Mäklare Skåne Eslöv Fastighetsbyrån Eslöv Matilda Kärrman
Registrerad mäklare sedan 2014
Aktiv på Reco.se sedan 2016
2018-12 - 2019-05

Läs vad 122 Läs vad Matilda Kärrman

• Monica Christine A sålde sitt hus med hjälp av Matilda Kärrman en del av Fastighetsbyrån Eslöv

2019-05-14

Vår försäljning är inte klar än, men vi har uppfattat Matilda som kunnig, engagerad och hjälpsam. Läs mer
  • Heinz Jörgen M sålde sitt hus med hjälp av Matilda Kärrman en del av Fastighetsbyrån Eslöv

2019-05-12

Trollsjöområdet
    Vi sålde en villa i Eslöv och Matilda var mycket trevlig,och väldigt noga med att informera om allt som hände.
    Jag tyckte att hon gjorde ett bra jobb, och det tror jag även att köparna tyckte, det var ganska många som var med och la bud,
    och då är det både objektet,och förtroendet för mäklaren som är avgörande. Proffsigt. Läs mer
  • Erika I sålde sitt hus med hjälp av Matilda Kärrman en del av Fastighetsbyrån Eslöv

2019-05-06

Eslöv Norr
    Väldigt bra och pålitlig mäklare. Tillgänglig och bra service och bemötande! Läs mer
  • Pelle F
    Pelle F sålde sitt hus med hjälp av Matilda Kärrman en del av Fastighetsbyrån Eslöv

2019-04-25

Trollsjöområdet
    Köpt en lägenhet och även sålt mitt hus.
    Hon har alltid ett trevligt bemötande och lätt att få tag på om man behöver det.
    Matilda visade upp precis dom förväntningarna vi hade! Läs mer
  • Anita Christine L sålde sitt hus med hjälp av Matilda Kärrman en del av Fastighetsbyrån Eslöv

2019-04-22

Eslöv Norr
    Vi har köpt en bostadsrätt och sålt vårt hus. Bemötandet av Matilda Kärrman har varit utan någon anmärkning. Förväntningarna har hon levt upp till 100 %. Sammanfattningsvis har upplevelsen varit till mycket stor belåtenhet. Läs mer
  • Stefan E köpte sitt hus med hjälp av Matilda Kärrman en del av Fastighetsbyrån Eslöv

2019-04-22

Har sålt min bostadsrättslägenhet. Alltid ett trevligt och professionellt bemötande vilket har gjort att alla mina förväntningar levts upp. Matilda är en noggrann mäklare som vill både säljare och köpare det bästa och vill vara trygg i allt som ingår hos en mäklare. Läs mer
  • Charlotta A sålde sin lägenhet med hjälp av Matilda Kärrman en del av Fastighetsbyrån Eslöv

2019-04-17

Eslöv Norr
    Matilda överträffade alla mina förväntningar. Hon är professionell, trevlig, lätt att prata med, lättillgänglig på telefon och mail, kunnig och väldigt förtroendeingivande! Läs mer
  • PEDRAM B
    PEDRAM B skrev om Matilda Kärrman en del av Fastighetsbyrån Eslöv

2019-04-08

Verifierad kundrelation
    Matilda Kärrman ignorerad mitt bud och villkor för ett hus för sälja i Eslöv Nor. Hon säger det finns högre bud men ingen var registrerad i hemnet. 12 timmar senare när jag ser budet i hemmet det är lägre än min bud. Jag höjer min bud. Nu hon säger hon vill ha uppgifter när hon har allt hon behöver. Dåligt attitue i email från henne. Jag vill inte använda henne för att köpa eller sälja av min fastigheten. Läs mer
  • Tobias R köpte sin lägenhet med hjälp av Matilda Kärrman en del av Fastighetsbyrån Eslöv

2019-04-07

Centralt
    Köpte en liten övernattningslägenhet av matilda o skötte sig som alltid perfekt. Underbar person Läs mer
  • Dejan G
    Dejan G sålde sin lägenhet med hjälp av Matilda Kärrman en del av Fastighetsbyrån Eslöv

2019-04-01

Eslöv Norr
    Matilda har fått uppdraget att sälja min lägenhet.
    Från första dagen funkade samarbetet klockrent,lätt tillgängligt samarbetsvillig ,proffesionellt tillkom med idéer att hur ska vi gönomföra försäljningen.
    Hon är ett pärla helt enkelt och skulle rekommendera hjärtligt. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Eslöv

Matilda Kärrman