Helén Eriksson
Registrerad mäklare sedan 2004
Aktiv på Reco.se sedan 2014
2018-10 - 2019-04

Läs vad 62 Läs vad Helén Eriksson

• Gunilla K sålde sitt hus med hjälp av Helén Eriksson en del av Fastighetsbyrån Eskilstuna

2019-05-14

Kvicksund
    Blev bemött på ett bra sätt. Helen är kunnig och proffsig. Hon hade sin åsikt klar om det mesta, så vi kände ibland att vi inte blev lyssnade på.
    Eftersom vi var hemma på en extra visning såg vi att hon verkligen vinnlade sig om att serva intresserade spekulanter. Läs mer
  • Maria G sålde sitt hus med hjälp av Helén Eriksson en del av Fastighetsbyrån Eskilstuna

2019-05-13

Näshulta
    Sålt min villa. Blev mycket vänligt bemött. Förväntade mig en snabb affär. Tyvärr blev det inte så men det är inte på något sätt mäklarens fel. Rekommenderar Helene Eriksson som mäklare. Läs mer
  • Rolf S sålde sitt hus med hjälp av Helén Eriksson en del av Fastighetsbyrån Eskilstuna

2019-04-23

Mesta
    Jag har både fått hjälp att köpa en bostadsrätt i Bovieran i Eskilstuna samt att sälja mitt kedjehus i Eskilstuna.
    Helens stora kunnande och vänliga bemötande har varit (och är) av avgörande betydelse för mig. Hon är mycket proffsig och snabb och gett mig en massa goda råd, samt ställt upp med kort varsel när jag behövt rådfråga och liknande. Samt att hon håller vad hon lovat.
    Jag hade höga förväntningar och krav på henne och det har hon verkligen levt upp till.
    Var rädd om henne, hon är en pärla. Läs mer
  • Ann-Sofi S köpte sin lägenhet med hjälp av Helén Eriksson en del av Fastighetsbyrån Eskilstuna

2019-04-06

Norr
    Köpt en bostadsrätt. Vi fick hjälp med allt praktisk runt det ekonomiska. Proffsigt och varm bemötande. Läs mer
  • Ulla H sålde sitt hus med hjälp av Helén Eriksson en del av Fastighetsbyrån Eskilstuna

2019-03-30

Skiftinge
    Köpt en bostadsrätts lägenhet och sålt ett egnahemshus. Bra bemötande och mina förväntningar blev uppfyllda gällande både köp och försäljning. Läs mer
  • Jan-Eric B sålde sitt hus med hjälp av Helén Eriksson en del av Fastighetsbyrån Eskilstuna

2019-03-22

Odlaren
    Jag är helnöjd fram till nu så det blir nog ännu bättre. JAN BOBERG Läs mer
  • Christel H sålde sitt hus med hjälp av Helén Eriksson en del av Fastighetsbyrån Eskilstuna

2019-03-20

Odlaren
    Har både köpt och sålt med stöd av samma mäklare. Köpt bostadsrätt och sålt villa.

Bemötandet var utmärkt både vid köp och försäljning.

Mina förväntningar var att få hjälp med det praktiska vid köp och försäljning. Samt att bli av med villan så snart som möjligt efter inflyttning till nya bostaden.

Vid köp av bostadsrätt har jag fått all den information jag frågat efter.
    Vid försäljningen av villan har hon varit tydlig och rak med vad hon gör och vad som förväntats av mig. Återkoppling och information har fungerat mycket bra och allt har flutit på snabbt och effektivt.

Sammanfattningsvis – jag är nöjd. Läs mer
  • Sanna T
    Sanna T sålde sin lägenhet med hjälp av Helén Eriksson en del av Fastighetsbyrån Eskilstuna

2019-02-18

Snopptorp
    Har både köpt och sålt lägenhet med hjälp av Helén. Allt har gått så enkelt och smidigt! En kanonmäklare helt enkelt😀 Läs mer
  • Ann-Marie S sålde sitt hus med hjälp av Helén Eriksson en del av Fastighetsbyrån Eskilstuna

2019-02-17

Hällby
    Vi är mycket nöjda med det engagemang som Helén lagt ned på vår försäljning av vårt hus. Glad och positiv samt bra återkoppling under försäljningstiden. Vi har sålt vår villa i Hällby och även skrivit kontrakt på lägenhet i Bovieran.
    Vi kan rekommendera Helén för vidare fastighetsaffärer.
    Ann-Marie o Lasse Skantz Läs mer
  • Ingela S köpte sin bostad med hjälp av Helén Eriksson en del av Fastighetsbyrån Eskilstuna

2018-09-13

Köpte en liten sommarstuga . Helen var glad och välkommande , berättade många bra detaljer om objektet. Svarade på alla frågor . Jag är mycket nöjd med hela köpet Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Eskilstuna

Peter Kärneus