Destiny Fröstad

Destiny Fröstad

Destiny Fröstad är mäklare på Fastighetsbyrån Enskede

Destiny Fröstad har varit registrerad mäklare sedan 2021-04. Destiny Fröstad har varit aktiv på Reco.se sedan 2021-07 och har fått 5 omdömen med ett betyg på 5.0. Destiny Fröstad har haft 3 försäljningar sen 2021-07 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-07 - 2021-08

Läs vad 5 Läs vad Destiny Fröstad

• sålde sin lägenhet med hjälp av Destiny Fröstad en del av Fastighetsbyrån Enskede
    2021-09-15
    Destiny är en väldigt ordentlig, noggrann och professionell mäklare som jag verkligen rekommenderar.
    2021-09-12
    Jag kontaktade Destiny då jag såg att hon precis sålt en annan lägenhet i min förening till ett mycket bra pris. Det visade sig att hon fortfarande hade intresserade spekulanter och inom en vecka från kontakt var min lägenhet såld. Jättesmidigt och jag slapp både styling, fotografering och budgivning. Hon är trevlig och lätt att få tag I. Rekommenderar henne!
    • Hammarbyhöjden
    2021-08-28
    Destiny har varit bra på att hålla mig informerad och noggrann med tider vi bokat. Hon har varit tillgänglig i telefon och alltid varit tydlig med svar på mina frågor.
    Har känt att hela försäljningen av min lägenhet sköts proffesionellt av Destiny.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Destiny Fröstad en del av Fastighetsbyrån Enskede
    2021-08-28
    Destiny bemötte oss professionellt och var alltid snabb på att svara på frågor och ta reda på information hon inte hade.

Vi kände oss trygga vid signeringen och skulle gärna anlita henne i framtiden.
    2021-08-21
    Jag fick ett väldigt professionellt intryck av Destiny som på ett utmärkt sätt hjälpte oss genom både visning, budgivning och kontraktskrivning. Hon var trevlig, lätt att få kontakt med och mycket pedagogiskt under hela processen. Jag är glad att vi köpte vårt första hem med hjälp av Destiny! Hon överträffade mina förväntningar!