Alla kategorier Mäklare Västra Götaland Göteborg Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Eriksberg
Rekommenderat företag 2016 - Fastighetsbyrån Eriksberg

Fastighetsbyrån Eriksberg

Sörhallskajen 16b, 417 63 Göteborg — Visa karta

Vad är viktigt för dig när du ska byta bostad? Utifrån dina behov skräddarsyr vi en helhetstjänst som passar dig. Med god lokalkännedom om Eriksberg och starkt engagemang gör vi din viktigaste affär till din bästa affär. Fastighetsbyrån är Sveriges ledande mäklarkedja och vårt mål är att vara bäst i landet på att förmedla bostäder på ett affärsmässigt och professionellt sätt.

Läs vad 34 kunder tycker om Fastighetsbyrån Eriksberg

• Annie K
    Annie K skrev om Elin-Marie Söderlund en del av Fastighetsbyrån Eriksberg
    Effektiv och driven! Gav ett gott första intryck och överträffade alla mina förväntningar!
  • Stefan S
    Stefan S skrev om Elin-Marie Söderlund en del av Fastighetsbyrån Eriksberg
    Högt engagemang och kompetent i säljskedet med snabb återkoppling. Något lägre engagemang efter att försäljningen var gjord och långsammare återkoppling.
  • Rolf F
    Rolf F skrev om Fastighetsbyrån Eriksberg
    Jenny var mycket tillmötesgående och professionell under hela affärsprocessen. Hon ställde upp på kort varsel vid en förhandsvisning och hanterade hela denna del mycket bra, från visning till avslutad affär. Det man då kan tycka som kund är en liten återkoppling till oss köpare efter att vi fått tillträde , hur vi upplevde lägenheten ex. såsom städning, om våra förväntningar uppfylldes, om det fanns andra oklarheter etc. Nu har det gått nästan en månad och vi har inte hört något från er. Vi har både köpt och sålt lägenheter de senaste åren, mest på grund av vår son som studerar, och alltid har mäklaren hört av sig efter inflyttning. Lite tråkigt avslut på ett annars bra samarbete.
    Hälsningar Marie &Rolf Fager
  • Lennart N
    Lennart N skrev om Fastighetsbyrån Eriksberg
    Utmrkt kommunikation. Pragmatisk och realistisk inställning. Raka rör och tydliga juridiska omständigheter. Mäklaren flexibel och alltid vänlig utan att bli sliskig. Alltigenom proffsigt hanterande, med stor trygghet för mig som kund. Vrt arvodet, och mer därtill.
  • Mats H
    Mats H skrev om Fastighetsbyrån Eriksberg
    Mycket kompetent mäklare och väldigt trevlig.
  • Kristina E
    Kristina E skrev om Fastighetsbyrån Eriksberg
    Jag har en positiv upplevelse av vår kontakt med Fastighetsbyrån! Jag känner att det var en person som det var lätt att få kontakt med och som var mycket kunnig i sitt mäkleri åav våg lägenhet.
  • Jonas H
    Jonas H skrev om Fastighetsbyrån Eriksberg
    En mycket trevlig, saklig och kunnig mäklare. Jag fick känslan av att hon genuint ville båda parters (säljare och köpare) bästa och fick därför förutom sköta vårt köp av ny lägenhet också försäljning av vår nuvarande. Hon gjorde verkligen det lilla extra för oss.
  • Rasmus H
    Rasmus H skrev om Fastighetsbyrån Eriksberg
    Snäll, trevlig och glad. Engagerar sig i sina kunder och hjälper till på bästa sätt, fanns alltid tillgänglig.
  • Lhinn S
    Lhinn S skrev om Fastighetsbyrån Eriksberg
    Mycket nöjd med vår mäklare. Hon var lätt att få kontakt med och gjorde ett bra jobb, proffsig.
  • Svante E
    Svante E skrev om Fastighetsbyrån Eriksberg
    Korrekt, rak kommunikation, ordning och reda, heltäckande info

Trevlig
  • Murali N
    Murali N skrev om Elin-Marie Söderlund en del av Fastighetsbyrån Eriksberg
    Verg responsive, patient and caring individual
    2016-09-08 Elin-Marie S svarar Murali N
    Hi Murali!
    Thanks I'm greatful for this
    And happy for your New home!
    Good luck to your family!
    Best regards
    Elin-Marie Söderlund
  • Jennie O
    Jennie O skrev om Elin-Marie Söderlund en del av Fastighetsbyrån Eriksberg
    Bra bemötande, trevlig mäklare
  • Kenneth W
    Kenneth W skrev om Elin-Marie Söderlund en del av Fastighetsbyrån Eriksberg
    Jag fick sålt min lägenhet snabbt och till bra pris. Det märks att denna mäklare jobbar aktivt och raskt. Som säljare måste jag säga att jag är mycket nöjd.
    2016-09-02 Elin-Marie S svarar Kenneth W
    Tack så väldigt mycket för ditt fina omdöme. Är mycket glad över att du meddelar detta. Det är viktigt för mig som mäklare att du känner dig nöjd och trygg med din bostadsaffär!
    Med vänlig hälsning,
    Elin-Marie Söderlund
  • Karl G
    Karl G skrev om Elin-Marie Söderlund en del av Fastighetsbyrån Eriksberg
    Väldigt trevlig och har ett bra bemötande. Rekommenderas starkt!
    2016-09-02 Elin-Marie S svarar Karl G
    Tack så jättemycket för ditt fina omdöme. Det betyder mycket för mig som fastighetsmäklare.
    Mvh Elin-Marie Söderlund
  • Svante E
    Svante E skrev om Fastighetsbyrån Eriksberg
    Mycket bra och proffsigt bemötande. Dyrt men väl investerade pengar.
    Representant för Fastighetsbyrån gillar detta
  • Ali M
    Ali M skrev om Fastighetsbyrån Eriksberg
    Bra mottagande och sevice , kan starkt rekommenderas .
  • Jan H
    Jan H skrev om Fastighetsbyrån Eriksberg
    Påläst, väl förberedd och en bra presentation.
  • Claes A
    Claes A skrev om Fastighetsbyrån Eriksberg
    Full service - inga anmärkningar.
  • Tony B
    Tony B skrev om Fastighetsbyrån Eriksberg
    Mycket kompetent och med ett bra bemötande.
  • Annika B
    Annika B skrev om Fastighetsbyrån Eriksberg
    Fick svar och hjälp med det vi behövde. Mer tillmötesgående än man kan begära när det gällde att få till visningstid tex .
  • Anna S
    Anna S skrev om Fastighetsbyrån Eriksberg
    Bra och tät dialog med mäklaren, vilket ledde till en snabb och lyckad försäljning.
  • Peter F
    Peter F skrev om Fastighetsbyrån Eriksberg
    Otroligt duktig mäklare, rekommenderas verkligen!
  • Mattias G
    Mattias G skrev om Fastighetsbyrån Eriksberg
    Trevlig och kompetent mäklare med bra koll!
  • Tobias S
    Tobias S skrev om Fastighetsbyrån Eriksberg
    Bra, om än lite seg respons emellanåt.
  • Mattias G
    Mattias G skrev om Fastighetsbyrån Eriksberg
    Vi sålde vår lägenhet via Fastighetsbyrån. Allt gick väldigt smidigt och bra till. Tydliga och klara instruktioner. Trevligt bemötande. Professionellt agerande.
    2015-12-02 Representant för Fastighetsbyrån svarar Mattias G
    Tack så mycket för den fina rekommendationen!
    Det betyder mycket för mig att ni är nöjda. Jag vill också passa på att tacka för ett trevligt och bra samarbete, vilket underlättade hela försäljningsprocessen. Mvh/Jennie
  • Berit J
    Berit J skrev om Fastighetsbyrån Eriksberg
    En engagerad och kunnig Mäklare
    2015-12-02 Representant för Fastighetsbyrån svarar Berit J
    Tack för den fina rekommendationen och ett roligt och trevligt samarbete!
    Ses snart igen.
    Mvh/Jennie
  • Ulla Du R
    Ulla Du R skrev om Fastighetsbyrån Eriksberg
    Mäklaren har god kännedom och förankrkring i området vilket känns som en trygghet.
  • Peter S
    Peter S skrev om Fastighetsbyrån Eriksberg
    Proffsig och lyhörd mäklare med bra lokalkännedom.
  • Christofer S
    Christofer S skrev om Fastighetsbyrån Eriksberg
    Köpeskillingen översteg utgångspriset med 13% i vårt fall, så i detta hänseende var affären väl så lyckad. Tycker dock, som redogjorts för i föregående fråga, att ni bör lägga mer fokus på hela affären, inte bara fram till försäljning. Efter det att vårt kontrakt skrevs hörde jag inte ifrån mäklaren överhuvudtaget, och jag blev heller inte uppdaterad om deposit-transaktion som utlovat. Detta fick jag själv ta reda på. I övrigt är jag nöjd.
  • Magnus R
    Magnus R skrev om Fastighetsbyrån Eriksberg
    Bemötandet var kanon rakt igenom. Mycket bra resultat och vi blev positivt överraskade av slutpriset. Men, det är svårt att veta hur stor inverkan mäklaren hade, och om det stod i paritet med det resulterande höga arvodet.
  • Maj-Britt A
    Maj-Britt A skrev om Fastighetsbyrån Eriksberg
    bemötande från den aktuella mäklaren var utmärkt! kostnaden för tjänsten är hutlöst hög!
  • Lena A
    Lena A skrev om Fastighetsbyrån Eriksberg
    Respektfullt, trevligt bemötande. Mäklaren gav sin uppfattning om värde etc och var mycket tillmötesgående och lyssnade på mina åsikter.
  • Iris K
    Iris K skrev om Fastighetsbyrån Eriksberg
    Lyhörda med stort kontaktnät, och flitig återkoppling.
    Var väldigt duktiga på att få oss att känna oss prioriterade, och att alla våra frågor var självklara och inga problem att lösa.
    Vi kommer med all sannolikhet att använda dem igen!

Sörhallskajen 16b, 417 63 Göteborg