Jenny Dywling
Registrerad mäklare sedan 2012
Aktiv på Reco.se sedan 2014
2018-08 - 2019-01

Läs vad 61 kunder tycker om Jenny Dywling

• EDUARDO M sålde sin lägenhet med hjälp av Jenny Dywling en del av Fastighetsbyrån Eskilstuna

2019-02-01

2:a
    56m²
    Djurgården
    Jenny är mycket duktig, trevlig, effektiv.
    Jag rekommenderar henne varmt. Läs mer
  • Maria D köpte sin bostad med hjälp av Jenny Dywling en del av Fastighetsbyrån Eskilstuna

2019-01-02

Jag har köpt en bostadsrätt i Eskilstuna och kom i kontakt med Jenny under budgivningen. Jag tycker hennes serviceanda var riktat i favör till säljaren knappast något stöd mig som köpare. Hon hade dock en assistent(Maria Wargh) som var mer behjälplig med att besvara frågor under köpeförhandlingen och dess process.
    Om jag skulle välja att sälja min bostad längre fram skulle Jenny inte vara mitt första val av mäklare att anlita. Läs mer
  • Catharina P sålde sin bostad med hjälp av Jenny Dywling en del av Fastighetsbyrån Eskilstuna

2018-11-21

Vi har sålt en liten gård där Jenny Dywljng fick uppdraget och det sköte hon galant, en glad och trevlig prick 😁😁.
    Jenny uppfyllde alla våra förväntningar. Läs mer
  • Pernilla J sålde sin bostad med hjälp av Jenny Dywling en del av Fastighetsbyrån Eskilstuna

2018-11-15

Sålt villa. Alltid glad och positiv. Det har känts tryggt i hela processen och vi har känt oss lugna och bra informerade gällande alla delar från början till slut. Läs mer
  • Linn M skrev om Jenny Dywling en del av Fastighetsbyrån Eskilstuna

2018-09-19

Jag sålde en lägenhet med jennys hjälp. Hon var alltid tillgänglig och väldigt glad och trevlig. Det som tyvärr drar ner mitt betyg är att hon kanske satte ut min lägenhet för ett lite lågt utgångspris. Och då jag litade på henne så godtog jag hennes resonemang trots att det kändes lågt. I efterhand känns det lite trist då jag tycker att jag fick lite för lite pengar för den då jag jämför med andra likadana lägenheter. Förstår att jag får skylla mig själv såklart men känns såklart lite trist! :) Läs mer
  • Åsa L skrev om Jenny Dywling en del av Fastighetsbyrån Eskilstuna

2018-09-18

Jag har köpt en sommarstuga som Jenny Dyvling förmedlade. Jenny var under hela processen positiv och trevlig, professionell och serviceinriktad. jag rekommenderar henne gärna vidare till vänner och bekanta som ska göra fastighetsaffärer i framtiden Läs mer
  • Katja K skrev om Jenny Dywling en del av Fastighetsbyrån Eskilstuna

2018-09-16

Vi sålde en bostadsrätt radhus.
    Bemötandet var vänligt, tillmötesgående.
    Vi behövde sälja snabbt och det utförde mäklaren utmärkt, gav bra råd hur vi skulle förbereda oss inför fotografering och visning.
    Är väldigt nöjd med våran försäljning och kan varmt rekommendera Jenny Läs mer
  • Stefan B
    Stefan B skrev om Jenny Dywling en del av Fastighetsbyrån Eskilstuna

2018-09-16

Köpt fridtidshus i Skogstorp ! Är mycke nöjd ned mäklaren å köpet vi gjort mvh Stefan å Ing-Marie Läs mer
  • Ronja J skrev om Jenny Dywling en del av Fastighetsbyrån Eskilstuna

2018-05-15

Köpte en vila.
    Jenny var väldigt trevlig med ett bra bemötande.
    Hon gav oss bra information och hade en väldigt bra service känsla med svar på alla våra frågor.
    Hon utsände en känsla av trygghet och kompetens. Läs mer
  • Elise H skrev om Jenny Dywling en del av Fastighetsbyrån Eskilstuna

2018-05-11

Vi köpte ett hus som Jenny hjälpte oss att värdera. Jenny var mycket trevlig och hade ett proffesionellt sätt vad gällde huset. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Eskilstuna

Peter Kärneus