Fadi Dowm

Fadi Dowm är mäklare på Fastighetsbyrån Eskilstuna

Fadi Dowm har varit registrerad mäklare sedan 2021-06. Fadi Dowm har varit aktiv på Reco.se sedan 2021-08 och har fått 7 omdömen med ett betyg på 5.0. Fadi Dowm har haft 3 försäljningar sen 2020-09 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-09 - 2021-08

Läs vad 7 Läs vad Fadi Dowm

• Röksta
    2021-09-15
    Jag tacksam för den här personen som bevisar den stora oro i den här försäljningen och den vackra stilen i att övertyga kunderna och välkomna dem och girighet för huset under visning period,

Tack Fadi

Bra jobbat

Mvh. Nattq
  • köpte sitt hus med hjälp av
    2021-09-06
    Fadi har en härlig energi och ett mycket trevligt bemötande
  • köpte sitt hus med hjälp av
    2021-09-06
    Ett mycket trevligt bemötande och god kommunikation under hela affären!
    2021-09-06
    Mycket bra bemötande där Fadi alltid var lyhörd och visade respekt för egna behov och målsättningar. Överlag är vi väldigt nöjda och skulle varmt rekommendera Fadi som fastighetsmäklare till andra som går i säljtankar.
    2021-09-06
    Förmedlade trygghet och stort engagemang för vår bostadsförsäljning! Trevligt bemötande med respekt för våra önskemål. Skulle vi sälja igen hade vi valt Fadi!
  • sålde sin lägenhet med hjälp av
    • Övre Nyfors
    2021-08-29
    Väl förberedd vid första mötet vad lägenheterna som sålts tidigare gått för.
    Informerade fortlöpande fram till annonseringen och jag blev mycket bra informerad under budgivningen. Bra att Fadi höll kontakt med budgivarna och mig.
    Vid kontrakts skrivningen så mån om att jag som säljare var införstådd i turerna runt det. Mån om att överenskommet överlåtelse datum skall hållas och att om köparen ville se lägenheten innan så är det ok. Bra att kontrollera typ städning.
    Jag är mycket nöjd med resultatet av försäljningen av lägenheten och bemötandet och engagemanget jag fått av Fadi.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av
    • Övre Nyfors
    2021-08-29
    Mäklaren var tillgänglig och engagerad samtligt pålitlig att justera överlämningen på bästa sätt !