Mäklare Skåne Eslöv Fastighetsbyrån Eslöv Matilda Kärrman
Registrerad mäklare sedan 2014
Aktiv på Reco.se sedan 2016
2018-08 - 2019-01

Läs vad 100 kunder tycker om Matilda Kärrman

• Jörgen H sålde sin lägenhet med hjälp av Matilda Kärrman en del av Fastighetsbyrån Eslöv

2019-02-17

1:a
    41.5m²
    Centralt
    Hej

Vi har sålt vår sons lägenhet , och Matilda är fantastisk hon är ärlig och vill kundens bästa hon ger tips och råd. Och man känner sig aldrig lurad av henne för hon tipsar om sånt som är bäst för oss inte för att hon ska tjäna extra pengar.

Jörgen Holmquist Läs mer
  • Senad D sålde sin lägenhet med hjälp av Matilda Kärrman en del av Fastighetsbyrån Eslöv

2019-01-27

3:a
    77.5m²
    Centralt
    Jag tycker att Matilda Kärrman gjorde ett utmärkt jobb som min mäklare. Proffsig mäklare, vacker presentation, utmärkt engagemang, kunnig, punktlig, trevlig. Rekommenderar henne varmt till andra som letar mäklare. Läs mer
  • Sofia A köpte sin bostad med hjälp av Matilda Kärrman en del av Fastighetsbyrån Eslöv

2019-01-09

Jag och min sambo har köpt bostad av Matilda. Hon är väldigt trevlig och bemötte oss på ett fantastiskt sätt och svarade på alla frågor. Läs mer
  • Therese C sålde sin bostad med hjälp av Matilda Kärrman en del av Fastighetsbyrån Eslöv

2018-12-22

Stort plus att hon alltid var anträffbar. Läs mer
  • Joakim O
    Joakim O sålde sin bostad med hjälp av Matilda Kärrman en del av Fastighetsbyrån Eslöv

2018-12-21

Sålt vår BRF.
    Matilda har uppträtt korrekt och vänligt gentemot alla parter som varit inblandade i vår försäljning. Anträffbarheten hos Matilda är över tänkt förväntan, hon är i princip anträffbar dygnet runt och återkopplar vad det än må vara. Vi är väldigt nöjda med hennes proffsiga bemötande. Läs mer
  • Nils Gustav L köpte sin bostad med hjälp av Matilda Kärrman en del av Fastighetsbyrån Eslöv

2018-12-19

Köpt villa. Trevligt och professionellt bemötande. Tydlig kommunikation och information. Mycket bra! Läs mer
  • Blagoj J sålde sin bostad med hjälp av Matilda Kärrman en del av Fastighetsbyrån Eslöv

2018-12-15

Fantastiskt duktig och kunnig mäklare .. kan varmt rekommendera. Med vänlig hälsning, Josevski Läs mer
  • Magnus W köpte sin bostad med hjälp av Matilda Kärrman en del av Fastighetsbyrån Eslöv

2018-12-14

Köpte en bostadsrätt. Mäklaren hade ett proffesionellt och hjälpsamt bemötande. Jag förväntade mig att få guidning genom processen och att mäklaren skulle vara en mellanhand i affären. Jag tycker att vederbörande uppfyllde dessa kriterier. Jag är nöjd. Läs mer
  • Stefan Ingvar M
    Stefan Ingvar M sålde sin bostad med hjälp av Matilda Kärrman en del av Fastighetsbyrån Eslöv

2018-12-14

Vi sålde vårt rad/kedjehus! Bra kommunikation oss emellan. Vi blev väl bemötta. Trevlig och kunnig! Allt fungerade till fullo för vi hade inte varit med om att sälja något förr ut .Vi fick mycket stöd och hjälp! Läs mer
  • Anneli N
    Anneli N sålde sin bostad med hjälp av Matilda Kärrman en del av Fastighetsbyrån Eslöv

2018-12-14

Jag köpte bostadsrätt på enskiftesvägen.
    Påläst på visning, trevlig och tillmötesgående till alla.
    Hjälpsam från start till mål med köpet. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Eslöv

Matilda Kärrman