Celia Kanthe
Registrerad mäklare sedan 2017
Aktiv på Reco.se sedan 2017
2018-08 - 2019-01
Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Det bästa med att jobba som mäklare är alla härliga människor man får äran att lära känna! Att köpa eller sälja sin bostad är för många den största affären som man gör i livet och att vi får vara en del av det är jättehäftigt. Känslan när man lyckas knyta ihop en affär med riktigt nöjda köpare och säljare är helt fantastisk.

Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Fastighetsmäklaryrket är en livsstil. För att lyckas krävs det arbetsglädje, hängivenhet, ett intresse för människor och en stor portion tävlingsinstinkt. Allt det där kombinerat med en kunskap om den marknad man är verksam i skapar en riktigt duktig mäklare och det har jag. Jag tror på en gedigen arbetsinsats och hårt fokus på detaljer. Läs mer

Läs vad 36 kunder tycker om Celia Kanthe

• Nasrin A köpte sin lägenhet med hjälp av Celia Kanthe en del av Fastighetsbyrån Eriksberg

2019-02-20

64m²
    Lindholmen
    köpt en bostad, allt gick mycket bra, är mycket nöjd med min köp Läs mer
  • Natalia S köpte sin lägenhet med hjälp av Celia Kanthe en del av Fastighetsbyrån Eriksberg

2019-02-13

84m²
    Eriksberg
    * Bought an apartment in Eriksberg (83 sq m)
    * Appreciate a lot support from Celia to finish the deal, communication & attitude Läs mer
  • Anneli A köpte sin bostad med hjälp av Celia Kanthe en del av Fastighetsbyrån Eriksberg

2019-01-24

Celia är proffsig och ödmjuk. Rekommenderar henne varmt. Läs mer
  • Petra N köpte sin bostad med hjälp av Celia Kanthe en del av Fastighetsbyrån Eriksberg

2019-01-02

Celia slutade på Fastighetsbyrån under perioden från köp till tillträde, detta fick vi ingen information om förrän vi satt på tillträdet (säljarna hade inte heller fått info). Minus för detta, annars bra bemötande. Läs mer
  • Patrik W
    Patrik W köpte sin bostad med hjälp av Celia Kanthe en del av Fastighetsbyrån Eriksberg

2018-11-19

Mycket bra mäklare och mycket nöjd med bostaden! Läs mer
    2018-11-22 Celia K svarar Patrik W
    Hej Patrik. Tack för din reco! Kul att just du blev köpare till lägenheten och flyttar ut till Eriksberg. Vi ses på kajen!
  • Robert B skrev om Celia Kanthe en del av Fastighetsbyrån Eriksberg

2018-09-28

sålde en trea åt oss, hon var toppen
    Mvh Robban Läs mer
    2018-11-22 Celia K svarar Robert B
    Hej Robban,
    Tack för den fina recon och för ett bra samarbete! Lycka till med huslivet - kommer bli toppen :)
  • Maria O skrev om Celia Kanthe en del av Fastighetsbyrån Eriksberg

2018-09-23

Celia är en seriös och professionell mäklare. Hon svarar snabbt och bra på mail och sms. Vi har alltid blivit bra bemötta och i jämförelse med andra mäklare skulle jag säga att hon är bland de bästa i stan! Läs mer
    2018-11-22 Celia K svarar Maria O
    Tack snälla Maria för din fina rekommendation. Det var väldigt roligt att jobba med er och er lägenhet! Jag hoppas att vi ses igen i framtiden!
  • Magnus B sålde sin lägenhet med hjälp av Celia Kanthe en del av Fastighetsbyrån Eriksberg

2018-09-22

94m²
    Sannegårdshamnen
    Slarvigt genomförd bostadsaffär, där mäklaren hade svårt hålla kolla på frågor mm Läs mer
    2018-11-22 Celia K svarar Magnus B
    Hej Magnus,
    Jag är glad att vi fick reda ut vart det gick snett. Inte roligt att höra att du upplevt dessa känslorna under processen, men såklart tar jag med mig kritiken vidare i mitt jobb.
    Hoppas ni kommer trivas i er nya bostad!
  • Jerry N sålde sin lägenhet med hjälp av Celia Kanthe en del av Fastighetsbyrån Eriksberg

2018-09-18

85m²
    Sannegårdshamnen
    Köpt en ny lägenhet inom samma område där vi flyttat upp från markplan till en terasslägenhet högst upp.

Mäklaren skött affären på ett bra och effektivt och jag har inga problem med att rekommenderas som mäklare. Läs mer
    2018-11-22 Celia K svarar Jerry N
    Hej Jerry,
    Tack för den fina recon och tack för att jag även fick förtroendet sälja er lägenhet. Det var en smidig och rolig process, med en grymt fin lägenhet. Vi ses på kajen!
  • Anna L skrev om Celia Kanthe en del av Fastighetsbyrån Eriksberg

2018-09-18

Celia sålde vår lägenhet i Eriksberg och var väldigt proffsig och kunnig. Hon var alltid tillgänglig och hjälpsam. Bästa mäklaren vi har anlitat! Läs mer
    2018-11-22 Celia K svarar Anna L
    Hej Anna! Det gläder mig verkligen att läsa om hur ni upplevde försäljningen och vårt samarbete. Tack för förtroendet och stort lycka till med nya huset! Ni får höra av er till mig om ni tänker komma tillbaka till Eriksberg i framtiden.

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Eriksberg

Celia Kanthe