Alla kategorier Mäklare Västra Götaland Göteborg Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Eriksberg
Rekommenderat företag 2016 - Fastighetsbyrån Eriksberg

Fastighetsbyrån Eriksberg

Sörhallskajen 16b, 417 63 Göteborg — Visa karta

Vad är viktigt för dig när du ska byta bostad? Utifrån dina behov skräddarsyr vi en helhetstjänst som passar dig. Med god lokalkännedom om Eriksberg och starkt engagemang gör vi din viktigaste affär till din bästa affär. Fastighetsbyrån är Sveriges ledande mäklarkedja och vårt mål är att vara bäst i landet på att förmedla bostäder på ett affärsmässigt och professionellt sätt.

Läs vad 59 kunder tycker om Fastighetsbyrån Eriksberg

• Roland G
    Roland G skrev om Daniel Enlund en del av Fastighetsbyrån Eriksberg
    Jag har svarat på dessa frågor tidigare. Gör nu ett nytt försök.

Daniel är kunnig och bra och gav ett proffsigt intryck.
  • Rolf F
    Rolf F skrev om Jennie Svensson en del av Fastighetsbyrån Eriksberg
    Jenny var mycket tillmötesgående och professionell under hela affärsprocessen. Hon ställde upp på kort varsel vid en förhandsvisning och hanterade hela denna del mycket bra, från visning till avslutad affär. Det man då kan tycka som kund är en liten återkoppling till oss köpare efter att vi fått tillträde , hur vi upplevde lägenheten ex. såsom städning, om våra förväntningar uppfylldes, om det fanns andra oklarheter etc. Nu har det gått nästan en månad och vi har inte hört något från er. Vi har både köpt och sålt lägenheter de senaste åren, mest på grund av vår son som studerar, och alltid har mäklaren hört av sig efter inflyttning. Lite tråkigt avslut på ett annars bra samarbete.
    Hälsningar Marie &Rolf Fager
  • Lennart N
    Lennart N skrev om Jennie Svensson en del av Fastighetsbyrån Eriksberg
    Utmrkt kommunikation. Pragmatisk och realistisk inställning. Raka rör och tydliga juridiska omständigheter. Mäklaren flexibel och alltid vänlig utan att bli sliskig. Alltigenom proffsigt hanterande, med stor trygghet för mig som kund. Vrt arvodet, och mer därtill.
  • Angela D
    Angela D skrev om Daniel Enlund en del av Fastighetsbyrån Eriksberg
    Supersmidig och kunnig mäklaren.
  • Izabella P
    Izabella P skrev om Jennie Svensson en del av Fastighetsbyrån Eriksberg
    Vi fick direkt förtroende för Jennie som gav oss bästa möjliga hjälp vid försäljningen. Lyhörd, trevlig, proffsig och mycket hjälpsam!
  • Ulrika H
    Ulrika H skrev om Jennie Svensson en del av Fastighetsbyrån Eriksberg
    Vi har fått ett mycket gott bemötande av Jennie Svensson. Hon är professionell och har genomfört vårt uppdrag mycket bra.
  • Mats H
    Mats H skrev om Jennie Svensson en del av Fastighetsbyrån Eriksberg
    Mycket kompetent mäklare och väldigt trevlig.
  • Stefan S
    Stefan S skrev om Jennie Svensson en del av Fastighetsbyrån Eriksberg
    Jennie är professionell och effektiv. Hon kan få din bostad såld till bra pris, i rätt tid och med ett leende!
  • Kristina E
    Kristina E skrev om Jennie Svensson en del av Fastighetsbyrån Eriksberg
    Jag har en positiv upplevelse av vår kontakt med Fastighetsbyrån! Jag känner att det var en person som det var lätt att få kontakt med och som var mycket kunnig i sitt mäkleri åav våg lägenhet.
  • Jonas H
    Jonas H skrev om Jennie Svensson en del av Fastighetsbyrån Eriksberg
    En mycket trevlig, saklig och kunnig mäklare. Jag fick känslan av att hon genuint ville båda parters (säljare och köpare) bästa och fick därför förutom sköta vårt köp av ny lägenhet också försäljning av vår nuvarande. Hon gjorde verkligen det lilla extra för oss.
  • Rasmus H
    Rasmus H skrev om Jennie Svensson en del av Fastighetsbyrån Eriksberg
    Snäll, trevlig och glad. Engagerar sig i sina kunder och hjälper till på bästa sätt, fanns alltid tillgänglig.
  • Lhinn S
    Lhinn S skrev om Jennie Svensson en del av Fastighetsbyrån Eriksberg
    Mycket nöjd med vår mäklare. Hon var lätt att få kontakt med och gjorde ett bra jobb, proffsig.
  • Anna H
    Anna H skrev om Jennie Svensson en del av Fastighetsbyrån Eriksberg
    En mycket kompetent, hjälpsam och duktig mäklare som ställt upp på obekväma arbetstider. Jag kan varmt rekommendera Jennie Svensson som mäklare!
  • Hannes K
    Hannes K skrev om Daniel Enlund en del av Fastighetsbyrån Eriksberg
    Kom i kontakt med Daniel som köpare av objekt. Daniel är tillmötesgående, säljande, och trevlig.
  • Pernilla E
    Pernilla E skrev om Jennie Svensson en del av Fastighetsbyrån Eriksberg
    Mycket nöjd. Jennie har varit till mycket stor hjälp från visning av lägenhet till kontraktsskrivning och jag skulle absolut rekommendera henne till vänner och bekanta.
  • Svante E
    Svante E skrev om Jennie Svensson en del av Fastighetsbyrån Eriksberg
    Korrekt, rak kommunikation, ordning och reda, heltäckande info

Trevlig
  • Bogdanovic N
    Bogdanovic N skrev om Daniel Enlund en del av Fastighetsbyrån Eriksberg
    Daniel är väldigt proffsig och är en mäklare jag hade rekommenderat till vänner och bekanta. Han har förståelse för marknaden och har en bra förmåga att bedöma tajming för en affär. Vi är otroligt nöjda med Daniels bemötade och hur han skötte försäljningen av vår bostad.
  • Helena E
    Helena E skrev om Daniel Enlund en del av Fastighetsbyrån Eriksberg
    Lätt att få kontakt med, positiv och hjälpsam I fastighetsaffären.
  • Murali N
    Murali N skrev om Elin-Marie Söderlund en del av Fastighetsbyrån Eriksberg
    Verg responsive, patient and caring individual
    2016-09-08 Elin-Marie S svarar Murali N
    Hi Murali!
    Thanks I'm greatful for this
    And happy for your New home!
    Good luck to your family!
    Best regards
    Elin-Marie Söderlund
  • Jennie O
    Jennie O skrev om Elin-Marie Söderlund en del av Fastighetsbyrån Eriksberg
    Bra bemötande, trevlig mäklare
  • Kenneth W
    Kenneth W skrev om Elin-Marie Söderlund en del av Fastighetsbyrån Eriksberg
    Jag fick sålt min lägenhet snabbt och till bra pris. Det märks att denna mäklare jobbar aktivt och raskt. Som säljare måste jag säga att jag är mycket nöjd.
    2016-09-02 Elin-Marie S svarar Kenneth W
    Tack så väldigt mycket för ditt fina omdöme. Är mycket glad över att du meddelar detta. Det är viktigt för mig som mäklare att du känner dig nöjd och trygg med din bostadsaffär!
    Med vänlig hälsning,
    Elin-Marie Söderlund
  • Karl G
    Karl G skrev om Elin-Marie Söderlund en del av Fastighetsbyrån Eriksberg
    Väldigt trevlig och har ett bra bemötande. Rekommenderas starkt!
    2016-09-02 Elin-Marie S svarar Karl G
    Tack så jättemycket för ditt fina omdöme. Det betyder mycket för mig som fastighetsmäklare.
    Mvh Elin-Marie Söderlund
  • Svante E
    Svante E skrev om Fastighetsbyrån Eriksberg
    Mycket bra och proffsigt bemötande. Dyrt men väl investerade pengar.
    Representant för Fastighetsbyrån gillar detta
  • Jonas K
    Jonas K skrev om Daniel Enlund en del av Fastighetsbyrån Eriksberg
    Professionellt bemötande i varje läge.
    Försöker verkligen göra allt för säljaren, märks att han anstränger sig det där lilla extra.
    Använder ibland mäklarklyschor i sina uttryck och hade tjänat på att lägga lite mer fakta och tyngd bakom orden.
  • Anneli A
    Anneli A skrev om Daniel Enlund en del av Fastighetsbyrån Eriksberg
    Vi har fått bra bemötande av Daniel. Han har gett oss snabba svar på våra funderingar. Vi är nöjda.
  • Maria D
    Maria D skrev om Daniel Enlund en del av Fastighetsbyrån Eriksberg
    Daniel har stor kunskap, stort kontaktnät och är modig i sitt yrkesutövande. Han är trevlig och professionell. Jag anlitar gärna Daniel igen vid framtida lägenhetsaffärer!
  • George G
    George G skrev om Daniel Enlund en del av Fastighetsbyrån Eriksberg
    Jag fick ett mycket professionellt bemötande av Daniel Enlund.
  • Marcus T
    Marcus T skrev om Daniel Enlund en del av Fastighetsbyrån Eriksberg
    Daniel gav ett mycket bra intryck från första början. Rak, ärlig och tydlig.

Han fungerade som ett väldigt bra bollplank och hade hela tiden en plan som snabbt ändrades om förutsättningarna gjorde det. Men hela tiden med en röd tråd.
    Detta gjorde att man aldrig behövde gå och grubbla.

Vi är mycket nöja med Daniels arbete.
  • Carolina A
    Carolina A skrev om Daniel Enlund en del av Fastighetsbyrån Eriksberg
    Daniel är en väldigt förtroende givande mäklaren, som alltid vill kundens bästa. Han är ödmjuk och pålitlig! Rekommenderar honom stark. /Carolina
  • Kerstin F
    Kerstin F skrev om Daniel Enlund en del av Fastighetsbyrån Eriksberg
    Professionell i sitt bemötande och inger förtroende vad gäller kunnighet. Mycket positiv till att Daniel förklarar och besvarar mina frågor både innan och efter köp. /Kerstin
  • Hardik P
    Hardik P skrev om Daniel Enlund en del av Fastighetsbyrån Eriksberg
    Jag har både köpt och sålt lägenhet via Daniel den senaste månaden och jag är väldigt nöjd med honom. Daniel är en väldigt trevlig och socialt begåvad kille som har förmågan att snabbt skapa förtroende för kunder. Han har också visat sig vara flexibel och ambitiös i alla lägen och sett till att processerna varit smärtfria.

Ett utvecklingsområde för Daniel skulle vara att han vid försäljning är ännu mer proaktiv och delar med sig av status till sina kunder i en ännu högre utsträckning för att proaktivt informera om hur det går och på så vis inte ge kunderna möjligheten att bli oroliga. Dock har han i alla tillfällen varit tillgänglig på telefon och mail, så det har egentligen inte varit några som helst problem.

Sammantaget är jag väldigt nöjd med Daniel Enlund och som en följd av det av Fastighetsbyrån Eriksberg. Tack!
  • Jonas L
    Jonas L skrev om Daniel Enlund en del av Fastighetsbyrån Eriksberg
    Daniel Englund hade ett bra och trevligt bemötande!
  • Mela B
    Mela B skrev om Daniel Enlund en del av Fastighetsbyrån Eriksberg
    Sympatisk, förtroendeingivande och dedikerad.
  • Martin G
    Martin G skrev om Daniel Enlund en del av Fastighetsbyrån Eriksberg
    bra och proffisionellt bemötande
  • Emma K
    Emma K skrev om Daniel Enlund en del av Fastighetsbyrån Eriksberg
    Enkelt snabb och smidig försäljning utan krångel och bra att det redan fanns en lista sedan tidigare me potentiella köpare
  • Emanuel B
    Emanuel B skrev om Daniel Enlund en del av Fastighetsbyrån Eriksberg
    Daniel visar på ett stort driv och engagemang.
  • Ali M
    Ali M skrev om Jennie Svensson en del av Fastighetsbyrån Eriksberg
    Bra mottagande och sevice , kan starkt rekommenderas .
  • Anders A
    Anders A skrev om Jennie Svensson en del av Fastighetsbyrån Eriksberg
    Tycker att Jennie gjorde ett mycket proffsigt intryck när vi köpte vår lägenhet genom henne.
  • Jan H
    Jan H skrev om Jennie Svensson en del av Fastighetsbyrån Eriksberg
    Påläst, väl förberedd och en bra presentation.
  • Berit J
    Berit J skrev om Jennie Svensson en del av Fastighetsbyrån Eriksberg
    Jenny är engagerad och duktig. Om det skulle gå snett på något vis så visar hon ingen prestige utan gjorde ändringar av vår plan för att få en bättre lösning. Vi hade dessutom en lite stökig köpare som hon redde ut på ett proffsigt sätt. Hon är ingen krängare utan lyssnar och förstår och det uppskattade jag. Jag hade en annan mäklare hemma på prov innan men henne fick jag inte förtroende för
  • Claes A
    Claes A skrev om Jennie Svensson en del av Fastighetsbyrån Eriksberg
    Full service - inga anmärkningar.
  • Tony B
    Tony B skrev om Jennie Svensson en del av Fastighetsbyrån Eriksberg
    Mycket kompetent och med ett bra bemötande.
  • Annika B
    Annika B skrev om Jennie Svensson en del av Fastighetsbyrån Eriksberg
    Fick svar och hjälp med det vi behövde. Mer tillmötesgående än man kan begära när det gällde att få till visningstid tex .
  • Peter G
    Peter G skrev om Jennie Svensson en del av Fastighetsbyrån Eriksberg
    Tycker Jenny gjort et mycket bra jobb.
  • Anna S
    Anna S skrev om Jennie Svensson en del av Fastighetsbyrån Eriksberg
    Bra och tät dialog med mäklaren, vilket ledde till en snabb och lyckad försäljning.
  • Peter F
    Peter F skrev om Jennie Svensson en del av Fastighetsbyrån Eriksberg
    Otroligt duktig mäklare, rekommenderas verkligen!
  • Samad T
    Samad T skrev om Jennie Svensson en del av Fastighetsbyrån Eriksberg
    Jennie var bra som mäklare man fick bra fyback hela tiden var anträffbar och att hon uppfyllde kravet vad hon lövade .
  • Mattias G
    Mattias G skrev om Jennie Svensson en del av Fastighetsbyrån Eriksberg
    Trevlig och kompetent mäklare med bra koll!
  • Tobias S
    Tobias S skrev om Jennie Svensson en del av Fastighetsbyrån Eriksberg
    Bra, om än lite seg respons emellanåt.
  • Mattias G
    Mattias G skrev om Fastighetsbyrån Eriksberg
    Vi sålde vår lägenhet via Fastighetsbyrån. Allt gick väldigt smidigt och bra till. Tydliga och klara instruktioner. Trevligt bemötande. Professionellt agerande.
    2015-12-02 Representant för Fastighetsbyrån svarar Mattias G
    Tack så mycket för den fina rekommendationen!
    Det betyder mycket för mig att ni är nöjda. Jag vill också passa på att tacka för ett trevligt och bra samarbete, vilket underlättade hela försäljningsprocessen. Mvh/Jennie

Sörhallskajen 16b, 417 63 Göteborg