Daniel Ljusenberg
Registrerad mäklare sedan 2008
Aktiv på Reco.se sedan 2015
2019-04 - 2020-03

Läs vad 108 Läs vad Daniel Ljusenberg

• Gun N sålde sitt hus med hjälp av Daniel Ljusenberg en del av Fastighetsbyrån Eskilstuna

2020-03-26

Lundby
    Jag har sålt min bostad och allt har fungerat problemfritt. Är supernöjd med Daniel Ljusenberg. Läs mer
  • Dödsboet Efter Hector Amable C sålde sitt hus med hjälp av Daniel Ljusenberg en del av Fastighetsbyrån Eskilstuna

2020-03-11

Kvicksund
    Jag upplevde att har har en stor personlig lämplighet att bemöta människor på den nivå de befinner sig. Han framstod utöver detta som noggrann och kunnig. Läs mer
  • alexander o köpte sin lägenhet med hjälp av Daniel Ljusenberg en del av Fastighetsbyrån Eskilstuna

2020-02-24

Torshälla
    Jag köpte en bostadsrätt i Torshälla genom Daniel och fastighetsbyrån. Daniel bemötte mig på ett professionellt sätt, alltid trevlig, flexibel och värnade om båda parterna. Läs mer
  • Meriem T köpte sitt hus med hjälp av Daniel Ljusenberg en del av Fastighetsbyrån Eskilstuna

2020-02-16

Köpte villa. Trevligt bemötande. Läs mer
  • Bengt Alf Lennart S sålde sitt hus med hjälp av Daniel Ljusenberg en del av Fastighetsbyrån Eskilstuna

2020-01-29

Skogstorp
    Har sålt ett hus, fick en professionell hjälp med försäljningen, med goda råd om pris och upplägg. Läs mer
  • Abdulhadi Ahmed M köpte en tomt med hjälp av Daniel Ljusenberg en del av Fastighetsbyrån Eskilstuna

2020-01-24

Ostra
    Jag köpte ett tomt och mäklaren var tydligt och punkligt. Han är en nogran person och han ordande allt på väldigt bra sätt med tomt ägaren och med min bank. Läs mer
  • Anette E sålde sin lägenhet med hjälp av Daniel Ljusenberg en del av Fastighetsbyrån Eskilstuna

2020-01-05

Torshälla
    Daniel levde upp till mina förväntningar: Han informerade mej tydligt och klart om säljprocessen, pratade precis lagom mycket. Jag gillar också hans bemötande; lugn, vänlig och trevlig utan att bli privat och inget onödigt babbel. Jag kände mej trygg med honom direkt och genom hela processen. Läs mer
  • Sami H köpte sitt hus med hjälp av Daniel Ljusenberg en del av Fastighetsbyrån Eskilstuna

2020-01-05

Lundby
    Kunnig, trevlig och härlig bemötande Läs mer
  • Carina Margareta V sålde sitt hus med hjälp av Daniel Ljusenberg en del av Fastighetsbyrån Eskilstuna

2019-12-12

Sålt hus. Väldigt bra bemötande, alltid svar på frågor jag haft. Har anlitat mäklare förut men Daniel klart bäst. Läs mer
  • Eivor W köpte sin lägenhet med hjälp av Daniel Ljusenberg en del av Fastighetsbyrån Eskilstuna

2019-10-25

Torshälla
    Har sålt ett gammalt hus och köpt en bostadsrättslägenhet. Mäklaren Daniel Ljusenberg har varit mycket trevlig och hjälpsam i båda affärerna. Han har tålamod och verkar alltid vara på gott humör! Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Eskilstuna

Peter Kärneus