Helén Eriksson
Registrerad mäklare sedan 2004-06-15
Aktiv på Reco.se sedan 2014-11-19
2019-09 - 2020-08

Läs vad 106 Läs vad Helén Eriksson

• Anders K sålde sitt hus med hjälp av Helén Eriksson en del av Fastighetsbyrån Eskilstuna

2020-09-10

Kjula
    Sålt villa. Seriöst och sakligt bemötande. Villan såld enligt förväntan. Läs mer
  • Benoit S köpte sitt hus med hjälp av Helén Eriksson en del av Fastighetsbyrån Eskilstuna

2020-06-29

Västermo
    Helén was responsible for a holiday house we visited early June. She provided us with many facts and answered our questions precisely and quickly so we could make the right decision.
    We ended up buying the house. The purchase process was super smooth.
    Overall a really great buyer experience! Läs mer
  • Sanna D köpte sitt hus med hjälp av Helén Eriksson en del av Fastighetsbyrån Eskilstuna

2020-06-28

Valhalla
    Jag har köpt ett radhus ,hon varit jätte bra med mig och hjälpte mig så mycket . 💐💐😍 Läs mer
  • Veronica E köpte sin lägenhet med hjälp av Helén Eriksson en del av Fastighetsbyrån Eskilstuna

2020-06-24

Norra Munktellstaden
    Professionell, trevlig och tillmötesgående när jag köpte en bostadsrätt i nyproduktion. Läs mer
  • Cecilia A köpte sin lägenhet med hjälp av Helén Eriksson en del av Fastighetsbyrån Eskilstuna

2020-06-20

4:a
    Norra Munktellstaden
    Jag har köpt en nybyggd lägenhet där tiden från val till inflyttning varit en tid, jag fick felaktig information innan jag bestämt mig därför lite sämre betyg. Annars var allt bra. Läs mer
  • Mats L köpte sin lägenhet med hjälp av Helén Eriksson en del av Fastighetsbyrån Eskilstuna

2020-06-18

Norra Munktellstaden
    Jag köpte en nyproduktion henom Helen. Hela processen fungerade prickfritt från start till inflytt. Helen svarade direkt och alltid professionellt på alla frågor under tiden husen byggdes. Jag kände mig trygg under hela köpeprocessen. Läs mer
  • Johan Å
    Johan Å köpte sin lägenhet med hjälp av Helén Eriksson en del av Fastighetsbyrån Eskilstuna

2020-06-17

Norra Munktellstaden
    Helén var mycket bra mäklare, eftersom det var min första bostad så underlättade hon proceduren med att vara förklarande och proffesionell. Trevligt och bra bemötande samt en känsla att man kunde maila och fråga om vad som helst, när som helst.
    Är mycket nöjd med Helén som mäklare! Läs mer
  • Magnus K köpte sin lägenhet med hjälp av Helén Eriksson en del av Fastighetsbyrån Eskilstuna

2020-06-17

Norra Munktellstaden
    Allt fungerade smidigt. Helen hjälpte även till när det uppstod ett ägarbyte. Känns positiv och gedigen som person. Läs mer
  • Ann W sålde sin lägenhet med hjälp av Helén Eriksson en del av Fastighetsbyrån Eskilstuna

2020-03-28

3:a
    Övre Nyfors
    Kunnig och erfaren mäklare som jag tryggt kan rekommendera. Har köpt ett objekt och sålt två objekt med hjälp av Helén. Högsta betyg i allt från bemötande till tydlighet i processen. Rekommenderas varmt! Läs mer
  • Mona P sålde sitt hus med hjälp av Helén Eriksson en del av Fastighetsbyrån Eskilstuna

2020-03-18

Söder
    Toppenbemötande, proffsigt, effektivt, snabba och klara besked.
    Köpt en ny bostadsrätt 89 kvm, sålt radhus 182 kvm. Helén är vår kontakt för båda projekten och vi är mycket nöjda. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Eskilstuna

Robert Hammarström