Mäklare Halland Falkenberg Fastighetsbyrån Falkenberg Martin Nyroos
Martin Nyroos
Registrerad mäklare sedan 2009
Aktiv på Reco.se sedan 2015
2018-07 - 2019-06
När båda parter i en affär är nöjda, är jag också nöjd. Med erfarenhet från Stockholms intensiva bostadsmarknad och höga konkurrens och utbildning på KTH kom jag till Falkenberg 2011. Hör av dig! Läs mer

Läs vad 46 Läs vad Martin Nyroos

• Hanna E köpte sitt hus med hjälp av Martin Nyroos en del av Fastighetsbyrån Falkenberg

2019-07-10

Herting
    Då vi köpt bostadsrätt genom Martin tidigare så tvekade vi aldrig på att han skulle få sälja den när vi köpte hus. Vi hade turen att köpa ett hus som han förmedlade och både vi och säljarna var otroligt nöjda. Vi kunde inte fått bättre service. Rekommenderar Martin å det allra varmaste! Läs mer
    2019-07-12 Martin N svarar Hanna E
    Stort tack för att jag fick hjälpa er med era bostadsaffärer och tack för rekommendation mvh Martin
  • Bo J sålde sin lägenhet med hjälp av Martin Nyroos en del av Fastighetsbyrån Falkenberg

2019-07-01

Kristineslätt
    Hjälpsam och drivande för att få en affär så bra som möjligt Läs mer
  • Pär Z sålde sin lägenhet med hjälp av Martin Nyroos en del av Fastighetsbyrån Falkenberg

2019-06-24

Kristineslätt
    Jag sålde en lägenhet och är väldigt nöjd hur detta sköttes Läs mer
  • Eduart L sålde sitt hus med hjälp av Martin Nyroos en del av Fastighetsbyrån Falkenberg

2019-06-14

Hej!
    Vi har sålt en bostadsrätter .
    Han var trevlig , svara i tid, förklara tydligt! Läs mer
  • Paula B sålde sitt hus med hjälp av Martin Nyroos en del av Fastighetsbyrån Falkenberg

2019-06-13

Ullared
    Hej
    Via Martin har vi sålt två fastigheter i Ullared.

Det finns bara ett ord: Martin är det bästa mäklare som vi har träffat.
    Vänlig, trevlig, tillmötesgående, hjälpsam och vi är så tacksamma för hans hjälp.

Vänliga hälsningar Paula Blomdahl Läs mer
  • ?
    ? sålde sitt hus med hjälp av Martin Nyroos en del av Fastighetsbyrån Falkenberg

2019-06-06

Arvidstorp
    Sålde min fastighet, bra upplägg vilket resulterade i mer än begärt pris.
    Rekommenderas. Läs mer
  • Morgan S sålde sin lägenhet med hjälp av Martin Nyroos en del av Fastighetsbyrån Falkenberg

2019-05-27

Fajans
    Trevligt bemötande och ett bra utfört arbete inför visning och försäljning Läs mer
    2019-05-27 Martin N svarar Morgan S
    Tack för omdömet mvh Martin Nyroos
  • Anders B
    Anders B köpte sitt hus med hjälp av Martin Nyroos en del av Fastighetsbyrån Falkenberg

2019-03-07

Morup
    Jag är jättenöjd. Martin är trevlig och korrekt och en skicklig mäklare. Han svara snabbt på frågor och man får förtroende för honom. Läs mer
  • Kristofer G
    Kristofer G köpte sitt hus med hjälp av Martin Nyroos en del av Fastighetsbyrån Falkenberg

2019-02-25

Skogstorp
    Bra och driven mäklare. Trevlig och tillmötesgående. Vi köpte hus som Martin mäklade och är jättenöjda med helhetsupplevelsen.
    Rekommenderas varmt! Läs mer
  • Daniel S sålde sitt hus med hjälp av Martin Nyroos en del av Fastighetsbyrån Falkenberg

2019-02-14

Ätran
    Tycker att jag blev bra bemött av mäklaren när jag sålde mitt hus. De förväntningar jag hade levde mäklaren upp till. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Falkenberg

Amanda Fåglum