Sofia Norderö är mäklare på Fastighetsbyrån Enköping

och har varit registrerad mäklare sedan 2014. Sofia Norderö har varit aktiv på Reco.se sedan 2015 och har fått 73 omdömen sedan 2015-10-04. Sofia Norderö har haft 33 försäljningar det senaste året och har tillfrågat 88% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2019-10 - 2020-09

Läs vad 73 Läs vad Sofia Norderö

• Mycket bra kommunikation och täta kontakter med mig som säljare. Jag uppskattade att alltid vara uppdaterad. Sofia ordnade många visningar till små sällskap med hänsyn till coronapandemin då min bostadsrätt såldes.
    Ulrika T sålde sin lägenhet med hjälp av Sofia Norderö en del av Fastighetsbyrån Enköping
    2020-10-08
    • 3:a
    • 74.0 m²
    • Centrum
    2020-10-08
  • Köpt ett hus där Sofia var mäklare. Snäll och trevlig, men inte så påläst som man önskar att ett mäklare ska vara på objektet de säljer. Det var många frågor som jag fick söka svaret på själv. I objektbeskrivningen och på Hemnet såg huset nymålat ut, vilket Sofia bekräftade på telefon att det var. Men tyvärr var bilderna retuscherade (blev fel på dem, var hennes förklaring), och huset visade sig vara i akut behov av målning.
    ÅSA N
    ÅSA N köpte sitt hus med hjälp av Sofia Norderö en del av Fastighetsbyrån Enköping
    2020-09-21
    • 100.0 m²
    • Örsundsbro
    2020-09-21
  • Sålt bostad och trots stambytet och Coronan lyckades hon efter sex månader sälja min lägenhet. Hon var proffsig och bra att ha som mäklare! Toppbetyg.
    Annette W sålde sin lägenhet med hjälp av Sofia Norderö en del av Fastighetsbyrån Enköping
    2020-09-16
    • 2:a
    • 51.5 m²
    • Munksundet
    2020-09-16
    Tack Annette! Det har varit roligt att jobba med dig. Det gäller ibland att ha tålamod, men allt löser sig till slut!

Visa svar
  • Sålt bostadsrättsradhus. Mycket bra bemött hela vägen. Fokus på problemlösning och positiv även när det vore lätt att se negativa konsekvenser. Förenklat och stöttat likväl som pushat och förklarat, vilket har varit oerhört viktigt eftersom det blev en speciell situation i o m a min man drabbades av svår Covid-19 och hamnade länge på IVA - vilket lämnande mig med hela ansvaret. Sofia stöttade hela vägen! Och objektet såldes för ett vettigt pris på kort tid. Tack Sofia!
    Maya P sålde sitt hus med hjälp av Sofia Norderö en del av Fastighetsbyrån Enköping
    2020-08-23
    • 103.0 m²
    • Haga
    2020-08-23
    Hej Maya! Vad roligt att höra att du är nöjd med allt i försäljningen. Jag hoppas Alf kryar på sig och att ni kommer trivas i er nya bostad.

Visa svar
  • Har bara gott att säga om Sofia Norderö när hon sålde vår villa i Enköping. Professionellt bemötande och stort engagemang och kunskap.
    Ann N sålde sitt hus med hjälp av Sofia Norderö en del av Fastighetsbyrån Enköping
    2020-07-03
    • 149.0 m²
    2020-07-03
    Det har varit ett nöje att hjälpa er både nu och vid förra försäljningen. Nu hoppas vi att ni kommer trivas i er nya bostad!

Visa svar
  • Sofia var mycket duktig som mäklare när vi sålde vår villa i örsundsbro hon utförde arbetet mycket professionellt, samt mycket trevlig och lugn. Topp betyg för henne.
    Tonny S sålde sitt hus med hjälp av Sofia Norderö en del av Fastighetsbyrån Enköping
    2020-06-22
    • 100.0 m²
    • Örsundsbro
    2020-06-22
    Tack Tonny! Det har varit roligt att jobba med er och få sälja ert hus. Nu hoppas vi att ni hittar en ny bostad som blir minst lika bra.

Visa svar
  • Jag har sålt en tvåa i Enköping på 72 kvadrat Hon var lugn i sin framtoning och flexibel med datum vi bestämt (fotografering osv). Det var första gången jag sålde en lägenhet så jag visste inte riktigt vad jag hade att förvänta mig, men det gick i stora drag väldigt bra i min mening. Jag uppskattade att hon kom med tips vad gäller bud som lagts. Det enda jag saknade var konkret input på förändringar i lägenhet som var genomförbara och skulle kunna öka värdet, då jag var redo att jobba lite :) Jag fattade några egna beslut istället på den punkten. Att kontraktet skrevs samma kväll som visningen hölls var väldigt skönt för mig också, så där uppskattades flexibiliteten i arbetstid hos mäklaren. Det var en positiv upplevelse att sälja lägenheten.
    Jenny A sålde sin lägenhet med hjälp av Sofia Norderö en del av Fastighetsbyrån Enköping
    2020-06-01
    • 2:a
    • 72.0 m²
    2020-06-01
    Roligt att höra att du är nöjd med försäljningen. Nu får du förbereda packning och flytt, så ses vi vid tillträdet!

Visa svar
  • Sålde en mindre övernattningslägenhet. Försäljningen gick över förväntan, med tanke på rådande omständigheter. Korrekt bemötande och fortlöpande information under tiden. Kan varmt rekommendera Sofia Norderö.
    Ingrid S sålde sin lägenhet med hjälp av Sofia Norderö en del av Fastighetsbyrån Enköping
    2020-05-14
    • 1:a
    • 17.5 m²
    • Enögla
    2020-05-14
    Tusen tack! Jag blir glad av att höra att du är nöjd med försäljningen. Vi ses på tillträdet!

Visa svar
  • Allt gick smidigt och enkelt! Trevligt bemötande!
    Jan K köpte sin lägenhet med hjälp av Sofia Norderö en del av Fastighetsbyrån Enköping
    2020-03-16
    • 1:a
    • 44.0 m²
    • Västerleden
    2020-03-16
    Tack! Jag hoppas att du kommer trivas bra i lägenheten!

Visa svar
  • Jag är 100% nöjd. Jag kontaktade Sofia gör att det var hon som för tre pr sedan sålde fastigheten till mig och jag blev nöjd redan då.
    Lisa T
    Lisa T sålde sitt hus med hjälp av Sofia Norderö en del av Fastighetsbyrån Enköping
    2020-02-24
    • 83.0 m²
    • Härnevi
    2020-02-24
    Tack Lisa! Det är ett fantastiskt hus du lämnar, men framtiden kommer bli bättre!