Celia Kanthe
Registrerad mäklare sedan 2017
Aktiv på Reco.se sedan 2017
2018-05 - 2018-11
Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Det bästa med att jobba som mäklare är alla härliga människor man får äran att lära känna! Att köpa eller sälja sin bostad är för många den största affären som man gör i livet och att vi får vara en del av det är jättehäftigt. Känslan när man lyckas knyta ihop en affär med riktigt nöjda köpare och säljare är helt fantastisk.

Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Fastighetsmäklaryrket är en livsstil. För att lyckas krävs det arbetsglädje, hängivenhet, ett intresse för människor och en stor portion tävlingsinstinkt. Allt det där kombinerat med en kunskap om den marknad man är verksam i skapar en riktigt duktig mäklare och det har jag. Jag tror på en gedigen arbetsinsats och hårt fokus på detaljer. Läs mer

Läs vad 32 kunder tycker om Celia Kanthe

• Patrik W
    Patrik W köpte sin bostad med hjälp av Celia Kanthe en del av Fastighetsbyrån Eriksberg
    Mycket bra mäklare och mycket nöjd med bostaden! Läs mer
    2018-11-22 Celia K svarar Patrik W
    Hej Patrik. Tack för din reco! Kul att just du blev köpare till lägenheten och flyttar ut till Eriksberg. Vi ses på kajen!
  • Robert B skrev om Celia Kanthe en del av Fastighetsbyrån Eriksberg
    sålde en trea åt oss, hon var toppen
    Mvh Robban Läs mer
    2018-11-22 Celia K svarar Robert B
    Hej Robban,
    Tack för den fina recon och för ett bra samarbete! Lycka till med huslivet - kommer bli toppen :)
  • Maria O skrev om Celia Kanthe en del av Fastighetsbyrån Eriksberg
    Celia är en seriös och professionell mäklare. Hon svarar snabbt och bra på mail och sms. Vi har alltid blivit bra bemötta och i jämförelse med andra mäklare skulle jag säga att hon är bland de bästa i stan! Läs mer
    2018-11-22 Celia K svarar Maria O
    Tack snälla Maria för din fina rekommendation. Det var väldigt roligt att jobba med er och er lägenhet! Jag hoppas att vi ses igen i framtiden!
  • Magnus B skrev om Celia Kanthe en del av Fastighetsbyrån Eriksberg
    Slarvigt genomförd bostadsaffär, där mäklaren hade svårt hålla kolla på frågor mm Läs mer
    2018-11-22 Celia K svarar Magnus B
    Hej Magnus,
    Jag är glad att vi fick reda ut vart det gick snett. Inte roligt att höra att du upplevt dessa känslorna under processen, men såklart tar jag med mig kritiken vidare i mitt jobb.
    Hoppas ni kommer trivas i er nya bostad!
  • Jerry N skrev om Celia Kanthe en del av Fastighetsbyrån Eriksberg
    Köpt en ny lägenhet inom samma område där vi flyttat upp från markplan till en terasslägenhet högst upp.

Mäklaren skött affären på ett bra och effektivt och jag har inga problem med att rekommenderas som mäklare. Läs mer
    2018-11-22 Celia K svarar Jerry N
    Hej Jerry,
    Tack för den fina recon och tack för att jag även fick förtroendet sälja er lägenhet. Det var en smidig och rolig process, med en grymt fin lägenhet. Vi ses på kajen!
  • Anna L skrev om Celia Kanthe en del av Fastighetsbyrån Eriksberg
    Celia sålde vår lägenhet i Eriksberg och var väldigt proffsig och kunnig. Hon var alltid tillgänglig och hjälpsam. Bästa mäklaren vi har anlitat! Läs mer
    2018-11-22 Celia K svarar Anna L
    Hej Anna! Det gläder mig verkligen att läsa om hur ni upplevde försäljningen och vårt samarbete. Tack för förtroendet och stort lycka till med nya huset! Ni får höra av er till mig om ni tänker komma tillbaka till Eriksberg i framtiden.
  • Viktor R skrev om Celia Kanthe en del av Fastighetsbyrån Eriksberg
    Väldigt trevlig och mycket hjälpsam. En toppenmäklare! Läs mer
    2018-11-22 Celia K svarar Viktor R
    Vad roligt att er upplevelse som köpare var bra! Grattis igen till en suverän lägenhet, hoppas verkligen att ni kommer trivas.
  • Anna A skrev om Celia Kanthe en del av Fastighetsbyrån Eriksberg
    Vi har köpt en tvåa på eriksbergsplatån av Celia Kanthe på Fastighetsbyrån Eriksberg och vi är väldigt nöjda över hur vi blev bemött av Celia. Mycket engagemang, proffsig och trevlig. Svarade snabbt och bra på frågor. Detta var första bostadsköpet för oss och hade inga förväntningar men till nästa köp kommer förväntningarna vara höga efter ett skickligt arbete av Celia. Läs mer
    2018-11-22 Celia K svarar Anna A
    Tack snälla Anna för ditt fina omdöme! Stort lycka till med nya jobbet och nya bostaden. Jag hoppas och tror att vi ses igen!
  • Amanda L skrev om Celia Kanthe en del av Fastighetsbyrån Eriksberg
    Vi har sålt en lägenhet. Mäklaren har bemött oss på ett proffsigt och tryggt sätt. Vår mäklare levde upp till våra förväntningar. Vår mäklare hade en bra och ärlig dialog med oss under processen. Läs mer
    2018-08-06 Celia K svarar Amanda L
    Hej Amanda! Det glädjer mig verkligen att läsa om hur ni upplevde försäljningen och vårt samarbete. Tack för förtroendet och stort lycka till i Karlstad :) Kram Celia
  • Ana M skrev om Celia Kanthe en del av Fastighetsbyrån Eriksberg
    Jag sålde min bostadsrätt i april. Celia var positiv, ambitiös och strategisk genom hela (lååånga) processen. Jag uppskattade framförallt engagemanget och att hon jobbade aktivt hela tiden trots att marknaden var så tuff. Sammantaget är jag jättenöjd med Celias insats! Läs mer
    2018-08-06 Celia K svarar Ana M
    Hej Ana,
    Vad glad jag blir att läsa detta. Tack för förtroendet och skam den som ger sig! ;) Det var väldigt roligt att få hjälpa till med försäljningen av er fina lägenhet och jag hoppas att ni ska trivas länge i nya huset!!

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Eriksberg

Celia Kanthe