en del av Fastighetsbyrån Enskede

Arenavägen 55, 121 25 Enskede — Visa karta

4.6 / 5 i betyg — 34 rekommendationer
En bostadsaffär är troligen ditt livs största affär, därför ser jag det som min viktigaste uppgift att du som kund känner dig trygg och att affären går så smidigt som möjligt. Mina ledord är förtroende, engagemang och bästa möjliga slutpris!

Läs vad 34 användare tycker om Martin Paulsson

• Li H
    Li H skrev om Martin Paulsson en del av Fastighetsbyrån Enskede
    En social och kunnig mäklare jag rekommenderar honom varmt!
  • Kent Z
    Kent Z skrev om Martin Paulsson en del av Fastighetsbyrån Enskede
    Trevligt och bra bemötande. Mäklaren visar på utmärkt kompetens hög service! Anlitar honom väldigt gärna igen!
  • Jeanette Ö
    Jeanette Ö skrev om Martin Paulsson en del av Fastighetsbyrån Enskede
    Vänligt trevligt bemötande, kunnig.
  • Anna J
    Anna J skrev om Martin Paulsson en del av Fastighetsbyrån Enskede
    Responsive och lyhörd, bra råd och rekommendationer, tillgänglig.
  • Lena B
    Lena B skrev om Martin Paulsson en del av Fastighetsbyrån Enskede
    tillgänglig, korrekt. gjorde det han skulle
  • Tommie R
    Tommie R skrev om Martin Paulsson en del av Fastighetsbyrån Enskede
    Vid första mötet med Martin fann jag honom artig, korrekt och lyssnande.
    Den första genomgången om hur allt fungerade och vad som förväntades av oss som säljande kunder. Martin uppvisade en noggrannhet med en fingertoppskänsla för detaljer. Vidare under resans gång fick vi information löpande samt svar på våra frågor.
  • Titti R
    Titti R skrev om Martin Paulsson en del av Fastighetsbyrån Enskede
    Artig, vänlig och korrekt inger mig som kund förtroende för hans kunskaper
  • Thomas O
    Thomas O skrev om Martin Paulsson en del av Fastighetsbyrån Enskede
    Martin är duktig och mycket trevlig, och jag är nöjd.
    En liten synpunkt är att han var ganska sen till visning två, då jag själv var hemma och tände lampor, ljus och förberedde och Martin kom samma minut som visningen började.
    Med vänlig hälsning
    Thomas.
  • Per B
    Per B skrev om Martin Paulsson en del av Fastighetsbyrån Enskede
    Mkt bra och professionell. Trevligt bemötande
  • Maria T
    Maria T skrev om Martin Paulsson en del av Fastighetsbyrån Enskede
    Seriöst och ärligt bemötande.
    Hade en fotograf som tog fördelaktiga bilder på bostaden.
    Engagerad i stylingen han gav bra tips.
  • Jan W
    Jan W skrev om Martin Paulsson en del av Fastighetsbyrån Enskede
    Bra och proffsigt bemötande, lätt att kommunicera med.
    2016-04-18 Martin P svarar Jan W
    Tack Jan för feedbacken här på reco.se! Vi ses vid tillträdet i juni. Med vänlig hälsning Martin
  • Yara H
    Yara H skrev om Martin Paulsson en del av Fastighetsbyrån Enskede
    Trevlig, seriös, kunnig, tillgänglig. Väldigt nöjd med hela processen.
    2016-02-15 Martin P svarar Yara H
    Tack Yara för din feedback! Vi ses vid tillträdet. Med vänlig hälsning Martin
  • Maria H
    Maria H skrev om Martin Paulsson en del av Fastighetsbyrån Enskede
    Jag fick vid första mötet direkt förtroende för Martin. Han uppfyllde sedan vidare mina förväntningar och jag skulle varmt rekommendera er att anlita honom. Om jag skulle anmärka på något skulle det vara att han vid några tillfällen blandade ihop min bostad med andra kunders. Jag förstår att det är en stressad bransch och att en mäklare i Stockholm har många objekt att hålla reda på.
    2016-02-15 Martin P svarar Maria H
    Tack Maria för ett bra samarbete och att du tog dig tid att skriva en Reco! :) Minns inte vad som blandades ihop men jag får skylla på att det var vid jultider, då det är mycket på agendan. Lycka till på Gotland! Med vänlig hälsning Martin
  • Paul T
    Paul T skrev om Martin Paulsson en del av Fastighetsbyrån Enskede
    Martin var tydlig, effektiv och engagerad. Mycket professionell, lyhörd och hjälpsam. Och personlig och trevlig.
    2015-12-16 Martin P svarar Paul T
    Tack Paul för din reco! Hoppas ni får en trevlig jul i England, passar även på att önska er ett gott nytt år! Med vänlig hälsning Martin
  • Martin B
    Martin B skrev om Martin Paulsson en del av Fastighetsbyrån Enskede
    En mycket trevlig och sympatisk mäklare med stor sakkunskap.
    2015-12-07 Martin P svarar Martin B
    Tack för din reco Martin och hoppas att du trivs i nya lägenheten. Önskar dig en god jul och ett gott nytt år!
  • Beatrice S
    Beatrice S skrev om Martin Paulsson en del av Fastighetsbyrån Enskede
    Trevlig och gav ett pålitligt intryck. Skötte affären mycket bra.
    2015-12-07 Martin P svarar Beatrice S
    Tack för din reco Beatrice! Lycka till med tomten, önskar er en god jul och ett gott nytt år!
  • Angela C
    Angela C skrev om Martin Paulsson en del av Fastighetsbyrån Enskede
    Hej, Martin är mycket kompetent, snäll och serviceminded. Han är också grundlig, uppmärksam och har en seriös och sund inställning till hus, fastigheter och inte minst dessas marknad.
    Ifall vi säljer en bostad någon mer gång i livet, kontaktar vi Martin.
    2015-12-07 Martin P svarar Angela C
    Tack Angela för din reco och ett bra samarbete! Vi ses vid tillträdet.
  • Ida B
    Ida B skrev om Martin Paulsson en del av Fastighetsbyrån Enskede
    Vi tycker att Martin än så länge gjort ett bra jobb. Affären är inte färdig än. Ett tips är att ha bättre kontakt med köparen under budgivningen. Våran budgivning drog ut på tiden och vi var sekunder från att dra tillbaka vårat bud för att vi inte fick någon information. Om säljaren tvekar på att sälja av någon anledning så är nog allas önskan att få veta det.
    2015-11-02 Martin P svarar Ida B
    Tack Ida för din reco! Det är många trådar och bollar i luften under en affär, men jag tar till mig av bra feedback! Vi ses vid tillträdet.
  • Fanny Å
    Fanny Å skrev om Martin Paulsson en del av Fastighetsbyrån Enskede
    Martin är en toppenmäklare, skärpt och kompetent, ödmjuk å lyhörd. Jag är mycket nöjd med hur han har hanterat min försäljning, från dag ett med trevligt bemötande, ihållande kontakt och information om fortskridandet, fram till försäljning och kontraktsskrivning. Jag skulle gärna anlita Martin igen!
    2015-11-02 Martin P svarar Fanny Å
    Tack Fanny för fin feedback! Mycket bra jobbat med all förberedelse inför fotograferingen och samarbetet i övrigt. Vi ses vid tillträdet!
  • Anton L
    Anton L skrev om Martin Paulsson en del av Fastighetsbyrån Enskede
    Flexibel, ärlig och kunnig. Allt man kan önska sig.
    2015-11-02 Martin P svarar Anton L
    Tack Anton för dina kommentarer och för ett gott samarbete! Vi ses vid tillträdet.
  • Khalif B
    Khalif B skrev om Martin Paulsson en del av Fastighetsbyrån Enskede
    "From the first day my wife and I have met Mr Martin Paulsson till the signing of the apartment sale contract, we have found him extremely courteous, friendly, and professional and always available for questions and clarifications. These behaviours gave us the full confidence about his honest and serious work. The type of contract we have signed based on the options he put for us to choose from was the most convenient for us and for his company. Such contract arrangements enhanced our confidence and built a solid partnership between Martin and ourselves. We are commending his professionalism and solid interpersonal communication capacity. I wouldn’t hesitate using his services in the future"
    Dr Khalif Bile Mohamud
    2015-11-04 Martin P svarar Khalif B
    Thank you Khalif for your kindly comments and recommendation! It's been a pleasure helping you and your wife. I thank you for the good cooperation true the whole process. I wish you all the best at your new adress. Best regards Martin, Fastighetsbyrån
  • Johan B
    Johan B skrev om Martin Paulsson en del av Fastighetsbyrån Enskede
    Bra bemötande, trevlig och flexibel.
    2015-10-09 Martin P svarar Johan B
    Tack Johan för att du tog dig tid att lämna en reco, lycka till i nya lägenheten!
  • Markus B
    Markus B skrev om Martin Paulsson en del av Fastighetsbyrån Enskede
    Martin rekommenderar jag varmt!
    Ödmjuk, engagerad och proffsig i sin roll. Allt har varit tydligt och kommunikationen har fungerat utmärkt.

/Markus Boman
    2015-11-02 Martin P svarar Markus B
    Tack för dina kommentarer Markus. Önskar dig lycka till i Östersund och på nya jobbet!
  • Linus S
    Linus S skrev om Martin Paulsson en del av Fastighetsbyrån Enskede
    Trevlig, seriös, trygg och lung.
    Mitt första lägenhetsköp, svårt att göra en jämförelse.
    2015-10-09 Martin P svarar Linus S
    Tack för din reco och hoppas att du kommer trivas i din nya lägenhet!
  • Jenny W
    Jenny W skrev om Martin Paulsson en del av Fastighetsbyrån Enskede
    Bemötandet av Martin Paulsson var gott. Han var trevlig och proffesionell.
    Dock tog han inte mitt intresse för objektet på allvar och menade själv att det berodde på ett missförstånd, vilket jag inte kan styrka eftersom han lovade en sak i telefon och dagen efter menade att han inte kunde vara säker på att det vi kommit överrens om var riktigt. I övrigt har han skött sig bra och förutom "missförståndet" kan jag rekommendera honom vidare.
    2015-07-01 Martin P svarar Jenny W
    Tack Jenny för din reco! Jag hoppas att du fått svar på dina frågor, annars kan vi ta det när vi ses längre fram, önskar dig en fortsatt trevlig sommar! Med vänlig hälsning Martin Paulsson
  • Anna W
    Anna W skrev om Martin Paulsson en del av Fastighetsbyrån Enskede
    Kunde mycket om objektet, tog reda på sånt han inte kunde
    2015-07-01 Martin P svarar Anna W
    Tack Anna för din reco och dina kommentarer. Ha en fortsatt trevlig sommar så hörs vi längre fram i november! Med vänlig hälsning Martin Paulsson
  • Maria M
    Maria M skrev om Martin Paulsson en del av Fastighetsbyrån Enskede
    Jag är väldigt nöjd med hur Martin Paulsson skötte sitt uppdrag som mäklaren. Han behärskade varje del av förmedlingsprocessen.
    2015-06-30 Martin P svarar Maria M
    Tack Maria för att du tog dig tid att lämna en reco. Ha en fortsatt trevlig sommar! Med vänlig hälsning Martin Paulsson
  • Johan W
    Johan W skrev om Martin Paulsson en del av Fastighetsbyrån Enskede
    Martin var mäklare, anlitad av säljaren, för ett hus vi köpte i maj 2015. Martin gjorde ett utmärkt jobb genom att vara seriös, kunnig och service minded. Vi skulle utan tvekan anlita Martin om vi skulle sälja ett hus.
    2015-06-08 Martin P svarar Johan W
    Tack Johan för att du tog dig tid att skriva en reco. Roligt att höra att ni känner er nöjda! Vi träffas igen vid tillträdet. Ha en fortsatt bra dag! Med vänlig hälsning Martin Paulsson
  • Peter E
    Peter E skrev om Martin Paulsson en del av Fastighetsbyrån Enskede
    Strålande bemötande. Lätt att ha att göra med. Engagerad.
    2015-05-11 Martin P svarar Peter E
    Tack Peter för din reco och ett bra samarbete! Önskar dig lycka till i nya lägenheten. Ha en fortsatt trevlig dag! Med vänlig hälsning Martin Paulsson
  • Péter K
    Péter K skrev om Martin Paulsson en del av Fastighetsbyrån Enskede
    Martin är en mycket proffsig och lugn mäklare. Förtroendeingivande och bra. Jag kände att vi var i trygga händer i vår försäljning
    2015-05-11 Martin P svarar Péter K
    Tack för ett bra samarbete - från er båda! :) Vi hörs vidare fram till tillträdet. Ha en fortsatt trevlig dag! Med vänlig hälsning Martin Paulsson
  • Mahmoud M
    Mahmoud M skrev om Martin Paulsson en del av Fastighetsbyrån Enskede
    Jag fickande en bra bemötande
    Han e en trevligt och duktigt mäklare.
    En nöjd kund !
    2015-05-11 Martin P svarar Mahmoud M
    Tack för din reco, kul att du är nöjd! Tveka inte att höra av dig vid framtida frågor. Ha en fortsatt trevlig dag! Med vänlig hälsning Martin Paulsson
  • Ludvig P
    Ludvig P skrev om Martin Paulsson en del av Fastighetsbyrån Enskede
    Allt gick bra och smidigt.. Jag är nöjd.
    2015-05-11 Martin P svarar Ludvig P
    Tack för din reco Ludvig! Hoppas att du kommer trivas i din nya lägenhet. Med vänlig hälsning Martin Paulsson
  • Ulrika V
    Ulrika V skrev om Martin Paulsson en del av Fastighetsbyrån Enskede
    Martin är seriös och professionell! Affären är inte helt genomförd ännu men det första intrycket han hittills har givit är mycket gott!
    2015-03-11 Martin P svarar Ulrika V
    Tack Ulrika för att du tog dig tid att skriva en reco. Vi hörs och ses vidare i affären! Med vänlig hälsning Martin Paulsson
  • Helena E
    Helena E skrev om Martin Paulsson en del av Fastighetsbyrån Enskede
    Trevligt bemötande. Snabb att återkoppla och svara på frågor. Inget att klaga på.
    2015-03-11 Martin P svarar Helena E
    Tack Helena för din feedback. Hoppas du trivs i din nya lägenhet! Med vänlig hälsning Martin Paulsson
Albin Wennerström
Fanny Hörndahl