Mäklare Södermanland Eskilstuna Fastighetsbyrån Eskilstuna Daniel Ljusenberg
Registrerad mäklare sedan 2008
Aktiv på Reco.se sedan 2015
2018-08 - 2019-01

Läs vad 82 kunder tycker om Daniel Ljusenberg

• Gunilla S sålde sitt hus med hjälp av Daniel Ljusenberg en del av Fastighetsbyrån Eskilstuna

2019-02-19

3:a
    70m²
    Röksta
    Sålt en fastighet , fick byta mäklare pga, att den tidigare blev förflyttad till Strängnäs. Blev mycket nöjd med Daniel som stort stöd för mig under försäljningsprossesen Läs mer
  • Majo K sålde sin lägenhet med hjälp av Daniel Ljusenberg en del av Fastighetsbyrån Eskilstuna

2019-01-31

2:a
    90m²
    Skogstorp
    Jag har sålt min bostad och sökte på egen hand upp Daniel då jag har tidigare erfarenhet av ett gott bemötande från honom. Han är tydlig och ger god information.
    Jag hade förväntningar att få en smidig försäljning och bra stöd från mäklaren.
    Jag kan anse att vi hade lite för lite telefonkontakt och mycket sms. Inget mig emot men saknade ibland möjligheten att kunna diskutera verbalt om gången i försäljningen. Men jag är nöjd med mäklaren i sin helhet.

Jag hade dock önskat en större efterfrågan av min bostad då den är unik och fantastisk. Nu var det inte så många som upplevde det men försäljningen blev bra ändå. Det var en passande köpare som kommer att få uppleva en fin och bra förening och grannsamverkan.

Så min försäljning gick bra och det begärda utgångspriset fick jag. Dock blev det en lång tid till tillträde men efter att överlåtelseavtalet blev påskrivet förändrades önskemålet för tillträde och idag väntar jag på besked om detta.
    Avslutningsvis är jag Nöjd över min mäklares arbete. Läs mer
  • Valeria A köpte sin bostad med hjälp av Daniel Ljusenberg en del av Fastighetsbyrån Eskilstuna

2019-01-26

Allt blev som förväntan.
    Gianfranco Azzarri Läs mer
  • Johan S sålde sin bostad med hjälp av Daniel Ljusenberg en del av Fastighetsbyrån Eskilstuna

2018-11-10

Duktig och engagerad. Lite svår att få tag på, men ringer tillbaks. Läs mer
  • Ewa Z skrev om Daniel Ljusenberg en del av Fastighetsbyrån Eskilstuna

2018-10-21

Har köpt hus på landet.
    Mäklaren kunde svara på de frågor vi hade.
    Han var insatt i försäljningen. Läs mer
  • Anja J skrev om Daniel Ljusenberg en del av Fastighetsbyrån Eskilstuna

2018-09-23

Vi har köpt en villa och mäklaren var väldigt trevlig, proffsig, sakkunnig, allvetande, tillmötesgående, bästa tänkbara bemötande. Absolut en mäklare som jag kan tänka mej kontakta i fortsättningen .... om behov finns. Läs mer
  • Patrik S sålde sin bostad med hjälp av Daniel Ljusenberg en del av Fastighetsbyrån Eskilstuna

2018-09-13

Sålt ett hus och blivit bra bemött samt fått bra och proffsig hjälp av Daniel Läs mer
  • Haydar A skrev om Daniel Ljusenberg en del av Fastighetsbyrån Eskilstuna

2018-09-13

Jag köpte en tomt och ett hus. Allt gick smidigt. Läs mer
  • Åse Ingeborg B skrev om Daniel Ljusenberg en del av Fastighetsbyrån Eskilstuna

2018-09-12

Jag har sålt en tomt. Daniel har hela vägen varit tydlig med vad som ingår i hans uppdrag och förstått mitt behov av kontakt. Trevlig och professionell. Uppfyllde absolut mina förväntningar. Bra diskussionspartner i en speciell affär. Läs mer
  • Inger M skrev om Daniel Ljusenberg en del av Fastighetsbyrån Eskilstuna

2018-09-12

Bra bemötande. Hade hoppats på ett högre pris, men marknaden ville annorlunda. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Eskilstuna

Peter Kärneus