William Westrup
Registrerad mäklare sedan 2018
Aktiv på Reco.se sedan 2018
2019-04 - 2020-03

Läs vad 36 Läs vad William Westrup

• Rebecca W sålde sin lägenhet med hjälp av William Westrup en del av Fastighetsbyrån Enskede

2020-03-11

Hammarbyhöjden
    Vi sålde vår 2:a i Hammarbyhöjden med William och är supernöjda!

Vi upplevde honom som väldigt trevlig, seriös och professionell mäklare. Han levde upp till våra förväntningar och försäljning gick mycket snabbt och smidigt. Skulle varmt rekommendera andra att sälja med honom! Läs mer
  • Jimmy M sålde sin lägenhet med hjälp av William Westrup en del av Fastighetsbyrån Enskede

2020-02-26

Skarpnäck
    Duktig, snabb och tydlig mäklare. Toppbetyg Läs mer
  • Camilla S sålde sin lägenhet med hjälp av William Westrup en del av Fastighetsbyrån Enskede

2020-02-21

Hammarbyhöjden
    William sålde min mindre trea i Hammarbyhöjden.
    Han är mycket professionell i sin process, engagerad, snabb på att återkoppling och har ett trevligt bemötande. Han sålde min lägenhet till förväntat pris och jag kan verkligen rekommendera honom som mäklare. Läs mer
  • Ted M sålde sin lägenhet med hjälp av William Westrup en del av Fastighetsbyrån Enskede

2020-02-02

Gubbängen-enskede
    Bra dialog och uppföljning under hela processen.

Mycket hängiven och effektiv! Läs mer
    2020-02-03 William W svarar Ted M
    Tack Ted,
    Lycka till nu med jakten på nästa boende, hoppas ni hittar drömmen :)
  • Noumi M sålde sin lägenhet med hjälp av William Westrup en del av Fastighetsbyrån Enskede

2020-01-31

Skarpnäck
    William är en väldigt bra mäklare ! Han var lagom påstridig ,var alltid tillgänglig för att svara på frågor och liknande. Det kändes tryggt för oss och hans intresse för att få en lyckad affär var genuint!
    William hjälpte oss från början till start ,från att fotografera vårt hem för att sedan läggas ut på ”på gång ” till en riktig lyckad bostadsaffär :))han mötte våra förväntningar vi hade på slutpriset, vi sålde vår 3rok på 78 kvm i Skarpnäck ,och
    vi kan inte vara mer nöjda med vårt val av mäklare! Tack William . Läs mer
  • Lottie S köpte sin lägenhet med hjälp av William Westrup en del av Fastighetsbyrån Enskede

2020-01-29

Gamla Enskede
    Vi har köpt en bostadsrätt.
    vi är nöjda med hur vår mäklare har hanterat ärendet.
    Lugn och trevlig. Saklig och okomplicerad.
    Saknar dock prat och tips om att besikta lägenheten för både säljare och köparens trygghet. Läs mer
  • Andreas L köpte sin lägenhet med hjälp av William Westrup en del av Fastighetsbyrån Enskede

2020-01-29

Gamla Enskede
    En bostadsrätt i gamla Enskede.
    Det gick snabbt, smidigt och enkelt. Läs mer
  • Malin S köpte sin lägenhet med hjälp av William Westrup en del av Fastighetsbyrån Enskede

2020-01-28

Gamla Enskede
    Trevligt och proffsigt bemötande vid köp av min första bostadsrätt. Tycker att mäklaren gjorde ett bra jobb och levde upp till mina förväntningar. Läs mer
  • Ola B sålde sin lägenhet med hjälp av William Westrup en del av Fastighetsbyrån Enskede

2020-01-13

Stureby
    William var bra på att förstå och diskutera mina önskemål när jag skulle sälja min bostadsrätt. Han drev på processen på ett förtroendeingivande och vänligt sätt och lyckades uppfylla mina förväntningar med försäljningen. Plus i kanten för konsekvent snabba svar på frågor. Läs mer
  • Christer W sålde sin lägenhet med hjälp av William Westrup en del av Fastighetsbyrån Enskede

2019-12-09

Stureby
    Aktiv och med vänligt bemötande sålde han vår lägenhet inom utlovad tid. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Enskede

Richard Ivansson