Fastighetsbyrån Eriksberg

Belegatan 8, 417 64 Göteborg — Visa karta

Fastighetsbyrån här på Hisingen startades på 60-talet och vårt kontor i Eriksberg ligger på Wieselgrensplatsen. Vi mäklare som jobbar här har koll på området Norra Älvstranden, Tuve, Lundby och Backa, och vi hjälper dig gärna att hitta rätt.

Vi gör allt för att göra din flytt så bekväm som möjligt. Vi är marknadsledande i Göteborgstrakten och har lång erfarenhet av branschen. Vi har koll på alla bostadsrätter här omkring och även de enstaka villor som finns. Tveka inte att kontakta oss om det är något du funderar på. Varmt välkommen!

Läs vad 117 kunder tycker om Fastighetsbyrån Eriksberg

• 2019-12-12

Anton H skrev om Labinot Aruqaj en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Jag och min sambo köpte en bostadsrätt i Göteborg. Labinot var väldigt trygg och ledde oss genom processen på ett önskvärt sätt.

Att köpa vår första bostad var både nervöst och stressande, det var därför skönt att kunna luta sig mot Labinot.

Rekommenderas varmt! Läs mer
  • Amir S

2019-12-08

Amir S skrev om Levent Kantarci en del av Fastighetsbyrån Eriksberg
    I bought an apartment and Levent was its listed broker.
    He was very helpful and supportive during different stages of the process.
    He patiently replied and clarified all of my questions and doubts.
    He was also very nice and friendly. Läs mer
  • 2019-12-07

Gerald S skrev om Labinot Aruqaj en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Professionellt bemötande från början till slut. Läs mer
  • 2019-12-05

Simon A skrev om Julia Eldh en del av Fastighetsbyrån Eriksberg
    Köpte bostadsrätt på 60 kvm, fick bra hjälp och nöjd med köpet. Läs mer
  • Tomas B

2019-12-02

Tomas B skrev om Julia Eldh en del av Fastighetsbyrån Eriksberg
    Lägenhet 4 rum och kök 101m2 i Sannegårdshamnen.
    Trevligt och proffsigt bemötande av Julia.
    Vi hade hoppats få upp lägenheten en bit från utgångspriset med detta slog vår mål med råge! Läs mer
  • 2019-11-30

Eddie L skrev om Julia Eldh en del av Fastighetsbyrån Eriksberg
    Julia är en mycket kompetent och engagerad mäklare som var lyhörd hela vägen genom försäljningen.

Skulle rekommendera om du säljer på Eriksberg/Sannegården att ta kontakt med Julia.

Hennes lugn var exakt det vi behövde vid försäljningen av bostadsrätten. Läs mer
  • 2019-11-26

Astrit M skrev om Labinot Aruqaj en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Labinot har vart mäklare för en tomt som jag har köpt och han har gjort ett strålande jobb. Man märker att han är expert i sitt yrke och vet vad han pratar om. Labinot är en bra mäklare för både säljare och köpare vilket skiljer sig från vissa andra mäklare som bara tänker på säljaren. Jag rekommenderar starkt Labinot och det är inte första eller sista gången jag har med honom att göra. Om ni får nöjet att anlita honom så tveka inte :) Läs mer
  • 2019-11-21

Stefan N skrev om Julia Eldh en del av Fastighetsbyrån Eriksberg
    Julia är en extremt kunnig och säker mäklare med rätt självförtroende och driv.
    Vi skulle definitivt rekommendera henne till andra bostadssäljare (och köpare för den delen) Läs mer
  • 2019-11-18

Wouter D skrev om Labinot Aruqaj en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Almost all the real estate agents I've met have been a complete dick without any personal touch. Labinot broke that chain and showed me that great brokers can exist.
    He's an awesome guy with a great personality. He helped me throughout the entire process with great care and respect from day one untill weeks after the move-in had taken place.
    Every broker should take an apprenticeship with him. Läs mer
  • 2019-11-03

Mustafa M skrev om Labinot Aruqaj en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Väldigt proffsigt mäklare, tydlig förklaring, snabb hantering av ärendet, super bra. Läs mer
  • 2019-10-28

Max T skrev om Labinot Aruqaj en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Jag köpte en lägenhet där Labinot var mäklare. En väldigt trevlig och kunnig kille som bryr sig om att det ska bli en bra affär för alla inblandade parter. Rekommenderas! Läs mer
  • 2019-10-28

Lars-Göran O skrev om Julia Eldh en del av Fastighetsbyrån Eriksberg
    Julia har på ett mycket engagerat och professionellt sätt hjälpt oss att sälja vår bostadsrätt på Eriksberg. Julia har varit lyhörd på våra synpunkter och har också kommit med bra förslag och klocka idéer baserat på sina tidigare erfarenhet. Jag skulle gärna rekommendera Julia till dom som funderar på att sälja sin fastighet eller bostadsrätt och önskar henne all lycka i framtiden. Läs mer
  • 2019-10-27

Ing-Marie W skrev om Julia Eldh en del av Fastighetsbyrån Eriksberg
    Sålt en bostadsrätt på Eriksberg. Julia är en mycket kompetent och duktig mäklare som skötte sitt uppdrag exemplariskt. Kan med varm hand rekommendera henne och Fastighetsbyrån. Läs mer
  • 2019-10-26

sofia a skrev om Levent Kantarci en del av Fastighetsbyrån Eriksberg
    Mycket nöjd, ville ha förhandsvisning på min lägenhet och fick därför sålt den utan att behöver lägga ut den. Stor kundkontakt. Läs mer
  • 2019-10-22

Barbro A skrev om Levent Kantarci en del av Fastighetsbyrån Eriksberg
    Hjälpsam och tillmötesgående under hela försäljningsprocessen.
    Fick som kund relevanta upplysningar rörande hur försäljningen skulle gå till, dessutom ett trevligt och korrekt bemötande. Läs mer
  • 2019-10-21

Adam I skrev om Julia Eldh en del av Fastighetsbyrån Eriksberg
    Att ha Julia som mäklare till vår bostadsförsäljningen har varit en fröjd för oss. Vi hade höga förväntningar redan från början och räknade med att det skulle ta sin tid tills vi skulle hitta rätt köpare.

Det som Julia gjorde imponerande bra ifrån sig var att hon selektivt hittade rätt köpare. En visning efter kom vi och köparna överens om pris och tid för utflytt, från annonsering på fastighetsbyråns hemsida till avslut tog bara 8dagar (!).

Jag och min fru är väldigt tacksamma över att vi slapp ha flera visningar i vår lägenhet och att Julia hanterade försäljningsprocessen på en ”premium” nivå.

Enligt vår mening är Julias arbetssätt så som mäklarna behöver arbeta framgent när bostäderna inte säljer sig själva längre (som tidigare).

Utöver väldigt smidig försäljningsprocess har Julia bra personlighetsegenskaper som inger förtroende, lugn och kunskap.

Vi rekommenderar Julia varmt till den som söker en väldigt duktig mäklare, absolut värt att betala mer i arvode kontra andra mäklare. Läs mer
  • 2019-10-20

Eva R skrev om Levent Kantarci en del av Fastighetsbyrån Eriksberg
    Jag har sålt en lägenhet på Miraalle’n i Sannegårdshamnen .Levent har lyssnat och gett goda råd på ett klokt och ödmjukt sätt. Läs mer
  • 2019-10-19

Ville B skrev om Labinot Aruqaj en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Mycket nöjd med hela processen. Läs mer
  • 2019-10-07

Philip H skrev om Julia Eldh en del av Fastighetsbyrån Eriksberg
    Julia gav ett väldigt bra förstaintryck som en professionell, tillitsfull och tydlig fastighetsmäklare vilket gjorde att mitt val landade på Julia och Fastighetsbyrån. Julia var otroligt delaktig i samtliga delar av försäljningsprocessen, hon höll mig ständigt uppdaterad och drog nytta av sina tidigare erfarenheter på ett mycket bra sätt. Kortfattat gjorde Julia allt det som jag förväntade mig av en fastighetsmäklare och mer därtill så för Er som går i säljtankar kan jag varmt rekommendera Julia och Fastighetsbyrån. Hon kommer definitivt anlitas vid mina framtida försäljningar.  Läs mer
  • 2019-10-06

Pernilla N skrev om Levent Kantarci en del av Fastighetsbyrån Eriksberg
    Levent har ett fint bemötande, han är lyhörd och empatisk. Han visar ett stort engagemang och ger uppdaterad information vad som händer och i vilket skede försäljningsprocessen befinner sig i. Är mycket nöjd! Läs mer
  • 2019-10-03

Dan G skrev om Levent Kantarci en del av Fastighetsbyrån Eriksberg
    Sålde högst pris i vårat område. Läs mer
  • 2019-10-02

Viktor O skrev om Julia Eldh en del av Fastighetsbyrån Eriksberg
    Sammanfattningsvis har försäljningen gått över förväntan och mäklaren har varit fantastisk. Läs mer
  • 2019-09-30

Ida H skrev om Julia Eldh en del av Fastighetsbyrån Eriksberg
    Köpte en två i gbg.
    Blev väl bemött, svarade på alla frågor på visningen. Hon stannade även kvar och visade de gemensamma utrymmena. Genomgående under hela process från visning till min inflyttning har hon svarat på frågor jag haft och alltid varit väldigt trevlig och proffisionell! Läs mer
  • Ulrika K

2019-09-30

Ulrika K skrev om Julia Eldh en del av Fastighetsbyrån Eriksberg
    Omtänksam. Kunnig.
    Bostadsrätt på 60m2
    Kändes att man blev hjälpt på rätt sätt! Skönt när allt är lite nervöst!
    👍🏻👍🏻👍🏻 Läs mer
  • 2019-09-24

Boel W skrev om Labinot Aruqaj en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Labinot är en positiv och engagerad mäklare som gör det lilla extra för både säljare och köpare. Jag kommer definitivt ringa Labinot när det är dags att sälja min lägenhet. Läs mer
  • 2019-09-17

Gregory G skrev om Julia Eldh en del av Fastighetsbyrån Eriksberg
    We bought an apartment with Julia's help. She was fantastic through the whole process. We are very new in Sweden, and did not know what to expect. She made the process of purchasing much easier for us, and helped us get a loan. Without her help, we would have had so much more trouble. She was patient, answered MANY questions, and put in a lot of work to help us. We would recommend Julia to anybody looking for an apartment in Gothenburg. Läs mer
  • 2019-09-12

Ronnie H skrev om Julia Eldh en del av Fastighetsbyrån Eriksberg
    Julia lyssnade och tillgodosåg våra behov som säljare av vår bostadsrätt. Vi är mycket nöjda och kände oss trygga med Julia som mäklare. Vi skulle rekommendera Julia till andra som vill sälja sin bostad. Läs mer
  • 2019-09-03

Agneta L skrev om Julia Eldh en del av Fastighetsbyrån Eriksberg
    Sålt en tvåa med fint läge på Solventilsgatan.
    JE har bemött mig positivt och även de förväntningar som jag hade.
    Så jag är nöjd med att affären är klar.
    MVH
    AL Läs mer
  • 2019-08-27

Pia D skrev om Julia Eldh en del av Fastighetsbyrån Eriksberg
    Sålt bostadsrätt. Mycket trevligt, förstående,varmt och proffsigt bemötande av Julia. Läs mer
  • 2019-08-26

Gazmend U skrev om Labinot Aruqaj en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Det var i Kärra jag köpte en lägenhet
    Vart super nöjde med mäklaren
    Labinot Aruqaj på alla sätt riktigt bra enkel och hjälpsam
    Tack för allt
    Bästa mäklaren
    Labinot Aruqaj
    Gazmend ukaj Läs mer
  • 2019-08-25

Lars H skrev om Labinot Aruqaj en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Köpt en bostadsrätt.
    Labinot har på ett snabbt, enkelt och tillmötesgående sätt hjälpt oss att köpa denna lgh. Läs mer
  • 2019-08-24

Andreas H skrev om Labinot Aruqaj en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Köpet av bostadsrätten har flyttet på bra. Har mottagit snabba svar och bemötts bra. Läs mer
  • 2019-08-14

Lennart S skrev om Julia Eldh en del av Fastighetsbyrån Eriksberg
    En helt perfekt och tydlig mäklare med en profil som överensstämmer med de vi förväntat. Läs mer
  • 2019-08-06

Albin E skrev om Labinot Aruqaj en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Kanonbra bemötande! Noga och proffsig Läs mer
  • 2019-07-30

Nazife T skrev om Labinot Aruqaj en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Labinot är en fantastiskt engagerad mäklare. Hög energi, målinriktad, professionell är några av få egenskaper Labinot besitter. Som förstagångsköpare är man ofta orolig i köpesprocessen men Labinot lyckades förmedla tydlighet och ödmjukhet. En mäklare med fingertoppskänsla för bostadsmarknaden helt enkelt. Läs mer
  • 2019-07-23

Riitta T skrev om Labinot Aruqaj en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Labinot Aruqaj är en väldigt begåvad mäklare! Vi fick en utmärkt bra service gällande en gammal släktings bostadsförsäljning. Labinot var genom hela processen sakkunnig, vänlig och pålitlig. Han planerade en underbar styling av bostaden, och tog hand om förhandlingarna för oss. Fast vi bor långt ifrån orten, skötte Labinot hela processen och höll oss kontinuerligt informerade. Väldigt nöjd med hans arbete. Rekommenderar! Läs mer
  • 2019-07-17

Elin B skrev om Julia Eldh en del av Fastighetsbyrån Eriksberg
    Julia Eldh höll i försäljningen av min bostadsrätt. Hon var trevlig, professionel och ingav förtroende. Kommunikationen var mycket bra och hon var duktig på att återkoppla under hela processen. Läs mer
  • 2019-07-15

Göte Melker Fredrik J skrev om Labinot Aruqaj en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    En mycket bra upplevelse från första mötet! Läs mer
  • Jim N

2019-07-15

Jim N skrev om Julia Eldh en del av Fastighetsbyrån Eriksberg
    Julia hjälpte oss att sälja våran bostadsrätt. Det var ett bra samarbete och hon återkopplade direkt, vilket är väldigt uppskattat. Trevlig och seriös mäklare som vi kan rekommendera till andra 😊👍🏻 Läs mer
  • 2019-07-12

Felicia H skrev om Levent Kantarci en del av Fastighetsbyrån Eriksberg
    Opersonlig och uppdaterade oss inte i budgivningen trots att vi uttryckte att vi ville vara med. Det var flera bud vi inte blev informerade om. Nu var vi såpass intresserade att vi ändå hängde med i budgivningen och också vann den.
    Erbjöd sig inte att ta reda på svaret till frågor vi hade utan vi fick undersöka allt själva. Svar vi fick stämde inte överens när vi sedan kollade upp ordentligt. Exv. parkering, andel i föreningen. Läs mer
  • 2019-07-10

Carina H skrev om Julia Eldh en del av Fastighetsbyrån Eriksberg
    Sålt en bostad.
    Behagligt, lugnt, proffsigt
    Förväntningarna jag hade blev uppfyllda.
    En mäklare som brydde sig när jag letade lägenhet bl a och kändes trygg och lugn. Läs mer
  • 2019-07-08

Petra O skrev om Julia Eldh en del av Fastighetsbyrån Eriksberg
    Hej, vi träffade Julia på en visning på Nimbusgatan 4. Och då vi var med och budade fick vi kontakt med Julia. Hon hjälpte oss med att förbereda vår lägenhet pång gång. I fredags nu så sålde vi vår lägenhet på Norra Skeppspromenaden.enaden 4. Vi är supernöjda med Julia som mäklare och vi anlitar gärna henne om det blir aktuellt igen. Läs mer
    2019-07-09 Julia E svarar Petra O
    Tack själva! Det har varit jättekul att få samarbeta med er :) Kram Julia
  • 2019-07-08

Annerita O skrev om Labinot Aruqaj en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Med hjälp av Labinot har jag sålt min mosters lägenhet. Hade erfarenhet av fastighetsbyrån från tidigare därför vände jag mig dit. Det var en bostadsrätt, tre rum och kök i Hisingsbacka.
    Labinot är en mycket positiv och engagerad person. Mycket artig och idérik. Budgivningen gick över all förväntan. Jag blev imponerad av hans pedagogiska förmåga. Mycket tydligt beskrev han hela säljprocessen. Labinot skulle jag rekommendera till vilken kräsen säljare som helst. Läs mer
  • 2019-07-05

Patricia Gonzalez Niklasson J skrev om Labinot Aruqaj en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Vi har både sålt vår bostad och köpt ny bostad via Labinot som mäklare.
    Labinot brinner verkligen för sitt yrke som mäklare. Det märks väldigt tydligt. Som kund känner man säg väldigt trygg, han ger ut bra information som ska komma skall, och stor kunnighet inom sitt yrke. Han vet vad han sysslar med. Läs mer
  • Gino C

2019-06-11

Gino C skrev om Labinot Aruqaj en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    "En oslagbar mäklare som jobbar 110% och får lägenheter sålda med enormt bra resultat. Labinot är en genuin, passionerad och smart person som har oehört mycket energi för sitt arbete.
    Jag hade kännedom om at Labinot hade jobbat på ESNY och blev även rekommenderad av en vän vilket fick mig att ta första steget och kontakta honom.
    Under processon av försäljningen har Labinot varit väldigt bra med kommuniceringen och håller mig ständigt uppdaterad. Sålde lägenheten mycket snabbare än vad jag förväntade mig och han styrde upp en budgivning som jag aldrig trodde skulle hända under en oroande marknad.

Labinot är min framtida stjärnmäklare!" Läs mer
    2019-06-18 labinot a svarar Gino C
    Tack vänligast Gino för dem fina orden. Det var makalöst trevligt att få genomför denna affär med er, och ni är allra välkomna att höra av av er till mig, allt mellan himmel och jord rörande bostadsfrågor. Må väl, Er favoritmäklare Labinot :)
    labinot a gillar detta
  • 2019-05-31

Karin D skrev om Julia Eldh en del av Fastighetsbyrån Eriksberg
    Mycket engagerad och hör ett grundligt arbete. Bra känsla för hur affären ska läggas upp. Läs mer
  • 2019-05-27

Annelie L skrev om Levent Kantarci en del av Fastighetsbyrån Eriksberg
    Sålt en bostadsrätt. Professionellt bemötande av mäklaren, stor kunnighet om området vi sålde i. Vi är jättenöjda med samarbetet. Läs mer
  • 2019-05-25

Yvonne B skrev om Labinot Aruqaj en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Vi har just köpt en etta på Lindholmen, och är mycket nöjda ned Labinot som mäklare. Han visar ett stort engagemang i sitt arbete. En mycket kompetent och proffsig mäklare, kommunikativ och glad genom hela processen. Snabba återkopplingar och lyhördhet präglar hans arbete.
    Vill verkligen rekommendera honom! Läs mer
    2019-05-27 labinot a svarar Yvonne B
    Dear Ms Yvonne. Det är väldigt lätt att vara så glad när jag får arbeta med så glädje givande människor som Er och Martin. Jag hoppas vyn från högst upp i huset kommer berika er under alla årets dagar. Jag vill att ni hör av Er till mig, om allt mellan himmel och jord gällande bostaden. With kind regards, Er favoritmäklare, Labinot Aruqaj
    labinot a gillar detta
  • 2019-05-20

Linda J skrev om Levent Kantarci en del av Fastighetsbyrån Eriksberg
    Jag har sålt en bostadsrätt. Fick ett bra bemötande och har under hela processen snabbt fått svar på mina frågor. Jag är supernöjd då det för mig blev ganska viktigt att få sålt snabbt och jag är nöjd med priset även om Levent säkert kunnat få ut mer med längre tid. Läs mer
  • 2019-05-13

Leena U skrev om Julia Eldh en del av Fastighetsbyrån Eriksberg
    Har sålt en 3-a i Tuve.
    Julia gav ett förtroende ingivande sätt , var kunnig och kunde ge svar på alla frågor, var lätt att nå.
    Det vi önskade få för lägenheten fick vi och det med hjälp av Julia.
    Julia är lugn, positiv och skulle varmt rekommendera henne till andra. Läs mer
    2019-05-14 Julia E svarar Leena U
    Tack snälla för de fina orden, det värmer att höra.
    Det har varit så roligt att få hjälpa er, önskar er allt gott!
    Varma hälsningar Julia Eldh

Belegatan 8, 417 64 Göteborg