Karolina Forsström Nieminen

Karolina Forsström Nieminen

Karolina Forsström Nieminen är mäklare på Fastighetsbyrån Eskilstuna

och har varit registrerad mäklare sedan 2019. Karolina Forsström Nieminen har varit aktiv på Reco.se sedan 2019 och har fått 18 omdömen sedan 2019-12-15. Karolina Forsström Nieminen har haft 35 försäljningar det senaste året och har tillfrågat 89% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2019-10 - 2020-09

Läs vad 18 Läs vad Karolina Forsström Nieminen

• Vi har sålt en bostadsrätt (radhus). Karolina var vår mäklare och hon var lyhörd, trevlig och engagerad. Hon är jätteduktig och vi fick all den hjälp vi behövde. Vi rekommenderar henne starkt!
    Soher B sålde sitt hus med hjälp av Karolina Forsström Nieminen en del av Fastighetsbyrån Eskilstuna
    2020-10-26
    • 98.5 m²
    • Gustavsborg
    2020-10-26
  • Karolina har hjälpt mig sälja bostadsrätten till en lägenhet i centrala Eskilstuna. Hon har bemött mig på ett proffsigt, korrekt o vänligt sätt. Jag har fått snabba svar på de frågor jag haft o varit lyhörd för mina önskemål.
    Margareta J sålde sin lägenhet med hjälp av Karolina Forsström Nieminen en del av Fastighetsbyrån Eskilstuna
    • 59.6 m²
    • Nyfors
    2020-10-12
  • Bostadsrätt 3rum o kök. Mycket bra bemötande. Förväntningar införlivas till största delen.
    Lilian M sålde sin lägenhet med hjälp av Karolina Forsström Nieminen en del av Fastighetsbyrån Eskilstuna
    • 3:a
    • 72.8 m²
    2020-10-12
  • Saklig och kompetent. Sålde vårt torp i Barca öknarorp.
    Ulf E sålde sitt hus med hjälp av Karolina Forsström Nieminen en del av Fastighetsbyrån Eskilstuna
    2020-10-11
    • 91.0 m²
    • Barva
    2020-10-11
  • Vi har sålt ett hus. Vi blev bra och vänligt bemötta. Oklarheter uppstod efter vårt första möte beträffande vad som gällde för arvodet. Våra förväntningar var att vi minst skulle nå det utgångspris vi var överens om och att slutpriset skulle kunna bli högre. En bättre hantering av struliga budgivare hade varit önskvärd. De låga bud (1kr och 1000kr) som förekom borde styrts bort redan från början. Förslagsvis med stöd av budgivningsrutinen och ett gränsvärde för lägsta bud. ----------------------------------------------------------------------------------------------------- Nedanstående berör inte Karolinas arbete utan framföras till ansvarig inom Fastighetsbyrån. ----------------------------------------------------------------------------------------------------- Tyvärr blev säljarens besiktning inte genomförd på ett tillfredställande sätt. Dokumentationen innehöll felaktiga och oklara slutsatser. Bl a när det gäller golvbrunn i badrum, grovkök och flytande golv konstruktion. Därav köpte köparen en egen dyr besiktning som klarade ut dessa missar genom en grundligare besiktning med mer tid. Vår säljare besiktning borde krediteras och kompenseras köparen. Säljare besiktningen ledde också till strul i samband med budgivningen.
    Gene Elisabet P sålde sitt hus med hjälp av Karolina Forsström Nieminen en del av Fastighetsbyrån Eskilstuna
    2020-10-08
    • 158.0 m²
    • Måsta
    2020-10-08
  • Trevlig , lättsam och seriös. Inga problem, affären gick smidigt.
    Fredrik G köpte sitt hus med hjälp av Karolina Forsström Nieminen en del av Fastighetsbyrån Eskilstuna
    2020-10-02
    • 91.0 m²
    • Barva
    2020-10-02
  • Karolina var tydlig och saklig och gick igonam alla handlingar på ett pedagogiskt sätt.
    Ted R köpte sin lägenhet med hjälp av Karolina Forsström Nieminen en del av Fastighetsbyrån Eskilstuna
    2020-06-27
    • 3:a
    • 78.0 m²
    2020-06-27
  • Köpt ett radhus. Blev bra bemött och fick all information om fartigheten som jag önskade. Alla möten har varit smidiga och trevliga.
    Anna E köpte sin lägenhet med hjälp av Karolina Forsström Nieminen en del av Fastighetsbyrån Eskilstuna
    2020-06-09
    • 4:a
    • 95.5 m²
    2020-06-09
  • Hjälpsam, tillgänglig, informativ
    Maarit K sålde sin lägenhet med hjälp av Karolina Forsström Nieminen en del av Fastighetsbyrån Eskilstuna
    2020-05-04
    • 46.0 m²
    • Norr
    2020-05-04
  • Kunnig lättsam trevlig inlevelse förmåga Empati
    Kari T sålde sin lägenhet med hjälp av Karolina Forsström Nieminen en del av Fastighetsbyrån Eskilstuna
    2020-05-03
    • 65.0 m²