Linn Johansson
Registrerad mäklare sedan 2019-07-05
Aktiv på Reco.se sedan 2019-08-07
2019-08 - 2020-07

Läs vad 16 Läs vad Linn Johansson

• Ida B sålde sin lägenhet med hjälp av Linn Johansson en del av Fastighetsbyrån Enskede

2020-07-10

Enskede Gård
    Sålde min lgh. Linn va mycket trevlig och hade professionellt bemötande. Hon fick mig att lita på henne och hon gjorde ett grymt jobb! Läs mer
  • Ingrid E köpte sin lägenhet med hjälp av Linn Johansson en del av Fastighetsbyrån Enskede

2020-07-03

Björkhagen
    Köpare till lägenhet, visningen sköttes trots Corona-tider.
    Jag blev väl bemött av Linn Läs mer
  • Julia K köpte sin lägenhet med hjälp av Linn Johansson en del av Fastighetsbyrån Enskede

2020-06-08

Hammarbyhöjden
    Jag har köpt min första lägenhet och har blivit hjälpt av Linn under hela processen. Hon har stöttat och varit behjälplig med allting under resans gång. Supernöjd med hela processen! Läs mer
  • Helén J sålde sitt hus med hjälp av Linn Johansson en del av Fastighetsbyrån Enskede

2020-06-07

Skarpnäck
    Vi sålde ett radhus och fick stor hjälp av Linn. Läs mer
  • Maria V köpte sin lägenhet med hjälp av Linn Johansson en del av Fastighetsbyrån Enskede

2020-05-14

3:a
    Skarpnäck
    Jag har köpt en bostad och Linn har varit mycket trevlig, proffsig och tillmötesgående. Läs mer
  • Kerstin G sålde sitt hus med hjälp av Linn Johansson en del av Fastighetsbyrån Enskede

2020-04-22

Enskede Gård
    Vi har sålt ett radhus med hjälp av vår mäklare. Hon gjorde ett utmärkt bra jobb. Vi fick en mycket god hjälp och ett mycket trevligt bemötande. Hon var också lätt att få tag på för att svara på frågor och svarade snabbt. Det enda vi var mindre nöjd med var bildkvaliteten vid annonseringen och att man gick ut med resultatpriset till alla i området. Läs mer
  • Katharina H sålde sin lägenhet med hjälp av Linn Johansson en del av Fastighetsbyrån Enskede

2020-04-16

Björkhagen
    Linn hjälpte mig att sälja en svårsåld lägenhet. Hon är kompetent och positiv, med bra koll på lokala bostadsmarknaden och med glimten i ögat. Läs mer
  • Adam N köpte sin lägenhet med hjälp av Linn Johansson en del av Fastighetsbyrån Enskede

2020-04-05

Gamla Enskede
    Köpt en tvåa som jag är mycket nöjd med i Enskede. Linn arbetade hårt för att jag skulle ha en glasklar bild av all information som behövdes, och gav raka och ärliga svar på viktiga frågor om såväl lägenheten som köpprocessen. Svårt som köpare att hitta en bättre mäklare! Läs mer
  • Martin G sålde sin lägenhet med hjälp av Linn Johansson en del av Fastighetsbyrån Enskede

2020-03-01

Gamla Enskede
    Sålde vår tvåa i Gamla Enskede där vi bott i 3,5 år. Linn var väldigt noga från start med att inte ge falska förhoppningar, utan var hela tiden saklig och realistisk i sitt resonemang. Hon jobbade sedan metodiskt och tålmodigt under hela resans gång och det slutade med att vi fick ett bud i linje med vad vi tänkt oss. Vi är jättenöjda med det jobb Linn gjort för oss! Läs mer
  • Jessica H köpte sin lägenhet med hjälp av Linn Johansson en del av Fastighetsbyrån Enskede

2020-03-01

3:a
    Skarpnäck
    Köpte bostad av Linn. Hon är snabb på att svara, professionell och påläst. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Enskede

Richard Ivansson