Läs vad 61 Läs vad William Westrup

• 2020-12-22
    Vi sålde en tvåa och köpte en fyra. Mäklaren la över stora delar av jobbet på oss angående innehållet på annonsen. Vi förväntade oss ett proffsigt mäklarspråk i annonsen så som vi finner i andra mäklarbyråers annonser. Mäklaren hade inte koll på uppgifter som kommit denne tillhanda tidigare.
    ARTUR H
    • 2:a
    • 49.0 m²
    • Gubbängen - Enskede
    sålde sin lägenhet med hjälp av William Westrup en del av Fastighetsbyrån Enskede
  • 2020-12-19
    Vi är nöjda med vårt köp men kände oss stressade igenom det. Stressig visning och kontraktsskrivning. Missade att registrera bud och försökte övertala oss på telefon att inte bry oss om att budlistan var felaktig.
    Rosanna T
    • 4:a
    • 70.0 m²
    • Hammarbyhöjden
    köpte sin lägenhet med hjälp av William Westrup en del av Fastighetsbyrån Enskede
  • 2020-11-29
    Jason C
    • 74.0 m²
  • 2020-11-29
    Trevlig och professionell som gjorde sitt yttersta för att hjälpa oss sälja vår bostad.
    Maja C
    • 74.0 m²
  • 2020-11-28
    William var ihärdig i sin strävan att fp ett bra pris för min lägenhet. Han lyssnar på kunden och gör sitt bästa på att tillfredsställa den.
    Jag är mycket nöjd; han är kunnig och mycket trevlig.
    Olga B
    Olga B
    • 5:a
    • 99.0 m²
    • Skarpnäck
  • 2020-11-22
    Har sålt vår 3:a i Svedmyra, nyproduktion 2018
    Fick sålt den innan visning
    Väldigt nöjd med både mäklare och pris!
    William är väldigt lugn och trevlig, vilket vi tycker om, och väldigt duktig!
    Allt gick förvånande snabbt!
    Anita R
    • 87.0 m²
  • 2020-11-19
    Proffsig, bra energi som gjorde affärer lyckad! Erfaren, mycket kompetent och förtroendegivande mäklare, Snabba återkoppling.Rekommenderar honom!
    Mehrdad N
    • 2:a
    • 52.0 m²
    • Björkhagen
  • 2020-11-09
    Sålde en superliten lägenhet som William lyckades sälja till grymt pris, sjukt trevlig och har gjort allt hur smidigt som helst. Det ända du behöver göra som säljare är typ se till att bostaden är fin och städad, sen sköter han resten! 😄 alla stjärnor till honom!
    Katrin N
    • 1:a
    • 28.0 m²
    • Globen/Johanneshov
  • 2020-11-09
    • Sålt 3,5 i Bagarmossen.
    • Bemött på ett trevligt sätt. Punktlig, artig och med humor.
    • Förväntade mig att han hade ett brett kontaktnät, kunde sälja min lägenhet innan visning
    • Trevlig, punktlig och professionell. Samarbetsvillig.
    Camilla B
    • 67.0 m²
    • Bagarmossen
  • 2020-11-09
    William hjälpte mig att sälja min 3a i Skarpnäck. Jag tycker han agerat professionellt från första bemötandet till avslut. Han lyckades förhandla ett pris som jag är nöjd med trots att marknadsläget varit ansträngt under pandemin. Kan rekommendera William och fastighetsbyrån.
    Mattis O
    • 80.0 m²
    • Skarpnäck

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte