Martin Nyroos
Registrerad mäklare sedan 2009
Aktiv på Reco.se sedan 2015
2019-04 - 2020-03
När båda parter i en affär är nöjda, är jag också nöjd. Med erfarenhet från Stockholms intensiva bostadsmarknad och höga konkurrens och utbildning på KTH kom jag till Falkenberg 2011. Hör av dig! Läs mer

Läs vad 61 Läs vad Martin Nyroos

• Göran P sålde sitt hus med hjälp av Martin Nyroos en del av Fastighetsbyrån Falkenberg

2020-03-30

Trevlig engagerad mäklare med goda egenskaper Läs mer
  • Ingegärd P sålde sitt hus med hjälp av Martin Nyroos en del av Fastighetsbyrån Falkenberg

2020-03-26

Tillmötesgående trevlig snabb engagerad mäklare . Läs mer
  • Svante E köpte sitt hus med hjälp av Martin Nyroos en del av Fastighetsbyrån Falkenberg

2020-03-04

Eftra
    Köpt en villa, allt flöt väl på bra men han är ganska rörig och inte speciellt lyhörd varken på oss som köpare eller säljaren. Man kunde prata om saker som han sedan bara antog var överens om det han tyckte och ingen av oss andra.
    Nu vart det inte in big deal för oss men kan tro det är störigt för många andra om man har mycket frågor, är osäker eller inte kommer så bra överens med säljaren att man löser alla småsaker vid sodan av utan honom som vi gjorde. Läs mer
    2020-03-04 Martin N svarar Svante E
    Hej tack för ert omdöme och jag ska ta till mig era synpunkter, lycka till med nya huset mvh Martin
  • Lena P sålde sitt hus med hjälp av Martin Nyroos en del av Fastighetsbyrån Falkenberg

2020-02-27

Köinge
    Jag har sålt en mindre gård i Köinge.

Martin har varit en mycket engagerad och kompetent mäklare. Mina förväntningar har infriats med råge. Jag är jättenöjd. Läs mer
  • Margaret S sålde sin lägenhet med hjälp av Martin Nyroos en del av Fastighetsbyrån Falkenberg

2020-02-23

Jag har sålt min bostadsrätt med utmärkt och professionellt stöd av min mäklare Martin Nyroos. Han har från start gett goda råd och handledning genom försäljningen alla steg. Har givit fortlöpande information om lgh värdering samt om antalet som har tittat på lgh via På Gång samt Hemnet. Informerat om antalet intressenter till visningarna och resultatet av dessa. Har därefter ombesörjt den slutliga försäljningens olika steg. Martin har hela tiden varit förekommande, positiv, kunnig, vänlig och skött allt på allra bästa sätt. Är mycket nöjd! MVH Margaret Samuelsson Läs mer
  • Leif B sålde sitt hus med hjälp av Martin Nyroos en del av Fastighetsbyrån Falkenberg

2020-02-18

Herting
    Vi har sålt en villa.
    Martin har gjort ett bra arbete från första dagen till kontrakt skrivning.
    Han har en enkel framtoning och är effektiv.
    Har uppdaterat oss hela tiden så vi har känt oss trygga.
    Vi är mycket nöjda..

Leif och Marianne Brage. Läs mer
  • Fatmir H köpte sitt hus med hjälp av Martin Nyroos en del av Fastighetsbyrån Falkenberg

2019-12-23

Årstad
    Jag köpte ett hus av Martin N. Bra service. Läs mer
  • Margareta M sålde sitt hus med hjälp av Martin Nyroos en del av Fastighetsbyrån Falkenberg

2019-12-22

Hjortsberg
    Jag fick hjälp av Martin att sälja mitt enplanshus. Martin sydde ihop den här affären fantastiskt snabbt och på ett mycket smidigt sätt.

Jag upplever Martin som en oerhört engagerad person, noggrann och med ett mycket trevligt bemötande. Läs mer
    2019-12-22 Martin N svarar Margareta M
    Tack för omdömet och förtroendet Margareta att hjälpa dig med din villa försäljning, hoppas du kommer trivas i din nya bostad. Önskar dig en riktigt God Jul!
  • Jan N sålde sin lägenhet med hjälp av Martin Nyroos en del av Fastighetsbyrån Falkenberg

2019-11-14

Sålt en lägenhet i Falkenberg.
    Bara bra bemötande och mycket kompetent mäklare.
    Han levde upp till alla mina förväntningar.
    Jag är jättenöjd på alla sätt! Läs mer
    2019-11-14 Martin N svarar Jan N
    Hej Jan tack för omdömet mvh Martin
  • Göran W sålde sin lägenhet med hjälp av Martin Nyroos en del av Fastighetsbyrån Falkenberg

2019-11-01

Skrea
    Vi har sålt en bostadsrätt.
    Vi blev bemött på ett mycket professionellt sätt.
    Vi hade förväntningar på en snabb och smidig försäljning och mäklaren levde upp till våra förväntningar med råge.

Martin Nyros är en sällsynt begåvad fasighetsmäklare. Han är professionell, seriös och väldigt social. Vi hade som säljare fullständig tillit till Martin under hela säljprocessen.

Med vänlig hälsning
    Göran Westerström Läs mer