen. Samman fattat en mycket trygg och positiv försäljning. Läs mer
    2018-04-19 Renée C svarar Patrik Å
    Hej Patrik! Stort tack för dina fina ord. Jag hoppas att ni ska trivas i er nya lägenhet och varmt välkommen tillbaka om du behöver en värdering på den när du har renoverat klart.

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Enköping

John Ekblad