Läs vad 75 Läs vad Martin Nyroos

• 2021-01-23
    Vi har sålt en badstuga.Trevligt bemötande av Martin, pålitlig och kunnig. Han har hållit oss uppdaterad hela tiden. Och vi är nöjda med priset!
    Sture J
    Sture J
    • 18.0 m²
    • Skrea Strand
  • 2020-12-20
    vår mäklare Martin är kunnig, vänlig och kundorienterad. det var den första för oss som köpte ett hus i Morse. Vi tror att Martin har representerat både våra och säljarens intressen på ett professionellt sätt. Martin var mycket hjälpsam och samarbetsvillig. i Nederländerna har jag sett många fastighetsmäklare och för oss kan de ta ett exempel från Marin! Vi rekommenderar Martinz varmt
    Gert-jan T
    Gert-jan T
    • 94.0 m²
    • Ätran
  • 2020-12-02
    Martin Nyroos har stöttat oss i hela säljprocessen, från första värderingen av vårt fritidshus för några år sedan till lyckad försäljning. Tålmodigt har han visat huset för åtskilliga intressenter och ständigt hållit oss uppdaterade om läget.Han har förklarat och kommit med goda råd och hjälpt oss att inte ge upp hoppet. Han hade rätt, då de rätta köparna till sist dök upp och köpet kunde avslutas på ett lyckat sätt.
    Det är därför inte svårt för oss att rekommendera Martin som mäklare.
    Margareta H
    • 94.0 m²
    • Ätran
  • 2020-11-27
    Vi har köpt ett fritidshus med bra hjälp utav Martin Nyroos
    Han var mycket hjälpsam o korrekt i sitt bemötande
    Thomas N
    Lätt att nå honom
    Bengt Åke M
    • 2:a
    • Östra Gärdet
    köpte sin lägenhet med hjälp av Martin Nyroos en del av Fastighetsbyrån Falkenberg
  • 2020-10-04
    Jag har redan svarat .....,

Martin Nyroos är en alldeles utmärkt säljare
    Han får högsta betyg
    Ingvor M
    • 140.0 m²
    • Grimsholmen Bobergsudde
  • 2020-10-02
    Kunnigt, proffsigt och vänligt bemötande från första kontakt tills bostadsrätten blev såld. Mycket hjälpsam och hela tiden fokus på lösningar och inte problem.
    Erik N
    • 2:a
    • Östra Gärdet
    sålde sin lägenhet med hjälp av Martin Nyroos en del av Fastighetsbyrån Falkenberg
  • 2020-07-30
    Köpt ett fritidsboende där Martin agerat mäklare.
    Mycket bra, tydlig, hjälpsam och ärlig!
    Daniel P
    • 154.0 m²
    • Digesgård
  • 2020-07-28
    Vi sålde en sommarstuga, Martin bemötte oss mycket bra och vi fick snabbt återkoppling om vi hade frågor.
    Vi hade inga direkta förväntningar, men vi är mycket nöjda.
    Inga Agneta B
    • Digesgård
  • 2020-06-25
    Vid första kontakten upplevdes han först som snorkig och nonchalant, men det ändrade sej något redan då. Vid efterföljande kontakter försvann detta alltmer och mitt intryck av honom numera är en oerhört kunnig och engagerad mäklare. Jag har upplevt honom som köpare av fastighet samtidigt som jag sålde en annan fastighet via en annan mäklare och kan därför jämföra de båda mäklarna. I kunnighet och noggrannhet är de likvärdiga, men det snorkiga intrycket och nonchalanta beteendet vid det första mötet drar ner betyget för Martin, men bara marginellt. Skulle jag vara i behov av en mäklare i framtiden, skulle jag utan att tveka välja Martin Nyroos i första hand.
    Berit B
    • 84.0 m²