Eric Berglund
Registrerad mäklare sedan 2016
Aktiv på Reco.se sedan 2016
2018-08 - 2019-01

Läs vad 42 kunder tycker om Eric Berglund

• Helena F sålde sin lägenhet med hjälp av Eric Berglund en del av Fastighetsbyrån Enskede

2019-02-20

38m²
    Hammarbyhöjden
    Eric helped me sell my home quickly and at a good price. He was professional and efficient and friendly. Läs mer
  • Moa T köpte sin lägenhet med hjälp av Eric Berglund en del av Fastighetsbyrån Enskede

2019-02-12

55m²
    Bagarmossen
    Jag köpte min första bostad och hade ingen aning om något. Tack vare Eric kändes köpet tryggt och jag fick all den information jag behövde! Snabb och bra affär!

Jag skulle definitivt rekommendera Eric till andra. Läs mer
  • Larry S sålde sin lägenhet med hjälp av Eric Berglund en del av Fastighetsbyrån Enskede

2019-02-10

54m²
    Bagarmossen
    Har sålt en lgh i Bagarmossen!
    Sälja till ett bra pris jag skulle bli nöjd med! Det levde han upp till!
    Är jättenöjd med hans info och arb. Läs mer
  • Anna F köpte sin bostad med hjälp av Eric Berglund en del av Fastighetsbyrån Enskede

2019-01-04

Köpt 2 rum och kök, Hammarbyhöjden. Väldigt bra bemötande, flexibel och tillmötesgående. Pedagogisk med mig som förstagångsköpare. Läs mer
  • Hans P köpte sin bostad med hjälp av Eric Berglund en del av Fastighetsbyrån Enskede

2018-12-12

Dålig tranparans angående hur priutvecklingen gick till
    Plötsligt var lägenheten 1000000 kr dyrare Läs mer
  • Johanna S sålde sin bostad med hjälp av Eric Berglund en del av Fastighetsbyrån Enskede

2018-11-19

Väl genomförd försäljning av vår lägenhet. Fick den såld inom det prisspann mäklaren sagt var möjligt och han lyckades få till försäljning redan efter förhandsvisning. Vi är mycket nöjda med hur mäklaren planerade försäljningen och det märks att han har mycket erfarenhet. Läs mer
  • Hugo K sålde sin bostad med hjälp av Eric Berglund en del av Fastighetsbyrån Enskede

2018-10-23

Eric är tydlig, hjälpsam och har koll på läget. Rekommenderas! Läs mer
  • Viktor A köpte sin bostad med hjälp av Eric Berglund en del av Fastighetsbyrån Enskede

2018-10-23

Eric har varit jättebra under hela resan från titt till att objektet är vårt Läs mer
  • Jennie B skrev om Eric Berglund en del av Fastighetsbyrån Enskede

2018-10-18

Eric har varit proffsig och trygg genom hela processen. Vi både köpte och sålde genom honom och är väldigt nöjda. Jag kan ge mina varmaste rekommendationer! Läs mer
  • Gustaf R skrev om Eric Berglund en del av Fastighetsbyrån Enskede

2018-09-30