Sofia Norderö

Sofia Norderö

Sofia Norderö är mäklare på Fastighetsbyrån Enköping

Sofia Norderö har varit registrerad mäklare sedan 2014-04. Sofia Norderö har varit aktiv på Reco.se sedan 2015-10 och har fått 76 omdömen med ett betyg på 4.6. Sofia Norderö har haft 19 försäljningar sen 2020-07 och har tillfrågat 84% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-07 - 2021-06

Läs vad 76 Läs vad Sofia Norderö

• köpte sitt hus med hjälp av Sofia Norderö en del av Fastighetsbyrån Enköping
    2021-01-04
    Tålmodig, saklig och mycket hjälpsam. Fanns alltid nära till hands under visningen men hängde inte över axeln hela tiden fast vi var ensamma där.
    Tack för de fina orden! Jag hoppas att ni kommer att trivas! Sofia Norderö
    • Fjärdhundra
    2020-12-25
    Very professional and friendly
    She helped make the right decision
    Hello Aalya! Thank you so much! Sofia Norderö
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Sofia Norderö en del av Fastighetsbyrån Enköping
    • Gånsta
    2020-12-13
    En smidig fastighetsaffär från början till slut med Sofias lugna trygga och professionella hanterande. Kan varmt rekommenderas.
    Tack Frida, det värmer att höra! Sofia Norderö
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Sofia Norderö en del av Fastighetsbyrån Enköping
    • Centrum
    2020-10-08
    Mycket bra kommunikation och täta kontakter med mig som säljare. Jag uppskattade att alltid vara uppdaterad. Sofia ordnade många visningar till små sällskap med hänsyn till coronapandemin då min bostadsrätt såldes.
    Vad roligt att höra att du är nöjd. Jag hoppas ni trivs bra i er nya bostad! Sofia Norderö
  • ÅSA N
    köpte sitt hus med hjälp av Sofia Norderö en del av Fastighetsbyrån Enköping
    • Örsundsbro
    2020-09-21
    Köpt ett hus där Sofia var mäklare. Snäll och trevlig, men inte så påläst som man önskar att ett mäklare ska vara på objektet de säljer. Det var många frågor som jag fick söka svaret på själv.
    I objektbeskrivningen och på Hemnet såg huset nymålat ut, vilket Sofia bekräftade på telefon att det var. Men tyvärr var bilderna retuscherade (blev fel på dem, var hennes förklaring), och huset visade sig vara i akut behov av målning.
    • Munksundet
    2020-09-16
    Sålt bostad och trots stambytet och Coronan lyckades hon efter sex månader sälja min lägenhet.
    Hon var proffsig och bra att ha som mäklare! Toppbetyg.
    Tack Annette! Det har varit roligt att jobba med dig. Det gäller ibland att ha tålamod, men allt löser sig till slut! Sofia Norderö
    • Haga
    2020-08-23
    Sålt bostadsrättsradhus. Mycket bra bemött hela vägen. Fokus på problemlösning och positiv även när det vore lätt att se negativa konsekvenser. Förenklat och stöttat likväl som pushat och förklarat, vilket har varit oerhört viktigt eftersom det blev en speciell situation i o m a min man drabbades av svår Covid-19 och hamnade länge på IVA - vilket lämnande mig med hela ansvaret. Sofia stöttade hela vägen! Och objektet såldes för ett vettigt pris på kort tid. Tack Sofia!
    Hej Maya! Vad roligt att höra att du är nöjd med allt i försäljningen. Jag hoppas Alf kryar på sig och att ni kommer trivas i er nya bostad. Sofia Norderö
    2020-07-03
    Har bara gott att säga om Sofia Norderö när hon sålde vår villa i Enköping. Professionellt bemötande och stort engagemang och kunskap.
    Det har varit ett nöje att hjälpa er både nu och vid förra försäljningen. Nu hoppas vi att ni kommer trivas i er nya bostad! Sofia Norderö
    • Örsundsbro
    2020-06-22
    Sofia var mycket duktig som mäklare när vi sålde vår villa i örsundsbro hon utförde arbetet mycket professionellt, samt mycket trevlig och lugn. Topp betyg för henne.
    Tack Tonny! Det har varit roligt att jobba med er och få sälja ert hus. Nu hoppas vi att ni hittar en ny bostad som blir minst lika bra. Sofia Norderö
    2020-06-01
    Jag har sålt en tvåa i Enköping på 72 kvadrat
    Hon var lugn i sin framtoning och flexibel med datum vi bestämt (fotografering osv).
    Det var första gången jag sålde en lägenhet så jag visste inte riktigt vad jag hade att förvänta mig, men det gick i stora drag väldigt bra i min mening.

Jag uppskattade att hon kom med tips vad gäller bud som lagts.
    Det enda jag saknade var konkret input på förändringar i lägenhet som var genomförbara och skulle kunna öka värdet, då jag var redo att jobba lite :) Jag fattade några egna beslut istället på den punkten.

Att kontraktet skrevs samma kväll som visningen hölls var väldigt skönt för mig också, så där uppskattades flexibiliteten i arbetstid hos mäklaren.

Det var en positiv upplevelse att sälja lägenheten.
    Roligt att höra att du är nöjd med försäljningen. Nu får du förbereda packning och flytt, så ses vi vid tillträdet! Sofia Norderö