Läs vad 22 Läs vad Kujtim Matarova

• 2021-01-11
    Sålde en lgh. Fantastiskt inlyssnande mäklare utifrån mina förutsättningar att sköta affären mer på distans. Lugn kommunikation. Väldigt kompetent vad gäller bostadsmarknaden, orten och samhället runt omkring. Kan varmt rekommendera.
    Eva J
    Eva J
    • 82.0 m²
    • Eslöv Norr
    sålde sin lägenhet med hjälp av Kujtim Matarova en del av Fastighetsbyrån Eslöv
  • 2020-12-28
    Jag har köpt ett radhus.
    Bra bemött av mäklaren vid visningen, budgivningen och under försäljningsprocessen.
    Huset är knappt 10 år gammal, så förväntningarna var stora. Hade mycket problem vid inflyttningen och strax därefter. Säljarna har upplysningsplikt, men dem informerade oss inte om alla problemen.
    Irma H
    köpte sitt hus med hjälp av Kujtim Matarova en del av Fastighetsbyrån Eslöv
  • 2020-12-25
    Säljaren vid försäljningen av fastigheten har inte upplyst oss om allvarlig fel i elsystemet. Frågelistan anger också fel information. Detta borde mäklaren ha tagit reda på så att vi köparna får korrekt information.
    Även andra brister fanns som vi inte heller fått information om trots att säljaren var mycket väl medveten om dessa. Överlag hade vi en känsla av att mäklaren var på säljarnas sida.
    Detta överskuggar allt annat han har gjort.
    Jenö H
    köpte sitt hus med hjälp av Kujtim Matarova en del av Fastighetsbyrån Eslöv
  • 2020-12-02
    Kujtim har på ett inlyssnande sätt väglett oss i vår försäljning av vårt hus. Det känns som han gör sitt bästa för både säljare och kund. Han har också varit lätt att nå. Vi kan definitivt rekommendera honom.
    Helena T
    • 162.0 m²
    • Flyinge
  • 2020-11-25
    Har köpt en bostadsrätt och har haft Kujtim som mäklare. Mkt trevlig och ödmjuk person. Lätt att få tag i om jag haft frågor. Önskar honom all lycka i framtiden som mäklare. Mkt nöjd med honom
    Mvh Carina Svensson
    Carina S
    • 72.0 m²
    • Bäckdala/Västerdala
    köpte sin lägenhet med hjälp av Kujtim Matarova en del av Fastighetsbyrån Eslöv
  • 2020-11-10
    Kujtim är en oerhört trevlig och professionell mäklare som informerar tydligt och vägleder en genom försäljningsprocessen.
    Han återkopplar snabbt och är väldigt mån om att säljare och köpare känner sig trygga.
    Vi har redan rekommenderat Kujtim till vänner i säljtankar och kan varmt rekommendera honom till er som funderar på eller som bestämt er för att sälja er fastighet. Vi är supernöjda!
    Malin A
    • 4:a
    • 117.0 m²
    • Fridasro
    sålde sin lägenhet med hjälp av Kujtim Matarova en del av Fastighetsbyrån Eslöv
  • 2020-11-03
    K M var mycket tillmötesgående då jag återupptog budgivningen efter att några dagar tidigare ha avslutat den. Det bidrog förmodligen till att jag antogs som köpare av den aktuella lägenheten.
    Inger H
    • 88.0 m²
    • Centralt
    köpte sin lägenhet med hjälp av Kujtim Matarova en del av Fastighetsbyrån Eslöv
  • 2020-10-20
    Jag sålde vårt radhus genom Kujtim och jag kan varmt rekommendera honom.
    Kujtim är en noggrann och engagerad mäklare.
    Bemötandet var trevligt och kommunikationen var väldig tydlig.
    Han har strukturerat arbetssätt och är mycket hjälpsam.

Vesna
    Vesna P
  • 2020-10-20
    Kujtim hjälpte mig att sälja min villa. Han är en skicklig och professionell mäklare.
    Vi hade jättebra kommunikation under hela processen.
    Kujtim är lätt att kommunicera, väldigt tydlig. Dessutom är han lugn vid stressiga situationer.
    Han svarade direkt på mina samtal och sms även under helger.
    Proffsig och trevlig bemötande !

Deny P.
    Deny P
  • 2020-10-08
    Fått fantastisk hjälp med försäljning av min villa och även stöttning och hjälp med köp av mitt nya hus! Otroligt proffsig, trevlig och lätt att nå vid frågor. Var lite nervös inför hela affären med både försäljning och köp men har fått jättebra stöttning och det känns väldigt tryggt! Levde upp till alla förväntningar och mer därtill!
    Lovisa N
    • 80.0 m²