William Westrup
2018-09 - 2019-08

Läs vad 16 Läs vad William Westrup

• Aleksander S skrev om William Westrup en del av Fastighetsbyrån Enskede

2019-09-06

Hjälpte oss att sälja vår 3a söder om stockholm. William var snabb, pålitlig, och trevlig. Läs mer
    2019-09-10 William W svarar Aleksander S
    Tack för fina rekommendationen!!!
    Lycka till med allt! :)
  • Pernilla A skrev om William Westrup en del av Fastighetsbyrån Enskede

2019-09-05

När vi skulle sälja vårt radhus föll valet på William Westrup naturligt. Ett otroligt professionellt bemötande, med en klar försäljningsplan och smarta strategier. William levererade över alla förväntningar och vi skulle rekommendera honom varmt till andra som överväger att sälja. Läs mer
    2019-09-10 William W svarar Pernilla A
    Tack så mycket för den fina rekommendationen! Glädjer mig att ni är nöjda och hoppas ni hittar den där drömvillan ni söker :)
  • Sandra Emelie Maria Gunilla S köpte sin lägenhet med hjälp av William Westrup en del av Fastighetsbyrån Enskede

2019-09-02

Gubbängen-Enskede
    Rolig och ordentlig med bra energi. Vi är mycket nöjda! Läs mer
    2019-09-10 William W svarar Sandra Emelie Maria Gunilla S
    Tack så mycket :) Kul att ni är nöjda med köpet!!!
  • Johanna K skrev om William Westrup en del av Fastighetsbyrån Enskede

2019-08-22

Sålde min etta i Bagarmossen på 32 kvadrat. Träffade William på en av hans visningar och han visade stort intresse för mig och tog sig tiden att höra vad just jag behövde och sökte. Han har varit superhjälpsam i hela processen och alltid varit nåbar. Är jättenöjd med affären. Rekommenderar varmt William! Läs mer
    2019-08-22 William W svarar Johanna K
    Stort tack för ditt förtroende och ett härligt samarbete :)
  • Michael J sålde sin lägenhet med hjälp av William Westrup en del av Fastighetsbyrån Enskede

2019-08-17

Blåsut
    väldigt smidig och enkel försäljning Läs mer
  • Michael J skrev om William Westrup en del av Fastighetsbyrån Enskede

2019-08-09

Sålt en 2a i blåsut, jättesmidigt, tog knappt 2v från start till försäljning Läs mer
    2019-08-15 William W svarar Michael J
    Tack Michael, glädjer mig att du är nöjd :)
  • Ebba H
    Ebba H köpte sin lägenhet med hjälp av William Westrup en del av Fastighetsbyrån Enskede

2019-07-22

Bagarmossen
    Köpt en tvåa i Bagarmossen. Trevligt bemötande. Väntade mig en snabb och smidig affär och det blev det. Läs mer
    2019-07-22 William W svarar Ebba H
    Hej Ebba,
    Kul att ni är nöjda med köpet och affärsprocessen :)
  • Klara S
    Klara S sålde sin lägenhet med hjälp av William Westrup en del av Fastighetsbyrån Enskede

2019-07-09

Stureby
    William hjälpte mig sälja min lägenhet i Enskede på absolut bästa sätt. Jag är mycket nöjd och känner att jag blev väldigt väl bemött och fick svar och återkoppling på frågor inom några minuter. William kämpade hårt med försäljningen för att nå det uppsatta målet. Vilken service! Det är dessutom ovärderligt att få hjälp med frågor inför kommande bostadsköp. Jag är verkligen super nöjd och kommer garanterat rekommendera William på fastighetsbyrån. Läs mer
    2019-07-22 William W svarar Klara S
    Hej Klara,
    Tack för den fina rekommendationen :)
    Det glädjer mig verkligen att du är så nöjd med mig som mäklare och tyckte att jag gjorde de lilla extra :)
  • Cecilia Wallenholm K sålde sin lägenhet med hjälp av William Westrup en del av Fastighetsbyrån Enskede

2019-06-27

Gubbängen-Enskede
    Jag har sålt min bostad men hjälp av William Westrup. En riktigt proffsig mäklare, med båda fötterna på jorden. Läs mer
    2019-07-22 William W svarar Cecilia Wallenholm K
    Hej Cecilia, tack för den fina rekommendationen!
    Kul att du är nöjd!
    Lycka till med allt i nya bostaden :)
  • Harnet O sålde sitt hus med hjälp av William Westrup en del av Fastighetsbyrån Enskede

2019-06-19

Skarpnäck
    sålde ett radhus, förväntade mig ett proffsigt bemötande och fick verkligen den upplevelsen. William var trevlig, proffsig, pålitlig och vi kände verkligen att vi blev omhändetagana. Läs mer
    2019-07-22 William W svarar Harnet O
    Hallå där :)
    Tack för fina rekommendationen.
    Glädjer mig att ni är nöjda med mig som mäklare!
    Hoppas verkligen ni hittar radhuset/huset ni söker härnäst :)

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Enskede

Richard Ivansson