en del av Fastighetsbyrån Enskede

Arenavägen 55, 121 25 Enskede — Visa karta

4.5 / 5 i betyg — 67 rekommendationer
Det är helt rätt att kunden alltid har rätt, det handlar bara om att hitta den bästa lösningen för kunden, enligt Therese. Det bästa med att arbeta som Fastighetsmäklare tycker Therese är tveklöst när en kund ringer nästa gång det är dags att sälja och när hennes kunder gärna rekommenderar henne vidare är just den känslan av glädje som smittar av sig som gör att just detta är det bästa arbetet som finns; att få hjälpa människor med en av de största förändringarna i sitt liv, att sälja sin egen bostad.

Läs vad 67 användare tycker om Therese Jonsson

• Bengt A
    Bengt A skrev om Therese Jonsson en del av Fastighetsbyrån Enskede
    Therese var lätt att samarbeta med under vår försäljning. Lätt att nå o lätt att förstå varandra.
  • Stig L
    Stig L skrev om Therese Jonsson en del av Fastighetsbyrån Enskede
    Bra bemötande. Lätt att komunisera med. Therese har bra ide'r hur försäljningen skulle gå till. Therese hade bra insikt om prisbilden i området. Jag är mycket nöjd!
  • Carina H
    Carina H skrev om Therese Jonsson en del av Fastighetsbyrån Enskede
    Mycket trevlig; lite för stressad mellan varven; lyssnade inte på oss kunder angående info i annons ang eventuella byggplaner i närområdet; felvärderat hus?, nådde inte upp till värderingen i slutändan.
    2016-10-17 Therese J svarar Carina H
    Tack Carina ! Det är alltid mindre roligt att sälja i något trögare marknad, tyvärr! Men dock är jag positiv till slutpriset! Ha det fint! Vänligen Therese
  • Bengt T
    Bengt T skrev om Therese Jonsson en del av Fastighetsbyrån Enskede
    Therese Jonsson är en utomordentligt professionell fastighetsmäklare som vänligt men bestämt vägleder en säljare. Hon har en god överblick av marknadssituationen och god lokal kännedom. Som person är hon lättsam och trevlig och i yrkesutövningen ytterst seriös. Jag anlitar henne gärna nästa gång jag ska köpa eller sälja något inom det geografiska område hon verkar. Det är ett nöje att få möjligheten att rekommendera henne.
    Bengt Therner
    2016-10-17 Therese J svarar Bengt T
    Tack Bengt! Jag är så nöjd med vårt samarbete! Hoppas att du kommer få ett fantastiskt boende nu söderut :) Allt gott till dig! Vänligen Therese
  • Maria W
    Maria W skrev om Therese Jonsson en del av Fastighetsbyrån Enskede
    Bra och proffesionell. Kändes pålitlig
    2016-10-17 Therese J svarar Maria W
    Tack Maria! Härligt att det känts bra! Önskar dig all lycka till nu! Vänligen Therese
  • Ingrid E
    Ingrid E skrev om Therese Jonsson en del av Fastighetsbyrån Enskede
    Therese är en mycket trevlig och högst kompetent person.
    Snabb, lyhörd och samarbetsvillig.
    Mycket positiv och bevisar att ingenting är omöjligt.
    Tydlig i sin information och pålitlig gällande information av alla slag.
    Passar avtalad tid och överenskommelser.
    Lyhörd för våra önskemål och krav.
    2016-10-17 Therese J svarar Ingrid E
    Stort tack Ingrid (och Lars) ! Ni har varit underbara i vårt samarbete och jag gläds åt er vision om att ha härligt skärgårdsställe och lägenhet, tänk så roligt ni kommer få! Allt gott till er! vänligen Therese
  • Jonas G
    Jonas G skrev om Therese Jonsson en del av Fastighetsbyrån Enskede
    Vi är jättenöjda med vårt val av Therese som vår mäklare när vi sålde vår lägenhet. Hon är trevlig, pålitlig, förtroendeingivande och lugn. Känns tryggt att både köpa och sälja av en mäklare som Therese!
    2016-10-17 Therese J svarar Jonas G
    Stort tack Jonas! Härligt att ni snart blir husägare !! Så roligt att ni känner er nöjda, ha det gott! Vänligen Therese
  • Aki M
    Aki M skrev om Therese Jonsson en del av Fastighetsbyrån Enskede
    trevlig , effektiv , tillgänglig , etc toppen
    2016-10-17 Therese J svarar Aki M
    Tack Aki ! Önskar dig all lycka till och varma önskningar om att du finner en ny bostad som du trivs i, Vänligen Therese
  • Ann-kristin M
    Ann-kristin M skrev om Therese Jonsson en del av Fastighetsbyrån Enskede
    Fantastisk mäklare! Personlig, engagerad, ansvarstagande - Therese överträffade våra förväntningar!
    2016-10-17 Therese J svarar Ann-kristin M
    Stort tack Ann-Christin! Jag är glad och tacksam över vårt fina samarbete och önskar er all lycka till på "landet" med hästarna! Vänligen Therese
  • Christer M
    Christer M skrev om Therese Jonsson en del av Fastighetsbyrån Enskede
    Är toppennöjd med hela affären från start till mål. Kan inte bli mycket bättre enligt min uppfattning. Kan varmt rekomendera Therese Jonsson.
    2016-10-17 Therese J svarar Christer M
    Tack Christer! Nöjet var helt på min sida! Håller tummarna för att ni kommer trivas bra i ert nya framöver! Vänligen Therse
  • Jonas T
    Jonas T skrev om Therese Jonsson en del av Fastighetsbyrån Enskede
    Therese har varit fantastiskt trevlig och tillmötesgående, när jag och min sambo letade större boende. Hon hjälpte till att hålla bevakning på de områden i Enskede vi var intresserade av och kom med bra förslag till oss i vår prisnivå.
    2016-10-17 Therese J svarar Jonas T
    Stort tack Jonas! Det glädjer mig att jag fått chansen att hjälpa er hitta ert drömhus ! Ni kommer få det toppen där! Ha det gott, Vänligen Therese
  • Nikos S
    Nikos S skrev om Therese Jonsson en del av Fastighetsbyrån Enskede
    Tillmötesgående och trevlig mäklare.
  • Mona G
    Mona G skrev om Therese Jonsson en del av Fastighetsbyrån Enskede
    mycket bra, fick den hjälp jag behövde
  • Maria E
    Maria E skrev om Therese Jonsson en del av Fastighetsbyrån Enskede
    Therese är mycket trevlig, hjälpsam, tillmötesgående och kunnig. Vi kunde inte ha varit i bättre händer!
    2016-08-12 Therese J svarar Maria E
    Tack Maria för att jag fick vara med er att hitta er drömbostad! Så glad att ni är nöjda, allt gott! Med vänlig hälsning, Therese
  • Andreas L
    Andreas L skrev om Therese Jonsson en del av Fastighetsbyrån Enskede
    Trevlig och proffsig -vi är mycket nöjda med att ha haft Therese som vår mäklare.
    2016-08-12 Therese J svarar Andreas L
    Stort tack Andreas för fint betyg! :-)
    Det är jag som ska tacka för att ni är bland dem bästa köpare och säljare som finns! Allt gott! Med vänlig hälsning, Therese
  • Mikael I
    Mikael I skrev om Therese Jonsson en del av Fastighetsbyrån Enskede
    Mycket bra och trevligt bemötande.
    Känns och är mycket pålitlig, jobbar hårt för både säljare och köpare.
    2016-08-12 Therese J svarar Mikael I
    Tack Mikael!! Jag blir så glad att du är nöjd men min insats!:-) hoppas vi får fler uppdrag tillsammans! Med vänlig hälsning, Therese
  • Bodil S
    Bodil S skrev om Therese Jonsson en del av Fastighetsbyrån Enskede
    Vi kunde inte haft en bättre mäklare än Therese. Vi är supernöjda. Hennes professionella bemötande och stora engagemang för vår försäljning, kunde inte varit bättre. Tack Therese för ett fantastiskt bra jobb! Du är bäst!
    Hon får högsta möjliga betyg från oss.
    Med vänlig hälsning
    Bodil & Otto Saga
    2016-08-12 Therese J svarar Bodil S
    Åh så fantastiska människor som ni är så är det med hela mitt hjärta jag hjälpt er på bästa sätt! Kommer att sakna er när ni flyttar!:-) allt gott! Med vänlig hälsning, Therese
  • Otto S
    Otto S skrev om Therese Jonsson en del av Fastighetsbyrån Enskede
    Alltid trevlig och glad. Gjorde et mycket bra jobb.
    2016-08-12 Therese J svarar Otto S
    Tack snälla Otto!! Jag är så glad och tacksam för att jag fått hjälpa er, mer än nöjet på min sida! Med vänlig hälsning, Therese
  • Marie H
    Marie H skrev om Therese Jonsson en del av Fastighetsbyrån Enskede
    Super nöjd köpare!
    Kan varmt rekommendera Therese Jonsson
    2016-08-12 Therese J svarar Marie H
    Tack Marie! Det glädjer mig att du är nöjd!! All lycka till nu med nya bostaden! Med vänlig hälsning, Therese
  • Eivor BIRGITTA G
    Eivor BIRGITTA G skrev om Therese Jonsson en del av Fastighetsbyrån Enskede
    Duktig, engagerad mycket rar O trevlig.
    2016-08-12 Therese J svarar Eivor BIRGITTA G
    Stort tack Birgitta! Nöjet har varit helt på min sida!! Håller alla tummar att din nya lägenhet blir fantastisk!! Allt gott! Med vänlig hälsning, Therese
  • Mia F
    Mia F skrev om Therese Jonsson en del av Fastighetsbyrån Enskede
    Heja Therese! Personlig och proffsig.
    2016-08-12 Therese J svarar Mia F
    Stort tack Mia! Tack även till Magnus!:-) och stort grattis till er båda! Ni är fantastiska:-) önskar er all lycka!! Med vänlig hälsning, Therese
  • Hanna N
    Hanna N skrev om Therese Jonsson en del av Fastighetsbyrån Enskede
    trevlig och proffsig mäklare!
    2016-08-12 Therese J svarar Hanna N
    Tack Hanna för gott betyg! Det glädjer mig att jag fått hjälpa er såväl hitta ny bostad som att hjälpa er sälja er egen!! Önskar er all lycka till nu och att ni trivs toppen bra i Bagis! Med vänlig hälsning, Therese
  • Anna S
    Anna S skrev om Therese Jonsson en del av Fastighetsbyrån Enskede
    Therese Jonsson har varit helt fantastisk. Proffsig, lätt att få tag i samt med ett mycket personligt och trevligt bemötande. Kunde inte ha haft en bättre mäklare. Kommer helt klart att försöka nå henne om jag ska sälja i framtiden.
    2016-05-12 Therese J svarar Anna S
    Hej Anna! Stort tack själv! Nöjet var helt på min sida! Är så glad för din skull!! MVH Therese
  • Magnus F
    Magnus F skrev om Therese Jonsson en del av Fastighetsbyrån Enskede
    Trevlig, tillmötesgåend och proffesionell mäklare. Hon gjorde ett utmärkt jobb.
    2016-05-12 Therese J svarar Magnus F
    Tack Magnus! Nöjet var helt på min sida! Hoppas att ni kommer det super i nya lägenheten!! MVH Therese
  • Malin S
    Malin S skrev om Therese Jonsson en del av Fastighetsbyrån Enskede
    Tre månader har gått sedan vår försäljning med Therese och jag kokar fortfarande av ilska och frustration över hennes hantering av hela vår försäljning från början till slut! Noll engagemang, många fel i utkast på annonstext, ställde många väldigt viktiga frågor om vårt objekt EFTER visning, missade att kolla lånelöfte på vinnande budgivare samt undvek att framföra intressenter tills vi satt med köpare. (Det kom efter skrivna papper fram att några hade ringt eftermiddagen innan och ville komma och titta) Förmodligen var detta för att hon hade varit och värderat våra köpares lägenhet. Vi upplevde att hon gjorde allt för att gynna våra köpare och inte oss som faktiskt betalade henne! Vi var överens om 1-2 mån inflytt men hon skrev 3 mån i kontraktet utan att höra med oss först. Detta för att köparna ville det och Therese ville ju sälja deras lägenhet så självklart gjorde hon så. (Vi hade haft möjlighet att säga ifrån innan vi skrev under men vi kände oss snopna och dumma och sa inget vilket jag ångrar) Hon bad oss också spackla igen alla hål i väggarna... Skönt var i alla fall att de som köpte av oss valde en annan mäklare trots att hon hade värderat deras... Hon skrev också sms 2 på natten vid något tillfället vilket kändes väldigt oprofessionellt! Väldigt tråkig upplevelse och jag rekommenderar alla som ska sälja att träffa flera mäklare och välja med omsorg. Våga säga ifrån på en gång det börjar kännas fel. Vi var alldeles för försynta tyvärr!
    2016-04-15 Therese J svarar Malin S
    Tråkigt att höra att det upplevdes på så sätt och jag önskar er all lycka till med ert nya , Med vänlig hälsning, Therese
  • Anna-karin S
    Anna-karin S skrev om Therese Jonsson en del av Fastighetsbyrån Enskede
    Trevlig, tillmötesgående och förtroendeingivande.
  • Ingela S
    Ingela S skrev om Therese Jonsson en del av Fastighetsbyrån Enskede
    Det blev omboka vilket inte gjorde så mycket men...
    Besöket gick väldigt fort och homosexuella glömde ta och glömde fråga efter uppgifter som fick kompletteras efteråt vi mail. Hon var en trevlig person!
  • Lisa N
    Lisa N skrev om Therese Jonsson en del av Fastighetsbyrån Enskede
    Therese är proffsig, inkännande, tydlig, förtroendeingivande och trevlig.
    2016-04-16 Therese J svarar Lisa N
    Tack Lisa för dina värmande ord! Önskar dig all lycka till och hoppas vi stöter på varandra igen, ha det gott! Vänligen Therese
  • Maria Y
    Maria Y skrev om Therese Jonsson en del av Fastighetsbyrån Enskede
    Jordnära mäklare som är mån om både säljare och köpare. Känns ärlig och äkta.
    2015-12-04 Therese J svarar Maria Y
    Tack Maria för din reco och fina ord, det glädjer mig att det upplevdes så bra som möjligt när ni äntligen hittat ert drömhus! Allt gott så ses vi i början på nästa år, Med vänlig hälsning, Therese
  • Annica L
    Annica L skrev om Therese Jonsson en del av Fastighetsbyrån Enskede
    Therese var fantastiskt proffsig och tillmötesgående!
    2015-12-02 Therese J svarar Annica L
    Tack Annika för dina ord, det värmer!:-)
    Ha en jätte skön jul så ses vi på det nya året!
    Med vänlig hälsning, Therese
  • Annika T
    Annika T skrev om Therese Jonsson en del av Fastighetsbyrån Enskede
    En alltigenom professionell mäklare!
    Kunnig, lugn, lyssnande och med ett väldigt sympatiskt bemötande. Allt man behöver och kan önska sig vid sitt livs största affär!
    2015-12-02 Therese J svarar Annika T
    Stort tack Annika att jag fick förtroendet att hjälpa er sälja ert fantastiska hus , det glädjer mig så att ni upplever att allt nått upp till era förväntningar med råge:)
    Allt gott och så ses/hörs vi snart! Med vänlig hälsning, Therese
  • Dennis R
    Dennis R skrev om Therese Jonsson en del av Fastighetsbyrån Enskede
    Otroligt engagerad, proffesionell och väldigt trevlig!
    Ärlig och verklighetsbaserad prissättning, har även otrolig bra fotograf som tar seriösa bilder!

Har inget negativt att annmärka på.

Full pott helt enkelt!!!
    2015-11-11 Therese J svarar Dennis R
    Tack Dennis! För fina ord! Det har varit lika trevligt för mig att få hjälpa dig och familjen sälja er fantastiska lägenhet, hoppas ni kommer trivas bra på "landet" hälsa så jätte mkt!
    Med vänlig hälsning, Therese
  • Elsabiet G
    Elsabiet G skrev om Therese Jonsson en del av Fastighetsbyrån Enskede
    Professionellt, varmt och genuint bemötande. Tillgänglig och lyhörd till ens önskemål.
    2015-11-11 Therese J svarar Elsabiet G
    Tack Elsabiet för dina fina ord! det glädjer mig att du är nöjd med försäljning av din lägenhet! Är jätteglad att jag fick hjälpa dig och önskar dig all lycka framöver , ses snart inför avslut! MVH Therese
  • Marcus A
    Marcus A skrev om Therese Jonsson en del av Fastighetsbyrån Enskede
    En bra upplevelse och vänligt mottagande
    2015-11-11 Therese J svarar Marcus A
    Tack Marcus för ditt svar! Roligt att ni hittat ert drömhus nu! Önskar er varmt lycka till och så får ni ha det så bra tills vi ses för avslut!
  • Jan L
    Jan L skrev om Therese Jonsson en del av Fastighetsbyrån Enskede
    Trevligt, positivt o kunnigt bemötande.
    2015-11-11 Therese J svarar Jan L
    Tack Jan för ditt svar! Härligt att du upplevde försäljningen på ett bra sätt, det är mitt motto! Önskar dig varmt lycka till framöver tills vi ses för avslut!
  • Gunnar F
    Gunnar F skrev om Therese Jonsson en del av Fastighetsbyrån Enskede
    Engagerad. Vänlig. Trevlig. Vill kundens bästa.
    2015-11-11 Therese J svarar Gunnar F
    Tack Gunnar för dina ord, det betyder mycket för mig! Är så glad att ni äntligen hittat nytt boende och jag önskar er varmt lycka till!
  • Jan W
    Jan W skrev om Therese Jonsson en del av Fastighetsbyrån Enskede
    Jag tycker Therese agerade mycket bra i vårt speciella case. Då vi hade en annan mäklare tidigare som inte fungerade tillsammans med oss.Efter min förklaring agerade hon mycket professionellt. betyg 5.
    2015-11-11 Therese J svarar Jan W
    Tack Jan för ditt svar! Det glädjer mig att höra att det kändes bra. Det har varit ett nöje att få hjälpa er med husförsäljningen! Hälsa till din syster och ha det så bra !
  • Yvonne F
    Yvonne F skrev om Therese Jonsson en del av Fastighetsbyrån Enskede
    Therese är engagerad, lätt att få tag på och väldigt angelägen om att göra ett bra arbete.
    2015-11-11 Therese J svarar Yvonne F
    Tack Yvonne för dina ord! det värmer! Önskar er all lycka till med nya boendet i sjöstaden, så spännande och otroligt roligt att få hjälpa er med försäljning av ert hus, MVH Therese
  • Joakim A
    Joakim A skrev om Therese Jonsson en del av Fastighetsbyrån Enskede
    Överlag mycket trevligt bemötande. Känns möjligtvis som att vissa detaljer försvinner i hanteringen men det har inte varit några avgörande detaljer så här långt.
    2015-11-11 Therese J svarar Joakim A
    tack Joakim för ditt svar! önskar dig och familjen varmt lycka till i nya lägenheten! MVH Therese
  • Lisa E
    Lisa E skrev om Therese Jonsson en del av Fastighetsbyrån Enskede
    Dessvärre upplevde jag inte mäklaren som påläst gällande lägenheten som såldes till mig. Hon kunde inte svara på basala frågor som årtal på renoveringar och vart tvättstuga/förråd fanns. För mig som köpare är det en självklarhet att mäklaren ska vara insatt i objektet. I övrigt inget att klaga på gällande bemötande eller tillgänglighet.
    2015-11-11 Therese J svarar Lisa E
    Hej Lisa! Hoppas att du trivs bra i din fina lägenhet nu! Tråkigt att höra att du inte upplevde att jag kunde svara på allt, det är mitt motto!
    varmt lycka till! MVH Therese
  • Josefine J
    Josefine J skrev om Therese Jonsson en del av Fastighetsbyrån Enskede
    Jättebra! Enda anledningen att det blir en 4 är att det var lite svårt att hitta ett datum för överlämning som skulle passa för alla.
    2015-11-11 Therese J svarar Josefine J
    Tack Josefine för ditt svar! Önskar er varmt lycka till i Göteborg!! Hälsa! MVH Therese
  • Mikael P
    Mikael P skrev om Therese Jonsson en del av Fastighetsbyrån Enskede
    Enligt mäklarens objektsbeskrivning ägde föreningen marken till fastigheten vilket mäklaren även framhävde med utropstecken för att visa att detta är något mycket positivt, detta visade sig dock vara helt felaktiga uppgifter. När jag konfronterade mäklaren med denna info sa hon att kommunen kunde ha gett mig fel uppgifter och hon gjorde även personliga påhopp som att jag pratade för mycket och att jag var nervös för att köpet handlade om mycket pengar osv istället för att granska de uppgifter jag menade var felaktiga. När jag efter mycket strul äntligen lyckats få papper från lantmäteriet om att hennes uppgifter var helt fel gav hon med sig men lämnade ingen form av kompensation för felet eller liknande utan försökte hela tiden bara få igenom en snabb affär även fast jag ville diskutera felet och eventuellt även häva köpet eftersom det som stod i papperen att jag hade köpt egentligen inte var det jag hade köpt och eftersom jag egentligen inte vill bo på en tomträtt då prisbilden över lägenheten blir väldigt försämrad (något denna mäklare heller inte verkar veta). Ärendet ligger nu hos FRN.

Detta är ett riktigt uselt och oprofessionellt agerande av någon som handhar så viktiga saker som bostadsaffärer. För er säkerhet avråder jag er alla från att använda er av denna mäklare, både säljare och köpare.

Väl mött
    Mikael P
    2015-08-05 Therese J svarar Mikael P
    Hej Mikael! Jag beklagar att du känner dig så pass missnöjd över situationen, men önskar att du kommer trivas bra i din fina lägenhet. Jag beklagar att föreningens information som jag fått ta del av via styrelsen och föreningens hemsida varit felaktiga uppgifter. Som fastighetsmäklare måste vi gå på föreningens uppgifter, återigen olyckligt att detta blivit en negativ upplevelse för dig. Ha en fortsatt trevlig sommar! /Therese Jonsson
  • Paulina P
    Paulina P skrev om Therese Jonsson en del av Fastighetsbyrån Enskede
    Mycket professionell mäklare och jag fick ett varmt bemötande redan från första visning som köpare.
    Hon fick följa min färd som ny separerad sambo i jakt på ett nytt eget boende o visade engagemang och medmänsklighet.
    2015-07-02 Therese J svarar Paulina P
    Hej Paulina! TACK för fin reco! Kul att du äntligen hittat en fin lägenhet som du snart flyttar in i!
    Ha en skön sommar! Vänligen Therese
  • Marianne V
    Marianne V skrev om Therese Jonsson en del av Fastighetsbyrån Enskede
    Varit till stor hjälp vänlig saklig och tillgänglig
    2015-07-02 Therese J svarar Marianne V
    Hej och tack Marianne! är glad att du fått den otroligt fina lägenheten! ser fram emot att komma förbi på en kaffe när du fått klart! ha en skön sommar, Vänligen Therese
  • Joakim S
    Joakim S skrev om Therese Jonsson en del av Fastighetsbyrån Enskede
    Mycket professionell och lätt att kommunicera med.
    2015-06-30 Therese J svarar Joakim S
    Tack Joakim för fina ord! Hoppas du får en fin sommar och så ses vi igen i augusti!! Ha det gott, Vänligen Therese Jonsson
  • Emil H
    Emil H skrev om Therese Jonsson en del av Fastighetsbyrån Enskede
    Trevlig, varm och personlig. Väldigt hjälpsam under hela processen när jag köpte min allra första bostadsrätt.
    2015-06-30 Therese J svarar Emil H
    Tack Emil för fin respons! Det glädjer mig att höra att du är nöjd när du köpt den allra första bostadsrätten! Håller tummarna att du kommer trivas bra! Ha en skön sommar! MVH Therese Jonsson Fastighetsbyrån
  • Björn B
    Björn B skrev om Therese Jonsson en del av Fastighetsbyrån Enskede
    Therese lade ner hela sin själ för att hjälpa oss med försäljningen av vårt hus. En mycket personlig mäklare som jag verkligen kan rekommendera. Tack Therese :-))
    2015-06-08 Therese J svarar Björn B
    Tack snälla Björn för fina ord! Jag blir oerhört glad av att höra att ni är nöjda, håller alla tummar för att ni kommer trivas toppen i ert nya hus framöver! Hälsa så gott till din fina fru,
    Vänligen Therese
  • Katrin O
    Katrin O skrev om Therese Jonsson en del av Fastighetsbyrån Enskede
    Gav mycket oklara budskap vid budgivningen och stressade mig som köpare. I övrigt inget att klaga på.
    2015-06-08 Therese J svarar Katrin O
    Tack Katrin för din rekommendation! Förstår att det blir stressande när det går väldigt fort i köpprocessen, men jätte roligt att du fick köpa den underbart fina lägenheten till slut! Vänligen Therese
  • Olof K
    Olof K skrev om Therese Jonsson en del av Fastighetsbyrån Enskede
    Trevlig och bemöter både säljarens och köparens intressen på ett bra sätt.
    2015-06-02 Therese J svarar Olof K
    Tack snälla för fin rekommendation! Härligt att ni känner er nöjda med servicen, ses snart igen! Allt gott, Vänligen Therese Jonsson
  • Arne B
    Arne B skrev om Therese Jonsson en del av Fastighetsbyrån Enskede
    Mäklaren ville sälja, men känner inte att jag skulle rekomendera densamme. Min magkänsla efter att allt är klart är att jag känner mig tveksam till helheten.
    2015-06-02 Therese J svarar Arne B
    Tack för att du tog dig tid att svara, tråkigt att det inte kändes bra men jag är glad att jag fick förtroendet att hjälpa er med försäljningen och hoppas varmt att ni kommer trivas bra i ert nya boende!
Albin Wennerström
Fanny Hörndahl