Sebastian Andersson

Sebastian Andersson

Sebastian Andersson är mäklare på Fastighetsbyrån Enskede

Sebastian Andersson har varit registrerad mäklare sedan 2018-06. Sebastian Andersson har varit aktiv på Reco.se sedan 2019-01 och har fått 161 omdömen med ett betyg på 4.8. Sebastian Andersson har haft 50 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 98% av sina kunder efter omdömen.

161 omdömen om Sebastian Andersson

Sedan starten hos Reco 2019
Erik E
Köpte sin lägenhet med hjälp av Sebastian Andersson en del av Fastighetsbyrån Enskede
Hammarbyhöjden

Jättenöjd! Väldigt behjälplig och trevlig

Viktor A
Sålde sin lägenhet med hjälp av Sebastian Andersson en del av Fastighetsbyrån Enskede
Hammarbyhöjden

Sebastian är proffsig och inger trygghet i säljprocessen.

Andrea U
Bagarmossen

Tillgänglig, flexibel och trevlig person!

Anna-Lena B
Kärrtorp

Engagerad, kompetent, lyhörd och duktig på återkoppling. Smidig process med tydlighet och framdrivning.

Alexander A
Kärrtorp

Sebastian är en otroligt trevlig, professionell och service-minded mäklare som fick mig som köpare att känna mig trygg och välinformerad när jag skulle köpa min lägenhet.

Nils Thomas Johannes N
Sålde sitt hus med hjälp av Sebastian Andersson en del av Fastighetsbyrån Enskede
Enskedefältet

Kunnig om Enskede, uppvuxen i närheten. Positiv och tydlig. Bra på att bedöma potential hos kunderna som kommer på visningarna. Ihärdig och resultatdriven. Lyckas förmedla en affär i en mycket djup svacka i en bottenfrusen marknad.

Anna Monica N
Enskedefältet

Trevligt och korrekt bemötande. Professionell hantering av alla uppkomna situationer. Lätt att få kontakt med och en bra analys av marknaden. Rekommenderar gärna Sebastian Andersson till flera som går i säljtankar på Enskedefältet.

Ylva E
Bagarmossen

Trevlig, ärlig med vad man kan förvänta sig, tillgänglig på telefon. Sammantaget en bra och pålitlig mäklare.

Lisa H
Stureby

Trevligt bemötande och stöttande genom hela försäljningen.

Leif L
Globen/johanneshov

Har haft ganska kontinuerlig kontakt med Sebastian sedan en försäljning blev aktuell. Fått bra råd och tips inför fotografering som gav mycket bra bilder. Saklig, tydlig och lugn. Försäljningen skedde i en osäker tid, mitt bland räntehöjningar mm, så förväntar slutpris lite svårgissat. Men stämde till slut ganska väl. Avslut skedde ganska snabbt, i veckan efter visningshelgen. Fått bra dokumentation.