Robert Hammarström

Robert Hammarström

Robert Hammarström är mäklare på Fastighetsbyrån Strängnäs

Robert Hammarström har varit registrerad mäklare sedan 2008-07. Robert Hammarström har varit aktiv på Reco.se sedan 2024-03 och har fått 284 omdömen med ett betyg på 4.8. Robert Hammarström har haft 6 försäljningar sen 2024-03 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

2024-03 - 2024-03

284 omdömen om Robert Hammarström

Sedan starten hos Reco 2024
Tommy S
Köpte sin lägenhet med hjälp av Robert Hammarström en del av Fastighetsbyrån Strängnäs
Norra Munktellstaden

Kanonbra att ha att göra med, saklig, snabb återkoppling.

Charlotta P
Sålde sitt hus med hjälp av Robert Hammarström en del av Fastighetsbyrån Strängnäs
Helgarö

Robert har varit otroligt bra. Han har lyssnat på våra tankar och varit mån om våra synpunkter. Han har gjort en egen bedömning grundad på kunskap och erfarenhet och gott omdöme. Han har kommunicerat på ett för mig lättförståeligt sätt och som sagt lyssnat. Robert har arbetat som jag uppfattat det intensivt med mycket gott resultat. Bättre kan man inte önska.

Cornelia L
Köpte sitt hus med hjälp av Robert Hammarström en del av Fastighetsbyrån Strängnäs
Helgarö

Fick ett gott intryck av Robert redan på visningen och har sedan haft en fin kontakt genom hela processen. Han har varit hjälpsam och lätt att få tag på.

Viktor E
Helgarö

Mycket kompetent men framförallt trevlig och inkännande! Hjälpsam från start till slut.

Max L
Köpte en tomt med hjälp av Robert Hammarström en del av Fastighetsbyrån Strängnäs
Merlänna

Jag har haft kontakt telefonledes till och från under ett år med Robert. Han har alltid varit mycket tillmötesgående och hjälpsam. Dessutom är han snabb på att maila material och underlag när man ber om det. I förhandling med säljare har kontakten av Robert skötts professionellt och smidigt och vid kontraktskrivning var han mycket tydlig, hjälpsam och serviceinriktad.

Bessie S
Köpte sin lägenhet med hjälp av Robert Hammarström en del av Fastighetsbyrån Eskilstuna
Centrala Strängnäs

Vänlighet och kände mig väl omhändertagen.

Sofie A
Köpte sitt hus med hjälp av Robert Hammarström en del av Fastighetsbyrån Eskilstuna
Mariefred

Proffsigt, hjälpsamt och trevligt bemötande från visning till avslut med köp av hus!

Peter L
Sålde sin lägenhet med hjälp av Robert Hammarström en del av Fastighetsbyrån Eskilstuna
Centrala Strängnäs

Proffsigt bemötande, hade höga förväntningar och han levde upp till dem. Han var trygg i sin roll och ingav förtroende. Dessutom så fick jag information om vad som hände hela tiden.

Frida F

Vi var jättenöjda med Robert som mäklare! Han var kunnig och hade svara på våra funderingar när det kommer till bostaden, tydlig och mycket kontaktbar.

Marcus R

Robert tog emot oss på ett bra sätt och fanns där för eventuella frågor om bostaden och förmedlade mellan säljare och köpare på ett bra och snabbt sätt.