Läs vad 248 Läs vad Robert Hammarström

• 2021-01-13
    Som köpare är väldigt nöjda med Robert. Han guidade oss genom processen och förklarade när det var något vi inte förstod.

Mycket klok och trevlig, skulle rekommendera honom för alla som ska sälja i eskilstuna-trakten!
    Oscar K
    • Rinmansparken
    köpte sin lägenhet med hjälp av Robert Hammarström en del av Fastighetsbyrån Eskilstuna
  • 2020-11-30
    Sålt en lägenhet.
    Robert gav ett professionellt intryck, lätt att prata med och man kände att han gav allt för att få till en smidig affär.
    Mona B
    • 58.0 m²
    • Västermalm
    sålde sin lägenhet med hjälp av Robert Hammarström en del av Fastighetsbyrån Eskilstuna
  • 2020-11-11
    Mycket bra. proffsigt, tryggt och närvarande.
    Aziz H
    • 160.0 m²
    • Stenby
    köpte sitt hus med hjälp av Robert Hammarström en del av Fastighetsbyrån Eskilstuna
  • 2020-11-05
    Har sålt en trerummare på norr. Blev superbra bemött, professionell och kunnig, fick stort förtroende för honom. Upplevde att vi fick hjälp med frågorna hur vi skulle tänka och vad som var bra för just oss vid försäljningen. Väldigt nöjd med Robert och skulle välja honom igen om vi behöver köpa eller sälja. Rekommenderar honom till alla som frågor vem vi haft som försäljare.
    Annelie K
    Annelie K
    • 72.0 m²
    • Norr
  • 2020-11-02
    Vi har sålt en 3a på 72kvm, och vi blev väldigt bra bemötta av vår mäklare. Han gjorde oss delaktiga hela vägen , från förberedelser till visningen. Våra förväntningar har infriats över förväntan. Väldigt imponerad av hur mäklaren hanterade vår försäljning och gjorde oss delaktiga hela vägen. Otroligt proffsigt gjort.
    Johan K
    • 72.0 m²
    • Norr
  • 2020-10-27
    Jag har sålt.
    Jag har besokt kontoret.
    Professionell inställning hela tiden. Transparens och trastfull.
    Rafal Marcin K
    • Rinmansparken
    Tack Rafal! Det har varit ett nöje att jobba med er och er fina bostad. Tack för gott samarbete!
    Robert Hammarström

Robert Hammarström

Visa svar
  • 2019-03-11
    Vi köpte en lägenhet. Han var väldigt tillmötesgående och professionell. Allt sköttes väldigt smidigt vilket var ett plus i kanten då tidigare upplevelser inte var det.
    Sali Y
    • 58.5 m²
    • Mariekäll
  • 2019-02-26
    Jag har sålt en lägenhet. Robert Persson har ett mycket bra bemötande och professionellt förhållningsätt. Han uppfyllde de förväntningar och krav som jag har på en mäklare. Han är kompetent i sitt utövande och vet vad han talar om. Ska jag sälja eller köpa igen skulle jag utan tvekan anlita Robert Persson.
    Ingela E
    • 74.0 m²
    • Centrala Södertälje
  • 2019-02-22
    Tack vare mäklare Robert Persson har jag fått min lägenhet såld och är mycket nöjd med vårt samarbete!
    Kersti H
    • NYKVARN Sundsvik
  • 2019-02-21
    Jag har köpt en lagenhet och det var jätte bra mäklare
    Said B
    • 74.0 m²