Alla kategorier Mäklare Västra Götaland Göteborg Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Eriksberg

Fastighetsbyrån Eriksberg

Sörhallskajen 16b, 417 63 Göteborg — Visa karta

Fastighetsbyrån här på Hisingen startades på 60-talet och vårt kontor i Eriksberg ligger på Wieselgrensplatsen. Vi mäklare som jobbar här har koll på området Norra Älvstranden, Tuve, Lundby och Backa, och vi hjälper dig gärna att hitta rätt.

Vi gör allt för att göra din flytt så bekväm som möjligt. Vi är marknadsledande i Göteborgstrakten och har lång erfarenhet av branschen. Vi har koll på alla bostadsrätter här omkring och även de enstaka villor som finns. Tveka inte att kontakta oss om det är något du funderar på. Varmt välkommen!

Läs vad 56 kunder tycker om Fastighetsbyrån Eriksberg

• Sven W
    Sven W skrev om Celia Kanthe en del av Fastighetsbyrån Eriksberg
    Mycket trevligt bemötande mot oss säljare och mot köpare.
    Strukturerat arbetssätt och snabb respons. Rekommenderas!
    2017-08-21 Celia K svarar Sven W
    Tack snälla Sven för din rekommendation! Det var ett nöje att hjälpa er med försäljningen av er fina lägenhet!
    Celia K gillar detta
  • Elaheh G
    Elaheh G skrev om Minna Kiviniemi en del av Fastighetsbyrån Eriksberg
    Bemötande, engagerad, lyhörd är hon. Fantastiskt tjej.
  • Vesna P
    Vesna P skrev om Minna Kiviniemi en del av Fastighetsbyrån Eriksberg
    Väldigt ambitiös, kände direkt att hon va rätt person för att sälja våran lägenhet. Verkligen en mäklare att rekommendera!
  • Alie S
    Alie S skrev om Minna Kiviniemi en del av Fastighetsbyrån Eriksberg
    Minna var vår mäklare när vi köpte läg i Eriksberg. Första gången vi träffade henne var vi på en visning där läg inte passade oss. Efter samtal med oss tipsade hon oss andra läg som var mycket mer passande för vårt behov. Minna är skicklig, lyhörd, närvarande och har ett mjukt sätt att kommunicera med kunden. Hon skapade förtroende hos oss trots den dyra affären ;)
    Hon återkopplar alltid, är disponibel och kommer med bra lösningar och förslag. Vi skulle rekommendera henne till våra vänner och det har vi faktiskt gjort också.
  • Staffan H
    Staffan H skrev om Celia Kanthe en del av Fastighetsbyrån Eriksberg
    Vi anlitade Celia Kanthe som mäklare på Fastighetsbyrån Eriksberg. Hon levde mer än väl upp till förväntningarna. Hon var professionell, påläst, kunnig, engagerad, alltid tillgänglig, lyhörd och en bra säljare.
    2017-08-18 Celia K svarar Staffan H
    Hej Staffan, tack för det fina omdömet! Ni var härliga att samarbeta med och gjorde det enkelt för mig att göra mitt jobb! Vi ses på tillträdet. Celia
    Celia K gillar detta
  • Irina L
    Irina L skrev om Minna Kiviniemi en del av Fastighetsbyrån Eriksberg
    Mycket stödjande för säljaren, men inte alls till köparen
  • Claudia P
    Claudia P skrev om Minna Kiviniemi en del av Fastighetsbyrån Eriksberg
    Duktig och lyhörd mäklare som mötte våra behov väldigt bra. Väldigt serviceminded och professionell. Vi har haft en positiv upplevelse av Minna dels vid vårt köp och försäljning av bostad.
  • Alexandra E
    Alexandra E skrev om Minna Kiviniemi en del av Fastighetsbyrån Eriksberg
    Väldigt proffsig och gjorde hela säljprocessen enkel. Lätt att få tag på vid frågor och gav bra råd. Väldigt nöjda
  • Eva A
    Eva A skrev om Minna Kiviniemi en del av Fastighetsbyrån Eriksberg
    Vänlig och hjälpsam. Tog reda på svar till våra frågor.
  • Kajsa J
    Kajsa J skrev om Minna Kiviniemi en del av Fastighetsbyrån Eriksberg
    Mycket lugn och trevlig och förtroendegivande!
    Rekommenderar henne varmt
  • Anette H
    Anette H skrev om Minna Kiviniemi en del av Fastighetsbyrån Eriksberg
    Trevligt och serviceinriktat bemötande. Saklig och påläst. En person man fick förtroende för.
    Hon sålde den lägenhet som vi köpte.
  • Anneli A
    Anneli A skrev om Minna Kiviniemi en del av Fastighetsbyrån Eriksberg
    Fick ett jättebra bemötande av Minna. Man får snabbt förtroende för henne och hon hjälpte till med försäljningen på ett proffsigt sätt.
  • Ene-liis R
    Ene-liis R skrev om Minna Kiviniemi en del av Fastighetsbyrån Eriksberg
    Seriös och kompetent. Bra marknadskännedom. Bra råd vad gäller utgångspris.
  • Anders F
    Anders F skrev om Minna Kiviniemi en del av Fastighetsbyrån Eriksberg
    Mycket bra bemötande och en väl genomförd affär.
  • Sebastian L
    Sebastian L skrev om Minna Kiviniemi en del av Fastighetsbyrån Eriksberg
    Kompetent och trevlig. Känns verkligen som om Minna jobbar för dig och ett bra pris på ditt boende.
  • Göran S
    Göran S skrev om Minna Kiviniemi en del av Fastighetsbyrån Eriksberg
    Professionell och alltid tillgänglig. Bra kännedom om området. Gjorde försäljningsprocessen enkel och smidig
  • Robert J
    Robert J skrev om Minna Kiviniemi en del av Fastighetsbyrån Eriksberg
    Proffessionell, tydlig, affärsfokuserad.
  • Peter A
    Peter A skrev om Minna Kiviniemi en del av Fastighetsbyrån Eriksberg
    Det var endast min fru som träffade Minna eftersom jag veckopendlar till Stockholm.
  • Peter A
    Peter A skrev om Minna Kiviniemi en del av Fastighetsbyrån Eriksberg
  • Mattias C
    Mattias C skrev om Minna Kiviniemi en del av Fastighetsbyrån Eriksberg
    Kan bara rekommendera Minna. Proffsig mäklare.
  • Marie E
    Marie E skrev om Minna Kiviniemi en del av Fastighetsbyrån Eriksberg
    Minna är påläst och trevlig mäklare
  • Rebecca R
    Rebecca R skrev om Minna Kiviniemi en del av Fastighetsbyrån Eriksberg
    Kompetent,lyhörd, bra service.
  • Mia A
    Mia A skrev om Minna Kiviniemi en del av Fastighetsbyrån Eriksberg
    Vi kan verkligen rekommendera Minna Kiviniemi som mäklare, hon gav uttryck att vara proffesionell, kunnig och gav ett trevligt intryck.
  • Rolf F
    Rolf F skrev om Fastighetsbyrån Eriksberg
    Jenny var mycket tillmötesgående och professionell under hela affärsprocessen. Hon ställde upp på kort varsel vid en förhandsvisning och hanterade hela denna del mycket bra, från visning till avslutad affär. Det man då kan tycka som kund är en liten återkoppling till oss köpare efter att vi fått tillträde , hur vi upplevde lägenheten ex. såsom städning, om våra förväntningar uppfylldes, om det fanns andra oklarheter etc. Nu har det gått nästan en månad och vi har inte hört något från er. Vi har både köpt och sålt lägenheter de senaste åren, mest på grund av vår son som studerar, och alltid har mäklaren hört av sig efter inflyttning. Lite tråkigt avslut på ett annars bra samarbete.
    Hälsningar Marie &Rolf Fager
  • Lennart N
    Lennart N skrev om Fastighetsbyrån Eriksberg
    Utmrkt kommunikation. Pragmatisk och realistisk inställning. Raka rör och tydliga juridiska omständigheter. Mäklaren flexibel och alltid vänlig utan att bli sliskig. Alltigenom proffsigt hanterande, med stor trygghet för mig som kund. Vrt arvodet, och mer därtill.
  • Mats H
    Mats H skrev om Fastighetsbyrån Eriksberg
    Mycket kompetent mäklare och väldigt trevlig.
  • Kristina E
    Kristina E skrev om Fastighetsbyrån Eriksberg
    Jag har en positiv upplevelse av vår kontakt med Fastighetsbyrån! Jag känner att det var en person som det var lätt att få kontakt med och som var mycket kunnig i sitt mäkleri åav våg lägenhet.
  • Jonas H
    Jonas H skrev om Fastighetsbyrån Eriksberg
    En mycket trevlig, saklig och kunnig mäklare. Jag fick känslan av att hon genuint ville båda parters (säljare och köpare) bästa och fick därför förutom sköta vårt köp av ny lägenhet också försäljning av vår nuvarande. Hon gjorde verkligen det lilla extra för oss.
  • Rasmus H
    Rasmus H skrev om Fastighetsbyrån Eriksberg
    Snäll, trevlig och glad. Engagerar sig i sina kunder och hjälper till på bästa sätt, fanns alltid tillgänglig.
  • Lhinn S
    Lhinn S skrev om Fastighetsbyrån Eriksberg
    Mycket nöjd med vår mäklare. Hon var lätt att få kontakt med och gjorde ett bra jobb, proffsig.
  • Svante E
    Svante E skrev om Fastighetsbyrån Eriksberg
    Korrekt, rak kommunikation, ordning och reda, heltäckande info

Trevlig
  • Svante E
    Svante E skrev om Fastighetsbyrån Eriksberg
    Mycket bra och proffsigt bemötande. Dyrt men väl investerade pengar.
    Representant för Fastighetsbyrån gillar detta
  • Ali M
    Ali M skrev om Fastighetsbyrån Eriksberg
    Bra mottagande och sevice , kan starkt rekommenderas .
  • Jan H
    Jan H skrev om Fastighetsbyrån Eriksberg
    Påläst, väl förberedd och en bra presentation.
  • Claes A
    Claes A skrev om Fastighetsbyrån Eriksberg
    Full service - inga anmärkningar.
  • Tony B
    Tony B skrev om Fastighetsbyrån Eriksberg
    Mycket kompetent och med ett bra bemötande.
  • Annika B
    Annika B skrev om Fastighetsbyrån Eriksberg
    Fick svar och hjälp med det vi behövde. Mer tillmötesgående än man kan begära när det gällde att få till visningstid tex .
  • Anna S
    Anna S skrev om Fastighetsbyrån Eriksberg
    Bra och tät dialog med mäklaren, vilket ledde till en snabb och lyckad försäljning.
  • Peter F
    Peter F skrev om Fastighetsbyrån Eriksberg
    Otroligt duktig mäklare, rekommenderas verkligen!
  • Mattias G
    Mattias G skrev om Fastighetsbyrån Eriksberg
    Trevlig och kompetent mäklare med bra koll!
  • Tobias S
    Tobias S skrev om Fastighetsbyrån Eriksberg
    Bra, om än lite seg respons emellanåt.
  • Mattias G
    Mattias G skrev om Fastighetsbyrån Eriksberg
    Vi sålde vår lägenhet via Fastighetsbyrån. Allt gick väldigt smidigt och bra till. Tydliga och klara instruktioner. Trevligt bemötande. Professionellt agerande.
    2015-12-02 Representant för Fastighetsbyrån svarar Mattias G
    Tack så mycket för den fina rekommendationen!
    Det betyder mycket för mig att ni är nöjda. Jag vill också passa på att tacka för ett trevligt och bra samarbete, vilket underlättade hela försäljningsprocessen. Mvh/Jennie
  • Berit J
    Berit J skrev om Fastighetsbyrån Eriksberg
    En engagerad och kunnig Mäklare
    2015-12-02 Representant för Fastighetsbyrån svarar Berit J
    Tack för den fina rekommendationen och ett roligt och trevligt samarbete!
    Ses snart igen.
    Mvh/Jennie
  • Ulla Du R
    Ulla Du R skrev om Fastighetsbyrån Eriksberg
    Mäklaren har god kännedom och förankrkring i området vilket känns som en trygghet.
  • Peter S
    Peter S skrev om Fastighetsbyrån Eriksberg
    Proffsig och lyhörd mäklare med bra lokalkännedom.
  • Christofer S
    Christofer S skrev om Fastighetsbyrån Eriksberg
    Köpeskillingen översteg utgångspriset med 13% i vårt fall, så i detta hänseende var affären väl så lyckad. Tycker dock, som redogjorts för i föregående fråga, att ni bör lägga mer fokus på hela affären, inte bara fram till försäljning. Efter det att vårt kontrakt skrevs hörde jag inte ifrån mäklaren överhuvudtaget, och jag blev heller inte uppdaterad om deposit-transaktion som utlovat. Detta fick jag själv ta reda på. I övrigt är jag nöjd.
  • Magnus R
    Magnus R skrev om Fastighetsbyrån Eriksberg
    Bemötandet var kanon rakt igenom. Mycket bra resultat och vi blev positivt överraskade av slutpriset. Men, det är svårt att veta hur stor inverkan mäklaren hade, och om det stod i paritet med det resulterande höga arvodet.
  • Maj-Britt A
    Maj-Britt A skrev om Fastighetsbyrån Eriksberg
    bemötande från den aktuella mäklaren var utmärkt! kostnaden för tjänsten är hutlöst hög!
  • Lena A
    Lena A skrev om Fastighetsbyrån Eriksberg
    Respektfullt, trevligt bemötande. Mäklaren gav sin uppfattning om värde etc och var mycket tillmötesgående och lyssnade på mina åsikter.
  • Iris K
    Iris K skrev om Fastighetsbyrån Eriksberg
    Lyhörda med stort kontaktnät, och flitig återkoppling.
    Var väldigt duktiga på att få oss att känna oss prioriterade, och att alla våra frågor var självklara och inga problem att lösa.
    Vi kommer med all sannolikhet att använda dem igen!

Sörhallskajen 16b, 417 63 Göteborg