Eric Berglund
Registrerad mäklare sedan 2016
Aktiv på Reco.se sedan 2016
2018-09 - 2019-08

Läs vad 49 Läs vad Eric Berglund

• Johan L köpte sin lägenhet med hjälp av Eric Berglund en del av Fastighetsbyrån Enskede

2019-09-16

Blåsut
    Köpt bostadsrätt
    Med Eric som mäklare blev det en trygg affär hela vägen, Eric var alltid tillgänglig och redde ut alla frågetecken jag hade pga första bostad jag köper.

Mycket nöjd Läs mer
  • Jakob H sålde sin lägenhet med hjälp av Eric Berglund en del av Fastighetsbyrån Enskede

2019-08-19

Blåsut
    Sålde en 1a och anlitade Fastighetsbyrån. Bemötandet av mäklaren var exemplariskt och personligt. Förväntningarna var att jag inte ville sälja förens om ett år. Bilderna skulle tas först och sedan invänta sälj på 1 års intervall. - Inga problem för mäklaren och som sagt, lägenheten såldes efter 1 år. När lägenheten väl skulle visas blev resultatet bra och tillsammans lyckades vi dra dit många intressenter. Mäklaren var alltså oerhört anpassningsbar och även bra på sitt område både inom sälj och avslut. Läs mer
  • skrev om Eric Berglund en del av Fastighetsbyrån Enskede

2019-08-13

Kanonproffsig! Trevlig och kunnig, kan varmt rekommendera Eric. Läs mer
  • Mattias J köpte sin lägenhet med hjälp av Eric Berglund en del av Fastighetsbyrån Enskede

2019-04-01

Hammarbyhöjden
    Zoomade ut efter kontraktsskrivningen - lite synd Läs mer
  • Johan Fredrik P köpte sitt hus med hjälp av Eric Berglund en del av Fastighetsbyrån Enskede

2019-03-18

Enskedefältet
    vi köpte en bostad och har upplevt strul kring huset.

1. mäklaren som sålt x antal ggr borde ha informerat säljarna, som kommer en annan kultur, vad en flyttstädning innebär.
    Nu fick vi som säljare en otäck och tråkig diskussion.

2. mäklaren gick på pappaledighet under pågående affär utan att informera köpare och säljare Läs mer
  • Gabriella J köpte sin lägenhet med hjälp av Eric Berglund en del av Fastighetsbyrån Enskede

2019-03-03

Globen
    Jag köpte en bostad i Johanneshov, det var min första. Han arbetar i området och kunde därför det mesta om bostäderna och området.

Han tog sig tid att svara på alla frågor vi hade och var tillgänglig i stort sett under hela budgivningen, bra kommunikation. Professionell och gav bra råd.

Positiv, säker och lugn i sitt bemötande. Kändes rak och ärlig.

Eric har tidigare arbetat på bank så han svarade även på frågor som gällde funderingar kring banken, det var ett plus. Läs mer
  • Leif Erik Lennart T sålde sitt hus med hjälp av Eric Berglund en del av Fastighetsbyrån Enskede

2019-02-21

Enskededalen
    Har sålt en villa. Vi är mycket nöjda med Eric och hans professionella hantering av hela processen från ax till limpa Läs mer
  • Helena F sålde sin lägenhet med hjälp av Eric Berglund en del av Fastighetsbyrån Enskede

2019-02-20

Hammarbyhöjden
    Eric helped me sell my home quickly and at a good price. He was professional and efficient and friendly. Läs mer
  • Moa T köpte sin lägenhet med hjälp av Eric Berglund en del av Fastighetsbyrån Enskede

2019-02-12

Bagarmossen
    Jag köpte min första bostad och hade ingen aning om något. Tack vare Eric kändes köpet tryggt och jag fick all den information jag behövde! Snabb och bra affär!

Jag skulle definitivt rekommendera Eric till andra. Läs mer
  • Larry S sålde sin lägenhet med hjälp av Eric Berglund en del av Fastighetsbyrån Enskede

2019-02-10

Bagarmossen
    Har sålt en lgh i Bagarmossen!
    Sälja till ett bra pris jag skulle bli nöjd med! Det levde han upp till!
    Är jättenöjd med hans info och arb. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Enskede

Richard Ivansson