Alla kategorier Mäklare Västra Götaland Göteborg Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Eriksberg

Fastighetsbyrån Eriksberg

Belegatan 8, 417 64 Göteborg — Visa karta

Fastighetsbyrån här på Hisingen startades på 60-talet och vårt kontor i Eriksberg ligger på Wieselgrensplatsen. Vi mäklare som jobbar här har koll på området Norra Älvstranden, Tuve, Lundby och Backa, och vi hjälper dig gärna att hitta rätt.

Vi gör allt för att göra din flytt så bekväm som möjligt. Vi är marknadsledande i Göteborgstrakten och har lång erfarenhet av branschen. Vi har koll på alla bostadsrätter här omkring och även de enstaka villor som finns. Tveka inte att kontakta oss om det är något du funderar på. Varmt välkommen!

Läs vad 91 kunder tycker om Fastighetsbyrån Eriksberg

• Gino C

2019-06-11

Gino C skrev om Labinot Aruqaj en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    "En oslagbar mäklare som jobbar 110% och får lägenheter sålda med enormt bra resultat. Labinot är en genuin, passionerad och smart person som har oehört mycket energi för sitt arbete.
    Jag hade kännedom om at Labinot hade jobbat på ESNY och blev även rekommenderad av en vän vilket fick mig att ta första steget och kontakta honom.
    Under processon av försäljningen har Labinot varit väldigt bra med kommuniceringen och håller mig ständigt uppdaterad. Sålde lägenheten mycket snabbare än vad jag förväntade mig och han styrde upp en budgivning som jag aldrig trodde skulle hända under en oroande marknad.

Labinot är min framtida stjärnmäklare!" Läs mer
    2019-06-18 labinot a svarar Gino C
    Tack vänligast Gino för dem fina orden. Det var makalöst trevligt att få genomför denna affär med er, och ni är allra välkomna att höra av av er till mig, allt mellan himmel och jord rörande bostadsfrågor. Må väl, Er favoritmäklare Labinot :)
  • 2019-05-31

Karin D skrev om Julia Eldh en del av Fastighetsbyrån Eriksberg
    Mycket engagerad och hör ett grundligt arbete. Bra känsla för hur affären ska läggas upp. Läs mer
  • 2019-05-27

Annelie L skrev om Levent Kantarci en del av Fastighetsbyrån Eriksberg
    Sålt en bostadsrätt. Professionellt bemötande av mäklaren, stor kunnighet om området vi sålde i. Vi är jättenöjda med samarbetet. Läs mer
  • 2019-05-25

Yvonne B skrev om Labinot Aruqaj en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Vi har just köpt en etta på Lindholmen, och är mycket nöjda ned Labinot som mäklare. Han visar ett stort engagemang i sitt arbete. En mycket kompetent och proffsig mäklare, kommunikativ och glad genom hela processen. Snabba återkopplingar och lyhördhet präglar hans arbete.
    Vill verkligen rekommendera honom! Läs mer
    2019-05-27 labinot a svarar Yvonne B
    Dear Ms Yvonne. Det är väldigt lätt att vara så glad när jag får arbeta med så glädje givande människor som Er och Martin. Jag hoppas vyn från högst upp i huset kommer berika er under alla årets dagar. Jag vill att ni hör av Er till mig, om allt mellan himmel och jord gällande bostaden. With kind regards, Er favoritmäklare, Labinot Aruqaj
  • 2019-05-20

Linda J skrev om Levent Kantarci en del av Fastighetsbyrån Eriksberg
    Jag har sålt en bostadsrätt. Fick ett bra bemötande och har under hela processen snabbt fått svar på mina frågor. Jag är supernöjd då det för mig blev ganska viktigt att få sålt snabbt och jag är nöjd med priset även om Levent säkert kunnat få ut mer med längre tid. Läs mer
  • 2019-05-13

Leena U skrev om Julia Eldh en del av Fastighetsbyrån Eriksberg
    Har sålt en 3-a i Tuve.
    Julia gav ett förtroende ingivande sätt , var kunnig och kunde ge svar på alla frågor, var lätt att nå.
    Det vi önskade få för lägenheten fick vi och det med hjälp av Julia.
    Julia är lugn, positiv och skulle varmt rekommendera henne till andra. Läs mer
    2019-05-14 Julia E svarar Leena U
    Tack snälla för de fina orden, det värmer att höra.
    Det har varit så roligt att få hjälpa er, önskar er allt gott!
    Varma hälsningar Julia Eldh
  • Zeinab K

2019-05-13

Zeinab K skrev om Labinot Aruqaj en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Jag har köpt en lägenhet på Hisingen.
    Jag blev bra bemött av mäklaren med mycket positivitet och han var mån om att betona att han alltid finns tillgänglig ifall jag skulle ha några frågor. Han lyckades få till en visning kort efter att jag hörde av mig vilket jag tyckte var mycket smidigt och bra. Jag tyckte att mäklaren levde upptill mina förväntningar både före köp samt efter köpet.

Jag tycker att Labinot är en väldigt duktig och driven mäklare. Jag kommer definitivt att försöka använda honom som hjälp i framtiden vid eventuell försäljning. Läs mer
    2019-05-27 labinot a svarar Zeinab K
    Dear Zeinab, blir så makalöst generad av era fina ord. Det glädjer mig, att ni är så nöjda och hoppas ni kommer stortrivas i bostaden. Jag vill betona att det kommer vara en ära att få tillmötesgå er i framtiden vid eventuell försäljning. With kind regards, Labinot Aruqaj er favoritmäklare.
  • 2019-05-10

Marcus L skrev om Julia Eldh en del av Fastighetsbyrån Eriksberg
    Sålt lægenhet och køpt hus.

Bemøtandet var vældigt bra och profisionellt.

Vi fick førvætnat belopp før lægenheten som Julia sålde.

Mycket bra Läs mer
    2019-05-14 Julia E svarar Marcus L
    Tack Marcus och kul att ni är nöjda. Det har varit fantastiskt kul att få hjälpa er.
    Ha det fint och hoppas ni kommer att trivas i huset!
    Varma hälsningar Julia Eldh
  • 2019-05-05

SOPHIE T skrev om Labinot Aruqaj en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Labinot Aruqaj hjälpte oss att sälja vår bostad och gjorde det med bravur. Processen kändes trygg från första kontakt till sista och en mer passionerad mäklare får man leta efter, han spelar helt enkelt i en egen liga. Läs mer
    2019-05-27 labinot a svarar SOPHIE T
    Tack alla snällast Sophie för dessa fina och varma ord. Det var väldigt trevligt att få vara med om er försäljningsresa. Något som värmer än mer, är att jag kommer minnas denna försäljningen resten av min mäklar karriär. Enjoy the day, Labinot Aruqaj
  • 2019-05-03

Pia A skrev om Julia Eldh en del av Fastighetsbyrån Eriksberg
    Bra bemötande, lite struligt i början då visningen inte var tillräckligt markerad så det var svårt att hitta lägenheten. Det fanns två uppgångar och vi kunde inte veta att det fanns fler än en hiss. Men Julia sökte oss och väntade för att kunna ta emot oss senare. Vilket var bra annars hade vi aldrig haft möjlighet att köpa lägenheten. Läs mer
    2019-05-06 Julia E svarar Pia A
    Härligt att ni känner så och tack själva för ett trevligt bemötande. Jättebra Pia att du tar upp vikten av att skylta ordentligt vilket jag tar med mig för framtiden. Jag hoppas att ni kommer trivas i bostaden och jag finns ett samtal bort om ni behöver mig.
    Vänligen Julia Eldh
  • 2019-04-29

Linn V skrev om Labinot Aruqaj en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Jag har köpt en lägenhet i Göteborg. Har alltid blivit fantastiskt bemött och mäklaren levde upp till alla mina förväntningar. Läs mer
    2019-04-29 labinot a svarar Linn V
    Ojj va härligt att ni känner så Linn. Väldigt trevligt att få arbete med Er såväl. Tack allra snällast för dessa fina ord. Tveka inte att höra av er allt mellan himmel och jord vad gäller er bostad. Vänligast, Labinot Aruqaj
  • 2019-04-29

Carl V skrev om Labinot Aruqaj en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Professional, very service minded and build trust. He do know almost all about the area and also the projects nearby and the specific object.
    I will definitely recommend Labinot to my closest friends.

Best Regard Carl Vikingsson Läs mer
    2019-04-29 labinot a svarar Carl V
    Thank you most kindly for these nice words Carl V. It was a great pleasure working with you aswell. Looking much forward to sell this property one beautiful day, again from now. Enjoy the apartment and the view and do let me know if there is anything I can assist with. With kind reg/ Labinot Aruqaj
  • 2019-04-27

Karl Erik K skrev om Labinot Aruqaj en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Labinot har sålt en bostadsrätt åt mig. Otroligt gott bemötande och service har han gett mig.
    Blev en smidig försäljning och Labinot ordnade allt åt mig på bästa sätt, har inget att klaga på. Läs mer
    2019-04-28 labinot a svarar Karl Erik K
    Tack allra snällast för dessa varma ord. Glädjer att ni känner såhär om mitt arbete. Makalöst trevligt att få arbete med er, likväl er försäljning. Jag finns alltid ett nr ifrån. Vänligast, Labinot Aruqaj
  • 2019-04-08

Nermin H skrev om Julia Eldh en del av Fastighetsbyrån Eriksberg
    Vi sålde vår lägenhet på Kvillebäcken med hjälp av Julia Eldh.

Hon har varit en stjärna och överträffat våra förväntningar. Då det är första gången vi säljer en lägenhet vad hon tydlig hur processen ser ut i dagsläget. Alltid tillgänglig och svarade på alla våra dumma frågor. Hon har inte bara sålt vår lägenhet utav även hjälp oss att hitta en nytt boende till oss.

Rekommenderar henne starkt; ödmjuk och super trevlig men vilken säljare ( vi gjorde en bra vinst trots rådande marknadsläge) Läs mer
    2019-05-14 Julia E svarar Nermin H
    Tusen tack för alla fina ord. Det var en ära att få hjälpa er under hela processen, så väl att sälja som att hjälpa till att hitta er nya bostad.
    Jag hoppas att ni kommer att trivas jättebra i det nya så hörs vi längre fram.
    Kramar från Julia
  • 2019-04-03

Kenan H skrev om Labinot Aruqaj en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Det är svårundvikligt att inte glädjas av hans driv och passion för sitt arbete. Med värme, focus och professionell bemötande sålde han min bostad på Götaverksgatan 20 innan visning efter 4 dagar på Hemnet. Labinot jag vill säga Tack, men det känns inte tillräckligt för den engagemang du har lagt på oss. Jag kommer ta ditt råd, att med vinsten köpa en något nyare fyrhjulig present till en väldigt speciell person i mitt liv. Rekommenderar Labinot med hela hjärtat. Läs mer
    2019-04-04 labinot a svarar Kenan H
    Tack snällast, detta gjorde hela min dag - det värmer att höra att ni är så nöjda. På återseende.
  • 2019-03-08

Mia K skrev om Julia Eldh en del av Fastighetsbyrån Eriksberg
    Vi sålde vår fina luftiga lägenhet med partiell havsutsikt i Långedrag, som vi använt som semesterbostad. Julia var hela tiden bra att ha att göra med. Hennes bemötande var i alla lägen sakligt och vänligt, hon var uppmärksam och agerade alltid korrekt och snabbt.
    Vi kände oss trygga genom hela processen. Läs mer
    2019-05-14 Julia E svarar Mia K
    Tusen tack Mia för den fina feedbacken. Det var jättekul att få hjälpa er med försäljningen.
    Lycka till med allt framöver, önskar er allt gott!
    Varma hälsningar, Julia Eldh
  • 2019-02-24

Louise K skrev om Julia Eldh en del av Fastighetsbyrån Eriksberg
    Vi har sålt en fyra i området Eriksberg och har fått stöd av fastighetsbyrån båda under vår köpprocess men också vid försäljningen. Vi upplever att samtliga mäklare som vi har varit i kontakt med har varit kunniga och mycket serviceinriktade. Vid vår försäljning hade vi Julia Eldh som mäklare och hon har varit helt fantastisk. Hon är trevlig, pålitlig och har haft ett engagemang utöver det vanliga. Jag tror att det är mycket svårt att hitta en bättre mäklare och kan varmt rekommendera henne. Läs mer
    2019-05-14 Julia E svarar Louise K
    Tack snälla Louise! Jag blir alldeles rörd av de fina orden.
    Tack för förtroendet, det var en glädje att få hjälpa er med allt.
    Lycka till med det nya boendet så hoppas jag vi hörs framöver!
    Hjärtliga hälsningar, Julia Eldh
  • 2019-02-20

Nasrin A skrev om Fastighetsbyrån Eriksberg
    köpt en bostad, allt gick mycket bra, är mycket nöjd med min köp Läs mer
  • 2019-02-19

karita S skrev om Fastighetsbyrån Eriksberg
    Han var bra initialt men lovade mer än vad han hade tid med. Upplevde honom väldigt stressad. Sa att han skulle återkoppla genom att ringa, men sen om sistens & många gånger påringning kom tillslut ett sms! Många & mycket sms:ande. Läs mer
  • 2019-02-13

johan l skrev om Fastighetsbyrån Eriksberg
    köpt bostad. Det löpte på bra, fint engagemang från mäklare och bra service. Läs mer
  • 2019-02-13

Natalia S skrev om Fastighetsbyrån Eriksberg
    * Bought an apartment in Eriksberg (83 sq m)
    * Appreciate a lot support from Celia to finish the deal, communication & attitude Läs mer
  • 2019-01-24

Anneli A skrev om Fastighetsbyrån Eriksberg
    Celia är proffsig och ödmjuk. Rekommenderar henne varmt. Läs mer
  • 2019-01-22

Linda M skrev om Labinot Aruqaj en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Köpt lägenhet. Positivt bemötande. Tydlig och kontinuerlig kontakt. Fick snabbt svar om man undrade över något. Läs mer
    2019-04-03 labinot a svarar Linda M
    Tack snällast Linda, det var väldigt trevligt att genomföra denna försäljning och glad att det slutade med att ni fick bostaden.
    Alltid välkomna att kontakta mig. Vänligen Labinot Aruqaj
  • 2019-01-02

Petra N skrev om Fastighetsbyrån Eriksberg
    Celia slutade på Fastighetsbyrån under perioden från köp till tillträde, detta fick vi ingen information om förrän vi satt på tillträdet (säljarna hade inte heller fått info). Minus för detta, annars bra bemötande. Läs mer
  • Akki G

2018-12-15

Akki G skrev om Fastighetsbyrån Eriksberg
    Fredrik Wiland hjälpte oss på ett suveränt sätt att sälja våt lägenhet på Monsungatan 51.
    Han hade ett gall, positivt och kunnigt sätt.
    Vi kan varmt rekommendera honom och önskar honom varmt lycka till. Läs mer
  • 2018-11-26

Marzieh S skrev om Fastighetsbyrån Eriksberg
    Bra bemötande , har mycket kunskap om sitt jobb, kompetent , trevlig , tiigänglig Läs mer
  • Patrik W

2018-11-19

Patrik W skrev om Fastighetsbyrån Eriksberg
    Mycket bra mäklare och mycket nöjd med bostaden! Läs mer
    2018-11-22 Celia K svarar Patrik W
    Hej Patrik. Tack för din reco! Kul att just du blev köpare till lägenheten och flyttar ut till Eriksberg. Vi ses på kajen!
  • 2018-11-15

Ulla G skrev om Fastighetsbyrån Eriksberg
    Trevlig men fick veta att lägenhetsnyckeln var återlämnad till mig trots att den var kvar hos mäklaren. Detta skapade flera dagars oro innan han hittade den. Läs mer
  • 2018-10-28

Jonas J skrev om Fastighetsbyrån Eriksberg
    Köpte en lägenhet men inte förrän vid kontraktskrivning fick jag reda på tillträde.5mån
    Bra kille men är hal och har dåligt engagemang under budgivning och även efter.
    Troligtvis för många bollar i luften.
    Jävligt säljkåt men det skall gå lätt... Läs mer
  • 2018-09-28

Robert B skrev om Fastighetsbyrån Eriksberg
    sålde en trea åt oss, hon var toppen
    Mvh Robban Läs mer
    2018-11-22 Celia K svarar Robert B
    Hej Robban,
    Tack för den fina recon och för ett bra samarbete! Lycka till med huslivet - kommer bli toppen :)
  • 2018-09-24

isayas T skrev om Fastighetsbyrån Eriksberg
    Han håller inte sitt löfte till mig att köpa
    en annan lägenhet som han sålde
    Och inte medelande senaste bud innan försäljning. Läs mer
  • 2018-09-23

Maria O skrev om Fastighetsbyrån Eriksberg
    Celia är en seriös och professionell mäklare. Hon svarar snabbt och bra på mail och sms. Vi har alltid blivit bra bemötta och i jämförelse med andra mäklare skulle jag säga att hon är bland de bästa i stan! Läs mer
    2018-11-22 Celia K svarar Maria O
    Tack snälla Maria för din fina rekommendation. Det var väldigt roligt att jobba med er och er lägenhet! Jag hoppas att vi ses igen i framtiden!
  • 2018-09-22

Magnus B skrev om Fastighetsbyrån Eriksberg
    Slarvigt genomförd bostadsaffär, där mäklaren hade svårt hålla kolla på frågor mm Läs mer
    2018-11-22 Celia K svarar Magnus B
    Hej Magnus,
    Jag är glad att vi fick reda ut vart det gick snett. Inte roligt att höra att du upplevt dessa känslorna under processen, men såklart tar jag med mig kritiken vidare i mitt jobb.
    Hoppas ni kommer trivas i er nya bostad!
  • 2018-09-19

Daniel y skrev om Fastighetsbyrån Eriksberg
    Väldigt trevlig och social, men kunde inte besvara en relativ enkel fråga. Läs mer

Thomas M skrev om Fastighetsbyrån Eriksberg
    Både köpt och sålt.
    Vaken och effektiv kille som engagerar sig i sitt jobb till 100%.
    Mycket bra! Läs mer

Jerry N skrev om Fastighetsbyrån Eriksberg
    Köpt en ny lägenhet inom samma område där vi flyttat upp från markplan till en terasslägenhet högst upp.

Mäklaren skött affären på ett bra och effektivt och jag har inga problem med att rekommenderas som mäklare. Läs mer
    2018-11-22 Celia K svarar Jerry N
    Hej Jerry,
    Tack för den fina recon och tack för att jag även fick förtroendet sälja er lägenhet. Det var en smidig och rolig process, med en grymt fin lägenhet. Vi ses på kajen!

Anna L skrev om Fastighetsbyrån Eriksberg
    Celia sålde vår lägenhet i Eriksberg och var väldigt proffsig och kunnig. Hon var alltid tillgänglig och hjälpsam. Bästa mäklaren vi har anlitat! Läs mer
    2018-11-22 Celia K svarar Anna L
    Hej Anna! Det gläder mig verkligen att läsa om hur ni upplevde försäljningen och vårt samarbete. Tack för förtroendet och stort lycka till med nya huset! Ni får höra av er till mig om ni tänker komma tillbaka till Eriksberg i framtiden.
  • 2018-09-12

Viktor R skrev om Fastighetsbyrån Eriksberg
    Väldigt trevlig och mycket hjälpsam. En toppenmäklare! Läs mer
    2018-11-22 Celia K svarar Viktor R
    Vad roligt att er upplevelse som köpare var bra! Grattis igen till en suverän lägenhet, hoppas verkligen att ni kommer trivas.
  • 2018-09-12

Anna A skrev om Fastighetsbyrån Eriksberg
    Vi har köpt en tvåa på eriksbergsplatån av Celia Kanthe på Fastighetsbyrån Eriksberg och vi är väldigt nöjda över hur vi blev bemött av Celia. Mycket engagemang, proffsig och trevlig. Svarade snabbt och bra på frågor. Detta var första bostadsköpet för oss och hade inga förväntningar men till nästa köp kommer förväntningarna vara höga efter ett skickligt arbete av Celia. Läs mer
    2018-11-22 Celia K svarar Anna A
    Tack snälla Anna för ditt fina omdöme! Stort lycka till med nya jobbet och nya bostaden. Jag hoppas och tror att vi ses igen!
  • 2018-06-15

Amanda L skrev om Fastighetsbyrån Eriksberg
    Vi har sålt en lägenhet. Mäklaren har bemött oss på ett proffsigt och tryggt sätt. Vår mäklare levde upp till våra förväntningar. Vår mäklare hade en bra och ärlig dialog med oss under processen. Läs mer
    2018-08-06 Celia K svarar Amanda L
    Hej Amanda! Det glädjer mig verkligen att läsa om hur ni upplevde försäljningen och vårt samarbete. Tack för förtroendet och stort lycka till i Karlstad :) Kram Celia
  • 2018-06-12

Ana M skrev om Fastighetsbyrån Eriksberg
    Jag sålde min bostadsrätt i april. Celia var positiv, ambitiös och strategisk genom hela (lååånga) processen. Jag uppskattade framförallt engagemanget och att hon jobbade aktivt hela tiden trots att marknaden var så tuff. Sammantaget är jag jättenöjd med Celias insats! Läs mer
    2018-08-06 Celia K svarar Ana M
    Hej Ana,
    Vad glad jag blir att läsa detta. Tack för förtroendet och skam den som ger sig! ;) Det var väldigt roligt att få hjälpa till med försäljningen av er fina lägenhet och jag hoppas att ni ska trivas länge i nya huset!!
  • 2018-04-23

Olof S skrev om Fastighetsbyrån Eriksberg
    Cecilia upplevde jag i egenskap av köpare som proffisionell och ärlig. Hon var aldrig "pushig" för att få igenom affären och var hela tiden behjälplig med att kolla upp de saker som jag frågade om. Hon gav ett på det hela vänligt och bra intryckt. Läs mer
    2018-05-17 Celia K svarar Olof S
    Hej Olof, Vad roligt det är att det blev ni som köpte! Vi ses på tillträdet, tack för din fina reco!
  • Gunilla G

2018-04-22

Gunilla G skrev om Fastighetsbyrån Eriksberg
    Sålt en 4:a i Eriksberg.

Trevligt bemötande men far allt som ofta med osanningar för att vinna tid för sig själv. Dröjde med hemnet-uppläggning med ursäkten att "hemnet strulade ett par timmar" vilket resulterade i två dagars minskad marknadsföring för bostaden.

Åkte på semester och missade visningen och visade inget större engagemang under "budgivningen" och använde tidsskillnaden som ursäkt.

Köparen frågade under skrivning om vitvaror ingick. Det säger väl det mesta.

Min tro och uppfattning är att vi skulle fått bättre betalt och en bättre säljprocess med en annan mäklare men iom att vi redan köpt bostad fanns inte tidsutrymme för att pröva detta. Läs mer
  • 2018-04-22

Jenny S skrev om Fastighetsbyrån Eriksberg
    Hon sålde min trea på Lindholmen, alltid väldigt trevlig och inspirerande! Kul att sälja med Celia!

Men alla dessa mejl om utvärderingar på olika sidor gör mig tokig. Räcker med en utvärdering! Läs mer
    2018-05-17 Celia K svarar Jenny S
    Tack snälla Jenny för din fina rekommendation. Det var väldigt roligt att jobba med dig och din fina lägenhet lägenhet! Jag håller med dig angående utvärderingarna men uppskattar mycket att du tog dig tiden att svara, det är väldigt värdefullt för mig! Vi ses på tillträdet :)
  • 2018-04-22

Caroline B skrev om Fastighetsbyrån Eriksberg
    Köpte större lägenhet med sambon. Fick bra info, trevligt bemötande, var snabbt tillgänglig per telefon.
    Har även positiva erfarenheter av henne från en tidigare intressant lägenhet där hon smidigt ställde upp med en extra visning för oss.
    Lugn och trevlig trots många visningar samma dag. Läs mer
    2018-05-17 Celia K svarar Caroline B
    Hej Caroline, vad glad jag blir att höra det, tack. Ni var helt rätt för lägenheten, det tyckte säljarna också. Alltid roligt när det blir en bra match! Vi ses snart igen inför flytt och tillträde!
  • 2018-04-21

Hans F skrev om Fastighetsbyrån Eriksberg
    Positiv öppen mäklare. Nya bostadsmarknaden kräver mer säljinsats och inte bara förvaltning (visning + budgivning) vilket ställer nya krav på mäklare och då även på dig Celia. Läs mer
    2018-05-17 Celia K svarar Hans F
    Hej Hans,
    Tack för din reco! Inte roligt att höra att du upplevt dessa känslorna under säljprocessen, men såklart tar jag med mig kritiken vidare i mitt jobb. Hoppas ni kommer trivas bra i ert nya hem, vi ses inför flytt och tillträde!
  • 2018-03-21

Adam I skrev om Fastighetsbyrån Eriksberg
    Celia hjälpte oss med försäljning av vår bostad och skötte det exemplariskt. Hon lyssnar, tar till sig samtidigt som hon delar med sig sin reflektion och dessustom förtroendegivande vilket hon levde upp till. Utfallet av försäljningen böev väldigt god, priset blev strax över förväntan trots svårare marknadstider, troligtvis mycket på grund av hennes kontaker och hårt arbete.

Rekommenderar Celia varmt till andra! Läs mer
    2018-05-17 Celia K svarar Adam I
    Hej Adam,
    Vad glad jag blir att läsa detta! Tack för förtroendet. Det var väldigt roligt att få hjälpa till med försäljningen av er fina lägenhet, verkligen en pärla! Vi ses på tillträdet, så hoppas jag att ni kommer trivas bra i er nya lägenhet!
  • 2018-03-12

Mathilda B skrev om Fastighetsbyrån Eriksberg
    Lyhörd och ödmjuk, med talets gåva. Såg potential i stället för hinder under processen.
    Självgående, ansträngde sig för att allt skulle bli så bra som möjligt för allas parter.
    Man kände sig trygg till försäljningen var avklarad. Märktes att mäklaren är mån om sina kunder och älskar ditt arbete. Läs mer
  • Sepehr H

2018-03-08

Sepehr H skrev om Fastighetsbyrån Eriksberg
    Hon gjorde ett gediget arbete med min bostad. Trots en tuff marknad lyckades vi sälja till ett bra pris. Celia var lyhörd, engagerad, kommunikativ och trevlig vid alla interaktioner. Läs mer
    2018-03-09 Celia K svarar Sepehr H
    Sepehr! Tack för ett bra samarbete och den fina rekommendationen. Det var verkligen ett nöje att få hjälpa till med försäljningen av din lägenhet. Hoppas att ni ska trivas bra i nya bostaden och lycka till med den lilla :)
  • 2018-03-08

Jose F skrev om Fastighetsbyrån Eriksberg
    Väldigt proffsig och driven mäklare med bästa servicen. Läs mer

Belegatan 8, 417 64 Göteborg