Helén Eriksson
Registrerad mäklare sedan 2004
Aktiv på Reco.se sedan 2014
2019-06 - 2020-05

Läs vad 98 Läs vad Helén Eriksson

• Ann W sålde sin lägenhet med hjälp av Helén Eriksson en del av Fastighetsbyrån Eskilstuna

2020-03-28

3:a
    Övre Nyfors
    Kunnig och erfaren mäklare som jag tryggt kan rekommendera. Har köpt ett objekt och sålt två objekt med hjälp av Helén. Högsta betyg i allt från bemötande till tydlighet i processen. Rekommenderas varmt! Läs mer
  • Mona P sålde sitt hus med hjälp av Helén Eriksson en del av Fastighetsbyrån Eskilstuna

2020-03-18

Söder
    Toppenbemötande, proffsigt, effektivt, snabba och klara besked.
    Köpt en ny bostadsrätt 89 kvm, sålt radhus 182 kvm. Helén är vår kontakt för båda projekten och vi är mycket nöjda. Läs mer
  • Yngve P sålde sitt hus med hjälp av Helén Eriksson en del av Fastighetsbyrån Eskilstuna

2020-03-17

Perfekt arbete rakt igenom. Vi är mycket nöjda. Läs mer
  • Kristina F sålde sin lägenhet med hjälp av Helén Eriksson en del av Fastighetsbyrån Eskilstuna

2020-03-06

4:a
    Söder
    Sålt vår bostad. Helén har hjälpt oss på ett proffsigt sätt. Glad och positiv. Har haft tid med oss när vi hört av oss om vi undrat över något. Läs mer
  • Lars S sålde sin lägenhet med hjälp av Helén Eriksson en del av Fastighetsbyrån Eskilstuna

2020-03-06

4:a
    Söder
    Bra bemötta av mäklaren Hade inga speciella förväntningar,det var köparen som bestämde priset Läs mer
  • Håkan R köpte sitt hus med hjälp av Helén Eriksson en del av Fastighetsbyrån Eskilstuna

2020-03-04

Lundby
    Köpt, mycket trevlig, väldigt tydlig information Läs mer
  • Inga L
    Inga L sålde sitt hus med hjälp av Helén Eriksson en del av Fastighetsbyrån Eskilstuna

2020-02-27

Skiftinge
    Har sålt en villa med boyta 152 m2 samt biyta på c:a 60m2.

Mäklaren Helen har varit helt makalöst bra.
    Prospekt som hon har upprättat för försäljningen var helt magnifikt.

Köparen av fastigheten poängterade att det var det som fäste hans intresse av fastigheten.
    Han tittade på många andra objekt också, men kunde inte släppa
    intresset för denna fastighet.
    När det sedan blev visning blev han bestämd för att köpa den.
    Det blev budgivning på objektet och flera andra intressenter bjöd, men köparen stod på sig och vann till slut budgivningen.

Under budgivningens gång tyckte jag att priset på objektet var högt och nästan bad Helen att sälja till ett lägre pris än det slutade på.
    Hon stod på sig och tyckte att budgivningen skulle fortsätta.
    Detta resulterade i att priset ökade med många hundra tusen.

Detta visar vilken kvalitet som Helen har som mäklare.
    Duktig att driva objektet. Smidig, proffsig och charmig mot både köpare och kund.

Jag vill med stort tack till Helen rekommendera henne som mäklare.

Som sammanfattning vill jag ge Helen 20 poäng på en 10 gradig skala.

Inga Larsson Läs mer
  • Karina F
    Karina F sålde sitt hus med hjälp av Helén Eriksson en del av Fastighetsbyrån Eskilstuna

2020-02-25

Vi har köpt nyproduktion genom Helen, sen har hon hjälpt oss att sälja vårt radhus. Helen är väldigt lätt att ta till sig, hon har fixat allt på ett bra sätt. Är jättenöjd med henne. Läs mer
  • Per N sålde sitt hus med hjälp av Helén Eriksson en del av Fastighetsbyrån Eskilstuna

2020-02-18

Valhalla
    Har köpt nyproduktion och sålt radhus med Helén som mäklare. Helén är kunnig och proffsig och det kändes väldigt tryggt och bra i båda affärerna. Jag rekommenderar verkligen Helén och Fastighetsbyrån. Läs mer
  • Harald S köpte sitt hus med hjälp av Helén Eriksson en del av Fastighetsbyrån Eskilstuna

2020-02-17

Odlaren
    Jag och min fru träffade Helen angående försäljningen av radhuset på Strimlusevägen 20. Vi båda tyckte att vi blev väl bemötta och fick bra upplysningar angående bostaden. Vi hade inge förväntningar, men blev positivt överraskade och bostaden och mäklaren levde upp till över våra förväntningar. Vi gillade hur bra och välorganiserat mötet var. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Eskilstuna

Peter Kärneus