32 rekommendationer

Renée Ribring
en del av Fastighetsbyrån Enköping

Källgatan 17
745 31 Enköping — Visa karta

Vad tror Renée att er bostad är värd i dagsläget?

Ange ditt postnummer för en kostnadsfri värdering

Läs vad 32 kunder tycker om Renée Ribring

• Emma S
    Emma S skrev om Renée Ribring en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Proffsig, hjälpsam, bra svar på mina frågor, kom med tips och ideér, engagerad, effektiv
  • Alexander T
    Alexander T skrev om Renée Ribring en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Trevlig och hjälpsam. Jag hade ganska dålig koll på hur det fungerar när man omvärderar huset. Men jag fick det förklarat för mig så att jag förstod. Jättebra kundservice!
    2017-11-09 Renée R svarar Alexander T
    Tack för de fina orden och varmt välkommen tillbaka om det är något annat jag kan hjälpa dig med.
  • Susanna B
    Susanna B skrev om Renée Ribring en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Blev väldigt bra bemött och är nöjd med hela processen när jag sålde min lägenhet.
    2017-11-08 Renée R svarar Susanna B
    Vad roligt att du blev nöjd. Jag hoppas att du trivs bra i ditt nya hus!
  • Camilla H
    Camilla H skrev om Renée Ribring en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Jag fick en bra upplevelse. Mäklaren var vänlig och hjälpsam. Även noggrann med att ge information vilket var väldigt skönt!
    2017-11-08 Renée R svarar Camilla H
    Härligt att höra! Jag hoppas att att ni hör av er om det är något annat jag kan hjälpa er med i framtiden.
  • Sanna H
    Sanna H skrev om Renée Ribring en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Ett glatt o trevligt bemötande o bra hjälp under hela tiden! Vi är väldigt nöjda.
    2017-11-08 Renée R svarar Sanna H
    Tack så mycket för er rekomendation! Det glädjer mig att ni är nöjda och jag är glad att jag fick förtroendet att hjälpa er med försäljningen.
  • Annika E
    Annika E skrev om Renée Ribring en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Trevlig. Sköter sitt jobb ok. Lite dåligt med information
    2017-11-08 Renée R svarar Annika E
    Hej Annika! Tack för din rekommendation. Jag försöker alltid att hålla alla mina kunder informerade under hela processen, men jag tar till mig av det din åsikt och ska försöka bli ännu bättre på det. Jag hoppas att du trivs i din nya lägenhet!
  • Therese M
    Therese M skrev om Renée Ribring en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Fick ett bra och trevligt bemötande. Hon var väldigt informativ och tydlig vilket var bra. Gav bra information och höll mig och min sambo uppdaterade.
    2017-11-08 Renée R svarar Therese M
    Hej Therese! Vad roligt att ni är nöjda med mitt arbete. Jag försöker alltid att göra mitt bästa för att hålla alla parter informerade om vad som händer under hela försäljningsprocessen. Ni är alltid välkomna tillbaka om ni behöver en uppdatering av värdet på er nya lägenhet eller om det är något annat jag kan hjälpa er med.
  • Olof P
    Olof P skrev om Renée Ribring en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Fick tydlig och noggrann info kring försäljningens alla handlingar. Likaså upplevde jag trevligt bemötande från Rene'e
    2017-11-08 Renée R svarar Olof P
    Tack snälla för din rekommendation! Det gläder mig att du upplevt mitt arbete som tydligt, npggrant och informativt. Tack så mycket för ett gott samarbete!
  • Josefin S
    Josefin S skrev om Renée Ribring en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Inte supernöjd. Gjorde det mesta arbetet själv.
    2017-10-03 Renée R svarar Josefin S
    Vad tråkigt att du känner så. Vi mäklare gör mycket utöver visningen som våra kunder kanske inte tänker på. Tex kontrollera pantsättningen, sköter kontakten med banken för att lösa bort eventuella lån, marknadsföring, hjälpa till med ansökan om medlemskap till föreningen, hjälp med deklarationen och säkerställa att hela affären går rätt till juridiskt, både innan kontrakt och vid tillträdet. När man säljer till en vän så väljer man ibland att visa bostaden själv. Men resten av försäljningen sköter mäklaren ändå. Jag är ledsen om du uppfattade det som att du var tvungen att hålla i visningen själv, det var självklart valfritt! Jag ska försöka bli tydligare på att visa vilket arbete jag gör i framtiden. Jag hoppas att du trivs i din nya bostad och att du hör av dig till mig om du har några ytterligare funderingar.
  • Peter F
    Peter F skrev om Renée Ribring en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Bra mäklare. Tydlig och ordningsam
    2017-11-08 Renée R svarar Peter F
    Tack för din fina rekomendation! Jag hoppas att ni trivs bra i ert nya fina hus!
  • Elena P
    Elena P skrev om Renée Ribring en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Hon är bland de bästa fastighetsmäklare som finns i Enköping !
    2017-11-08 Renée R svarar Elena P
    Tusen tack Elena för de snälla orden!
  • Arne W
    Arne W skrev om Renée Ribring en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Mycket professionellt och gott bemötande. Ordning och reda på alla papper och kunnig i vad som gäller. MIna bästa rekommendationer.
    2017-11-08 Renée R svarar Arne W
    Tack snälla! Det var ett riktigt nöje att få sammarbeta med dig och att få sälja ett sånt unikt hus.
  • Lars G
    Lars G skrev om Renée Ribring en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Ett Proffs vad mera kan jag säga
    2017-11-08 Renée R svarar Lars G
    Tack det var riktigt snällt sagt!
  • Lars S
    Lars S skrev om Renée Ribring en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Hon var en perfekt mäklare som jobbade stenhårt och diciplinerat samtidigt som hon hela tiden höll oss uppdaterade angående försäljningen av vår lägenhet. Mycket bra mäklare
    Med vänlig hälsning, Lasse Sandström
    2017-11-08 Renée R svarar Lars S
    Hej Lasse! Stort tack för din fina rekommendation. Så kul att få ha hjälpt er med försäljningen.
    Önskar er all lycka och hoppas att ni trivs uppe i Piteå!
  • Jan-erik L
    Jan-erik L skrev om Renée Ribring en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Trevlig och proffsig presenterade objektet fint
    Jag är helnöjd
    2017-11-08 Renée R svarar Jan-erik L
    Tack för din fina rekommendation!
  • Mikael B
    Mikael B skrev om Renée Ribring en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Hon är bra. Här haft väldigt lite med henne att göra så det är svårt att göra en bättre bedömning.
    2017-11-08 Renée R svarar Mikael B
    Hej! Vad roligt att du tyckte att jag var bra. Det är svårt att få till mer kontakt när det blir visning och kontraktskrivning inom ett par timmar från det att vi talas vid första gången. Men jag hoppas att du trivs i din nya lägenhet.
  • Marianne
    Marianne skrev om Renée Ribring en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Köpte fastighet utan att en enda gång träffat mäklaren, svår att få kontakt med. Köpet trots allt mkt lyckat tack vare säljaren.
    2017-11-08 Renée R svarar Marianne
    Hej! Vad tråkigt att du känner så. Jag fick uppfattningen att ni var nöjda när jag ordnade så att ni kunde skriva kontrakt med en kollega till mig i er hemstad istället för att komma till mitt kontor, och det var därför jag också ringde flera gånger för att stämma av att allt kändes bra. Jag hoppas att ni ändå är nöjda med sommarstugan och att ni trivs bra.
  • Joanna S
    Joanna S skrev om Renée Ribring en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Mycket bra och frofesionel maklare
  • Leif G
    Leif G skrev om Renée Ribring en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Jag hade velat ha mer kontakt antingen via mail eller helst telefon.
    Känslan var att mäklaren skulle kunnat vara mer aktiv för mig som säljare mot intressenterna.
  • Jasmine H
    Jasmine H skrev om Renée Ribring en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Samarbete har gått smidigt och snabbt.
  • Isabelle B
    Isabelle B skrev om Renée Ribring en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Trevlig och hjälpsam. Fick direkt gott förtroende
  • Markus A
    Markus A skrev om Renée Ribring en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Trevlig och proffesionell mäklare.
  • Yvonne F
    Yvonne F skrev om Renée Ribring en del av Fastighetsbyrån Enköping
    högsta betyg. hon var lugn saklig. stod ut mef alla mina frågor.
  • Mikael H
    Mikael H skrev om Renée Ribring en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Som köpare tyckte vi att vi inte fick respons på våra frågor, antingen så fick vi svar efter flera dagar eller så svarade hon inte så vi fick ringa .
    Och när vi tackade ja på priset så höjde hon priset helt plötsligt.
  • Jane N
    Jane N skrev om Renée Ribring en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Trevligt proffsigt bemötande,bra kommunikation
  • Robert H
    Robert H skrev om Renée Ribring en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Överlag bra. Lite snabba ledtider gällande möten etc.
  • Liza L
    Liza L skrev om Renée Ribring en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Väldigt kunnig och serviceminded mäklare. Genuin och trygg på ett proffsigt sätt.
  • Christina W
    Christina W skrev om Renée Ribring en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Hej Vi fick mycket bra hjälp av Rene'e Ribring när vi sålde vår kolonistuga hösten 2015. Alltifrån första mötet med information om säljprocessen, visning av stugan, penningtransaktioner, och hjälp med deklaration sköttes på ett mycket förtroendegivande sätt. Nöjda kunder Christina Widholm och Gösta Lönn
  • Marie O
    Marie O skrev om Renée Ribring en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Trevlig och hjälpsam. Lätt att få kontakt med. Fick vår bostad såld snabbt.
  • Rolf L
    Rolf L skrev om Renée Ribring en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Vi hade bara möjlighet att se på fastigheten några dagar före visningen, Renée fixade då så att vi fick komma. (vi bor ca 27 mil bort) Vi var två intressenter där. Det andra paret la ett "lågt" bud redan innan vi åkte. Vi lade också ett bud. På vägen hem så hamnade vi på en hyfsad nivå. Men säljaren sade sig ha ett lägsta krav för att sälja innan den planerade visningen. Viket vi accepterad. Säljaren var mån om att det gick fort vilket vi också var. Så två dagar senare var kontraktet. Bra och snabbt löst. Ca tre veckor senare var tillträdet som också gick precis som förväntat. En sak återstår, säljaren har underlag för servitut på en väg fram till fastigheten, Renée har lovat fixa detta. Men jag vet inte status på detta. Men det fixar hon nog. På grund av den saknade kontakten nu efter så blir det en 4 på nästa fråga. Lite som "alla" typer av säljare. Snabb info före affären men sedan så blir det tystare. Men det löser sig säkert.
    2016-01-12 Renée R svarar Rolf L
    Det var roligt att höra att ni var nöjda fram till tillträdet. Jag jobbar vidare med servitutet, återkommer när det är klart. Hoppas att ni trivs i nya huset!
  • Katti R
    Katti R skrev om Renée Ribring en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Jag var nöjd med insatsen.
    MVH
    Katti
    2016-01-12 Renée R svarar Katti R
    Tack! Det var roligt att höra! //Renée
  • Ove H
    Ove H skrev om Renée Ribring en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Mycket duktig Fastighetsmäklare: Renée Ribring
    2016-01-12 Renée R svarar Ove H
    Tack! Det var snällt sagt av dig.
John Ekblad
Victor Nathanson