Kenneth Pedersen

Kenneth Pedersen

Kenneth Pedersen är mäklare på Fastighetsbyrån Eslöv

Kenneth Pedersen har varit registrerad mäklare sedan 2010-02. Kenneth Pedersen har varit aktiv på Reco.se sedan 2016-01 och har fått 134 omdömen med ett betyg på 4.8. Kenneth Pedersen har haft 11 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 95% av sina kunder efter omdömen.

134 omdömen om Kenneth Pedersen

Angelica B
Sålde sitt hus med hjälp av Kenneth Pedersen en del av Fastighetsbyrån Eslöv
Fridasro

Proffsig och lugn i samband med försäljning av vår bostad. Alltid ett svar på våra många frågor

Fredrik N
Köpte sitt hus med hjälp av Kenneth Pedersen en del av Fastighetsbyrån Eslöv
Fridasro

Kenneth har ett trevligt bemötande och är påläst och kunnig kring objektet som ska säljas. Allt har så här långt sköts professionellt.

Joel B
Sålde sitt hus med hjälp av Kenneth Pedersen en del av Fastighetsbyrån Eslöv
Fridasro

Kenneth är väldigt trevlig och enkel att prata med! Han är en god lyssnare och kommer med konkreta förslag och reflektioner kring olika tänkbara scenarier. Från första kontakten vi tog kring muntlig värdering av bostaden som nu landat i försäljning har Kenneth lyhört anpassat sig till våra behov, tankar och idéer! Varma rekommendationer från oss!

Jim J
Köpte sin lägenhet med hjälp av Kenneth Pedersen en del av Fastighetsbyrån Eslöv
Fridasro

Vi blev bra bemötta och han var tillgänglig för frågor under husvisning. Han var även lätt att nå på telefon. Mäklaren hade stor kännedom om huset och visade alla byggnader som hörde till.

Yaroslav K
Sålde sin lägenhet med hjälp av Kenneth Pedersen en del av Fastighetsbyrån Eslöv
Eslöv Tätort

Trygg och tydligt att samarbeta med.

Jonas A
Centralt

Kenneth ger ett väldigt professionellt och kunnigt intryck. Han är dessutom väldigt sympatisk och känns genomgående pålitlig och ärlig. Vi har haft honom både när vi köpte våran nuvarande lägenhet och det var ett självklart val att anlita honom igen vid försäljning av den samma, vilket skedde nyligen. Försäljningsprocessen gick smidigt och lätt och dessutom fort trots rådande marknadsläge. Vi är mycket nöjda och kan varmt rekommendera Kenneth Pedersen på fastighetsbyrån i Eslöv.

Isabell S
Centralt

Rutinerad, professionell och väldigt trevlig.

Albin S
Centralt

Jag ansåg mäklaren som påläst, trevlig och försökte se det ur både köpare och säljares perspektiv, vilket gjorde att man kände ett tillit till Kenneth. Jag hade rekommenderat honom till vem som helst!

Bengt O

Jag har bara positiva upplevelser om Kenneth . Mycket bra rakt igenom

Lucas P
Centralt

Väldigt trevligt bemötande från första början! Hade inte direkt några förväntningar på mäklaren! Upplevelsen har varit bra ända sen start.