Sofia Norderö
Registrerad mäklare sedan 2014
Aktiv på Reco.se sedan 2015
2019-03 - 2020-02

Läs vad 65 Läs vad Sofia Norderö

• Jan K köpte sin lägenhet med hjälp av Sofia Norderö en del av Fastighetsbyrån Enköping

2020-03-16

Västerleden
    Allt gick smidigt och enkelt!
    Trevligt bemötande! Läs mer
  • Lisa T
    Lisa T sålde sitt hus med hjälp av Sofia Norderö en del av Fastighetsbyrån Enköping

2020-02-24

Härnevi
    Jag är 100% nöjd. Jag kontaktade Sofia gör att det var hon som för tre pr sedan sålde fastigheten till mig och jag blev nöjd redan då. Läs mer
    2020-03-17 Sofia N svarar Lisa T
    Tack Lisa! Det är ett fantastiskt hus du lämnar, men framtiden kommer bli bättre!
  • Anders K
    Anders K köpte sin lägenhet med hjälp av Sofia Norderö en del av Fastighetsbyrån Enköping

2020-02-02

Köpt Brf 3a på Verkmästaregatan62.
    Sofia gav oss full service under hela processen. Våra förväntningar uppfyllde Sofia till fullo och mer därtill.
    Vänder oss gärna till FB och Sofia om vi kommer att flytta i framtiden.
    En mäklare med hjärtat för God service och vänligt bemötande. Stort tack från oss. Anders o Elisabeth Källman Läs mer
    2020-02-05 Sofia N svarar Anders K
    Vad glad jag blir av att läsa detta. Jag hoppas verkligen att ni kommer trivas i er nya lägenhet och att renoveringarna går bra för er. Jag finns ett samtal bort om ni har några frågor!
  • Adam P sålde sin lägenhet med hjälp av Sofia Norderö en del av Fastighetsbyrån Enköping

2020-01-27

Åkersberg
    Hon sålde vår bostadsrätt, vi är väldigt nöjda med allt på vad som hade med försäljningen att göra. Läs mer
    2020-02-02 Sofia N svarar Adam P
    Tack Adam för de fina orden! Nu får ni andas ut och förbereda flytten till er nya bostad. Vi ses på tillträdet!
  • Andreas A köpte sin lägenhet med hjälp av Sofia Norderö en del av Fastighetsbyrån Enköping

2019-12-21

Gånsta
    Köpt Bostadsrätt. Trevligt och kunnigt bemötande. Rekommenderas absolut. Läs mer
    2019-12-27 Sofia N svarar Andreas A
    Tack! Jag hoppas att ni kommer att trivas ordentligt!
  • Kaj J köpte sin lägenhet med hjälp av Sofia Norderö en del av Fastighetsbyrån Enköping

2019-12-12

Åkersberg
    Köpte lägenhet. Mäklaren var proffsig, sympatisk, snabb och noga med detaljerna. Anlitar gärna henne om jag ska sälja. Läs mer
    2019-12-16 Sofia N svarar Kaj J
    Tack så mycket! Nu får vi hoppas att ni ska trivas och bo kvar länge!
  • Mohammed H köpte sin lägenhet med hjälp av Sofia Norderö en del av Fastighetsbyrån Enköping

2019-11-20

Romberga
    Jag tycker hon har varit jätte bra Läs mer
    2019-11-25 Sofia N svarar Mohammed H
    Tack Mohammed! Lycka till med renoveringen. Jag hoppas du kommer trivas!
  • Camilla A köpte sin lägenhet med hjälp av Sofia Norderö en del av Fastighetsbyrån Enköping

2019-11-19

S:t Ilian
    Jag har köpt en 2 rums lgh.
    Mycket trevligt bemötande, korrekt och proffsig. Lugn.
    Jag förväntade mig få bra information om lgh. Att bli hjälpt och lotsad i köpet av bostad, vilket jag blev. Fick snabba svar när jag frågade något via mejl/sms.
    Ringde tillbaka om jag sökt via telefon.
    Inget negativt att säga. Kände mig trygg i mitt köp. Läs mer
    2019-11-25 Sofia N svarar Camilla A
    Vad glad jag blir att höra dessa ord! Jag hoppas verkligen att du kommer trivas i din nya lägenhet!
  • Aday B köpte sin lägenhet med hjälp av Sofia Norderö en del av Fastighetsbyrån Enköping

2019-11-10

Västerleden
    Jag köpte en lägenhet i Enköping och hon var extremt professionell och trevlig. Läs mer
    2019-11-17 Sofia N svarar Aday B
    Tack Aday, blir glad över att höra dessa ord. Jag hoppas du kommer att trivas i nya lägenheten!
  • Jörgen R sålde sitt hus med hjälp av Sofia Norderö en del av Fastighetsbyrån Enköping

2019-10-23

Torstuna
    Vi blev positivt överraskade över att det gick så smidigt att sälja vårt torp under sena hösten. Sofia gav ett lugnt och proffsigt intryck under processen och vi vill gärna rekommendera henne. Läs mer
    2019-10-29 Sofia N svarar Jörgen R
    Tack snälla för de fina orden! Det var fantastiskt att få hjälpa till att försälja ert charmiga torp!

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Enköping

John Ekblad