51 rekommendationer

Martin Paulsson
en del av Fastighetsbyrån Enskede

En bostadsaffär är troligen ditt livs största affär, därför ser jag det som min viktigaste uppgift att du som kund känner dig trygg och att affären går så smidigt som möjligt. Mina ledord är förtroende, engagemang och bästa möjliga slutpris!
Arenavägen 55
121 25 Enskede — Visa karta

Vad tror Martin att er bostad är värd i dagsläget?

Ange ditt postnummer för en kostnadsfri värdering

Läs vad 51 kunder tycker om Martin Paulsson

• Mikael K
    Mikael K skrev om Martin Paulsson en del av Fastighetsbyrån Enskede
    Martin upplevdes professionell, påläst, sympatisk, pedagogisk och framförallt väldig trevligt.
    Under säljprocessen tog han sig tid för extra visningar och gav ständig återkoppling under budgivningen.

Vi är väldigt nöjda att vi anlitade Martin för vår försäljning. Läs mer
  • Gabriella M
    Gabriella M skrev om Martin Paulsson en del av Fastighetsbyrån Enskede
    :):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):) Läs mer
  • Olle W
    Olle W skrev om Martin Paulsson en del av Fastighetsbyrån Enskede
    Martin Paulsson är en trevlig och seriös mäklare som jag fick stort förtroende för.
    Noga med att höra av dig i alla skeden av försäljningen och ge relevant information.
    Med andra ord mycket nöjd. Läs mer
  • Lise M
    Lise M skrev om Martin Paulsson en del av Fastighetsbyrån Enskede
    Martin har varit professionell, kunnig och hatt en riktig bra uppföljning på oss som säljare.
    Visningarna var mycket bra och gott planerade med tidigt upp möte.
    När det blev stora problem med köpare och uppgör hanterade igen Martin detta professionellt. Läs mer
  • Hanna K
    Hanna K skrev om Martin Paulsson en del av Fastighetsbyrån Enskede
    Martin gav ett sympatiskt intryck. Läs mer
  • Jörgen B
    Jörgen B skrev om Martin Paulsson en del av Fastighetsbyrån Enskede
    Stabilt! Trevligt! Inga problem! Läs mer
  • Leif L
    Leif L skrev om Martin Paulsson en del av Fastighetsbyrån Enskede
    Dålig engagemang. Håller inte kontakt och informerar. Läs mer
  • Elisa A
    Elisa A skrev om Martin Paulsson en del av Fastighetsbyrån Enskede
    Martin Paulsson gjorde en värdering av vårt radhus på bankens uppdrag i december 2016. Det som sedan blev lite tokigt var att banken inte lyckades hitta värderingen någonstans, och jag fick inte heller någon kopia. Ett knappt halvår senare bad jag honom göra om värderingen utifrån nya fakta vilket han också gjorde.

Jag vet inte vad som hände med den första värderingen men det behöver ju inte vara hans fel att banken (Swedbank Farsta) sedan inte kunde hitta den. I övrigt tycker jag att bemötandet var kanonbra.

Tips till framtiden: jag meddelade att jag gick i köptankar (mycket konkreta sådana, handpenning och lånelöfte helt klart). Andra mäklare har nappat direkt och satt mig på intresselistor etc. Det kunde Fastighetsbyrån också gärna fått göra. Läs mer
  • Kerstin C
    Kerstin C skrev om Martin Paulsson en del av Fastighetsbyrån Enskede
    Han var välkomnande på visningen och fanns tillgänglig för frågor. Han tog reda på de saker jag undrade över. Enda problemet var att han ej hörde av sig efter den andra visningen utan tog emot ett dolt bud. Jag fick dock besked om detta när jag hörde av mig och jag fick till en affär. Läs mer
  • Patrik L
    Patrik L skrev om Martin Paulsson en del av Fastighetsbyrån Enskede
    Martin Paulsson från Fastighetsbyrån är enormt proffsig, lyhörd och engagerad. Jag kan varmt rekommendera honom, och har också gjort så till vänner och bekanta. Läs mer
  • Patrik L
    Patrik L skrev om Martin Paulsson en del av Fastighetsbyrån Enskede
    Martin Paulsson från Fastighetsbyrån Enskede är enormt proffsig, lyhörd och engagerad.
    Jag kan varmt rekommendera honom, och har också redan gjort så till vänner och bekanta. Läs mer
  • Helena W
    Helena W skrev om Martin Paulsson en del av Fastighetsbyrån Enskede
    Jag fick mycket bra bemötande av Martin vid första mötet, tydlig och hjälpasam. Han var var mycket proffsig, ärlig. Kändes tryggt att ha han som mäklare. Kan varmt rekomendera han och kommer absolut att kontakta han igen vid försäljning. Läs mer
  • Love E
    Love E skrev om Martin Paulsson en del av Fastighetsbyrån Enskede
  • Ingrid O
    Ingrid O skrev om Martin Paulsson en del av Fastighetsbyrån Enskede
    Rak, okomplicerad, proffsig, artig, får saker giorda, kunnig, svarar snabbt på mail o sms. Bra kille. Läs mer
  • Leena P
    Leena P skrev om Martin Paulsson en del av Fastighetsbyrån Enskede
    Martin är toppen mäklare från början till slut. Saklig, kunnig, insatt, trevlig, förtroendefull....ser till att informationen blir förstådd hos kunden. Läs mer
  • Kiryl Z
    Kiryl Z skrev om Martin Paulsson en del av Fastighetsbyrån Enskede
    Everything was clear. Martin helped me a lot and answered all question I had. It was pleasure to work with him. Läs mer
  • Johan R
    Johan R skrev om Martin Paulsson en del av Fastighetsbyrån Enskede
    Jag upplevde Martin som uppriktig, kommunikativ och med bra koll på marknaden.
    Försäljning gick enligt den plan vi gjorde upp och Martin fanns tillgänglig under hela processen. Läs mer
    2016-12-15 Martin P svarar Johan R
    Tack för din reco och ett gott samarbete! Önskar dig en god jul och ett gott nytt år så syns vi vid tillträdet 2017! Med vänlig hälsning Martin
  • Li H
    Li H skrev om Martin Paulsson en del av Fastighetsbyrån Enskede
    En social och kunnig mäklare jag rekommenderar honom varmt! Läs mer
    2016-12-15 Martin P svarar Li H
    Tack Li för din feedback och att du tog dig tid att skriva på reco.se. Önskar dig en god jul och ett gott nytt år! Med vänlig hälsning Martin
  • Kent Z
    Kent Z skrev om Martin Paulsson en del av Fastighetsbyrån Enskede
    Trevligt och bra bemötande. Mäklaren visar på utmärkt kompetens hög service! Anlitar honom väldigt gärna igen! Läs mer
    2016-12-15 Martin P svarar Kent Z
    Tack Kent för din feedback, fint samarbete och att du tog dig tid att skriva på reco.se. Önskar dig en god jul och ett gott nytt år! Med vänlig hälsning Martin
  • Jeanette Ö
    Jeanette Ö skrev om Martin Paulsson en del av Fastighetsbyrån Enskede
    Vänligt trevligt bemötande, kunnig. Läs mer
    2016-12-15 Martin P svarar Jeanette Ö
    Tack för din fina feedback! Önskar dig en god jul och ett gott nytt år! Med vänlig hälsning Martin
  • Anna J
    Anna J skrev om Martin Paulsson en del av Fastighetsbyrån Enskede
    Responsive och lyhörd, bra råd och rekommendationer, tillgänglig. Läs mer
    2016-12-15 Martin P svarar Anna J
    Tack Anna för din feedback, fint samarbete och att du tog dig tid att skriva på reco.se. Hoppas ni trivs i nya huset. Önskar er en god jul och ett gott nytt år! Med vänlig hälsning Martin
  • Lena B
    Lena B skrev om Martin Paulsson en del av Fastighetsbyrån Enskede
    tillgänglig, korrekt. gjorde det han skulle Läs mer
    2016-12-15 Martin P svarar Lena B
    Tack Lena för din feedback, fint samarbete och att du tog dig tid att skriva på reco.se. Önskar er en god jul och ett gott nytt år! Med vänlig hälsning Martin
  • Tommie R
    Tommie R skrev om Martin Paulsson en del av Fastighetsbyrån Enskede
    Vid första mötet med Martin fann jag honom artig, korrekt och lyssnande.
    Den första genomgången om hur allt fungerade och vad som förväntades av oss som säljande kunder. Martin uppvisade en noggrannhet med en fingertoppskänsla för detaljer. Vidare under resans gång fick vi information löpande samt svar på våra frågor. Läs mer
    2016-12-15 Martin P svarar Tommie R
    Tack Tommie för din feedback, fint samarbete och att du tog dig tid att skriva på reco.se. Hoppas ni trivs i nya bostaden. Önskar dig en god jul och ett gott nytt år! Med vänlig hälsning Martin
  • Titti R
    Titti R skrev om Martin Paulsson en del av Fastighetsbyrån Enskede
    Artig, vänlig och korrekt inger mig som kund förtroende för hans kunskaper Läs mer
    2016-12-15 Martin P svarar Titti R
    Tack Titti för din feedback, fint samarbete och att du tog dig tid att skriva på reco.se. Hoppas ni trivs i nya bostaden. Önskar dig en god jul och ett gott nytt år! Med vänlig hälsning Martin
  • Thomas O
    Thomas O skrev om Martin Paulsson en del av Fastighetsbyrån Enskede
    Martin är duktig och mycket trevlig, och jag är nöjd.
    En liten synpunkt är att han var ganska sen till visning två, då jag själv var hemma och tände lampor, ljus och förberedde och Martin kom samma minut som visningen började.
    Med vänlig hälsning
    Thomas. Läs mer
    2016-12-15 Martin P svarar Thomas O
    Tack Thomas för din feedback, fint samarbete och att du tog dig tid att skriva på reco.se. Minns att det var köer på Nynäsvägen därav kom jag något sent. Önskar dig en god jul och ett gott nytt år! Med vänlig hälsning Martin
  • Per B
    Per B skrev om Martin Paulsson en del av Fastighetsbyrån Enskede
    Mkt bra och professionell. Trevligt bemötande Läs mer
    2016-12-15 Martin P svarar Per B
    Tack Per för fint samarbete och att du tog dig tid att skriva på reco.se. Önskar dig en god jul och ett gott nytt år! Med vänlig hälsning Martin
  • Maria T
    Maria T skrev om Martin Paulsson en del av Fastighetsbyrån Enskede
    Seriöst och ärligt bemötande.
    Hade en fotograf som tog fördelaktiga bilder på bostaden.
    Engagerad i stylingen han gav bra tips. Läs mer
    2016-12-15 Martin P svarar Maria T
    Hej Maria!
    Tack för din fina feedback och ett gott samarbete! Önskar dig en god jul och ett gott nytt år! Med vänlig hälsning Martin
  • Jan W
    Jan W skrev om Martin Paulsson en del av Fastighetsbyrån Enskede
    Bra och proffsigt bemötande, lätt att kommunicera med. Läs mer
    2016-04-18 Martin P svarar Jan W
    Tack Jan för feedbacken här på reco.se! Vi ses vid tillträdet i juni. Med vänlig hälsning Martin
  • Yara H
    Yara H skrev om Martin Paulsson en del av Fastighetsbyrån Enskede
    Trevlig, seriös, kunnig, tillgänglig. Väldigt nöjd med hela processen. Läs mer
    2016-02-15 Martin P svarar Yara H
    Tack Yara för din feedback! Vi ses vid tillträdet. Med vänlig hälsning Martin
  • Maria H
    Maria H skrev om Martin Paulsson en del av Fastighetsbyrån Enskede
    Jag fick vid första mötet direkt förtroende för Martin. Han uppfyllde sedan vidare mina förväntningar och jag skulle varmt rekommendera er att anlita honom. Om jag skulle anmärka på något skulle det vara att han vid några tillfällen blandade ihop min bostad med andra kunders. Jag förstår att det är en stressad bransch och att en mäklare i Stockholm har många objekt att hålla reda på. Läs mer
    2016-02-15 Martin P svarar Maria H
    Tack Maria för ett bra samarbete och att du tog dig tid att skriva en Reco! :) Minns inte vad som blandades ihop men jag får skylla på att det var vid jultider, då det är mycket på agendan. Lycka till på Gotland! Med vänlig hälsning Martin
  • Paul T
    Paul T skrev om Martin Paulsson en del av Fastighetsbyrån Enskede
    Martin var tydlig, effektiv och engagerad. Mycket professionell, lyhörd och hjälpsam. Och personlig och trevlig. Läs mer
    2015-12-16 Martin P svarar Paul T
    Tack Paul för din reco! Hoppas ni får en trevlig jul i England, passar även på att önska er ett gott nytt år! Med vänlig hälsning Martin
  • Martin B
    Martin B skrev om Martin Paulsson en del av Fastighetsbyrån Enskede
    En mycket trevlig och sympatisk mäklare med stor sakkunskap. Läs mer
    2015-12-07 Martin P svarar Martin B
    Tack för din reco Martin och hoppas att du trivs i nya lägenheten. Önskar dig en god jul och ett gott nytt år!
  • Beatrice S
    Beatrice S skrev om Martin Paulsson en del av Fastighetsbyrån Enskede
    Trevlig och gav ett pålitligt intryck. Skötte affären mycket bra. Läs mer
    2015-12-07 Martin P svarar Beatrice S
    Tack för din reco Beatrice! Lycka till med tomten, önskar er en god jul och ett gott nytt år!
  • Angela C
    Angela C skrev om Martin Paulsson en del av Fastighetsbyrån Enskede
    Hej, Martin är mycket kompetent, snäll och serviceminded. Han är också grundlig, uppmärksam och har en seriös och sund inställning till hus, fastigheter och inte minst dessas marknad.
    Ifall vi säljer en bostad någon mer gång i livet, kontaktar vi Martin. Läs mer
    2015-12-07 Martin P svarar Angela C
    Tack Angela för din reco och ett bra samarbete! Vi ses vid tillträdet.
  • Ida B
    Ida B skrev om Martin Paulsson en del av Fastighetsbyrån Enskede
    Vi tycker att Martin än så länge gjort ett bra jobb. Affären är inte färdig än. Ett tips är att ha bättre kontakt med köparen under budgivningen. Våran budgivning drog ut på tiden och vi var sekunder från att dra tillbaka vårat bud för att vi inte fick någon information. Om säljaren tvekar på att sälja av någon anledning så är nog allas önskan att få veta det. Läs mer
    2015-11-02 Martin P svarar Ida B
    Tack Ida för din reco! Det är många trådar och bollar i luften under en affär, men jag tar till mig av bra feedback! Vi ses vid tillträdet.
  • Fanny Å
    Fanny Å skrev om Martin Paulsson en del av Fastighetsbyrån Enskede
    Martin är en toppenmäklare, skärpt och kompetent, ödmjuk å lyhörd. Jag är mycket nöjd med hur han har hanterat min försäljning, från dag ett med trevligt bemötande, ihållande kontakt och information om fortskridandet, fram till försäljning och kontraktsskrivning. Jag skulle gärna anlita Martin igen! Läs mer
    2015-11-02 Martin P svarar Fanny Å
    Tack Fanny för fin feedback! Mycket bra jobbat med all förberedelse inför fotograferingen och samarbetet i övrigt. Vi ses vid tillträdet!
  • Anton L
    Anton L skrev om Martin Paulsson en del av Fastighetsbyrån Enskede
    Flexibel, ärlig och kunnig. Allt man kan önska sig. Läs mer
    2015-11-02 Martin P svarar Anton L
    Tack Anton för dina kommentarer och för ett gott samarbete! Vi ses vid tillträdet.
  • Khalif B
    Khalif B skrev om Martin Paulsson en del av Fastighetsbyrån Enskede
    "From the first day my wife and I have met Mr Martin Paulsson till the signing of the apartment sale contract, we have found him extremely courteous, friendly, and professional and always available for questions and clarifications. These behaviours gave us the full confidence about his honest and serious work. The type of contract we have signed based on the options he put for us to choose from was the most convenient for us and for his company. Such contract arrangements enhanced our confidence and built a solid partnership between Martin and ourselves. We are commending his professionalism and solid interpersonal communication capacity. I wouldn’t hesitate using his services in the future"
    Dr Khalif Bile Mohamud Läs mer
    2015-11-04 Martin P svarar Khalif B
    Thank you Khalif for your kindly comments and recommendation! It's been a pleasure helping you and your wife. I thank you for the good cooperation true the whole process. I wish you all the best at your new adress. Best regards Martin, Fastighetsbyrån
  • Johan B
    Johan B skrev om Martin Paulsson en del av Fastighetsbyrån Enskede
    Bra bemötande, trevlig och flexibel. Läs mer
    2015-10-09 Martin P svarar Johan B
    Tack Johan för att du tog dig tid att lämna en reco, lycka till i nya lägenheten!
  • Markus B
    Markus B skrev om Martin Paulsson en del av Fastighetsbyrån Enskede
    Martin rekommenderar jag varmt!
    Ödmjuk, engagerad och proffsig i sin roll. Allt har varit tydligt och kommunikationen har fungerat utmärkt.

/Markus Boman Läs mer
    2015-11-02 Martin P svarar Markus B
    Tack för dina kommentarer Markus. Önskar dig lycka till i Östersund och på nya jobbet!
  • Linus S
    Linus S skrev om Martin Paulsson en del av Fastighetsbyrån Enskede
    Trevlig, seriös, trygg och lung.
    Mitt första lägenhetsköp, svårt att göra en jämförelse. Läs mer
    2015-10-09 Martin P svarar Linus S
    Tack för din reco och hoppas att du kommer trivas i din nya lägenhet!
  • Jenny W
    Jenny W skrev om Martin Paulsson en del av Fastighetsbyrån Enskede
    Bemötandet av Martin Paulsson var gott. Han var trevlig och proffesionell.
    Dock tog han inte mitt intresse för objektet på allvar och menade själv att det berodde på ett missförstånd, vilket jag inte kan styrka eftersom han lovade en sak i telefon och dagen efter menade att han inte kunde vara säker på att det vi kommit överrens om var riktigt. I övrigt har han skött sig bra och förutom "missförståndet" kan jag rekommendera honom vidare. Läs mer
    2015-07-01 Martin P svarar Jenny W
    Tack Jenny för din reco! Jag hoppas att du fått svar på dina frågor, annars kan vi ta det när vi ses längre fram, önskar dig en fortsatt trevlig sommar! Med vänlig hälsning Martin Paulsson
  • Anna W
    Anna W skrev om Martin Paulsson en del av Fastighetsbyrån Enskede
    Kunde mycket om objektet, tog reda på sånt han inte kunde Läs mer
    2015-07-01 Martin P svarar Anna W
    Tack Anna för din reco och dina kommentarer. Ha en fortsatt trevlig sommar så hörs vi längre fram i november! Med vänlig hälsning Martin Paulsson
  • Maria M
    Maria M skrev om Martin Paulsson en del av Fastighetsbyrån Enskede
    Jag är väldigt nöjd med hur Martin Paulsson skötte sitt uppdrag som mäklaren. Han behärskade varje del av förmedlingsprocessen. Läs mer
    2015-06-30 Martin P svarar Maria M
    Tack Maria för att du tog dig tid att lämna en reco. Ha en fortsatt trevlig sommar! Med vänlig hälsning Martin Paulsson
  • Johan W
    Johan W skrev om Martin Paulsson en del av Fastighetsbyrån Enskede
    Martin var mäklare, anlitad av säljaren, för ett hus vi köpte i maj 2015. Martin gjorde ett utmärkt jobb genom att vara seriös, kunnig och service minded. Vi skulle utan tvekan anlita Martin om vi skulle sälja ett hus. Läs mer
    2015-06-08 Martin P svarar Johan W
    Tack Johan för att du tog dig tid att skriva en reco. Roligt att höra att ni känner er nöjda! Vi träffas igen vid tillträdet. Ha en fortsatt bra dag! Med vänlig hälsning Martin Paulsson
  • Peter E
    Peter E skrev om Martin Paulsson en del av Fastighetsbyrån Enskede
    Strålande bemötande. Lätt att ha att göra med. Engagerad. Läs mer
    2015-05-11 Martin P svarar Peter E
    Tack Peter för din reco och ett bra samarbete! Önskar dig lycka till i nya lägenheten. Ha en fortsatt trevlig dag! Med vänlig hälsning Martin Paulsson
  • Péter K
    Péter K skrev om Martin Paulsson en del av Fastighetsbyrån Enskede
    Martin är en mycket proffsig och lugn mäklare. Förtroendeingivande och bra. Jag kände att vi var i trygga händer i vår försäljning Läs mer
    2015-05-11 Martin P svarar Péter K
    Tack för ett bra samarbete - från er båda! :) Vi hörs vidare fram till tillträdet. Ha en fortsatt trevlig dag! Med vänlig hälsning Martin Paulsson
  • Mahmoud M
    Mahmoud M skrev om Martin Paulsson en del av Fastighetsbyrån Enskede
    Jag fickande en bra bemötande
    Han e en trevligt och duktigt mäklare.
    En nöjd kund ! Läs mer
    2015-05-11 Martin P svarar Mahmoud M
    Tack för din reco, kul att du är nöjd! Tveka inte att höra av dig vid framtida frågor. Ha en fortsatt trevlig dag! Med vänlig hälsning Martin Paulsson
  • Ludvig P
    Ludvig P skrev om Martin Paulsson en del av Fastighetsbyrån Enskede
    Allt gick bra och smidigt.. Jag är nöjd. Läs mer
    2015-05-11 Martin P svarar Ludvig P
    Tack för din reco Ludvig! Hoppas att du kommer trivas i din nya lägenhet. Med vänlig hälsning Martin Paulsson
  • Ulrika V
    Ulrika V skrev om Martin Paulsson en del av Fastighetsbyrån Enskede
    Martin är seriös och professionell! Affären är inte helt genomförd ännu men det första intrycket han hittills har givit är mycket gott! Läs mer
    2015-03-11 Martin P svarar Ulrika V
    Tack Ulrika för att du tog dig tid att skriva en reco. Vi hörs och ses vidare i affären! Med vänlig hälsning Martin Paulsson
Martin Paulsson
Johanna Romanoff