Martin Nyroos
Registrerad mäklare sedan 2009-02-09
Aktiv på Reco.se sedan 2015-11-16
2019-08 - 2020-07
När båda parter i en affär är nöjda, är jag också nöjd. Med erfarenhet från Stockholms intensiva bostadsmarknad och höga konkurrens och utbildning på KTH kom jag till Falkenberg 2011. Hör av dig! Läs mer

Läs vad 68 Läs vad Martin Nyroos

• Daniel P köpte sitt hus med hjälp av Martin Nyroos en del av Fastighetsbyrån Falkenberg

2020-07-30

Digesgård
    Köpt ett fritidsboende där Martin agerat mäklare.
    Mycket bra, tydlig, hjälpsam och ärlig! Läs mer
  • Inga Agneta B sålde sitt hus med hjälp av Martin Nyroos en del av Fastighetsbyrån Falkenberg

2020-07-28

Digesgård
    Vi sålde en sommarstuga, Martin bemötte oss mycket bra och vi fick snabbt återkoppling om vi hade frågor.
    Vi hade inga direkta förväntningar, men vi är mycket nöjda. Läs mer
  • Berit B köpte sitt hus med hjälp av Martin Nyroos en del av Fastighetsbyrån Falkenberg

2020-06-25

Okome
    Vid första kontakten upplevdes han först som snorkig och nonchalant, men det ändrade sej något redan då. Vid efterföljande kontakter försvann detta alltmer och mitt intryck av honom numera är en oerhört kunnig och engagerad mäklare. Jag har upplevt honom som köpare av fastighet samtidigt som jag sålde en annan fastighet via en annan mäklare och kan därför jämföra de båda mäklarna. I kunnighet och noggrannhet är de likvärdiga, men det snorkiga intrycket och nonchalanta beteendet vid det första mötet drar ner betyget för Martin, men bara marginellt. Skulle jag vara i behov av en mäklare i framtiden, skulle jag utan att tveka välja Martin Nyroos i första hand. Läs mer
  • Elisabeth L köpte sitt hus med hjälp av Martin Nyroos en del av Fastighetsbyrån Falkenberg

2020-06-20

Herting
    Proffsigaste mäklaren i stan. Kändes pålitlig och påläst på /om vårt område. Jobbar verkligen hårt för att både säljare och köpare ska bli nöjda. Kan varmt rekommendera Martin Nyroos. Läs mer
  • Gabriella S
    Gabriella S sålde sitt hus med hjälp av Martin Nyroos en del av Fastighetsbyrån Falkenberg

2020-05-14

Grimsholmen Bobergsudde
    Martin är en fantastisk mäklare som kan sitt jobb ut i fingerspetsarna. Taktisk, strategisk, noggrann, närvarande, inlyssnande, pedagogisk och väldigt flexibel och lösningsorienterad. Som säljare är upplevelsen att han lyssnar in våra önskemål för att vi ska bli nöjda. Han är engarerad och snabb med att lösa allt från stort till smått. Vi önskar att Martin var vår mäklare här i vår hemstad och inte bara i sommarstaden där han sålde vårt fritidshus. Läs mer
  • Christer R sålde sin lägenhet med hjälp av Martin Nyroos en del av Fastighetsbyrån Falkenberg

2020-04-30

4:a
    Kristineslätt
    Mycket bra bemötande. Engagerad och aktiv är Martin. Rekommenderas . Läs mer
  • Anna-lena M köpte sin lägenhet med hjälp av Martin Nyroos en del av Fastighetsbyrån Falkenberg

2020-04-27

5:a
    Näset
    Vi har köpt en bostadsrätt och sålt vår stuga, med hjälp av Martin Nyroos. Vår upplevelse av Martin är att han är väldigt noggrann. Täta kontakter och god information. Martin har ett otroligt engagemang. Vi har känt oss trygga med att Martin har hjälpt oss med dessa affärer. Läs mer
  • Göran P sålde sitt hus med hjälp av Martin Nyroos en del av Fastighetsbyrån Falkenberg

2020-03-30

Trevlig engagerad mäklare med goda egenskaper Läs mer
  • Ingegärd P sålde sitt hus med hjälp av Martin Nyroos en del av Fastighetsbyrån Falkenberg

2020-03-26

Tillmötesgående trevlig snabb engagerad mäklare . Läs mer
  • Svante E köpte sitt hus med hjälp av Martin Nyroos en del av Fastighetsbyrån Falkenberg

2020-03-04

Eftra
    Köpt en villa, allt flöt väl på bra men han är ganska rörig och inte speciellt lyhörd varken på oss som köpare eller säljaren. Man kunde prata om saker som han sedan bara antog var överens om det han tyckte och ingen av oss andra.
    Nu vart det inte in big deal för oss men kan tro det är störigt för många andra om man har mycket frågor, är osäker eller inte kommer så bra överens med säljaren att man löser alla småsaker vid sodan av utan honom som vi gjorde. Läs mer
    2020-03-04 Martin N svarar Svante E
    Hej tack för ert omdöme och jag ska ta till mig era synpunkter, lycka till med nya huset mvh Martin

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Falkenberg

Amanda Fåglum