Sofia Norderö
Registrerad mäklare sedan 2014-04-30
Aktiv på Reco.se sedan 2015-10-04
2019-07 - 2020-06

Läs vad 69 Läs vad Sofia Norderö

• Ann N sålde sitt hus med hjälp av Sofia Norderö en del av Fastighetsbyrån Enköping

2020-07-03

Har bara gott att säga om Sofia Norderö när hon sålde vår villa i Enköping. Professionellt bemötande och stort engagemang och kunskap. Läs mer
  • Tonny S sålde sitt hus med hjälp av Sofia Norderö en del av Fastighetsbyrån Enköping

2020-06-22

Örsundsbro
    Sofia var mycket duktig som mäklare när vi sålde vår villa i örsundsbro hon utförde arbetet mycket professionellt, samt mycket trevlig och lugn. Topp betyg för henne. Läs mer
    2020-06-23 Sofia N svarar Tonny S
    Tack Tonny! Det har varit roligt att jobba med er och få sälja ert hus. Nu hoppas vi att ni hittar en ny bostad som blir minst lika bra.
  • Jenny A sålde sin lägenhet med hjälp av Sofia Norderö en del av Fastighetsbyrån Enköping

2020-06-01

2:a
    Jag har sålt en tvåa i Enköping på 72 kvadrat
    Hon var lugn i sin framtoning och flexibel med datum vi bestämt (fotografering osv).
    Det var första gången jag sålde en lägenhet så jag visste inte riktigt vad jag hade att förvänta mig, men det gick i stora drag väldigt bra i min mening.

Jag uppskattade att hon kom med tips vad gäller bud som lagts.
    Det enda jag saknade var konkret input på förändringar i lägenhet som var genomförbara och skulle kunna öka värdet, då jag var redo att jobba lite :) Jag fattade några egna beslut istället på den punkten.

Att kontraktet skrevs samma kväll som visningen hölls var väldigt skönt för mig också, så där uppskattades flexibiliteten i arbetstid hos mäklaren.

Det var en positiv upplevelse att sälja lägenheten. Läs mer
    2020-06-10 Sofia N svarar Jenny A
    Roligt att höra att du är nöjd med försäljningen. Nu får du förbereda packning och flytt, så ses vi vid tillträdet!
  • Ingrid S sålde sin lägenhet med hjälp av Sofia Norderö en del av Fastighetsbyrån Enköping

2020-05-14

Enögla
    Sålde en mindre övernattningslägenhet. Försäljningen gick över förväntan, med tanke på rådande omständigheter. Korrekt bemötande och fortlöpande information under tiden.
    Kan varmt rekommendera Sofia Norderö. Läs mer
    2020-05-15 Sofia N svarar Ingrid S
    Tusen tack! Jag blir glad av att höra att du är nöjd med försäljningen. Vi ses på tillträdet!
  • Jan K köpte sin lägenhet med hjälp av Sofia Norderö en del av Fastighetsbyrån Enköping

2020-03-16

Västerleden
    Allt gick smidigt och enkelt!
    Trevligt bemötande! Läs mer
    2020-04-27 Sofia N svarar Jan K
    Tack! Jag hoppas att du kommer trivas bra i lägenheten!
  • Lisa T
    Lisa T sålde sitt hus med hjälp av Sofia Norderö en del av Fastighetsbyrån Enköping

2020-02-24

Härnevi
    Jag är 100% nöjd. Jag kontaktade Sofia gör att det var hon som för tre pr sedan sålde fastigheten till mig och jag blev nöjd redan då. Läs mer
    2020-03-17 Sofia N svarar Lisa T
    Tack Lisa! Det är ett fantastiskt hus du lämnar, men framtiden kommer bli bättre!
  • Anders K
    Anders K köpte sin lägenhet med hjälp av Sofia Norderö en del av Fastighetsbyrån Enköping

2020-02-02

3:a
    Köpt Brf 3a på Verkmästaregatan62.
    Sofia gav oss full service under hela processen. Våra förväntningar uppfyllde Sofia till fullo och mer därtill.
    Vänder oss gärna till FB och Sofia om vi kommer att flytta i framtiden.
    En mäklare med hjärtat för God service och vänligt bemötande. Stort tack från oss. Anders o Elisabeth Källman Läs mer
    2020-02-05 Sofia N svarar Anders K
    Vad glad jag blir av att läsa detta. Jag hoppas verkligen att ni kommer trivas i er nya lägenhet och att renoveringarna går bra för er. Jag finns ett samtal bort om ni har några frågor!
  • Adam P sålde sin lägenhet med hjälp av Sofia Norderö en del av Fastighetsbyrån Enköping

2020-01-27

Åkersberg
    Hon sålde vår bostadsrätt, vi är väldigt nöjda med allt på vad som hade med försäljningen att göra. Läs mer
    2020-02-02 Sofia N svarar Adam P
    Tack Adam för de fina orden! Nu får ni andas ut och förbereda flytten till er nya bostad. Vi ses på tillträdet!
  • Andreas A köpte sin lägenhet med hjälp av Sofia Norderö en del av Fastighetsbyrån Enköping

2019-12-21

4:a
    Gånsta
    Köpt Bostadsrätt. Trevligt och kunnigt bemötande. Rekommenderas absolut. Läs mer
    2019-12-27 Sofia N svarar Andreas A
    Tack! Jag hoppas att ni kommer att trivas ordentligt!
  • Kaj J köpte sin lägenhet med hjälp av Sofia Norderö en del av Fastighetsbyrån Enköping

2019-12-12

Åkersberg
    Köpte lägenhet. Mäklaren var proffsig, sympatisk, snabb och noga med detaljerna. Anlitar gärna henne om jag ska sälja. Läs mer
    2019-12-16 Sofia N svarar Kaj J
    Tack så mycket! Nu får vi hoppas att ni ska trivas och bo kvar länge!

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Enköping

John Ekblad