en del av Fastighetsbyrån Enskede

Arenavägen 55, 121 25 Enskede — Visa karta

4.7 / 5 i betyg — 88 rekommendationer
Fanny har arbetat på Fastighetsbyrån sen 2009 och älskar sitt arbete då hon hela tiden utmanar sig själv och sin personlig målsättning. Målet är att alltid överträffa kundernas förväntningar! Att bo och arbeta inom samma område, är något hon ser som en stor fördel då kunskapen och känslan för området är genuin och djupt rotad. Med flera år inom sälj- och servicebranschen, har hon ett brinnande engagemang för det personliga mötet och finner stor tillfredsställelse i förtroendet att få hjälpa just Er med en av de största affärer vi gör i våra liv. Varje affär är unik och ska behandlas därefter. Som mäklare är hon personlig, lyhörd, engagerad och mycket driven! Går ni i säljar-/köpartankar eller vill få inblick i hur den lokala marknaden här i Enskede/Johanneshov ser ut just nu, är ni varmt välkomna att kontakta Fanny för ett förutsättningslöst möte!

Läs vad 88 användare tycker om Fanny Hörndahl

• Jennifer S
    Jennifer S skrev om Fanny Hörndahl en del av Fastighetsbyrån Enskede
    Fanny var en riktig klippa både under vår köp och säljperiod. Fanns alltid där för att svara på frågor och stötta under intensiva perioder. Otroligt proffsig och trevlig. Hade inte kunnat vara bättre.

Tusen tack för allt!

/Jennifer och Sebastian
  • Madeleine N
    Madeleine N skrev om Fanny Hörndahl en del av Fastighetsbyrån Enskede
    Vi är mycket nöjda med Fanny. Hon är kanon att ha att göra med!
  • Jo E
    Jo E skrev om Fanny Hörndahl en del av Fastighetsbyrån Enskede
    Mycket professionell och öppen mäklare! Fanny engagerade sig verkligen i försäljningen vilket vi är övertygade om påverkade slutpriset. Vi fick 700 000 kr mer än med en annan mäklare och då var Fanny dessutom billigare.
  • Sofia Ö
    Sofia Ö skrev om Fanny Hörndahl en del av Fastighetsbyrån Enskede
    Fanny är professionell och lätt att ha att göra med. Hon är en duktig och ärlig mäklare och jag kan utan tvekan rekommendera henne vidare. Att lägenheten gick för 200 000 mer än grannens var ju inte heller dumt!
  • Francesco O
    Francesco O skrev om Fanny Hörndahl en del av Fastighetsbyrån Enskede
    Great experience! Very professional and helpful.
    2016-11-23 Fanny H svarar Francesco O
    Thank you so much for your recommendation! I really enjoyed helping you. Good luck with your new charming house! It will fit you perfectly when everything is renovated and done. See you in february! /Fanny
  • Ola N
    Ola N skrev om Fanny Hörndahl en del av Fastighetsbyrån Enskede
    Bästa mäklaren ever. Rapp, relevant och peppig. En liten miss i prospektet (som jag borde sett i korrläsningen).
    2016-11-23 Fanny H svarar Ola N
    Tack så jättemycket för din rekommendation Ola! Det har varit mycket roligt och givande att få hjälpa er med försäljningen. Hoppas att det går bra med letandet efter ny bostad. Slå gärna en signal om ni skulle behöva ett bollplank i köparprocessen. Vi ses annars snart igen när det är dags för frånträdet!
  • Erika C
    Erika C skrev om Fanny Hörndahl en del av Fastighetsbyrån Enskede
    Jag tycker att Fanny har varit super! Hon är mycket professionell men även personlig i sitt bemötande och det uppskattar jag mycket. Jag har fått mycket bra hjälp av henne! Kan starkt rekommendera Fanny som mäklare!
    2016-11-23 Fanny H svarar Erika C
    Tack för din mycket fina rekommendation, Erika! Det värmer att få höra. Vi ses snart igen när det är dags för tillträdet på er nya fina lägenhet!
  • Joakim G
    Joakim G skrev om Fanny Hörndahl en del av Fastighetsbyrån Enskede
    Väldigt bra bemötande. Hon fanns tillgänglig vid frågor och rådgivning. Kändes erfaren.
    2016-11-23 Fanny H svarar Joakim G
    Tack Joakim för din rekommendation! Vi ses snart igen när det är dags för tillträde på den fina lägenhet du har köpt!
  • Sebastian E
    Sebastian E skrev om Fanny Hörndahl en del av Fastighetsbyrån Enskede
    Fantastiskt trevlig och hjälpsam!
    2016-11-23 Fanny H svarar Sebastian E
    Tack så jättemycket för rekommendationen! Det var riktigt roligt och givande att få hjälpa er med er försäljning. Hoppas att ni har hunnit landa i den nya lägenheten och trivs riktigt ordentligt!
  • Anna A
    Anna A skrev om Fanny Hörndahl en del av Fastighetsbyrån Enskede
    Serviceinriktad, kunnig och tillgänglig. Följer även upp ärendet när affären är avslutad. Jag har anlitat henne vid flera köp av boende och har blivit nöjd. Kan verkligen ge henne mina rekommendationer. Särskilt när det gäller bostäder i Enskede.
    2016-11-23 Fanny H svarar Anna A
    Stort tack Anna för dina fina ord! Det har varit mycket givande att få hjälpa dig vid flera tillfällen. Stort tack för ditt förtroende även denna gång och din fina rekommendation. /Fanny
  • Jessica A
    Jessica A skrev om Fanny Hörndahl en del av Fastighetsbyrån Enskede
    Fanny hjälpte mig med försäljningen av min lägenhet och skötte allt kanonbra! Kan varmt rekommendera henne :-)
    2016-11-23 Fanny H svarar Jessica A
    Tack Jessica för din fina rekommendation! Hoppas att allt går bra på det nya jobbet och att ni trivs i er fina lägenhet. /Fanny
  • Pirjo K
    Pirjo K skrev om Fanny Hörndahl en del av Fastighetsbyrån Enskede
    Fanny Hörndal är en sympatisk, empatisk person som lyssnade och tog hänsyn till mina önskemål i väldigt hög grad. Hon är en fantastiskt trevlig kvinna och hon skapade högt förtroende om sitt yrkeskunbande hos mig. Jag är mycket nöjd med Fannys sätt att sköta min försäljning. Med vänlig hälsning Pirjo Korhonen
    2016-06-22 Fanny H svarar Pirjo K
    Stort tack Pirjo för din fina rekommendation. Det har varit mycket roligt att ha fått hjälpa dig med din försäljning. Hoppas att du och dina underbara husdjur kommer att trivas i det nya huset på landet! Ses snart igen när det är dags för tillträde. /Fanny
  • Indir
    Indir skrev om Fanny Hörndahl en del av Fastighetsbyrån Enskede
    En fantastiskt kompetent mäklare.
    Kan varmt rekommenderas!
    2016-06-22 Fanny H svarar Indir
    Tack så jättemycket för din rekommendation Indir! Hör gärna av dig om du har några funderingar, annars ses vi snart igen på tillträdet. /Fanny
  • Eva S
    Eva S skrev om Fanny Hörndahl en del av Fastighetsbyrån Enskede
    Fanny lever upp till allt hon utlovar och alla de förväntningar som jag hade. Hon är noggrann, ärlig, kunnig och dedikerad, det berättade även en vän till mig som gick på en av hennes visningar av min lägenhet. Fanny har kontant lyssnat till mina behov och respekterat mina önskemål. Väldigt nöjd på alla vis.
    2016-06-22 Fanny H svarar Eva S
    Stort tack Eva för din fina rekommendation! Det har varit mycket roligt att få ha jobbat med dig och Erik. Fantastiskt kul att det gick så bra med din lägenhet, nu håller vi tummarna för Eriks lägenhet. Vi ses igen på tillträdet! /Fanny
  • Peter B
    Peter B skrev om Fanny Hörndahl en del av Fastighetsbyrån Enskede
    Bra bemötande. Duktig och engagerad säljare. Snygg marknadsföring.
    2016-06-22 Fanny H svarar Peter B
    Tack Peter för din rekommendation! Hoppas att ni trivs i er nya bostad. Ha en fantastisk sommar! /Fanny
  • Pernilla A
    Pernilla A skrev om Fanny Hörndahl en del av Fastighetsbyrån Enskede
    Fanny Hörndahl utlovar ett engagemang som hon väl lever upp till med humor och värme. Kommunikationen blir lätt genom att hon snabbt återkopplar och är närvarande hela processen igenom. Mäklarhedern blir trovärdig i Fannys arbete och det märks att hon är dedikerad sitt jobb och vill kundens bästa.
    2016-06-22 Fanny H svarar Pernilla A
    Tack Pernilla för din fina ord och rekommendation! Hoppas att ni trivs i er nya och större bostad. Det var mycket roligt och givande att få hjälpa er med er försäljning. Ha en fantastisk sommar! /Fanny
  • Johan L
    Johan L skrev om Fanny Hörndahl en del av Fastighetsbyrån Enskede
    Fanny ger från början till slut det bästa tänkbara omhändertagandet. Som kund känner man sig trygg, förvissad om att allt kommer att ordna sig. Fanny är entusiastisk, ämneskunnig och lyhörd för kundens önskemål. Jag lämnar mina varmaste rekommendationer.
    2016-06-22 Fanny H svarar Johan L
    Tack Johan för din fina rekommendation! Det har varit mycket roligt att ha fått hjälpa er med både köp och försäljning. Hoppas att du trivs bra i din nya lägenhet. Ha en fantastisk sommar så hörs vi igen när det är dags för deklaration. /Fanny
  • Victor S
    Victor S skrev om Fanny Hörndahl en del av Fastighetsbyrån Enskede
    Fanny är dedikerad, noggrann och kunnig. Hon har varit lyhörd och haft respekt för våra önskemål. Rekomenderas.
    2016-06-22 Fanny H svarar Victor S
    Tack så mycket för er fina rekommendation! Hoppas att ni trivs i er nya lägenhet nu när ni har blivit en till. :) Hälsa familjen så gott och njut av sommaren! /Fanny
  • Camilla P
    Camilla P skrev om Fanny Hörndahl en del av Fastighetsbyrån Enskede
    Hon var väldigt trevlig och hjälpsam! Hjälpte oss att hitta det vi ville ha!
    2016-06-22 Fanny H svarar Camilla P
    Tack Camilla för din rekommendation! Hoppas att er son trivs i den nya lägenheten. Det är en riktig pärla! Hälsa alla så gott och ha en riktigt fin sommar. /Fanny
  • Emmy H
    Emmy H skrev om Fanny Hörndahl en del av Fastighetsbyrån Enskede
    Mitt intryck av Fanny är att hon är väldigt professionell, trevlig och lätt att samarbeta med. Hon känns pålitlig, social och är väldigt bra på att sälja.
    2016-06-22 Fanny H svarar Emmy H
    Stort tack Emmy för dina fina ord och rekommendation! Ha en fantastisk sommar! /Fanny
  • Sebastian G
    Sebastian G skrev om Fanny Hörndahl en del av Fastighetsbyrån Enskede
    Tycker att bemötande och allt varit kanon!
    2016-06-22 Fanny H svarar Sebastian G
    Tack Sebastian för din rekommendation! Hoppas att du trivs bra i din nya lägenhet. Vi får hoppas på en fantastisk sommar så du kan njuta av solen på din härliga balkong. Glad midsommar! /Fanny
  • Madelene H
    Madelene H skrev om Fanny Hörndahl en del av Fastighetsbyrån Enskede
    Fannys bemötande levde absolut upp till våra förväntningar och vi är nöjda med allt. Ett plus är också att man alltid lätt fick tag i henne när man hade frågor eller funderingar.
  • Karin S
    Karin S skrev om Fanny Hörndahl en del av Fastighetsbyrån Enskede
    Proffsig och trevligt bemötande. Kändes trovärdig och hade kolla på läget.
  • Filip H
    Filip H skrev om Fanny Hörndahl en del av Fastighetsbyrån Enskede
    Mycket professionell och målinriktad. Jag är mycket nöjd med Fannys insats från början till slut!
  • Linda W
    Linda W skrev om Fanny Hörndahl en del av Fastighetsbyrån Enskede
    Fanny sticker ut. Hon är driven, engagerad och mycket socialt kompetent och empatisk. Hon levererade högt över min förväntan. En stjärna som jag varmt skulle rekommendera till mina vänner!
  • Tim B
    Tim B skrev om Fanny Hörndahl en del av Fastighetsbyrån Enskede
    Duktig på alla plan!
  • Julia H
    Julia H skrev om Fanny Hörndahl en del av Fastighetsbyrån Enskede
    Proffsigt och mycket bra! Svarade på alla våra frågor och guidade oss till ett bra köp. Vi är super nöjda
  • Hamid J
    Hamid J skrev om Fanny Hörndahl en del av Fastighetsbyrån Enskede
    En bra och seriös mäklarföretag med kunden i fokus både säljare och köpare.
  • Sylvia A
    Sylvia A skrev om Fanny Hörndahl en del av Fastighetsbyrån Enskede
    Proffsig, trevlig med lagom mått av humor. Tydlig när hon gav sina direktiv om hur vi som noviser skulle gå tillväga
  • Jörgen H
    Jörgen H skrev om Fanny Hörndahl en del av Fastighetsbyrån Enskede
    Vi är mycket nöjda med allt från rådgivning till genomförandet av försäljningen. Superproffsig mao.//Jörgen H
  • Karin J
    Karin J skrev om Fanny Hörndahl en del av Fastighetsbyrån Enskede
    Engagerad, duktig- bara positivt!
  • Katarina F
    Katarina F skrev om Fanny Hörndahl en del av Fastighetsbyrån Enskede
    Trevligt bemötande och snabba svar via sms och telefon!
  • Astrid K
    Astrid K skrev om Fanny Hörndahl en del av Fastighetsbyrån Enskede
    Fick hjälp med att hitta den typen av lägenhet jag ville ha. Mäklare som lyssnade och hanterade försäljningen på ett sätt som passade mig bra. Tack
  • Daniel G
    Daniel G skrev om Fanny Hörndahl en del av Fastighetsbyrån Enskede
    Mycket bra, tacksam för allt hjälp och stöd med visningen och
  • George F
    George F skrev om Fanny Hörndahl en del av Fastighetsbyrån Enskede
    Bra bemötande. Positiv, professionell och glad
  • Valentina H
    Valentina H skrev om Fanny Hörndahl en del av Fastighetsbyrån Enskede
    Fanny var otroligt positiv och engagerad i vår försäljning. Kan varmt rekommendera henne vilken dag som helst!
  • Niklas O
    Niklas O skrev om Fanny Hörndahl en del av Fastighetsbyrån Enskede
    Fanny var fantastisk från första mötet - trevlig och social men samtidigt professionell och kreativ. Uppfattningen delas av oss alla tre och vi kan starkt rekommendera henne för andra.
  • Nina B
    Nina B skrev om Fanny Hörndahl en del av Fastighetsbyrån Enskede
    Fanny är väldigt proffsig och kunnig! Jag är jättenöjd över samarbetet med henne. Jag rekommenderar henne varmt!
    2015-09-29 Fanny H svarar Nina B
    Stort tack Nina för din rekommendation! Hoppas att du kommer att trivas i din nya bostad och lycka till med dina muggar! Mvh Fanny
  • Beverley S
    Beverley S skrev om Fanny Hörndahl en del av Fastighetsbyrån Enskede
    Jag bemöts av en mycket professionell, ambitiös och trevlig mäklare. Fanny levde verkligen upp till min förväntan och mer därtill. Det fanns inga dumma frågor och hade jag funderingar var det bara att ringa eller sms:a. Hela processen sköts mycket bra och jag kommer absolut att rekommendera henne till andra. Summa summarum jag är mycket nöjd.
    2015-09-29 Fanny H svarar Beverley S
    Tack för ett mycket trevligt samarbete Beverley och stort tack för din rekommendation! Vi hörs efter årsskiftet igen gällande deklarationen. Hoppas att du trivs i din nya lägenhet och att katten mår bra! Mvh Fanny
  • Leo H
    Leo H skrev om Fanny Hörndahl en del av Fastighetsbyrån Enskede
    Fanny har varit professionell och tillmötesgående i hantering av försäljningen
    2015-09-29 Fanny H svarar Leo H
    Tack för din rekommendation Leo! Hoppas att du trivs riktigt bra i din nya lägenhet. Hör gärna av dig om du vill ha hjälp med en ny värdering längre fram. Ha en fortsatt fin dag! Mvh Fanny
  • Anders L
    Anders L skrev om Fanny Hörndahl en del av Fastighetsbyrån Enskede
    Fanny skötte försäljningen av vår lägenhet i Gamla Enskede med bravur! Lätt att ha att göra med och entusiastisk som bara den! Arvodet blev ganska högt i slutänden, men det berodde på att vi fick mer än vi trodde för lägenheten. Och det var hennes förtjänst så det arvodet gjorde hon sig förtjänt av! Rekommenderas starkt!
    2015-09-29 Fanny H svarar Anders L
    Hej Anders och Karin! Hoppas att ni trivs bra i Sickla och att bebisen växer så att det knakar. Tack för ett mycket trevligt och givande samarbete och tack för er fina rekommendation. Hör av er om ni skulle längta tillbaka till Gamla Enskede. :) Mvh Fanny
  • Paller S
    Paller S skrev om Fanny Hörndahl en del av Fastighetsbyrån Enskede
    Tycker att Fanny varit oerhört proffessionell och tillmötesgående för våra behov i försäljningen av vår bostad. Tack för ett bra jobb !
    2015-09-29 Fanny H svarar Paller S
    Stort tack Paller för er fina rekommendation! Hoppas att ni trivs ypperligt i Skåne! Mvh Fanny
  • Hani A
    Hani A skrev om Fanny Hörndahl en del av Fastighetsbyrån Enskede
    Trevlig och duktig på det hon gör !
    2015-09-29 Fanny H svarar Hani A
    Stort tack Hani för din rekommendation! Hoppas att ni trivs bra och hälsa Johanna så gott. Mvh Fanny
  • Peter L
    Peter L skrev om Fanny Hörndahl en del av Fastighetsbyrån Enskede
    Bra bemötande, saklig, korrekt och trevlig.
    2015-09-29 Fanny H svarar Peter L
    Stort tack Peter för din fina rekommendation! Ha en fortsatt fin höst. Mvh Fanny
  • Charlotta H
    Charlotta H skrev om Fanny Hörndahl en del av Fastighetsbyrån Enskede
    Trevligt och vänligt bemötande.
    Köpte lägenhet genom Fanny och hon var en bra mäklare och trovärdig.
  • Aida S
    Aida S skrev om Fanny Hörndahl en del av Fastighetsbyrån Enskede
    Trevlig, tillgänglig när kontakt sökes och behjälplig
    2015-09-29 Fanny H svarar Aida S
    Hoppas att du trivs bra i din nya lägenhet Aida! Tack för din rekommendation. Hör gärna av dig om du skulle behöva en ny värdering längre fram. Ha en fortsatt fin dag! Mvh Fanny
  • Agneta G
    Agneta G skrev om Fanny Hörndahl en del av Fastighetsbyrån Enskede
    Jag fick ett mycket trevligt och professionellt bemötande av Fanny!
    Hon återkopplade snabbt och var angelägen om att det skulle fungera smidigt.
    2015-09-29 Fanny H svarar Agneta G
    Hej Agneta! Hoppas att sommaren har varit bra och att du och familjen trivs i er nya lägenhet. Stort tack för din fina rekommendation. Mvh Fanny
  • Maria-pia L
    Maria-pia L skrev om Fanny Hörndahl en del av Fastighetsbyrån Enskede
    Vi kan varmt rekommendera Fanny Hörndahl!
    2015-09-29 Fanny H svarar Maria-pia L
    Hej Maria-Pia! Stort tack för din fina rekommendation. Hoppas att ni trivs bra i ert nya hus och att renoveringen börjar bli klar. Hälsa familjen så gott! Mvh Fanny
  • Tobias I
    Tobias I skrev om Fanny Hörndahl en del av Fastighetsbyrån Enskede
    Fanny Hörndahl var en utmärkt mäklare och hjälpte mig med allt man behöver inför försäljningen av min lägenhet.
  • Lennart L
    Lennart L skrev om Fanny Hörndahl en del av Fastighetsbyrån Enskede
    Vi fick ett trevligt och professionellt bemötande. Efter lite strul med kommunikation så ordnade det sig til ldet bästa.
Albin Wennerström
Mikael Bernhag