Alla kategorier Mäklare Västra Götaland Göteborg Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Eriksberg

Fastighetsbyrån Eriksberg

Belegatan 8, 417 64 Göteborg — Visa karta

Fastighetsbyrån här på Hisingen startades på 60-talet och vårt kontor i Eriksberg ligger på Wieselgrensplatsen. Vi mäklare som jobbar här har koll på området Norra Älvstranden, Tuve, Lundby och Backa, och vi hjälper dig gärna att hitta rätt.

Vi gör allt för att göra din flytt så bekväm som möjligt. Vi är marknadsledande i Göteborgstrakten och har lång erfarenhet av branschen. Vi har koll på alla bostadsrätter här omkring och även de enstaka villor som finns. Tveka inte att kontakta oss om det är något du funderar på. Varmt välkommen!

Läs vad 79 kunder tycker om Fastighetsbyrån Eriksberg

• Adam I
    Adam I skrev om Celia Kanthe en del av Fastighetsbyrån Eriksberg
    Celia hjälpte oss med försäljning av vår bostad och skötte det exemplariskt. Hon lyssnar, tar till sig samtidigt som hon delar med sig sin reflektion och dessustom förtroendegivande vilket hon levde upp till. Utfallet av försäljningen böev väldigt god, priset blev strax över förväntan trots svårare marknadstider, troligtvis mycket på grund av hennes kontaker och hårt arbete.

Rekommenderar Celia varmt till andra! Läs mer
  • Anne-charlotte W
    Anne-charlotte W skrev om Fredrik Wiland en del av Fastighetsbyrån Eriksberg
    Vi har varit väldigt nöjda med Fredrik. Helt enligt vår förväntan :-) Har man hört av sig har han fixat det på studs när det i vår sits blev lite bråttom. Lätt att få tag på och gjorde ett toppenjobb! Rekommendas helt klart. Läs mer
  • Mathilda B
    Mathilda B skrev om Fredrik Wiland en del av Fastighetsbyrån Eriksberg
    Lyhörd och ödmjuk, med talets gåva. Såg potential i stället för hinder under processen.
    Självgående, ansträngde sig för att allt skulle bli så bra som möjligt för allas parter.
    Man kände sig trygg till försäljningen var avklarad. Märktes att mäklaren är mån om sina kunder och älskar ditt arbete. Läs mer
  • Sepehr H
    Sepehr H skrev om Celia Kanthe en del av Fastighetsbyrån Eriksberg
    Hon gjorde ett gediget arbete med min bostad. Trots en tuff marknad lyckades vi sälja till ett bra pris. Celia var lyhörd, engagerad, kommunikativ och trevlig vid alla interaktioner. Läs mer
    2018-03-09 Celia K svarar Sepehr H
    Sepehr! Tack för ett bra samarbete och den fina rekommendationen. Det var verkligen ett nöje att få hjälpa till med försäljningen av din lägenhet. Hoppas att ni ska trivas bra i nya bostaden och lycka till med den lilla :)
  • Jose F
    Jose F skrev om Fredrik Wiland en del av Fastighetsbyrån Eriksberg
    Väldigt proffsig och driven mäklare med bästa servicen. Läs mer
  • Michael B
    Michael B skrev om Celia Kanthe en del av Fastighetsbyrån Eriksberg
    Jätte trevligt o svarade snabbt när man hade några frågor. Läs mer
    2018-03-09 Celia K svarar Michael B
    Hej Michael, tack för det fina omdömet och ett bra samarbete - och smidigt att det gick så bra med försäljningen av din lägenhet också!
    Hoppas att du och Malin trivs bra i nya lägenheten och att vi ses i framtiden!
  • Patrik W
    Patrik W skrev om Celia Kanthe en del av Fastighetsbyrån Eriksberg
    Trevlig och hjälpsam. Begärde man info kunde hon ta fram den från exempelvis bostadsrättsföreningen. Läs mer
    2018-03-09 Celia K svarar Patrik W
    Tack Patrik för din fina reco! Jag hoppas att du ska trivas bra i nya lägenheten. Vi ses på tillträdet!
  • Eva M
    Eva M skrev om Celia Kanthe en del av Fastighetsbyrån Eriksberg
    Mycket bra och proffisionellt bemötande. Inger lugn och trygghet i processen. Glad och positiv på ett trevligt och genuint sätt. Läs mer
    2018-03-09 Celia K svarar Eva M
    Hej Eva,
    Tack för din fina reco! Det gläder mig att läsa att ni varit nöjda. Lycka till framåt nu i ert fina radhus, tack för förtroendet!
  • Josefine P
    Josefine P skrev om Celia Kanthe en del av Fastighetsbyrån Eriksberg
    Jag fick väldigt bra och vänligt intryck av mäklaren. Hon värnade om oss som köpare och hon levde upp till mina förväntningar. Läs mer
    2018-03-09 Celia K svarar Josefine P
    Hej Josefine,
    Vad roligt att höra dina ord om din upplevelse som köpare! Grattis till en fantastik lägenhet så hoppas jag att vi ses i framtiden!
  • Rebecca M
    Rebecca M skrev om Celia Kanthe en del av Fastighetsbyrån Eriksberg
    Känt mig trygg genom hela försäljningen och fått ett väldigt trevligt bemötande! Toppen mäklare!!! Läs mer
    2018-03-09 Celia K svarar Rebecca M
    Hej Rebecca,
    Det var väldigt roligt att få hjälpa till att sälja er pärla! Nu hoppas jag ni kommer trivas lika bra i nästa bostad och att vi ses igen.
    Allt gott! Tack för en fin reco.
  • Ingela B
    Ingela B skrev om Celia Kanthe en del av Fastighetsbyrån Eriksberg
    Celia är alert, engagerad och följer sin plan. Hon informerar och håller kontakt hela tiden. Ger ett kunnigt och påläst intryck. Vi kände att vi litade på henne trots att det var ett kritiskt läge med mycket skriverier om fallande priser. Det slutade bra och vi var nöjda. Kan verkligen rekommendera henne.
    Ingela Nyqvist Björk Läs mer
    2018-03-06 Celia K svarar Ingela B
    Hej Ingela,
    Vad glad jag blir över att läsa detta! Tack för förtroendet. Det var väldigt roligt att få hjälpa till med försäljningen av er fina lägenhet, verkligen en pärla!
    Vi ses på tillträdet!
  • Malin P
    Malin P skrev om Fredrik Wiland en del av Fastighetsbyrån Eriksberg
    Trevlig, kanske lite lätt stressad men överlag va allt bra, snabbt och smidigt, fick snabba svar osv. Läs mer
  • Susanna C
    Susanna C skrev om Celia Kanthe en del av Fastighetsbyrån Eriksberg
    Celia är lyhörd, mycket kunnig och professionell. Vill ge henne bästa betyg. Läs mer
    2018-03-06 Celia K svarar Susanna C
    Hej Susanna,
    Tack för din reco. Och tack för förtroendet gällande försäljningen av er lägenhet! Hoppas att ni trivs länge i er nya lägenhet och att vi ses igen i framtiden!
  • Lenny S
    Lenny S skrev om Celia Kanthe en del av Fastighetsbyrån Eriksberg
    Fungerade bra och vi hade bra dialog på sms. Celia återkom även på helgerna vilket var tacksamt. Läs mer
    2018-03-06 Celia K svarar Lenny S
    Hej Lenny,
    Tack för din reco och grattis till en fantastisk lägenhet! Jag hoppas att du ska trivas bra och att vi ses igen i framtiden!
    Allt gott, Celia
  • Bo R
    Bo R skrev om Fredrik Wiland en del av Fastighetsbyrån Eriksberg
    Fredrik uppträdde mycket professionellt och genomförde sin mäklarroll på ett utmärkt sätt. Läs mer
  • Rebecca B
    Rebecca B skrev om Celia Kanthe en del av Fastighetsbyrån Eriksberg
    Väldigt proffsig och trevlig! Duktig Läs mer
    2018-03-06 Celia K svarar Rebecca B
    Hej Rebecca,
    Va roligt att läsa, tack ska du ha! Hoppas ni kommer trivas bra när ni kommer på plats i er nya lägenhet. Vi ses på tillträdet!
  • Carina L
    Carina L skrev om Celia Kanthe en del av Fastighetsbyrån Eriksberg
    Celia är trevlig, hjälpsam, kunnig o mycket förtroendegivande. Vi får all hjälp vi behöver för det köp som vi just nu genomför! Mvh Carina Läs mer
    2018-03-06 Celia K svarar Carina L
    Hej Carina!
    Vad roligt det är att det blev ni som köpte, lägenheten känns som gjord för er!
    Vi ses på tillträdet och tusen tack för din fina reco!
  • Rikard L
    Rikard L skrev om Fredrik Wiland en del av Fastighetsbyrån Eriksberg
    En proffsig och engagerad mäklare. Mycket bra tankar och idéer. Positiv glad och duktig säljare. Kan varmt rekommendera Fredrik. Läs mer
  • Kristina B
    Kristina B skrev om Fredrik Wiland en del av Fastighetsbyrån Eriksberg
    Vi fick ett mycket bra bemötande. Proffsig men också väldigt trevlig och personlig. Läs mer
  • Johan C
    Johan C skrev om Fastighetsbyrån Eriksberg
    Höll vad de lovade. Överträffade mina förväntningar! Läs mer
  • Jonatan M
    Jonatan M skrev om Celia Kanthe en del av Fastighetsbyrån Eriksberg
    Celia är en fantastisk mäklare, kunnig, ärlig och håller dig ständigt uppdaterad på vad som händer. Anlita henne! Läs mer
    2018-03-06 Celia K svarar Jonatan M
    Hej Jonatan,
    Tack för din fina reco och tack för förtroendet gällande försäljningen av er lägenhet! Det blir lite tomt när man haft kontakt under en längre tid. Jag hoppas att ni ska trivs bra i er nya bostad och att vi hörs igen i framtiden! Och vi ses vid tillträdet.
    Celia
  • Göran G
    Göran G skrev om Celia Kanthe en del av Fastighetsbyrån Eriksberg
    Celia har verkligen ett Fantastiskt bemötande och en förmåga att vara flexibel i alla situationer som kan uppstå i en fastighetsaffär! Läs mer
    2018-03-06 Celia K svarar Göran G
    Göran! Tack för ett bra samarbete och den fina rekommendationen. Det var verkligen ett nöje att få hjälpa till med försäljningen av er lägenhet, tack för förtroendet! Vi ses på tillträdet.
  • Jim J
    Jim J skrev om Celia Kanthe en del av Fastighetsbyrån Eriksberg
    Bra och trevligt bemötande. Engagerad och alltid förberedd. Lyckades få upp priset högre än det jag tänkte acceptera vilket alltid uppskattas! 100% nöjd Läs mer
    2018-03-06 Celia K svarar Jim J
    Hej Jim! Tack för förtroendet, skam den som ger sig :) Ni var härliga att samarbeta med och gjorde det enkelt för mig att göra mitt jobb! Vi ses på tillträdet. Celia
  • Jonas H
    Jonas H skrev om Celia Kanthe en del av Fastighetsbyrån Eriksberg
    Mycket nöjd med mäklaren.

Men att min beskrivning måste innehålla minst 30 tecken är bedrövligt.

Viljan att skriva måste komma inifrån och inte via en "order/måste" Läs mer
    2018-03-06 Celia K svarar Jonas H
    Hej Jonas,
    Det glädjer mig att läsa. Lycka till framåt nu med nya jobbet och nya lägenheten! Hoppas att vi ses på kajen i vår!
  • Göran G
    Göran G skrev om Fastighetsbyrån Eriksberg
    Hög servicenivå på alla plan. Speciellt med tillgängligheten. Läs mer
  • Carl S
    Carl S skrev om Fastighetsbyrån Eriksberg
    Kunnig men bristfällig kommunikation Läs mer
  • Eva P
    Eva P skrev om Fastighetsbyrån Eriksberg
    Trevligt bemötande profsig lättsam Läs mer
    Profsig. Trevligt bemötande. Helt ok Läs mer
  • Sven W
    Sven W skrev om Celia Kanthe en del av Fastighetsbyrån Eriksberg
    Mycket trevligt bemötande mot oss säljare och mot köpare.
    Strukturerat arbetssätt och snabb respons. Rekommenderas! Läs mer
    2017-08-21 Celia K svarar Sven W
    Tack snälla Sven för din rekommendation! Det var ett nöje att hjälpa er med försäljningen av er fina lägenhet!
    Celia K gillar detta
  • Elaheh G
    Elaheh G skrev om Fastighetsbyrån Eriksberg
    Bemötande, engagerad, lyhörd är hon. Fantastiskt tjej. Läs mer
  • Vesna P
    Vesna P skrev om Fastighetsbyrån Eriksberg
    Väldigt ambitiös, kände direkt att hon va rätt person för att sälja våran lägenhet. Verkligen en mäklare att rekommendera! Läs mer
  • Alie S
    Alie S skrev om Fastighetsbyrån Eriksberg
    Minna var vår mäklare när vi köpte läg i Eriksberg. Första gången vi träffade henne var vi på en visning där läg inte passade oss. Efter samtal med oss tipsade hon oss andra läg som var mycket mer passande för vårt behov. Minna är skicklig, lyhörd, närvarande och har ett mjukt sätt att kommunicera med kunden. Hon skapade förtroende hos oss trots den dyra affären ;)
    Hon återkopplar alltid, är disponibel och kommer med bra lösningar och förslag. Vi skulle rekommendera henne till våra vänner och det har vi faktiskt gjort också. Läs mer
  • Staffan H
    Staffan H skrev om Celia Kanthe en del av Fastighetsbyrån Eriksberg
    Vi anlitade Celia Kanthe som mäklare på Fastighetsbyrån Eriksberg. Hon levde mer än väl upp till förväntningarna. Hon var professionell, påläst, kunnig, engagerad, alltid tillgänglig, lyhörd och en bra säljare. Läs mer
    2017-08-18 Celia K svarar Staffan H
    Hej Staffan, tack för det fina omdömet! Ni var härliga att samarbeta med och gjorde det enkelt för mig att göra mitt jobb! Vi ses på tillträdet. Celia
    Celia K gillar detta
  • Irina L
    Irina L skrev om Fastighetsbyrån Eriksberg
    Mycket stödjande för säljaren, men inte alls till köparen Läs mer
  • Claudia P
    Claudia P skrev om Fastighetsbyrån Eriksberg
    Duktig och lyhörd mäklare som mötte våra behov väldigt bra. Väldigt serviceminded och professionell. Vi har haft en positiv upplevelse av Minna dels vid vårt köp och försäljning av bostad. Läs mer
  • Alexandra E
    Alexandra E skrev om Fastighetsbyrån Eriksberg
    Väldigt proffsig och gjorde hela säljprocessen enkel. Lätt att få tag på vid frågor och gav bra råd. Väldigt nöjda Läs mer
  • Eva A
    Eva A skrev om Fastighetsbyrån Eriksberg
    Vänlig och hjälpsam. Tog reda på svar till våra frågor. Läs mer
  • Kajsa J
    Kajsa J skrev om Fastighetsbyrån Eriksberg
    Mycket lugn och trevlig och förtroendegivande!
    Rekommenderar henne varmt Läs mer
  • Anette H
    Anette H skrev om Fastighetsbyrån Eriksberg
    Trevligt och serviceinriktat bemötande. Saklig och påläst. En person man fick förtroende för.
    Hon sålde den lägenhet som vi köpte. Läs mer
  • Anneli A
    Anneli A skrev om Fastighetsbyrån Eriksberg
    Fick ett jättebra bemötande av Minna. Man får snabbt förtroende för henne och hon hjälpte till med försäljningen på ett proffsigt sätt. Läs mer
  • Ene-liis R
    Ene-liis R skrev om Fastighetsbyrån Eriksberg
    Seriös och kompetent. Bra marknadskännedom. Bra råd vad gäller utgångspris. Läs mer
  • Anders F
    Anders F skrev om Fastighetsbyrån Eriksberg
    Mycket bra bemötande och en väl genomförd affär. Läs mer
  • Sebastian L
    Sebastian L skrev om Fastighetsbyrån Eriksberg
    Kompetent och trevlig. Känns verkligen som om Minna jobbar för dig och ett bra pris på ditt boende. Läs mer
  • Göran S
    Göran S skrev om Fastighetsbyrån Eriksberg
    Professionell och alltid tillgänglig. Bra kännedom om området. Gjorde försäljningsprocessen enkel och smidig Läs mer
  • Robert J
    Robert J skrev om Fastighetsbyrån Eriksberg
    Proffessionell, tydlig, affärsfokuserad. Läs mer
    Peter A skrev om Fastighetsbyrån Eriksberg
    Det var endast min fru som träffade Minna eftersom jag veckopendlar till Stockholm. Läs mer
  • Mattias C
    Mattias C skrev om Fastighetsbyrån Eriksberg
    Kan bara rekommendera Minna. Proffsig mäklare. Läs mer
  • Marie E
    Marie E skrev om Fastighetsbyrån Eriksberg
    Minna är påläst och trevlig mäklare Läs mer
  • Rebecca R
    Rebecca R skrev om Fastighetsbyrån Eriksberg