Läs vad 106 Läs vad Helén Eriksson

• 2020-09-10
    Sålt villa. Seriöst och sakligt bemötande. Villan såld enligt förväntan.
    Anders K
    • 146.0 m²
    • Kjula
    sålde sitt hus med hjälp av Helén Eriksson en del av Fastighetsbyrån Eskilstuna
  • 2020-06-29
    Helén was responsible for a holiday house we visited early June. She provided us with many facts and answered our questions precisely and quickly so we could make the right decision.
    We ended up buying the house. The purchase process was super smooth.
    Overall a really great buyer experience!
    Benoit S
    • 71.0 m²
    • Västermo
    köpte sitt hus med hjälp av Helén Eriksson en del av Fastighetsbyrån Eskilstuna
  • 2020-06-28
    Jag har köpt ett radhus ,hon varit jätte bra med mig och hjälpte mig så mycket . 💐💐😍
    Sanna D
    • 102.0 m²
    • Valhalla
    köpte sitt hus med hjälp av Helén Eriksson en del av Fastighetsbyrån Eskilstuna
  • 2020-06-24
    Professionell, trevlig och tillmötesgående när jag köpte en bostadsrätt i nyproduktion.
    Veronica E
    • 28.0 m²
    • Norra Munktellstaden
    köpte sin lägenhet med hjälp av Helén Eriksson en del av Fastighetsbyrån Eskilstuna
  • 2020-06-20
    Jag har köpt en nybyggd lägenhet där tiden från val till inflyttning varit en tid, jag fick felaktig information innan jag bestämt mig därför lite sämre betyg. Annars var allt bra.
    Cecilia A
    • 4:a
    • 89.0 m²
  • 2020-06-18
    Jag köpte en nyproduktion henom Helen. Hela processen fungerade prickfritt från start till inflytt. Helen svarade direkt och alltid professionellt på alla frågor under tiden husen byggdes. Jag kände mig trygg under hela köpeprocessen.
    Mats L
    • 42.0 m²
  • 2020-06-17
    Helén var mycket bra mäklare, eftersom det var min första bostad så underlättade hon proceduren med att vara förklarande och proffesionell. Trevligt och bra bemötande samt en känsla att man kunde maila och fråga om vad som helst, när som helst.
    Är mycket nöjd med Helén som mäklare!
    Johan Å
    Johan Å
    • 42.0 m²
  • 2020-06-17
    Allt fungerade smidigt. Helen hjälpte även till när det uppstod ett ägarbyte. Känns positiv och gedigen som person.
    Magnus K
    • 28.0 m²
  • 2020-03-28
    Kunnig och erfaren mäklare som jag tryggt kan rekommendera. Har köpt ett objekt och sålt två objekt med hjälp av Helén. Högsta betyg i allt från bemötande till tydlighet i processen. Rekommenderas varmt!
    Ann W
    • 3:a
    • 76.5 m²
    • Övre Nyfors
    sålde sin lägenhet med hjälp av Helén Eriksson en del av Fastighetsbyrån Eskilstuna
  • 2020-03-18
    Toppenbemötande, proffsigt, effektivt, snabba och klara besked.
    Köpt en ny bostadsrätt 89 kvm, sålt radhus 182 kvm. Helén är vår kontakt för båda projekten och vi är mycket nöjda.
    Mona P
    • 182.0 m²