Celia Kanthe
en del av Fastighetsbyrån Eriksberg

Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Det bästa med att jobba som mäklare är alla härliga människor man får äran att lära känna! Att köpa eller sälja sin bostad är för många den största affären som man gör i livet och att vi får vara en del av det är jättehäftigt. Känslan när man lyckas knyta ihop en affär med riktigt nöjda köpare och säljare är helt fantastisk.

Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Fastighetsmäklaryrket är en livsstil. För att lyckas krävs det arbetsglädje, hängivenhet, ett intresse för människor och en stor portion tävlingsinstinkt. Allt det där kombinerat med en kunskap om den marknad man är verksam i skapar en riktigt duktig mäklare och det har jag. Jag tror på en gedigen arbetsinsats och hårt fokus på detaljer.
Belegatan 8
417 64 Göteborg — Visa karta

Vad tror Celia att er bostad är värd i dagsläget?

Ange ditt postnummer för en kostnadsfri värdering

Läs vad 31 kunder tycker om Celia Kanthe

• Robert B skrev om Celia Kanthe en del av Fastighetsbyrån Eriksberg
    sålde en trea åt oss, hon var toppen
    Mvh Robban Läs mer
  • Maria O skrev om Celia Kanthe en del av Fastighetsbyrån Eriksberg
    Celia är en seriös och professionell mäklare. Hon svarar snabbt och bra på mail och sms. Vi har alltid blivit bra bemötta och i jämförelse med andra mäklare skulle jag säga att hon är bland de bästa i stan! Läs mer
  • Magnus B skrev om Celia Kanthe en del av Fastighetsbyrån Eriksberg
    Slarvigt genomförd bostadsaffär, där mäklaren hade svårt hålla kolla på frågor mm Läs mer
  • Jerry N skrev om Celia Kanthe en del av Fastighetsbyrån Eriksberg
    Köpt en ny lägenhet inom samma område där vi flyttat upp från markplan till en terasslägenhet högst upp.

Mäklaren skött affären på ett bra och effektivt och jag har inga problem med att rekommenderas som mäklare. Läs mer
  • Anna L skrev om Celia Kanthe en del av Fastighetsbyrån Eriksberg
    Celia sålde vår lägenhet i Eriksberg och var väldigt proffsig och kunnig. Hon var alltid tillgänglig och hjälpsam. Bästa mäklaren vi har anlitat! Läs mer
  • Viktor R skrev om Celia Kanthe en del av Fastighetsbyrån Eriksberg
    Väldigt trevlig och mycket hjälpsam. En toppenmäklare! Läs mer
  • Anna A skrev om Celia Kanthe en del av Fastighetsbyrån Eriksberg
    Vi har köpt en tvåa på eriksbergsplatån av Celia Kanthe på Fastighetsbyrån Eriksberg och vi är väldigt nöjda över hur vi blev bemött av Celia. Mycket engagemang, proffsig och trevlig. Svarade snabbt och bra på frågor. Detta var första bostadsköpet för oss och hade inga förväntningar men till nästa köp kommer förväntningarna vara höga efter ett skickligt arbete av Celia. Läs mer
  • Amanda L skrev om Celia Kanthe en del av Fastighetsbyrån Eriksberg
    Vi har sålt en lägenhet. Mäklaren har bemött oss på ett proffsigt och tryggt sätt. Vår mäklare levde upp till våra förväntningar. Vår mäklare hade en bra och ärlig dialog med oss under processen. Läs mer
    2018-08-06 Celia K svarar Amanda L
    Hej Amanda! Det glädjer mig verkligen att läsa om hur ni upplevde försäljningen och vårt samarbete. Tack för förtroendet och stort lycka till i Karlstad :) Kram Celia
  • Ana M skrev om Celia Kanthe en del av Fastighetsbyrån Eriksberg
    Jag sålde min bostadsrätt i april. Celia var positiv, ambitiös och strategisk genom hela (lååånga) processen. Jag uppskattade framförallt engagemanget och att hon jobbade aktivt hela tiden trots att marknaden var så tuff. Sammantaget är jag jättenöjd med Celias insats! Läs mer
    2018-08-06 Celia K svarar Ana M
    Hej Ana,
    Vad glad jag blir att läsa detta. Tack för förtroendet och skam den som ger sig! ;) Det var väldigt roligt att få hjälpa till med försäljningen av er fina lägenhet och jag hoppas att ni ska trivas länge i nya huset!!
  • Olof S skrev om Celia Kanthe en del av Fastighetsbyrån Eriksberg
    Cecilia upplevde jag i egenskap av köpare som proffisionell och ärlig. Hon var aldrig "pushig" för att få igenom affären och var hela tiden behjälplig med att kolla upp de saker som jag frågade om. Hon gav ett på det hela vänligt och bra intryckt. Läs mer
    2018-05-17 Celia K svarar Olof S
    Hej Olof, Vad roligt det är att det blev ni som köpte! Vi ses på tillträdet, tack för din fina reco!
  • Jenny S skrev om Celia Kanthe en del av Fastighetsbyrån Eriksberg
    Hon sålde min trea på Lindholmen, alltid väldigt trevlig och inspirerande! Kul att sälja med Celia!

Men alla dessa mejl om utvärderingar på olika sidor gör mig tokig. Räcker med en utvärdering! Läs mer
    2018-05-17 Celia K svarar Jenny S
    Tack snälla Jenny för din fina rekommendation. Det var väldigt roligt att jobba med dig och din fina lägenhet lägenhet! Jag håller med dig angående utvärderingarna men uppskattar mycket att du tog dig tiden att svara, det är väldigt värdefullt för mig! Vi ses på tillträdet :)
  • Caroline B skrev om Celia Kanthe en del av Fastighetsbyrån Eriksberg
    Köpte större lägenhet med sambon. Fick bra info, trevligt bemötande, var snabbt tillgänglig per telefon.
    Har även positiva erfarenheter av henne från en tidigare intressant lägenhet där hon smidigt ställde upp med en extra visning för oss.
    Lugn och trevlig trots många visningar samma dag. Läs mer
    2018-05-17 Celia K svarar Caroline B
    Hej Caroline, vad glad jag blir att höra det, tack. Ni var helt rätt för lägenheten, det tyckte säljarna också. Alltid roligt när det blir en bra match! Vi ses snart igen inför flytt och tillträde!
  • Hans F skrev om Celia Kanthe en del av Fastighetsbyrån Eriksberg
    Positiv öppen mäklare. Nya bostadsmarknaden kräver mer säljinsats och inte bara förvaltning (visning + budgivning) vilket ställer nya krav på mäklare och då även på dig Celia. Läs mer
    2018-05-17 Celia K svarar Hans F
    Hej Hans,
    Tack för din reco! Inte roligt att höra att du upplevt dessa känslorna under säljprocessen, men såklart tar jag med mig kritiken vidare i mitt jobb. Hoppas ni kommer trivas bra i ert nya hem, vi ses inför flytt och tillträde!
  • Adam I skrev om Celia Kanthe en del av Fastighetsbyrån Eriksberg
    Celia hjälpte oss med försäljning av vår bostad och skötte det exemplariskt. Hon lyssnar, tar till sig samtidigt som hon delar med sig sin reflektion och dessustom förtroendegivande vilket hon levde upp till. Utfallet av försäljningen böev väldigt god, priset blev strax över förväntan trots svårare marknadstider, troligtvis mycket på grund av hennes kontaker och hårt arbete.

Rekommenderar Celia varmt till andra! Läs mer
    2018-05-17 Celia K svarar Adam I
    Hej Adam,
    Vad glad jag blir att läsa detta! Tack för förtroendet. Det var väldigt roligt att få hjälpa till med försäljningen av er fina lägenhet, verkligen en pärla! Vi ses på tillträdet, så hoppas jag att ni kommer trivas bra i er nya lägenhet!
  • Sepehr H
    Sepehr H skrev om Celia Kanthe en del av Fastighetsbyrån Eriksberg
    Hon gjorde ett gediget arbete med min bostad. Trots en tuff marknad lyckades vi sälja till ett bra pris. Celia var lyhörd, engagerad, kommunikativ och trevlig vid alla interaktioner. Läs mer
    2018-03-09 Celia K svarar Sepehr H
    Sepehr! Tack för ett bra samarbete och den fina rekommendationen. Det var verkligen ett nöje att få hjälpa till med försäljningen av din lägenhet. Hoppas att ni ska trivas bra i nya bostaden och lycka till med den lilla :)
  • Michael B skrev om Celia Kanthe en del av Fastighetsbyrån Eriksberg
    Jätte trevligt o svarade snabbt när man hade några frågor. Läs mer
    2018-03-09 Celia K svarar Michael B
    Hej Michael, tack för det fina omdömet och ett bra samarbete - och smidigt att det gick så bra med försäljningen av din lägenhet också!
    Hoppas att du och Malin trivs bra i nya lägenheten och att vi ses i framtiden!
  • Patrik W skrev om Celia Kanthe en del av Fastighetsbyrån Eriksberg
    Trevlig och hjälpsam. Begärde man info kunde hon ta fram den från exempelvis bostadsrättsföreningen. Läs mer
    2018-03-09 Celia K svarar Patrik W
    Tack Patrik för din fina reco! Jag hoppas att du ska trivas bra i nya lägenheten. Vi ses på tillträdet!
  • Eva M skrev om Celia Kanthe en del av Fastighetsbyrån Eriksberg
    Mycket bra och proffisionellt bemötande. Inger lugn och trygghet i processen. Glad och positiv på ett trevligt och genuint sätt. Läs mer
    2018-03-09 Celia K svarar Eva M
    Hej Eva,
    Tack för din fina reco! Det gläder mig att läsa att ni varit nöjda. Lycka till framåt nu i ert fina radhus, tack för förtroendet!
  • Josefine P skrev om Celia Kanthe en del av Fastighetsbyrån Eriksberg
    Jag fick väldigt bra och vänligt intryck av mäklaren. Hon värnade om oss som köpare och hon levde upp till mina förväntningar. Läs mer
    2018-03-09 Celia K svarar Josefine P
    Hej Josefine,
    Vad roligt att höra dina ord om din upplevelse som köpare! Grattis till en fantastik lägenhet så hoppas jag att vi ses i framtiden!
  • Rebecca M skrev om Celia Kanthe en del av Fastighetsbyrån Eriksberg
    Känt mig trygg genom hela försäljningen och fått ett väldigt trevligt bemötande! Toppen mäklare!!! Läs mer
    2018-03-09 Celia K svarar Rebecca M
    Hej Rebecca,
    Det var väldigt roligt att få hjälpa till att sälja er pärla! Nu hoppas jag ni kommer trivas lika bra i nästa bostad och att vi ses igen.
    Allt gott! Tack för en fin reco.
  • Ingela B skrev om Celia Kanthe en del av Fastighetsbyrån Eriksberg
    Celia är alert, engagerad och följer sin plan. Hon informerar och håller kontakt hela tiden. Ger ett kunnigt och påläst intryck. Vi kände att vi litade på henne trots att det var ett kritiskt läge med mycket skriverier om fallande priser. Det slutade bra och vi var nöjda. Kan verkligen rekommendera henne.
    Ingela Nyqvist Björk Läs mer
    2018-03-06 Celia K svarar Ingela B
    Hej Ingela,
    Vad glad jag blir över att läsa detta! Tack för förtroendet. Det var väldigt roligt att få hjälpa till med försäljningen av er fina lägenhet, verkligen en pärla!
    Vi ses på tillträdet!
  • Susanna C skrev om Celia Kanthe en del av Fastighetsbyrån Eriksberg
    Celia är lyhörd, mycket kunnig och professionell. Vill ge henne bästa betyg. Läs mer
    2018-03-06 Celia K svarar Susanna C
    Hej Susanna,
    Tack för din reco. Och tack för förtroendet gällande försäljningen av er lägenhet! Hoppas att ni trivs länge i er nya lägenhet och att vi ses igen i framtiden!
  • Lenny S
    Lenny S skrev om Celia Kanthe en del av Fastighetsbyrån Eriksberg
    Fungerade bra och vi hade bra dialog på sms. Celia återkom även på helgerna vilket var tacksamt. Läs mer
    2018-03-06 Celia K svarar Lenny S
    Hej Lenny,
    Tack för din reco och grattis till en fantastisk lägenhet! Jag hoppas att du ska trivas bra och att vi ses igen i framtiden!
    Allt gott, Celia
  • Rebecca B skrev om Celia Kanthe en del av Fastighetsbyrån Eriksberg
    Väldigt proffsig och trevlig! Duktig Läs mer
    2018-03-06 Celia K svarar Rebecca B
    Hej Rebecca,
    Va roligt att läsa, tack ska du ha! Hoppas ni kommer trivas bra när ni kommer på plats i er nya lägenhet. Vi ses på tillträdet!
  • Carina L skrev om Celia Kanthe en del av Fastighetsbyrån Eriksberg
    Celia är trevlig, hjälpsam, kunnig o mycket förtroendegivande. Vi får all hjälp vi behöver för det köp som vi just nu genomför! Mvh Carina Läs mer
    2018-03-06 Celia K svarar Carina L
    Hej Carina!
    Vad roligt det är att det blev ni som köpte, lägenheten känns som gjord för er!
    Vi ses på tillträdet och tusen tack för din fina reco!
  • Jonatan M skrev om Celia Kanthe en del av Fastighetsbyrån Eriksberg
    Celia är en fantastisk mäklare, kunnig, ärlig och håller dig ständigt uppdaterad på vad som händer. Anlita henne! Läs mer
    2018-03-06 Celia K svarar Jonatan M
    Hej Jonatan,
    Tack för din fina reco och tack för förtroendet gällande försäljningen av er lägenhet! Det blir lite tomt när man haft kontakt under en längre tid. Jag hoppas att ni ska trivs bra i er nya bostad och att vi hörs igen i framtiden! Och vi ses vid tillträdet.
    Celia
  • Göran G skrev om Celia Kanthe en del av Fastighetsbyrån Eriksberg
    Celia har verkligen ett Fantastiskt bemötande och en förmåga att vara flexibel i alla situationer som kan uppstå i en fastighetsaffär! Läs mer
    2018-03-06 Celia K svarar Göran G
    Göran! Tack för ett bra samarbete och den fina rekommendationen. Det var verkligen ett nöje att få hjälpa till med försäljningen av er lägenhet, tack för förtroendet! Vi ses på tillträdet.
  • Jim J
    Jim J skrev om Celia Kanthe en del av Fastighetsbyrån Eriksberg
    Bra och trevligt bemötande. Engagerad och alltid förberedd. Lyckades få upp priset högre än det jag tänkte acceptera vilket alltid uppskattas! 100% nöjd Läs mer
    2018-03-06 Celia K svarar Jim J
    Hej Jim! Tack för förtroendet, skam den som ger sig :) Ni var härliga att samarbeta med och gjorde det enkelt för mig att göra mitt jobb! Vi ses på tillträdet. Celia
  • Jonas H skrev om Celia Kanthe en del av Fastighetsbyrån Eriksberg
    Mycket nöjd med mäklaren.

Men att min beskrivning måste innehålla minst 30 tecken är bedrövligt.

Viljan att skriva måste komma inifrån och inte via en "order/måste" Läs mer
    2018-03-06 Celia K svarar Jonas H
    Hej Jonas,
    Det glädjer mig att läsa. Lycka till framåt nu med nya jobbet och nya lägenheten! Hoppas att vi ses på kajen i vår!
  • Sven W
    Sven W skrev om Celia Kanthe en del av Fastighetsbyrån Eriksberg
    Mycket trevligt bemötande mot oss säljare och mot köpare.
    Strukturerat arbetssätt och snabb respons. Rekommenderas! Läs mer
    2017-08-21 Celia K svarar Sven W
    Tack snälla Sven för din rekommendation! Det var ett nöje att hjälpa er med försäljningen av er fina lägenhet!
  • Staffan H skrev om Celia Kanthe en del av Fastighetsbyrån Eriksberg
    Vi anlitade Celia Kanthe som mäklare på Fastighetsbyrån Eriksberg. Hon levde mer än väl upp till förväntningarna. Hon var professionell, påläst, kunnig, engagerad, alltid tillgänglig, lyhörd och en bra säljare. Läs mer
    2017-08-18 Celia K svarar Staffan H
    Hej Staffan, tack för det fina omdömet! Ni var härliga att samarbeta med och gjorde det enkelt för mig att göra mitt jobb! Vi ses på tillträdet. Celia
Celia Kanthe
Fredrik Wiland