Daniel Ljusenberg
Registrerad mäklare sedan 2008-01-21
Aktiv på Reco.se sedan 2015-02-03
2019-08 - 2020-07

Läs vad 120 Läs vad Daniel Ljusenberg

• Per S köpte sitt hus med hjälp av Daniel Ljusenberg en del av Fastighetsbyrån Eskilstuna

2020-08-05

Kvicksund
    Super bra bemötande och hjälp under hela mitt köp av fritidshus. Högsta betyg. ☀️ Läs mer
  • Susanne Ö
    Susanne Ö sålde sitt hus med hjälp av Daniel Ljusenberg en del av Fastighetsbyrån Eskilstuna

2020-07-30

Kvicksund
    Fritidshus, bostadsrätt.
    Mycket bra bemötande och han var ärligt i att det var något nytt för honom att sälja fritidshus i bostadsrättsform.
    Vi förväntade oss en snabb försäljning, vilket det också blev.
    Han lyssnade in oss och satte ett pris som han ansåg var det lägsta, vilket vi tyckte var högt, men är glada idag att han stod på sig.

Snabb att komma på ett första möte och genomförde sedan uppdraget mycket bra.
    Fanns tillgänglig under hela processen, förmedlade kontakten bra med fotograf och kolega när han själv var på semester.
    Vi är jättenöjda och kan varmt rekommendera honom till andra som ska sälja eller även köpa bostad. Läs mer
  • Sebastian G köpte sin lägenhet med hjälp av Daniel Ljusenberg en del av Fastighetsbyrån Eskilstuna

2020-07-29

2:a
    Köpte en mini tvåa från Daniel, mitt första bostadsköp. Otroligt erfaren och trevlig mäklare som hjälpte mig igenom hela affären på ett proffsigt sätt.

Skulle rekommendera! Läs mer
  • Björn Tage W köpte sitt hus med hjälp av Daniel Ljusenberg en del av Fastighetsbyrån Eskilstuna

2020-07-25

Djurgården
    Köpt ett kedjehus. Bemötandet av mäklaren var utmärkt o en stor anledning till att vi köpte huset. Läs mer
  • Caroline E sålde sitt hus med hjälp av Daniel Ljusenberg en del av Fastighetsbyrån Eskilstuna

2020-07-17

Gustavsborg
    Bostadsrätt
    Tryggt och trevligt intryck.
    Kändes som han prickade rätt avseende utgångspris jämfört med de två andra mäklare vi träffade. Smidig affär innan visning vilket kändes väldigt skönt! Läs mer
  • Sabah A köpte sitt hus med hjälp av Daniel Ljusenberg en del av Fastighetsbyrån Eskilstuna

2020-07-10

Slagsta
    Jag har köpt en villa,Daniel var mycket välkomnade. Han förklarade allting. Jag var mycket nöjd med honom.
    He was a gentleman. Läs mer
  • Åsa N köpte sitt hus med hjälp av Daniel Ljusenberg en del av Fastighetsbyrån Eskilstuna

2020-06-29

Mesta
    Proffessionell och kunnig mäklare som dock upplevdes opersonlig och ointresserad av vårt objekt. Han verkade mest angelägen av att bara få jobbet överstökat och kändes inte som om han trivdes med att sälja den typen av enklare hus. Såfort vi småpratade så avbröt han oss och ville gå vidare till nästa steg trots att vi hade gott om tid. Kanske är han mer intresserad av att sälja mer överklasshus? Jag vet inte. Läs mer
  • Eva H sålde sin lägenhet med hjälp av Daniel Ljusenberg en del av Fastighetsbyrån Eskilstuna

2020-06-02

3:a
    Snopptorp
    Saklig, trevlig, kunnig. Daniel gjorde ett trevligt intryck när han sålde en 3:a till mig, så när det var dags för mig att flytta bad jag honom sälja samma lägenhet igen. Jag fick bra rådgivning längs vägen och alltid information i rätt tid. Precis det jag behövde. Läs mer
  • Joakim F sålde sin lägenhet med hjälp av Daniel Ljusenberg en del av Fastighetsbyrån Eskilstuna

2020-06-01

2:a
    Västermalm
    Daniel hjälpte mig sälja min lägenhet. Han är både hjälpsam och trevlig och har alltid en plan B, C och D om A inte skulle fungera. Rekomenderas varmt! Läs mer
  • Ebbe J sålde sitt hus med hjälp av Daniel Ljusenberg en del av Fastighetsbyrån Eskilstuna

2020-05-18

Mesta
    Bostdsrätt

Korrekt och profetionelt bemötande

Bra kommunikation och information under affärens genomförande.

Daniel kan rekommenderas av mig Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Eskilstuna

Peter Kärneus