Fastighetsbyrån Eriksberg

Belegatan 8, 417 64 Göteborg — Visa karta

Fastighetsbyrån här på Hisingen startades på 60-talet och vårt kontor i Eriksberg ligger på Wieselgrensplatsen. Vi mäklare som jobbar här har koll på området Norra Älvstranden, Tuve, Lundby och Backa, och vi hjälper dig gärna att hitta rätt.

Vi gör allt för att göra din flytt så bekväm som möjligt. Vi är marknadsledande i Göteborgstrakten och har lång erfarenhet av branschen. Vi har koll på alla bostadsrätter här omkring och även de enstaka villor som finns. Tveka inte att kontakta oss om det är något du funderar på. Varmt välkommen!

Läs vad 117 kunder tycker om Fastighetsbyrån Eriksberg

• 2019-10-07

Philip H skrev om Julia Eldh en del av Fastighetsbyrån Eriksberg
    Julia gav ett väldigt bra förstaintryck som en professionell, tillitsfull och tydlig fastighetsmäklare vilket gjorde att mitt val landade på Julia och Fastighetsbyrån. Julia var otroligt delaktig i samtliga delar av försäljningsprocessen, hon höll mig ständigt uppdaterad och drog nytta av sina tidigare erfarenheter på ett mycket bra sätt. Kortfattat gjorde Julia allt det som jag förväntade mig av en fastighetsmäklare och mer därtill så för Er som går i säljtankar kan jag varmt rekommendera Julia och Fastighetsbyrån. Hon kommer definitivt anlitas vid mina framtida försäljningar.  Läs mer
  • 2019-10-06

Pernilla N skrev om Levent Kantarci en del av Fastighetsbyrån Eriksberg
    Levent har ett fint bemötande, han är lyhörd och empatisk. Han visar ett stort engagemang och ger uppdaterad information vad som händer och i vilket skede försäljningsprocessen befinner sig i. Är mycket nöjd! Läs mer
  • 2019-10-03

Dan G skrev om Levent Kantarci en del av Fastighetsbyrån Eriksberg
    Sålde högst pris i vårat område. Läs mer
  • 2019-10-02

Viktor O skrev om Julia Eldh en del av Fastighetsbyrån Eriksberg
    Sammanfattningsvis har försäljningen gått över förväntan och mäklaren har varit fantastisk. Läs mer
  • 2019-09-30

Ida H skrev om Julia Eldh en del av Fastighetsbyrån Eriksberg
    Köpte en två i gbg.
    Blev väl bemött, svarade på alla frågor på visningen. Hon stannade även kvar och visade de gemensamma utrymmena. Genomgående under hela process från visning till min inflyttning har hon svarat på frågor jag haft och alltid varit väldigt trevlig och proffisionell! Läs mer
  • Ulrika K

2019-09-30

Ulrika K skrev om Julia Eldh en del av Fastighetsbyrån Eriksberg
    Omtänksam. Kunnig.
    Bostadsrätt på 60m2
    Kändes att man blev hjälpt på rätt sätt! Skönt när allt är lite nervöst!
    👍🏻👍🏻👍🏻 Läs mer
  • 2019-09-24

Boel W skrev om Labinot Aruqaj en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Labinot är en positiv och engagerad mäklare som gör det lilla extra för både säljare och köpare. Jag kommer definitivt ringa Labinot när det är dags att sälja min lägenhet. Läs mer
  • 2019-09-17

Gregory G skrev om Julia Eldh en del av Fastighetsbyrån Eriksberg
    We bought an apartment with Julia's help. She was fantastic through the whole process. We are very new in Sweden, and did not know what to expect. She made the process of purchasing much easier for us, and helped us get a loan. Without her help, we would have had so much more trouble. She was patient, answered MANY questions, and put in a lot of work to help us. We would recommend Julia to anybody looking for an apartment in Gothenburg. Läs mer
  • 2019-09-12

Ronnie H skrev om Julia Eldh en del av Fastighetsbyrån Eriksberg
    Julia lyssnade och tillgodosåg våra behov som säljare av vår bostadsrätt. Vi är mycket nöjda och kände oss trygga med Julia som mäklare. Vi skulle rekommendera Julia till andra som vill sälja sin bostad. Läs mer
  • 2019-09-03

Agneta L skrev om Julia Eldh en del av Fastighetsbyrån Eriksberg
    Sålt en tvåa med fint läge på Solventilsgatan.
    JE har bemött mig positivt och även de förväntningar som jag hade.
    Så jag är nöjd med att affären är klar.
    MVH
    AL Läs mer
  • 2019-08-27

Pia D skrev om Julia Eldh en del av Fastighetsbyrån Eriksberg
    Sålt bostadsrätt. Mycket trevligt, förstående,varmt och proffsigt bemötande av Julia. Läs mer
  • 2019-08-26

Gazmend U skrev om Labinot Aruqaj en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Det var i Kärra jag köpte en lägenhet
    Vart super nöjde med mäklaren
    Labinot Aruqaj på alla sätt riktigt bra enkel och hjälpsam
    Tack för allt
    Bästa mäklaren
    Labinot Aruqaj
    Gazmend ukaj Läs mer
  • 2019-08-25

Lars H skrev om Labinot Aruqaj en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Köpt en bostadsrätt.
    Labinot har på ett snabbt, enkelt och tillmötesgående sätt hjälpt oss att köpa denna lgh. Läs mer
  • 2019-08-24

Andreas H skrev om Labinot Aruqaj en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Köpet av bostadsrätten har flyttet på bra. Har mottagit snabba svar och bemötts bra. Läs mer
  • 2019-08-14

Lennart S skrev om Julia Eldh en del av Fastighetsbyrån Eriksberg
    En helt perfekt och tydlig mäklare med en profil som överensstämmer med de vi förväntat. Läs mer
  • 2019-08-06

Albin E skrev om Labinot Aruqaj en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Kanonbra bemötande! Noga och proffsig Läs mer
  • 2019-07-30

Nazife T skrev om Labinot Aruqaj en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Labinot är en fantastiskt engagerad mäklare. Hög energi, målinriktad, professionell är några av få egenskaper Labinot besitter. Som förstagångsköpare är man ofta orolig i köpesprocessen men Labinot lyckades förmedla tydlighet och ödmjukhet. En mäklare med fingertoppskänsla för bostadsmarknaden helt enkelt. Läs mer
  • 2019-07-23

Riitta T skrev om Labinot Aruqaj en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Labinot Aruqaj är en väldigt begåvad mäklare! Vi fick en utmärkt bra service gällande en gammal släktings bostadsförsäljning. Labinot var genom hela processen sakkunnig, vänlig och pålitlig. Han planerade en underbar styling av bostaden, och tog hand om förhandlingarna för oss. Fast vi bor långt ifrån orten, skötte Labinot hela processen och höll oss kontinuerligt informerade. Väldigt nöjd med hans arbete. Rekommenderar! Läs mer
  • 2019-07-17

Elin B skrev om Julia Eldh en del av Fastighetsbyrån Eriksberg
    Julia Eldh höll i försäljningen av min bostadsrätt. Hon var trevlig, professionel och ingav förtroende. Kommunikationen var mycket bra och hon var duktig på att återkoppla under hela processen. Läs mer
  • 2019-07-15

Göte Melker Fredrik J skrev om Labinot Aruqaj en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    En mycket bra upplevelse från första mötet! Läs mer
  • Jim N

2019-07-15

Jim N skrev om Julia Eldh en del av Fastighetsbyrån Eriksberg
    Julia hjälpte oss att sälja våran bostadsrätt. Det var ett bra samarbete och hon återkopplade direkt, vilket är väldigt uppskattat. Trevlig och seriös mäklare som vi kan rekommendera till andra 😊👍🏻 Läs mer
  • 2019-07-12

Felicia H skrev om Levent Kantarci en del av Fastighetsbyrån Eriksberg
    Opersonlig och uppdaterade oss inte i budgivningen trots att vi uttryckte att vi ville vara med. Det var flera bud vi inte blev informerade om. Nu var vi såpass intresserade att vi ändå hängde med i budgivningen och också vann den.
    Erbjöd sig inte att ta reda på svaret till frågor vi hade utan vi fick undersöka allt själva. Svar vi fick stämde inte överens när vi sedan kollade upp ordentligt. Exv. parkering, andel i föreningen. Läs mer
  • 2019-07-10

Carina H skrev om Julia Eldh en del av Fastighetsbyrån Eriksberg
    Sålt en bostad.
    Behagligt, lugnt, proffsigt
    Förväntningarna jag hade blev uppfyllda.
    En mäklare som brydde sig när jag letade lägenhet bl a och kändes trygg och lugn. Läs mer
  • 2019-07-08

Petra O skrev om Julia Eldh en del av Fastighetsbyrån Eriksberg
    Hej, vi träffade Julia på en visning på Nimbusgatan 4. Och då vi var med och budade fick vi kontakt med Julia. Hon hjälpte oss med att förbereda vår lägenhet pång gång. I fredags nu så sålde vi vår lägenhet på Norra Skeppspromenaden.enaden 4. Vi är supernöjda med Julia som mäklare och vi anlitar gärna henne om det blir aktuellt igen. Läs mer
    2019-07-09 Julia E svarar Petra O
    Tack själva! Det har varit jättekul att få samarbeta med er :) Kram Julia
  • 2019-07-08

Annerita O skrev om Labinot Aruqaj en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Med hjälp av Labinot har jag sålt min mosters lägenhet. Hade erfarenhet av fastighetsbyrån från tidigare därför vände jag mig dit. Det var en bostadsrätt, tre rum och kök i Hisingsbacka.
    Labinot är en mycket positiv och engagerad person. Mycket artig och idérik. Budgivningen gick över all förväntan. Jag blev imponerad av hans pedagogiska förmåga. Mycket tydligt beskrev han hela säljprocessen. Labinot skulle jag rekommendera till vilken kräsen säljare som helst. Läs mer
  • 2019-07-05

Patricia Gonzalez Niklasson J skrev om Labinot Aruqaj en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Vi har både sålt vår bostad och köpt ny bostad via Labinot som mäklare.
    Labinot brinner verkligen för sitt yrke som mäklare. Det märks väldigt tydligt. Som kund känner man säg väldigt trygg, han ger ut bra information som ska komma skall, och stor kunnighet inom sitt yrke. Han vet vad han sysslar med. Läs mer
  • Gino C

2019-06-11

Gino C skrev om Labinot Aruqaj en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    "En oslagbar mäklare som jobbar 110% och får lägenheter sålda med enormt bra resultat. Labinot är en genuin, passionerad och smart person som har oehört mycket energi för sitt arbete.
    Jag hade kännedom om at Labinot hade jobbat på ESNY och blev även rekommenderad av en vän vilket fick mig att ta första steget och kontakta honom.
    Under processon av försäljningen har Labinot varit väldigt bra med kommuniceringen och håller mig ständigt uppdaterad. Sålde lägenheten mycket snabbare än vad jag förväntade mig och han styrde upp en budgivning som jag aldrig trodde skulle hända under en oroande marknad.

Labinot är min framtida stjärnmäklare!" Läs mer
    2019-06-18 labinot a svarar Gino C
    Tack vänligast Gino för dem fina orden. Det var makalöst trevligt att få genomför denna affär med er, och ni är allra välkomna att höra av av er till mig, allt mellan himmel och jord rörande bostadsfrågor. Må väl, Er favoritmäklare Labinot :)
  • 2019-05-31

Karin D skrev om Julia Eldh en del av Fastighetsbyrån Eriksberg
    Mycket engagerad och hör ett grundligt arbete. Bra känsla för hur affären ska läggas upp. Läs mer
  • 2019-05-27

Annelie L skrev om Levent Kantarci en del av Fastighetsbyrån Eriksberg
    Sålt en bostadsrätt. Professionellt bemötande av mäklaren, stor kunnighet om området vi sålde i. Vi är jättenöjda med samarbetet. Läs mer
  • 2019-05-25

Yvonne B skrev om Labinot Aruqaj en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Vi har just köpt en etta på Lindholmen, och är mycket nöjda ned Labinot som mäklare. Han visar ett stort engagemang i sitt arbete. En mycket kompetent och proffsig mäklare, kommunikativ och glad genom hela processen. Snabba återkopplingar och lyhördhet präglar hans arbete.
    Vill verkligen rekommendera honom! Läs mer
    2019-05-27 labinot a svarar Yvonne B
    Dear Ms Yvonne. Det är väldigt lätt att vara så glad när jag får arbeta med så glädje givande människor som Er och Martin. Jag hoppas vyn från högst upp i huset kommer berika er under alla årets dagar. Jag vill att ni hör av Er till mig, om allt mellan himmel och jord gällande bostaden. With kind regards, Er favoritmäklare, Labinot Aruqaj
  • 2019-05-20

Linda J skrev om Levent Kantarci en del av Fastighetsbyrån Eriksberg
    Jag har sålt en bostadsrätt. Fick ett bra bemötande och har under hela processen snabbt fått svar på mina frågor. Jag är supernöjd då det för mig blev ganska viktigt att få sålt snabbt och jag är nöjd med priset även om Levent säkert kunnat få ut mer med längre tid. Läs mer
  • 2019-05-13

Leena U skrev om Julia Eldh en del av Fastighetsbyrån Eriksberg
    Har sålt en 3-a i Tuve.
    Julia gav ett förtroende ingivande sätt , var kunnig och kunde ge svar på alla frågor, var lätt att nå.
    Det vi önskade få för lägenheten fick vi och det med hjälp av Julia.
    Julia är lugn, positiv och skulle varmt rekommendera henne till andra. Läs mer
    2019-05-14 Julia E svarar Leena U
    Tack snälla för de fina orden, det värmer att höra.
    Det har varit så roligt att få hjälpa er, önskar er allt gott!
    Varma hälsningar Julia Eldh
  • Zeinab K

2019-05-13

Zeinab K skrev om Labinot Aruqaj en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Jag har köpt en lägenhet på Hisingen.
    Jag blev bra bemött av mäklaren med mycket positivitet och han var mån om att betona att han alltid finns tillgänglig ifall jag skulle ha några frågor. Han lyckades få till en visning kort efter att jag hörde av mig vilket jag tyckte var mycket smidigt och bra. Jag tyckte att mäklaren levde upptill mina förväntningar både före köp samt efter köpet.

Jag tycker att Labinot är en väldigt duktig och driven mäklare. Jag kommer definitivt att försöka använda honom som hjälp i framtiden vid eventuell försäljning. Läs mer
    2019-05-27 labinot a svarar Zeinab K
    Dear Zeinab, blir så makalöst generad av era fina ord. Det glädjer mig, att ni är så nöjda och hoppas ni kommer stortrivas i bostaden. Jag vill betona att det kommer vara en ära att få tillmötesgå er i framtiden vid eventuell försäljning. With kind regards, Labinot Aruqaj er favoritmäklare.
  • 2019-05-10

Marcus L skrev om Julia Eldh en del av Fastighetsbyrån Eriksberg
    Sålt lægenhet och køpt hus.

Bemøtandet var vældigt bra och profisionellt.

Vi fick førvætnat belopp før lægenheten som Julia sålde.

Mycket bra Läs mer
    2019-05-14 Julia E svarar Marcus L
    Tack Marcus och kul att ni är nöjda. Det har varit fantastiskt kul att få hjälpa er.
    Ha det fint och hoppas ni kommer att trivas i huset!
    Varma hälsningar Julia Eldh
  • 2019-05-05

SOPHIE T skrev om Labinot Aruqaj en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Labinot Aruqaj hjälpte oss att sälja vår bostad och gjorde det med bravur. Processen kändes trygg från första kontakt till sista och en mer passionerad mäklare får man leta efter, han spelar helt enkelt i en egen liga. Läs mer
    2019-05-27 labinot a svarar SOPHIE T
    Tack alla snällast Sophie för dessa fina och varma ord. Det var väldigt trevligt att få vara med om er försäljningsresa. Något som värmer än mer, är att jag kommer minnas denna försäljningen resten av min mäklar karriär. Enjoy the day, Labinot Aruqaj
  • 2019-05-03

Pia A skrev om Julia Eldh en del av Fastighetsbyrån Eriksberg
    Bra bemötande, lite struligt i början då visningen inte var tillräckligt markerad så det var svårt att hitta lägenheten. Det fanns två uppgångar och vi kunde inte veta att det fanns fler än en hiss. Men Julia sökte oss och väntade för att kunna ta emot oss senare. Vilket var bra annars hade vi aldrig haft möjlighet att köpa lägenheten. Läs mer
    2019-05-06 Julia E svarar Pia A
    Härligt att ni känner så och tack själva för ett trevligt bemötande. Jättebra Pia att du tar upp vikten av att skylta ordentligt vilket jag tar med mig för framtiden. Jag hoppas att ni kommer trivas i bostaden och jag finns ett samtal bort om ni behöver mig.
    Vänligen Julia Eldh
  • 2019-04-29

Linn V skrev om Labinot Aruqaj en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Jag har köpt en lägenhet i Göteborg. Har alltid blivit fantastiskt bemött och mäklaren levde upp till alla mina förväntningar. Läs mer
    2019-04-29 labinot a svarar Linn V
    Ojj va härligt att ni känner så Linn. Väldigt trevligt att få arbete med Er såväl. Tack allra snällast för dessa fina ord. Tveka inte att höra av er allt mellan himmel och jord vad gäller er bostad. Vänligast, Labinot Aruqaj
  • 2019-04-29

Carl V skrev om Labinot Aruqaj en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Professional, very service minded and build trust. He do know almost all about the area and also the projects nearby and the specific object.
    I will definitely recommend Labinot to my closest friends.

Best Regard Carl Vikingsson Läs mer
    2019-04-29 labinot a svarar Carl V
    Thank you most kindly for these nice words Carl V. It was a great pleasure working with you aswell. Looking much forward to sell this property one beautiful day, again from now. Enjoy the apartment and the view and do let me know if there is anything I can assist with. With kind reg/ Labinot Aruqaj
  • 2019-04-27

Karl Erik K skrev om Labinot Aruqaj en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Labinot har sålt en bostadsrätt åt mig. Otroligt gott bemötande och service har han gett mig.
    Blev en smidig försäljning och Labinot ordnade allt åt mig på bästa sätt, har inget att klaga på. Läs mer
    2019-04-28 labinot a svarar Karl Erik K
    Tack allra snällast för dessa varma ord. Glädjer att ni känner såhär om mitt arbete. Makalöst trevligt att få arbete med er, likväl er försäljning. Jag finns alltid ett nr ifrån. Vänligast, Labinot Aruqaj
  • 2019-04-08

Nermin H skrev om Julia Eldh en del av Fastighetsbyrån Eriksberg
    Vi sålde vår lägenhet på Kvillebäcken med hjälp av Julia Eldh.

Hon har varit en stjärna och överträffat våra förväntningar. Då det är första gången vi säljer en lägenhet vad hon tydlig hur processen ser ut i dagsläget. Alltid tillgänglig och svarade på alla våra dumma frågor. Hon har inte bara sålt vår lägenhet utav även hjälp oss att hitta en nytt boende till oss.

Rekommenderar henne starkt; ödmjuk och super trevlig men vilken säljare ( vi gjorde en bra vinst trots rådande marknadsläge) Läs mer
    2019-05-14 Julia E svarar Nermin H
    Tusen tack för alla fina ord. Det var en ära att få hjälpa er under hela processen, så väl att sälja som att hjälpa till att hitta er nya bostad.
    Jag hoppas att ni kommer att trivas jättebra i det nya så hörs vi längre fram.
    Kramar från Julia
  • 2019-04-03

Kenan H skrev om Labinot Aruqaj en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Det är svårundvikligt att inte glädjas av hans driv och passion för sitt arbete. Med värme, focus och professionell bemötande sålde han min bostad på Götaverksgatan 20 innan visning efter 4 dagar på Hemnet. Labinot jag vill säga Tack, men det känns inte tillräckligt för den engagemang du har lagt på oss. Jag kommer ta ditt råd, att med vinsten köpa en något nyare fyrhjulig present till en väldigt speciell person i mitt liv. Rekommenderar Labinot med hela hjärtat. Läs mer
    2019-04-04 labinot a svarar Kenan H
    Tack snällast, detta gjorde hela min dag - det värmer att höra att ni är så nöjda. På återseende.
  • 2019-03-08

Mia K skrev om Julia Eldh en del av Fastighetsbyrån Eriksberg
    Vi sålde vår fina luftiga lägenhet med partiell havsutsikt i Långedrag, som vi använt som semesterbostad. Julia var hela tiden bra att ha att göra med. Hennes bemötande var i alla lägen sakligt och vänligt, hon var uppmärksam och agerade alltid korrekt och snabbt.
    Vi kände oss trygga genom hela processen. Läs mer
    2019-05-14 Julia E svarar Mia K
    Tusen tack Mia för den fina feedbacken. Det var jättekul att få hjälpa er med försäljningen.
    Lycka till med allt framöver, önskar er allt gott!
    Varma hälsningar, Julia Eldh
  • 2019-02-24

Louise K skrev om Julia Eldh en del av Fastighetsbyrån Eriksberg
    Vi har sålt en fyra i området Eriksberg och har fått stöd av fastighetsbyrån båda under vår köpprocess men också vid försäljningen. Vi upplever att samtliga mäklare som vi har varit i kontakt med har varit kunniga och mycket serviceinriktade. Vid vår försäljning hade vi Julia Eldh som mäklare och hon har varit helt fantastisk. Hon är trevlig, pålitlig och har haft ett engagemang utöver det vanliga. Jag tror att det är mycket svårt att hitta en bättre mäklare och kan varmt rekommendera henne. Läs mer
    2019-05-14 Julia E svarar Louise K
    Tack snälla Louise! Jag blir alldeles rörd av de fina orden.
    Tack för förtroendet, det var en glädje att få hjälpa er med allt.
    Lycka till med det nya boendet så hoppas jag vi hörs framöver!
    Hjärtliga hälsningar, Julia Eldh
  • 2019-02-20

Nasrin A skrev om Fastighetsbyrån Eriksberg
    köpt en bostad, allt gick mycket bra, är mycket nöjd med min köp Läs mer
  • 2019-02-19

karita S skrev om Fastighetsbyrån Eriksberg
    Han var bra initialt men lovade mer än vad han hade tid med. Upplevde honom väldigt stressad. Sa att han skulle återkoppla genom att ringa, men sen om sistens & många gånger påringning kom tillslut ett sms! Många & mycket sms:ande. Läs mer
  • 2019-02-13

johan l skrev om Fastighetsbyrån Eriksberg
    köpt bostad. Det löpte på bra, fint engagemang från mäklare och bra service. Läs mer
  • 2019-01-22

Linda M skrev om Labinot Aruqaj en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Köpt lägenhet. Positivt bemötande. Tydlig och kontinuerlig kontakt. Fick snabbt svar om man undrade över något. Läs mer
    2019-04-03 labinot a svarar Linda M
    Tack snällast Linda, det var väldigt trevligt att genomföra denna försäljning och glad att det slutade med att ni fick bostaden.
    Alltid välkomna att kontakta mig. Vänligen Labinot Aruqaj
  • Akki G

2018-12-15

Akki G skrev om Fastighetsbyrån Eriksberg
    Fredrik Wiland hjälpte oss på ett suveränt sätt att sälja våt lägenhet på Monsungatan 51.
    Han hade ett gall, positivt och kunnigt sätt.
    Vi kan varmt rekommendera honom och önskar honom varmt lycka till. Läs mer
  • 2018-11-26

Marzieh S skrev om Fastighetsbyrån Eriksberg
    Bra bemötande , har mycket kunskap om sitt jobb, kompetent , trevlig , tiigänglig Läs mer
  • Patrik W

2018-11-19

Patrik W skrev om Fastighetsbyrån Eriksberg
    Mycket bra mäklare och mycket nöjd med bostaden! Läs mer
    2018-11-22 Celia K svarar Patrik W
    Hej Patrik. Tack för din reco! Kul att just du blev köpare till lägenheten och flyttar ut till Eriksberg. Vi ses på kajen!

Belegatan 8, 417 64 Göteborg