Jenny Dywling
Registrerad mäklare sedan 2012
Aktiv på Reco.se sedan 2014
2018-05 - 2018-11

Läs vad 59 kunder tycker om Jenny Dywling

• Catharina P sålde sin bostad med hjälp av Jenny Dywling en del av Fastighetsbyrån Eskilstuna
    Vi har sålt en liten gård där Jenny Dywljng fick uppdraget och det sköte hon galant, en glad och trevlig prick 😁😁.
    Jenny uppfyllde alla våra förväntningar. Läs mer
  • Pernilla J sålde sin bostad med hjälp av Jenny Dywling en del av Fastighetsbyrån Eskilstuna
    Sålt villa. Alltid glad och positiv. Det har känts tryggt i hela processen och vi har känt oss lugna och bra informerade gällande alla delar från början till slut. Läs mer
  • Linn M skrev om Jenny Dywling en del av Fastighetsbyrån Eskilstuna
    Jag sålde en lägenhet med jennys hjälp. Hon var alltid tillgänglig och väldigt glad och trevlig. Det som tyvärr drar ner mitt betyg är att hon kanske satte ut min lägenhet för ett lite lågt utgångspris. Och då jag litade på henne så godtog jag hennes resonemang trots att det kändes lågt. I efterhand känns det lite trist då jag tycker att jag fick lite för lite pengar för den då jag jämför med andra likadana lägenheter. Förstår att jag får skylla mig själv såklart men känns såklart lite trist! :) Läs mer
  • Åsa L skrev om Jenny Dywling en del av Fastighetsbyrån Eskilstuna
    Jag har köpt en sommarstuga som Jenny Dyvling förmedlade. Jenny var under hela processen positiv och trevlig, professionell och serviceinriktad. jag rekommenderar henne gärna vidare till vänner och bekanta som ska göra fastighetsaffärer i framtiden Läs mer
  • Katja K skrev om Jenny Dywling en del av Fastighetsbyrån Eskilstuna
    Vi sålde en bostadsrätt radhus.
    Bemötandet var vänligt, tillmötesgående.
    Vi behövde sälja snabbt och det utförde mäklaren utmärkt, gav bra råd hur vi skulle förbereda oss inför fotografering och visning.
    Är väldigt nöjd med våran försäljning och kan varmt rekommendera Jenny Läs mer
  • Stefan B
    Stefan B skrev om Jenny Dywling en del av Fastighetsbyrån Eskilstuna
    Köpt fridtidshus i Skogstorp ! Är mycke nöjd ned mäklaren å köpet vi gjort mvh Stefan å Ing-Marie Läs mer
  • Ronja J skrev om Jenny Dywling en del av Fastighetsbyrån Eskilstuna
    Köpte en vila.
    Jenny var väldigt trevlig med ett bra bemötande.
    Hon gav oss bra information och hade en väldigt bra service känsla med svar på alla våra frågor.
    Hon utsände en känsla av trygghet och kompetens. Läs mer
  • Elise H skrev om Jenny Dywling en del av Fastighetsbyrån Eskilstuna
    Vi köpte ett hus som Jenny hjälpte oss att värdera. Jenny var mycket trevlig och hade ett proffesionellt sätt vad gällde huset. Läs mer
  • Matti J skrev om Jenny Dywling en del av Fastighetsbyrån Eskilstuna
    Vi blev bra bemötta och vill tacka JD för ett bra arbete. Med vänlig hälsning, Matti Läs mer
  • Christina F skrev om Jenny Dywling en del av Fastighetsbyrån Eskilstuna
    Vi vart väl bemötta av mäklaren och hon levde upp till våra förväntningar Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Eskilstuna

Peter Kärneus