Fastighetsbyrån Eslöv

Fastighetsbyrån Eslöv

• BadgeNineYears
Ring 0413-600 30 Dela

I Eslöv finner du vackra omgivningar som underlättar motion, avkoppling och lek och med sina bra förbindelser tar du dig lätt runt i hela Skåne. Vi på Fastighetsbyrån förmedlar alla typer av fastigheter i området. Självklart villor, lägenheter och fritidshus, men också avstyckade gårdar och lantbruk. Med våra många års erfarenhet...

660 omdömen om Fastighetsbyrån Eslöv

Sedan starten hos Reco 2013

Monika E
Bäckdala/västerdala

Trevlig, tillmötesgående, men lite osäker och kändes lite nervös .

Svar från Olivia Winberg

Tack för feedbacken Monika. Önskar er lycka till med er nya bostad :)

Karla Elisabet N
Marieholm

Klara , tydlliga och snabba besked hela under hela affären. Mycket bra

Svar från Olivia Winberg

Tack för feedbacken och tack för ett fint samarbete.

Eva Jessika L
Sålde sitt hus med hjälp av Christoffer Thuresson en del av Fastighetsbyrån Eslöv
Marieholm

Mycket kunnig och bra bemötande! Våra förväntningar var att sälja 100 000 under utgångspriset men uppföljde med råge våra förväntningar. Mycket nöjda hela försäljnings perioden och all hjälp under denna tid. Med vänlig hälsning, Jessika och Anders Lundkvist

Emma M
Marieholm

Olivia gav mycket uppmärksamhet till kommunikation för att bemöta frågor snabbt, ärligt och effektivt! Toppen bra!

Svar från Olivia Winberg

Tack för den fina feedbacken Emma :)

Igor P
Köpte sin lägenhet med hjälp av Christoffer Thuresson en del av Fastighetsbyrån Eslöv
Eslöv Norr

Han har varit mycket kunnit och trevligt. Väldigt trevligt bemotande har vi haft. Mycket nöjda är vi med Christoffer.

Jeanette H
Sålde sin lägenhet med hjälp av Christoffer Thuresson en del av Fastighetsbyrån Eslöv
Centralt

Enligt mig så är han fantastisk. Han har gett mig bra råd angående lägenheten, lyssnat på mig och mina behov. Det har känts väldigt tryckt att ha haft just Christoffer som min mäklare. Skulle jag någon gång i framtiden sälja igen så hade jag kontaktat honom och jag hade rekommenderat honom med.

Yuyan C
Eslöv Norr

She was quite patient and quick to correspond with any questions. The whole process went smoothly and I had a great experience.

Svar från Olivia Winberg

Thank you so much for the review!

Medina A
Centralt

Är jätte nöjd med mäklaren Olivia. Tycker hon har haft ett jättebra och proffsigt bemötande hela tiden. Jag tycker det är superbra med all information och uppdatering vi har fått kring allt rörande försäljningen och lägenheten. Hon har varit driven och uppfyllt alla mina förväntningar. Jag ger högsta betyg till Olivia och är överlag jättenöjd med allt hon gjort och hennes arbetsinsats.

Svar från Olivia Winberg

Tack så mycket för den fina recensionen :)

Mats A
Eslöv Norr

Trevlig, bra service, inget att klaga på!

Svar från Olivia Winberg

Tack så mycket för recension Mats :)

Ulla Ingegerd Birgitta K
Eslöv Elvkullen

Mycket trevligt bemötande och stor ödmjukhet som jag uppskattade. Fick ett stort förtroende om hennes kunnighet som uppfyllde mina förväntningar. Under försäljningen uppskattade jag hennes återkoppling under hela processen som kändes tryggt och ärligt.

Svar från Olivia Winberg

Tack så mycket för förtroendet Ingegerd!

Eva Jessika L
Eslöv Elvkullen

Trevligt bemötande och har skött vårt köp av huset mycket bra . Snabb återkoppling och svar på alla våra frågor .

Dan Anders L
Eslöv Elvkullen

Kunnig och trevlig med snabb återkoppling

Jens P
Eslöv Backarna

Allting var bra! Bra återkoppling och snabb försäljning!

Daniel W
Centralt

Bra bemöt och tydligt uppdaterad i hela processen om lägenhets köptet

Rita K
Köpte sin lägenhet med hjälp av Olivia Winberg en del av Fastighetsbyrån Eslöv

Hon är en fantastisk person som behandlar folk med respekt, är glad, man känner sig trygg med henne, duktig på svara på frågor och de var många 😂, hjälpsam, är väldigt engagerad i sitt yrke och tar även ett stort ansvar ☺️

Daniel I
Köpte sitt hus med hjälp av Christoffer Thuresson en del av Fastighetsbyrån Eslöv
Centralt

Christoffer har varit fantastisk från första kontakt, till kontraktsskrivning. Jag hade inga förväntningar eftersom jag tidigare köpt och sålt utan mäklare och löst allt själv. Vilket gör det svårt att jämföra hur en mäklare ska vara. I detta fall har Christoffer gjort allt väldigt enkelt, vilket jag finner som bonus i ett husköp. Jag är positivt inställd till en mäklare med Christoffers personlighet och Fastighetsbyrån bör känna trygghet till en människa som lyfter ett varumärke som Christoffer gjort.

Joakim P
Köpte sitt hus med hjälp av Jimmy Karlsson en del av Fastighetsbyrån Eslöv
Stehag

Väldigt professionellt bemötande. Bra på att ta till vara säljarens intressen samtidigt som han såg till att det blev en smidig affär för alla inblandade. Rak och tydlig information, lätt att följa med i de olika stegen.

Alexandra L
Köpte sitt hus med hjälp av Olivia Winberg en del av Fastighetsbyrån Eslöv

Som förstagångsköpare kände vi att vi kunde vända oss till Olivia med alla möjliga frågor. Hon var väldigt behjälplig och vi fick ett väldigt fint bemötande. Olivia var också flexibel för att processen skulle fungera så bra som möjligt för oss.

Svar från Olivia Winberg

Tack så mycket för den fina recentionen!

Angelica B
Sålde sitt hus med hjälp av Kenneth Pedersen en del av Fastighetsbyrån Eslöv
Fridasro

Proffsig och lugn i samband med försäljning av vår bostad. Alltid ett svar på våra många frågor

Fredrik N
Köpte sitt hus med hjälp av Kenneth Pedersen en del av Fastighetsbyrån Eslöv
Fridasro

Kenneth har ett trevligt bemötande och är påläst och kunnig kring objektet som ska säljas. Allt har så här långt sköts professionellt.

Joel B
Sålde sitt hus med hjälp av Kenneth Pedersen en del av Fastighetsbyrån Eslöv
Fridasro

Kenneth är väldigt trevlig och enkel att prata med! Han är en god lyssnare och kommer med konkreta förslag och reflektioner kring olika tänkbara scenarier. Från första kontakten vi tog kring muntlig värdering av bostaden som nu landat i försäljning har Kenneth lyhört anpassat sig till våra behov, tankar och idéer! Varma rekommendationer från oss!

Göran Tony A
Köpte sitt hus med hjälp av Jimmy Karlsson en del av Fastighetsbyrån Eslöv
Eslöv Sallerup

Jordnära och trovärdig. Proffs som även har visat empati.

Johanna T
Fridasro

Professionellt bemötande, varm i kontakten och tydlig vid kontraktsskrivning. Kändes tryggt att göra affären med Olivia som mellanhand.

Benny N
Harlösa

En påläst och hjälpsam mäklare som inte pushar på för mycket.

Sven N
Eslöv Öster

Mycket trevlig Engagerad Skall jag sälja igen vill jag att Christoffer är min mäklare

Laura K
Centralt

Olivia är duktig och svarar snabbt när man har frågor.

Fredrik M
Centralt

Mycket kunnig och ger ett stort förtroende.

Oskar E
Centralt

Expert hjälp och klockren mäklare 👌

Pia Helén H
Eslöv Norr

Kunnig, tillmötesgående, anpassar sig efter kundens möjligheter, trevlig och närvarande

Emma C
Sålde sin lägenhet med hjälp av Olivia Winberg en del av Fastighetsbyrån Eslöv

Olivia är en väldigt trevlig person och mäklare som är lätt att ha att göra med. Hon är rak på sak och effektiv, att ha henne som mäklare gjorde att allt blev väldigt tydligt och jag fick alltid hjälp och svar på frågor jag hade. Jag är så tacksam att jag fick Olivia som följeslagare och guide i försäljningen av min lägenhet och skulle rekommendera henne till 100%.

Gert N
Eslöv Tätort

Helt ok. Noggran genomgång av affären. Svar på alla frågor. Gert o. Gerd Nilsson

Resad E
Centralt

Jimmy är väldigt professionell och lyhörd. Han ser över behoven och ser till att skapa en bra helhetslösning för att sy ihop affären.

Ingrid E
Sålde sin lägenhet med hjälp av Olivia Winberg en del av Fastighetsbyrån Eslöv

Jättetrevlig och kunnig. Svarar alltid snabbt när jag har haft frågor oavsett när jag har hört av mig.

Gun M
Köpte sin lägenhet med hjälp av Olivia Winberg en del av Fastighetsbyrån Eslöv

En mycket trevlig och entusiastisk mäklare. Kanske lite oerfaren men fick snabbt svar på mina frågor då hon kollade upp och återkopplade snabbt. Mycket nöjd

Admir V
Sålde sitt hus med hjälp av Olivia Winberg en del av Fastighetsbyrån Eslöv

Jätte trevligt person och man kan alltid nå henne om man behöver något.

Iwona N
Eslöv Norr

Vi blev mycket väl behandlade av Christoffer. Professionellt bemötande av klienten,mycket bra kontakt. Allt på högsta nivå-vi är mycket nöjda.

Jonny J
Fridasro

Kan bara tala gott om Christoffer. Väldigt tillmötesgående.

Jim J
Köpte sin lägenhet med hjälp av Kenneth Pedersen en del av Fastighetsbyrån Eslöv
Fridasro

Vi blev bra bemötta och han var tillgänglig för frågor under husvisning. Han var även lätt att nå på telefon. Mäklaren hade stor kännedom om huset och visade alla byggnader som hörde till.

Yaroslav K
Sålde sin lägenhet med hjälp av Kenneth Pedersen en del av Fastighetsbyrån Eslöv
Eslöv Tätort

Trygg och tydligt att samarbeta med.

Jane Susann E
Sålde sitt hus med hjälp av Jimmy Karlsson en del av Fastighetsbyrån Eslöv
Väster

Mycket bra mäklare , bra kommunikation vad som händer. Lungnande och trevlig. Snabbt sålt och smidig affär

Kerstin Inga-Lill B
Väster

Jag blev väldigt väl bemött och han skötte sig mycket bra.

My S
Centralt

Trevligt och proffesionellt bemötande! Allt har gått smidigt och snabbt! Tacksam.

Shendije K
Centralt

Han svarade oss alltid, i ti och otid. Trevlig, duktigt och saklig. Vi är supernöjda!

Stefan E
Eslöv Backarna

Det har funkat skitbra. Inga promlem. 😋

Enesa O
Centralt

Jättetrevligt mäklare. Fått trevligt bemötande och mycket information.

Björn L
Eslöv Norr

Mycket trevlig att ha att göra med, kan sin sak!

Mikael H

Mycket bra trevlig bemötande lyssna på vad man sa

Elsie J
Sålde sin lägenhet med hjälp av Jimmy Karlsson en del av Fastighetsbyrån Eslöv

Korrekt Att affären skulle genomföras Helt OK Fungerade precis som jag väntat mig Vänligen Elsie Jönsson

Elsie J
Centralt

Utmärkt med all hjälp och förståelse jag fått Jag behövde hjälp och det har jag fått vid köpet U återstår hur jag kan bli avled min nuvarande bostad

Jonas A
Centralt

Kenneth ger ett väldigt professionellt och kunnigt intryck. Han är dessutom väldigt sympatisk och känns genomgående pålitlig och ärlig. Vi har haft honom både när vi köpte våran nuvarande lägenhet och det var ett självklart val att anlita honom igen vid försäljning av den samma, vilket skedde nyligen. Försäljningsprocessen gick smidigt och lätt och dessutom fort trots rådande marknadsläge. Vi är mycket nöjda och kan varmt rekommendera Kenneth Pedersen på fastighetsbyrån i Eslöv.