Mäklare Uppsala Enköping Fastighetsbyrån Enköping Sofia Norderö
Registrerad mäklare sedan 2014
Aktiv på Reco.se sedan 2015
2018-08 - 2019-02

Läs vad 43 Läs vad Sofia Norderö

• Pierre G sålde sin lägenhet med hjälp av Sofia Norderö en del av Fastighetsbyrån Enköping

2019-03-19

Gånsta
    Sålt en brf lägenhet i Gånsta. Bra och smidiga inbokningar av fotografering, visning och möten. Snabb återkoppling efter visningar. Bra mottagande och hantering av avtalsteckning. Mycket nöjd! Läs mer
  • Pernilla Z sålde sin lägenhet med hjälp av Sofia Norderö en del av Fastighetsbyrån Enköping

2019-03-19

Gånsta
    Vi har precis sålt ett parhus i Enköping och är nöjda med utgången samt den flexibilitet och det lugn som vår mäklare hade och uppvisade. Läs mer
  • Edvin R sålde sitt hus med hjälp av Sofia Norderö en del av Fastighetsbyrån Enköping

2019-02-25

Herrgården
    En fantastisk tjej med proffsigt bemötande. Kändes trygg och seriös. Alltid snabba återkopplingar. Vi är jättenöjda. Läs mer
    2019-02-26 Sofia N svarar Edvin R
    Tusen tack för de värmande orden! Roligt att höra att ni är nöjda!
  • Linnea Ö
    Linnea Ö sålde sin lägenhet med hjälp av Sofia Norderö en del av Fastighetsbyrån Enköping

2019-02-15

Fjärdhundra
    Mycket bra, trevlig att prata med och kommer på lösningar så de funkar med möten osv. Läs mer
    2019-02-26 Sofia N svarar Linnea Ö
    Tack Linnéa! Roligt att höra att ni är nöjda.
  • Elin K sålde sitt hus med hjälp av Sofia Norderö en del av Fastighetsbyrån Enköping

2019-01-31

Enköping
    Vi sålde nyligen vår villa och Sofia hjälpte oss steg för steg i förberedelserna inför försäljningen. När det närmade sig att sälja var allt redan klart. Sofia lyckades till och med att sälja huset redan innan ordinarie visning. Läs mer
    2019-02-15 Sofia N svarar Elin K
    Tack Elin för de fina orden! Hoppas det går bra att förbereda inför flytten. Vi ses vid tillträdet!
  • Karin S köpte sin bostad med hjälp av Sofia Norderö en del av Fastighetsbyrån Enköping

2018-11-22

Vi/sonen har köpt en etta i Enköping och blev väl bemötta, både vid visning och vid de möten vi haft senare. Sofia var både trevlig och väldigt tydlig och strukturerad, ingav lugn och trygghet i köpeprocessen. Jag/vi har inte haft så många mäklarkontakter tidigare, vet inte vad jag förväntade mig men oavsett det så blev jag både glad och imponerad av hur allt sköttes av Sofia. Även den information som skickades via mail inför flytten var väldigt bra och nyttig. Toppen på alla sätt! Läs mer
    2018-11-26 Sofia N svarar Karin S
    Tusen tack för de fina orden, Karin! Det var trevligt att hjälpa er och jag hoppas Joakim kommer trivas bra i lägenheten!
  • Mimmi E skrev om Sofia Norderö en del av Fastighetsbyrån Enköping

2018-10-24

Jättebra Läs mer
  • Viveka P skrev om Sofia Norderö en del av Fastighetsbyrån Enköping

2018-10-20

Sofia sålde mitt hus och jag kan varmt rekommendera henne!! Läs mer
    2018-10-23 Sofia N svarar Viveka P
    Tack så mycket! Vad glad jag blir att höra dessa fina ord!
  • Angelica R skrev om Sofia Norderö en del av Fastighetsbyrån Enköping

2018-10-18

Sofia var min mäklare när jag sålde min lägenhet i augusti 2018.
    Sofia var under hela processen informativ, kompetent och trygg. Det var alltid lätt att få svar på sina frågor/funderingar och veta vad som skedde under alla moment under försäljningen, vilket var väldigt skönt när det var första gången jag sålde en bostad.
    Jag rekommenderar henne varmt! Läs mer
    2018-10-23 Sofia N svarar Angelica R
    Tack Angelica för de fina orden! Kul att höra att du är nöjd!
  • Susanna W skrev om Sofia Norderö en del av Fastighetsbyrån Enköping

2018-10-16

Sålt villa.
    Trevligt bemötande
    Är mycket nöjd med mäklaren kan varmt rekommendera henne till andra Läs mer
    2018-10-18 Sofia N svarar Susanna W
    Tack Susanna för de fina orden! Det har varit roligt att jobba med dig.

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Enköping

John Ekblad