William Westrup
Registrerad mäklare sedan 2018-04-09
Aktiv på Reco.se sedan 2018-04-22
2019-08 - 2020-07

Läs vad 42 Läs vad William Westrup

• Yann T köpte sin lägenhet med hjälp av William Westrup en del av Fastighetsbyrån Enskede

2020-08-03

Hammarbyhöjden
    Mycket bra kommunikation och hjälpsam under hela köpesprocessen. Läs mer
  • Madeleine R sålde sin lägenhet med hjälp av William Westrup en del av Fastighetsbyrån Enskede

2020-06-22

Hammarbyhöjden
    William var effektiv och svarade snabbt när vi hade frågor. Han hjälpte oss att sälja svår bostadsrätt to h vi är nöjda med helhetsupplevelsen. Läs mer
  • Cecilia Ö köpte sitt hus med hjälp av William Westrup en del av Fastighetsbyrån Enskede

2020-05-09

Skarpnäck
    Trevlig, snabb, korrekt och ärlig! Läs mer
  • Ronnie C sålde sitt hus med hjälp av William Westrup en del av Fastighetsbyrån Enskede

2020-05-09

Skarpnäck
    Bra och engagerad mäklare. Enkel att ha att göra med och duktig på det han gör. Läs mer
  • Eva Maria L sålde sin lägenhet med hjälp av William Westrup en del av Fastighetsbyrån Enskede

2020-04-05

Skarpnäck
    Min tvåa i Skarpnäck såldes slutligen trots osäkra Corona-tider.
    Min mäklare William Westrup behöll sitt lugn och goda humör alltigenom.
    Vi hade en regelbunden kontakt och jag litade på att William gjorde sitt bästa. Jag uppskattade vår ärliga kommunikation.
    Han levde absolut upp till de förväntningar jag hade d v s att han är en duktig mäklare. Läs mer
  • Jenny B köpte sin lägenhet med hjälp av William Westrup en del av Fastighetsbyrån Enskede

2020-04-03

Stureby
    2:a i Stureby. Köpt innan visning. Initialt strulig kontakt med William, på semester, oklart in i det sista men när det löst sig så har allt fungerat utmärkt. Främst är det ändå Fastighetsbyrån som firma som har fungerat väldigt bra, allt har varit smidigt och enkelt. Dock har jag ingen annan erfarenhet så det kanske är lika bra överallt. Läs mer
  • Rebecca W sålde sin lägenhet med hjälp av William Westrup en del av Fastighetsbyrån Enskede

2020-03-11

Hammarbyhöjden
    Vi sålde vår 2:a i Hammarbyhöjden med William och är supernöjda!

Vi upplevde honom som väldigt trevlig, seriös och professionell mäklare. Han levde upp till våra förväntningar och försäljning gick mycket snabbt och smidigt. Skulle varmt rekommendera andra att sälja med honom! Läs mer
  • Jimmy M sålde sin lägenhet med hjälp av William Westrup en del av Fastighetsbyrån Enskede

2020-02-26

Duktig, snabb och tydlig mäklare. Toppbetyg Läs mer
  • Camilla S sålde sin lägenhet med hjälp av William Westrup en del av Fastighetsbyrån Enskede

2020-02-21

Hammarbyhöjden
    William sålde min mindre trea i Hammarbyhöjden.
    Han är mycket professionell i sin process, engagerad, snabb på att återkoppling och har ett trevligt bemötande. Han sålde min lägenhet till förväntat pris och jag kan verkligen rekommendera honom som mäklare. Läs mer
    William W gillar detta
  • Ted M sålde sin lägenhet med hjälp av William Westrup en del av Fastighetsbyrån Enskede

2020-02-02

4:a
    Gubbängen-enskede
    Bra dialog och uppföljning under hela processen.

Mycket hängiven och effektiv! Läs mer
    2020-02-03 William W svarar Ted M
    Tack Ted,
    Lycka till nu med jakten på nästa boende, hoppas ni hittar drömmen :)

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Enskede

Richard Ivansson