Mäklare Halland Falkenberg Fastighetsbyrån Falkenberg Martin Nyroos
Martin Nyroos
Registrerad mäklare sedan 2009
Aktiv på Reco.se sedan 2015
2018-07 - 2018-12
När båda parter i en affär är nöjda, är jag också nöjd. Med erfarenhet från Stockholms intensiva bostadsmarknad och höga konkurrens och utbildning på KTH kom jag till Falkenberg 2011. Hör av dig! Läs mer

Läs vad 35 kunder tycker om Martin Nyroos

• Johanna Ö köpte sin bostad med hjälp av Martin Nyroos en del av Fastighetsbyrån Falkenberg

2019-01-17

Jag köpte en enplansvilla i slöinge på idrottsvägen 8. Jag kan inte säga annat än att Martin varit suverän hela vägen. Vi är mycket nöjda! :) Läs mer
    2019-01-17 Martin N svarar Johanna Ö
    Hej Johanna tack för ert svar och lycka till med nya huset mvh Martin Nyroos
  • Berit S sålde sin bostad med hjälp av Martin Nyroos en del av Fastighetsbyrån Falkenberg

2018-11-09

Sålde fritidshuset.
    Mäklaren hade flera visningar o såg till att alla intresserade fick möjlighet till visning.
    Han var oftast lätt att få tag på. Läs mer
    2019-01-17 Martin N svarar Berit S
    Hej Berit tack för ditt svar och omdöme mvh Martin Nyroos
  • Jim S sålde sin bostad med hjälp av Martin Nyroos en del av Fastighetsbyrån Falkenberg

2018-11-03

Fritidshus ugglarp. Uppskattar Martins idoghet. Uppfattar det som om han verkligen servat presumtiv kunden med fakta o argument för sedan gå i mål Läs mer
  • Jessica D köpte sin bostad med hjälp av Martin Nyroos en del av Fastighetsbyrån Falkenberg

2018-10-11

Bra, trevligt, hjälpsam och enkel att få tag på vilket är viktigt. Läs mer
  • Ingrid S sålde sin bostad med hjälp av Martin Nyroos en del av Fastighetsbyrån Falkenberg

2018-10-08

Sålt villa
    Engagerad, noggrann
    Goda råd och tips,
    Anträffbar
    Personliga besök vilket var mycket bra
    Information etc. Läs mer
  • Vlasta C skrev om Martin Nyroos en del av Fastighetsbyrån Falkenberg

2018-09-20

Trevligt och professionellt bemötande vid köp av våran nya lägenhet. Högsta betyg. Läs mer
  • Marie S skrev om Martin Nyroos en del av Fastighetsbyrån Falkenberg

2018-09-19

Gav felaktig information både om bostadens storlek och möjligheter till egna förändringar. Ej säkert intryck. Läs mer
  • Lisa S skrev om Martin Nyroos en del av Fastighetsbyrån Falkenberg

2018-09-19

Köpt bostad på sunesväg 16A i Skrea. Jag är fortfarande väldigt besviken då mäklaren sålde in en annan typ av tomt som skulle vara mycket större, då han sa att dessa skulle bli precis likadana som på krämersväg. När vi tog upp detta efteråt var han mycket otrevlig och förklarade endast bort sig och var inte alls tillmötesgående. Jag är tyvärr inte alls nöjd med hur vi blev bemötta av mäklare Läs mer
  • Tommy B
    Tommy B sålde sin bostad med hjälp av Martin Nyroos en del av Fastighetsbyrån Falkenberg

Fritidsboende
    Martin skötte det exemplariskt
    Väldigt nöjd med allt Läs mer
    2018-09-19 Martin N svarar Tommy B
    Hej och tack för rekommendationen, lycka till med era nya husplaner.
  • Stig Erik Roland M skrev om Martin Nyroos en del av Fastighetsbyrån Falkenberg

2018-09-15

Ingen engagemang ,dålig information att det fanns fler intresserade Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Falkenberg

Amanda Fåglum