Eric Berglund
Registrerad mäklare sedan 2016
Aktiv på Reco.se sedan 2016
2019-04 - 2020-03

Läs vad 53 Läs vad Eric Berglund

• Christer L köpte sin lägenhet med hjälp av Eric Berglund en del av Fastighetsbyrån Enskede

2020-03-17

Gamla Enskede
    Köpt bostadsrätt. Trevligt bemötande o god information beträffande objektet. Läs mer
  • Helena G sålde sin lägenhet med hjälp av Eric Berglund en del av Fastighetsbyrån Enskede

2020-01-17

Bagarmossen
    Eric sålde vår lägenhet i Bagarmossen. Vi upplever honom som vänlig, kommunikativ och professionell. Han gjorde ett jättebra jobb och är väldigt serviceminded. Läs mer
  • Björn B sålde sin lägenhet med hjälp av Eric Berglund en del av Fastighetsbyrån Enskede

2019-10-23

Skarpnäck
    Eric gjorde ett strålande arbete med min försäljning. Han använder bra fotografer, gör inga misstag med informationen bemöter spekulanterna väl och är mycket målmedveten. Han förhandlade upp min lägenhet 250 tkr innan vi skrev kontrakt, helt makalöst. Kan varmt rekommendera honom. Läs mer
  • Johan G sålde sin lägenhet med hjälp av Eric Berglund en del av Fastighetsbyrån Enskede

2019-10-19

Bagarmossen
    Eric hjälpte oss att förmedla en snabb och effektiv försäljning av våran lägenhet, vi är mycket nöjda med hur vi har blivit bemötta och hur snabb och effektiv processen har varit. Läs mer
  • Johan L köpte sin lägenhet med hjälp av Eric Berglund en del av Fastighetsbyrån Enskede

2019-09-16

Blåsut
    Köpt bostadsrätt
    Med Eric som mäklare blev det en trygg affär hela vägen, Eric var alltid tillgänglig och redde ut alla frågetecken jag hade pga första bostad jag köper.

Mycket nöjd Läs mer
  • Jakob H sålde sin lägenhet med hjälp av Eric Berglund en del av Fastighetsbyrån Enskede

2019-08-19

Blåsut
    Sålde en 1a och anlitade Fastighetsbyrån. Bemötandet av mäklaren var exemplariskt och personligt. Förväntningarna var att jag inte ville sälja förens om ett år. Bilderna skulle tas först och sedan invänta sälj på 1 års intervall. - Inga problem för mäklaren och som sagt, lägenheten såldes efter 1 år. När lägenheten väl skulle visas blev resultatet bra och tillsammans lyckades vi dra dit många intressenter. Mäklaren var alltså oerhört anpassningsbar och även bra på sitt område både inom sälj och avslut. Läs mer
  • skrev om Eric Berglund en del av Fastighetsbyrån Enskede

2019-08-13

Kanonproffsig! Trevlig och kunnig, kan varmt rekommendera Eric. Läs mer
  • Mattias J köpte sin lägenhet med hjälp av Eric Berglund en del av Fastighetsbyrån Enskede

2019-04-01

Hammarbyhöjden
    Zoomade ut efter kontraktsskrivningen - lite synd Läs mer
  • Johan Fredrik P köpte sitt hus med hjälp av Eric Berglund en del av Fastighetsbyrån Enskede

2019-03-18

Enskedefältet
    vi köpte en bostad och har upplevt strul kring huset.

1. mäklaren som sålt x antal ggr borde ha informerat säljarna, som kommer en annan kultur, vad en flyttstädning innebär.
    Nu fick vi som säljare en otäck och tråkig diskussion.

2. mäklaren gick på pappaledighet under pågående affär utan att informera köpare och säljare Läs mer
  • Gabriella J köpte sin lägenhet med hjälp av Eric Berglund en del av Fastighetsbyrån Enskede

2019-03-03

Globen
    Jag köpte en bostad i Johanneshov, det var min första. Han arbetar i området och kunde därför det mesta om bostäderna och området.

Han tog sig tid att svara på alla frågor vi hade och var tillgänglig i stort sett under hela budgivningen, bra kommunikation. Professionell och gav bra råd.

Positiv, säker och lugn i sitt bemötande. Kändes rak och ärlig.

Eric har tidigare arbetat på bank så han svarade även på frågor som gällde funderingar kring banken, det var ett plus. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Enskede

Richard Ivansson