Jenny Dywling
Registrerad mäklare sedan 2012
Aktiv på Reco.se sedan 2014
2018-07 - 2019-06

Läs vad 74 Läs vad Jenny Dywling

• Pernilla L köpte sin lägenhet med hjälp av Jenny Dywling en del av Fastighetsbyrån Eskilstuna

2019-06-25

Hållsta
    Är helt nöjd med Jenny som mäklare på alla vis. Läs mer
  • Usra B sålde sitt hus med hjälp av Jenny Dywling en del av Fastighetsbyrån Eskilstuna

2019-06-15

Östermalm
    Vi sålde radhus. Jenny var mycket trevlig och lyhörd. Jag upplevde henne som erfaren Mäklare och hon förenklade hela processen. Skulle rekommendera henne varmt. Läs mer
  • Maud E sålde sin lägenhet med hjälp av Jenny Dywling en del av Fastighetsbyrån Eskilstuna

2019-06-13

Söder
    Jag har sålt min bostadsrätt på Söder i Eskilstuna efter att ha köpt en annan bostadsrätt. Det var kort om tid innan sommaren och Jenny var snabb att ta kontakt och planera för visning och försäljning. Hon har ställt upp på obekväma arbetstider för att få allt att fungera och ordnade med en bra kontakt för hjälp med styling av lägenheten.
    Jag upplevde att Jenny var mån om att allt skulle bli så bra som möjligt för mig utifrån de förutsättningar som fanns, samtidigt som hon månade om spekulanternas bästa.
    Jenny var tydlig i kommunikationen om marknadens villkor och vad man kan förvänta sig när det gäller nivån på försäljningspriset. Det gjorde att det var lätt för mig att fatta ett beslut om att acceptera ett bud från en familj som kom på förhandsvisning. Deras bud var 225 000 kr över utgångspriset och jag insåg att det var rimligt att acceptera budet.
    Jag är mycket nöjd med min försäljning och har fortsatt god kontakt med min bankman på Sparbanken Rekarne för hantering av ekonomin både kring mitt köp av ny bostadsrätt och försäljning. Läs mer
  • Tellervo V sålde sin lägenhet med hjälp av Jenny Dywling en del av Fastighetsbyrån Eskilstuna

2019-06-05

Torshälla
    Allt har gått smidigt och sakligt till. Hon har varit lyssnande och sympatisk och gjort ett bra jobb. Läs mer
  • Mikael J
    Mikael J sålde sin lägenhet med hjälp av Jenny Dywling en del av Fastighetsbyrån Eskilstuna

2019-06-02

Gredby
    Mycket proffsigt och trevligt bemötande.
    Jenny sålde min lägenhet och allt gick mycket smidigt.
    Kan varmt rekommendera Jenny till er som funderar på att sälja. Läs mer
  • Annika S sålde sin lägenhet med hjälp av Jenny Dywling en del av Fastighetsbyrån Eskilstuna

2019-05-31

Nyfors
    Jag har sålt en etta på 30kvadrat. Mäklaren upplevde jag som glag och possitiv. Jag hadde inga förväntningar, men bleb glatt överraskad. Jag kommer att rekomendera Jenny till dom jag känner som vill sälja. Läs mer
  • Hans L köpte sitt hus med hjälp av Jenny Dywling en del av Fastighetsbyrån Eskilstuna

2019-05-29

Vallby
    Jenny jobbade effektivt på ett hjärtligt sätt. Jenny levde upp utmärkt till våra förväntningar. Återkopplade snabbt och gav bra kompletterande information. Läs mer
  • Patrik W sålde sitt hus med hjälp av Jenny Dywling en del av Fastighetsbyrån Eskilstuna

2019-05-21

Björsund
    Trevligt och proffsigt bemötande. Inget krångel utan allt fungerade bra. Kändes tryggt. Läs mer
  • Berit N sålde sitt hus med hjälp av Jenny Dywling en del av Fastighetsbyrån Eskilstuna

2019-05-12

Stora Sundby
    Hus med stor trädgård på landet, sålt efter visning med sju åtta intresserade.
    Har hela tiden blivit väl bemött av mäklaren och vi har haft kontakt med varandra tre år tillbaka nu och då. Mot slutet har vi kontaktat varandra oftare, Jenny alltid vänlig och intresserad av mitt ärende
    Som sagt mycket nöjd och ger utmärkt betyg! Läs mer
  • Ulf M sålde sitt hus med hjälp av Jenny Dywling en del av Fastighetsbyrån Eskilstuna

2019-05-11

Lundby