Läs vad 28 Läs vad Linn Johansson

• 2020-12-20
    Sålt en lgh på 4 rok i Gubbängen. Linn gav ett gott intryck redan från början och som under tiden bara blev bättre och bättre.
    Mina förväntningar blev uppfyllda med råge. Om ska sälja igen får Linn gärna uppdraget.
    Peter K
    • 4:a
    • 93.0 m²
    • Gubbängen - Enskede
    sålde sin lägenhet med hjälp av Linn Johansson en del av Fastighetsbyrån Enskede
  • 2020-11-16
    Jag sålde en bostadsrätt. Linn var proffsig, lugn och trygg genom hela processen och jag är nöjd med slutresultatet.
    Eva Ö
    • 46.7 m²
    • Globen/Gullmarsplan
  • 2020-11-02
    Snabb och smidig affär utav min lägenhet.
    Robin J
    • 54.0 m²
    • Årsta
  • 2020-11-02
    Bra och stöttande mäklare, som såg köpet från alla vinklar och ville inte bara sälja för att sälja. Hade bra kontakt med mig genom köpet, jag är mycket nöjd!
    Edna Ö
    • 45.0 m²
    • Hammarbyhöjden
    köpte sin lägenhet med hjälp av Linn Johansson en del av Fastighetsbyrån Enskede
  • 2020-10-20
    Thank you for your perfect service and information.
    Batjargal O
    • 126.0 m²
    • Skarpnäck
    sålde sitt hus med hjälp av Linn Johansson en del av Fastighetsbyrån Enskede
  • 2020-10-16
    Jag fick ett gott bemötande av mäklaren. Jag hade ganska högt ställda förväntningar som inte infriades, men det har inte med mäklaren att göra utan snarare rådande marknad. Jag köpte när marknaden stod högt och sålde dessvärre när läget inte var lika gott.
    Ulrika S
    • 62.0 m²
    • Stureby
  • 2020-10-12
    Proffsig, snabb affär och mycket god kommunikation.
    Daniel L
    • 57.0 m²
    • Stureby
  • 2020-10-06
    Toppen! Professionell och kunnig mäklare!
    Olga D
    • 1:a
    • 43.0 m²
    • Enskede Gård
  • 2020-10-01
    Såld bostadsrätt, enkelt och effektivt.
    Henry H
    • 5:a
    • 97.0 m²
    • Bagarmossen
  • 2020-09-15
    Vi sålde vår 3:a, en bostadsrätt med nytt kök och uteplats. Linn är proffsig, påläst och positiv. Lyhörd och tillmötesgående och samtidigt tydlig med var förväntingarna kan ligga och varför. I processen, men kanske framförallt så här i efterhand, är det tydligt att hon har en plan A, plan B och plan C (och så vidare) om så skulle behövas. Vi rekommenderar Linn!
    Jenny C
    • 40.0 m²
    • Blåsut

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte