William Westrup

William Westrup

William Westrup är mäklare på Fastighetsbyrån Enskede

William Westrup har varit registrerad mäklare sedan 2018-04. William Westrup har varit aktiv på Reco.se sedan 2018-04 och har fått 74 omdömen med ett betyg på 4.8. William Westrup har haft 58 försäljningar sen 2020-09 och har tillfrågat 92% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-09 - 2021-08

Läs vad 74 Läs vad William Westrup

• köpte sin lägenhet med hjälp av William Westrup en del av Fastighetsbyrån Enskede
    • Blåsut
    2021-09-11
    Jag upplevde att köpet gick smidigt och snabbt. Fick hjälp med det jag behövde, tex privatvisning inom 2 timmar från när jag tog kontakt med honom.

Mäklaren fick priset till det vad köparen och säljaren (hoppas jag) blev nöjda med.
    • Globen/Johanneshov
    2021-06-29
    Trevlig, tydlig, gav bra med information och följde upp frågor vi hade om objektet! 😊
    • Skarpnäck
    2021-06-26
    Professionell och väldigt hjälpsam.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av William Westrup en del av Fastighetsbyrån Enskede
    • Enskede Gård
    2021-06-21
    Väldigt professionellt, engagerat och trevligt bemötande.
    Det märktes att William var kunnig och brydde sig. Som helhet var hela upplevelsen mycket positiv.
    • Hammarbyhöjden
    2021-06-20
    Bra på alla sätt utom att han kom med förslag om hur vi skulle buda
    2021-06-02
    Jag köpte min första bostad. En lägenhet på 103 kvm. Jag är överlycklig med mitt kök. Bemötandet och professionalismen som William har är magiskt bra.

En riktigt nöjd kund är jag.

Mvh,
    Filip
    2021-05-07
    Sålt bostadsrätt. William var mycket engagerad och drivande. Vi är mycket nöjda med honom!
    2021-03-02
    William hjälpte oss på nolltid att sälja våran lägenhet. han var lyssnande, lugn och snabb vilket jag anser är en av de bästa egenskaper en mäklare kan besitta - så tack! Har redan rekomenderat William till våra grannar och bekanta.
  • Annica L
    • Skarpnäck
    2021-02-26
    Mjaa.. inge vidare intryck som köpare. Man märker att han har flera försäljningar samtidigt (vilket man såklart ska ha) men att han sitter och följer en budgivning från sin telefonen när vi kom för att signa och avsluta affären och gör vår största deal någonsin tycker jag är under all kritik. Föreslår att vara mer närvarande med dina kunder.
    • Globen/Johanneshov
    2021-02-01
    Köpt en bostadsrättslägenhet i Johanneshov. William var mycket serviceinriktad och hade ett trevligt bemötande. Ordnade med digital visning då vi inte kunde komma på vanlig visning. Han gav ett påläst och kunnigt intryck. Lätt att få kontakt med och svarade alltid.