Martin Nyroos
Registrerad mäklare sedan 2009
Aktiv på Reco.se sedan 2015
2018-10 - 2019-09
När båda parter i en affär är nöjda, är jag också nöjd. Med erfarenhet från Stockholms intensiva bostadsmarknad och höga konkurrens och utbildning på KTH kom jag till Falkenberg 2011. Hör av dig! Läs mer

Läs vad 49 Läs vad Martin Nyroos

• Sophia H köpte sitt hus med hjälp av Martin Nyroos en del av Fastighetsbyrån Falkenberg

2019-10-17

Martin var väldigt tillmötesgående och alltid tillgänglig. Vi var där flera gånger och han var väldigt informativ, trevlig och professionell. Han var trovärdig i sin roll, inte det ”typiska” mäklarsnacket. Läs mer
    2019-10-17 Martin N svarar Sophia H
    Tack för ditt omdöme och feedback hoppas att ni kommer att trivas med ert nya hus!
  • Maximillian Z
    Maximillian Z köpte sitt hus med hjälp av Martin Nyroos en del av Fastighetsbyrån Falkenberg

2019-08-16

Gällared
    utmärkt utan problem och krångel Läs mer
  • Ramo D köpte sitt hus med hjälp av Martin Nyroos en del av Fastighetsbyrån Falkenberg

2019-07-26

Arvidstorp
    underbar!kan inte vara bätre!!!!!!! Läs mer
    2019-07-29 Martin N svarar Ramo D
    Hej tack för fint omdöme och rekomendation mvh Martin
  • Hanna E köpte sitt hus med hjälp av Martin Nyroos en del av Fastighetsbyrån Falkenberg

2019-07-10

Herting
    Då vi köpt bostadsrätt genom Martin tidigare så tvekade vi aldrig på att han skulle få sälja den när vi köpte hus. Vi hade turen att köpa ett hus som han förmedlade och både vi och säljarna var otroligt nöjda. Vi kunde inte fått bättre service. Rekommenderar Martin å det allra varmaste! Läs mer
    2019-07-12 Martin N svarar Hanna E
    Stort tack för att jag fick hjälpa er med era bostadsaffärer och tack för rekommendation mvh Martin
  • Bo J sålde sin lägenhet med hjälp av Martin Nyroos en del av Fastighetsbyrån Falkenberg

2019-07-01

Kristineslätt
    Hjälpsam och drivande för att få en affär så bra som möjligt Läs mer
  • Pär Z sålde sin lägenhet med hjälp av Martin Nyroos en del av Fastighetsbyrån Falkenberg

2019-06-24

Kristineslätt
    Jag sålde en lägenhet och är väldigt nöjd hur detta sköttes Läs mer
  • Eduart L sålde sitt hus med hjälp av Martin Nyroos en del av Fastighetsbyrån Falkenberg

2019-06-14

Hej!
    Vi har sålt en bostadsrätter .
    Han var trevlig , svara i tid, förklara tydligt! Läs mer
  • Paula B sålde sitt hus med hjälp av Martin Nyroos en del av Fastighetsbyrån Falkenberg

2019-06-13

Ullared
    Hej
    Via Martin har vi sålt två fastigheter i Ullared.

Det finns bara ett ord: Martin är det bästa mäklare som vi har träffat.
    Vänlig, trevlig, tillmötesgående, hjälpsam och vi är så tacksamma för hans hjälp.

Vänliga hälsningar Paula Blomdahl Läs mer
  • ?
    ? sålde sitt hus med hjälp av Martin Nyroos en del av Fastighetsbyrån Falkenberg

2019-06-06

Arvidstorp
    Sålde min fastighet, bra upplägg vilket resulterade i mer än begärt pris.
    Rekommenderas. Läs mer
  • Morgan S sålde sin lägenhet med hjälp av Martin Nyroos en del av Fastighetsbyrån Falkenberg

2019-05-27

Fajans
    Trevligt bemötande och ett bra utfört arbete inför visning och försäljning Läs mer
    2019-05-27 Martin N svarar Morgan S
    Tack för omdömet mvh Martin Nyroos