Linn Johansson
Registrerad mäklare sedan 2019
Aktiv på Reco.se sedan 2019
2019-04 - 2020-03

Läs vad 9 Läs vad Linn Johansson

• Adam N köpte sin lägenhet med hjälp av Linn Johansson en del av Fastighetsbyrån Enskede

2020-04-05

Gamla Enskede
    Köpt en tvåa som jag är mycket nöjd med i Enskede. Linn arbetade hårt för att jag skulle ha en glasklar bild av all information som behövdes, och gav raka och ärliga svar på viktiga frågor om såväl lägenheten som köpprocessen. Svårt som köpare att hitta en bättre mäklare! Läs mer
  • Martin G sålde sin lägenhet med hjälp av Linn Johansson en del av Fastighetsbyrån Enskede

2020-03-01

Gamla Enskede
    Sålde vår tvåa i Gamla Enskede där vi bott i 3,5 år. Linn var väldigt noga från start med att inte ge falska förhoppningar, utan var hela tiden saklig och realistisk i sitt resonemang. Hon jobbade sedan metodiskt och tålmodigt under hela resans gång och det slutade med att vi fick ett bud i linje med vad vi tänkt oss. Vi är jättenöjda med det jobb Linn gjort för oss! Läs mer
  • Jessica H köpte sin lägenhet med hjälp av Linn Johansson en del av Fastighetsbyrån Enskede

2020-03-01

Skarpnäck
    Köpte bostad av Linn. Hon är snabb på att svara, professionell och påläst. Läs mer
  • Fred S sålde sin lägenhet med hjälp av Linn Johansson en del av Fastighetsbyrån Enskede

2020-02-29

Björkhagen
    Linn funkade jättebra hela vägen för oss när vi sålde vår 2a i Björkhagen.
    Förhandsvisning och affär på det, allt snabbt och korrekt skött.
    Vi kan rekommendera Linn å det varmaste.

Fred Sundström Läs mer
  • Torbjörn W sålde sitt hus med hjälp av Linn Johansson en del av Fastighetsbyrån Enskede

2020-02-22

Enskede Gård
    Hej hej, vi har fått hjälp av Linn att sälja vårt radhus Lindevägen 64. Hon har arbetat engagerat och sakligt, med vårt bästa för ögonen. Linn har hållt oss informerade om vad som händer i ärendet, och varit tillgänglig hela tiden. Det känns tryggt och bra. Läs mer
  • Frida H köpte sin lägenhet med hjälp av Linn Johansson en del av Fastighetsbyrån Enskede

2020-02-19

Gubbängen - Enskede
    Köpte en bostadsrätt där Linn hade hand om försäljningen. Trevligt bemötande och proffesionellt skött. Hon är väldigt kunnig och duktig i sin yrkesroll. Jag har bara en väldigt positiv och trevligt intryck med mig från köpet via henne. Läs mer
  • Maria S sålde sin lägenhet med hjälp av Linn Johansson en del av Fastighetsbyrån Enskede

2020-01-27

Skarpnäck
    Linn har hjälpt mig med försäljning av en bostadsrätt som kanske blev lite mer svårsåld än vad jag/vi tänkte från början. Processen drog ut på tiden och kunde i slutändan ha blivit mycket mer stressande än vad den blev – vi slapp stress mycket tack vare Linn och hennes agerande. Hon har varit ett stort stöd under hela försäljningen, aldrig visat någon irritation eller oro inför mig, eller ifrågasättande av beslut. Tvärtom, alltid varit peppande, lugn, rådgivande och jag har verkligen känt att min affär har vilat i goda och trygga händer. Jag rekommenderar Linn till ALLA som vill ha en professionell mäklare som ser människan bakom lägenheten och är duktig på att både sälja "objekt" och hantera människor. Läs mer
  • Klara A sålde sin lägenhet med hjälp av Linn Johansson en del av Fastighetsbyrån Enskede

2019-11-03

Skarpnäck
    Linn hjälpte oss väldigt bra med att sälja Lägenheten på 2 rok om 63,5 kvm på Skarpnäcks allé 5. Hon var bra med att sätta förväntningarna rätt och varkje steg i processen fungerade väldigt bra om smärtfritt. Hon är mycket behjälplig och omtänksam och jag önskar henne lycka till i mäklaryrket, som hon har stor fallenhet för. Läs mer
  • Yeshanew A sålde sin lägenhet med hjälp av Linn Johansson en del av Fastighetsbyrån Enskede

2019-10-30

Gubbängen-Enskede
    Linn hjälpte mig sälja min tvåa i Gubbängen. Jag är väldigt nöjd med vad hon lyckades åstadkomma med relativt knappa förutsättningar. Tacksam för hennes hårda arbete och goda kommunikation med mig som säljare av bostaden.
    /Yeshanew Ayele Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Enskede