Fastighetsbyrån Falkenberg

Fastighetsbyrån Falkenberg

• BadgeEightYears
Ring 0346-840 70 Dela

Falkenberg - Hitta det här! Ja precis, här i Falkenberg kan du hitta ditt nästa boende vid kusten eller i inlandet i vacker miljö och på smidigt pendlingsavstånd till Göteborg. Här finns bostadsrätter, radhus, villor, gårdar...vilken typ av boende du än söker kan du hitta det här, just som kommunens slogan säger. Falkenberg...

743 omdömen om Fastighetsbyrån Falkenberg

Sedan starten hos Reco 2013

Juan S
Sålde sitt hus med hjälp av Jens Pelland en del av Fastighetsbyrån Falkenberg
Ätran

He gives an honest and realistic picture of how the selling process is going to be. He takes care of you and sees that your concerns are addressed properly.

Maria E
Sålde sitt hus med hjälp av Ola Bengtsson en del av Fastighetsbyrån Falkenberg
Ugglarp

Kunnig och kompetent. Givit köparen den information och stöttning de behövt inför deras köp och vår försäljning.

Conny J
Köpte sitt hus med hjälp av Olle Ljungström en del av Fastighetsbyrån Falkenberg
Glommen

Besvarade frågor på ett bra sätt. Inget stressigt "säljsnack" Gick lugnt och metodiskt igenom kontrakt och papper på ett lättfattligt sätt. Känner mig lugn i processen

Peder H
Ugglarp

Vi tycker att Ola verkligen tog sig tid för att förklara och berätta om både huset och området. Han var kunnig och hade ett mycket fint bemötande mot oss. Vi kände att vi kunde fråga om allt och vi fick stort förtroende för honom. Han kändes ärlig och enkel och hjälpte oss att fatta beslut.

Tobias R
Gällared

Mycket trevlig och bra bemötande, smidiga affärer. Mvh Tobias

Tobias R
Sålde sitt hus med hjälp av
Ullared

Kanon, fötterna på jorden å väldigt trevlig. Kan sin sak å påläst. Bästa mäklaren.👌😎😊

Theo W
Centrum

Proffsigt, engagerad och ärlig. Förväntningarna med mäklare brukar vara att det vill bara tjäna så mycket som möjligt, kände dock att han ville vårt bästa. Vilket gör mig trygg att använda han i fortsättningen. Jättebra. Han jobbade hårt verkligen för att få igenom denna affären men ett ärlig approach.👍🏻 mycket nöjd

Johan S
Köpte sitt hus med hjälp av Diana Kristensen en del av Fastighetsbyrån Falkenberg
Hjortsberg

Konkret, snabb och väldigt trevlig. Hela processen gick väldigt smidigt, rekommenderas!

Jesper S
Slätten

Toppen bemötande. Bra återkoppling under hela processen. Trevligt!

Adnan A
Köpte sitt hus med hjälp av Anton Andersson en del av Fastighetsbyrån Falkenberg
Slätten

Trevlig mäklare som verkligen vill en väl, ung och motiverad

Stig A
Köpte sin lägenhet med hjälp av Diana Kristensen en del av Fastighetsbyrån Falkenberg
Hjortsberg

En trevlig och lugn, hjälpsam mäklare, Lätt att ha att göra med, snabb i svaren via media.

Dermot F
Arvidstorp

Anton är en vänlig mäklare som gör sitt jobb med det största ansvar. Han överstiger alla förväntningar som mäklare. Ett husköp kan vara en stressig period men med Anton var det inte.

Marianne E
Köpte sin lägenhet med hjälp av Anton Andersson en del av Fastighetsbyrån Falkenberg
Arvidstorp

Vi tycker att han uppfyllde våra förväntningar.

Mats B
Sålde sin lägenhet med hjälp av Olle Ljungström en del av Fastighetsbyrån Falkenberg
Centrum

Enkel och lättvindig att ha å göra med, hjälpsam.

Peter S
Köpte sin lägenhet med hjälp av Amanda Fåglum en del av Fastighetsbyrån Falkenberg
Hjortsberg

Vi har fått bra bemöttande från Amanda. Bra service från Amanda, återkopplar på de frågor vi har ställt. Så allt är toppen.

Martina S
Sålde sin lägenhet med hjälp av Amanda Fåglum en del av Fastighetsbyrån Falkenberg
Falkagård

Amanda är en riktig toppenmäklare! Hon är vänlig och trygg i sitt bemötande och har hållt oss uppdaterade under hela säljprocessen. Hon är mycket kunnig och saklig, vi är supernöjda med henne.

Solveig Beate M
Skrea Strand

Mycket trevlig och serviceminded.

Carola H
Skrea Strand

Trevlig mäklare som bemötte oss på ett mycket professionellt sätt!

Marie-Anne L
Olofsbo

Olle Ljungström har skött sig alldeles utmärkt så här långt men vi är inte färdiga med parallellvägen än. Dessutom skall Olle sälja min stuga i Olofsbo. När det är klart kan jag ge ett fullständigt utlåtande. Gert-Ove!

Nicole O
Köpte sin lägenhet med hjälp av
Centrum

Lätt att få kontakt med, proffsig i sitt bemötande och behjälplig med mitt livs första bostadsköp! Bara positivt att säga.

Frank Marcus S

Det kan liksom inte bli bättre på något sätt! Att något så krångligt kan fungera så enkelt. Tack för det Anna! /Marcus

Anna H gillar detta
Sören S
Sålde sitt hus med hjälp av Anton Andersson en del av Fastighetsbyrån Falkenberg
Skrea Strand

Anton levererar bra koll på allting.

Mats A
Skrea Strand

Vi är väldigt nöjda med Anton som mäklare. Trevlig, hjälpsam, tillmötesgående och snabb på att svara. Han uppfyller alla våra önskemål.

Sanna A
Skrea Strand

Mäklaren har varit mycket trevlig och tillmötesgående på alla sätt. Han har varit snabb på att svara på frågor och har uppnått alla våra förväntningar.

Jonny A
Skrea Strand

Grym service känsla och lägger ned hela sin själ i försäljning både utanför och under arbetstid.

John-Ingvar T
Köpte sitt hus med hjälp av Amanda Fåglum en del av Fastighetsbyrån Falkenberg
Vessigebro

Professionell, rak och trevlig. Noggran och tydlig i bemötandet.

Christina S
Skrea Strand

Vi har bara bra saker att säga om Anton och sammanfattar det med att säga att vi är supernöjda.

Gustav H
Skrea Strand

Alltid tillgänglig och flexibel, trevlig och tillmötesgående. Bara positiva upplevelser +++++

Tobias C
Sålde sin lägenhet med hjälp av Anton Andersson en del av Fastighetsbyrån Falkenberg
Ekhaga

Anton är kanon! Tillmötesgående, lyhörd och genuin!

Per K
Köinge

Proffsigt och vänligt bemötande. Diana gav värdefull och behovsanpassad hjälp i samband med ett komplext husköp. Det kändes tryggt och kompetent.

Sören S
Skrea Strand

Anton är trevlig och professionell, återkopplar snabbt, förtroendeingivande, engagerad och serviceinriktad.

Erik T
Skrea Strand

Vi fick snabb återkoppling av Anton inför visning och han var väldigt bra på att ge oss information om stugan och området. Information och uppdateringar kom löpande på telefon och sms så att hela processen gick snabbt och enkelt

Anton C
Kristineslätt

Snabbt, enkelt och professionellt!

Daniel E
Ätran

Han var bra på alla bevis, tillmötesgående, kunnig, snabb på svar, trevlig. Vi är jätte nöjda med Ola

Jonas L
Vessigebro

Åpen , ærlig , proff og PÅ!!:) Vår første bolig i Sverige, Diana svarte på alle spørsmål og gjorde dette lekende lett for oss! Får virkelig 10/10 fra start til slutt, 100% dedikert og dyktig

Jennie S
Långås

Alltid tillgänglig men bra bemötande och gjorde allt för att både köpare och säljare skulle vara nöjda

Elias H
Långås

En mäklare som ställer upp dag som natt, julafton som annandagen, Tydlig och klar med vad som gäller 10 av 10!

Burim Q
Östra Gärdet

Väldigt lugn och sansad och förklarade väldigt grundligt.

Aron K
Köpte sin lägenhet med hjälp av Jens Pelland en del av Fastighetsbyrån Falkenberg
Arvidstorp

Blev professionellt bemött av mäklaren och fick svar och tips på allt jag behövde/ville. Rekommenderar honom starkt. Han levde upp till alla förväntningar och utförde sin del exceptionellt, mycket nöjd!

Vincent R
Glommen

Vi har en mycket positiv erfarenhet av Diana. Trevlig och hjälpsam! Vi kände oss jättevälkomna.

Alexander K
Köpte sin lägenhet med hjälp av Olle Ljungström en del av Fastighetsbyrån Falkenberg
Arvidstorp

Mycket trevlig och tillmötesgående, Olle var snabb på att svara på frågor och tydlig. Rekommenderar varmt Olle!

Maria L
Sålde sitt hus med hjälp av Diana Kristensen en del av Fastighetsbyrån Falkenberg

Bra, snabb, trevlig Vi hoppad3s få sålt snabbt och så blev det

Eva K
Morup

Mycket nöjd med Ola som mäklare.

Malin T
Skogstorp

Den perfekta säljaren som inte upplevdes som en säljare utan mer som en härlig kompis. Han var så otroligt snäll och vänlig både mot oss och säljarna. Fixade så bra med visningen och även inför kontraktsskrivningen så det blev så bra som möjligt för alla parter. Vi är såå nöjda och har genom Anton fått ett väldigt bra intryck av både er fastighetsbyrå och Falkenberg!

Thomas F
Morup

Trevligt bemötande Noggrann Mycket bra mäklare

Ninna Marie B
Ullared

Jag rekommenderar gärna Olle Ljungström Fastighetsbyrån Falkenberg En varm och trevlig mäklare som man känner sig nöjd med efteråt Vänliga Hälsningar Marie Bisgaard

Pontus K
Sålde sin lägenhet med hjälp av
Falkagård

Allting har gått smidigt och lättsamt! Anna är hjälpsam och trevlig. 5/5!

Jennie N
Köpte sin lägenhet med hjälp av
Falkagård

Hej! Hon var mycket gästvänlig och välkomnande till oss alla. Hon gav intryck av trygghet för hon kändes så lugn och både själv välinformerad med också tydlig och klar med att informera alla inblandade. Efter jag kom hem kändes inga frågetecken eller otydligheter, allt kändes väldigt bra. Pålitlig och vänlig. Jag har inte träffat så många mäklare i mitt liv, men jag hoppas alla är som Anna Herder, hon va jätte bra!

Per M
Centrum

Skicklig och kunnig mäklare. Hon är pigg och lättsam att göra med

Jan-ola Christer A
Sålde sitt hus med hjälp av Olle Ljungström en del av Fastighetsbyrån Falkenberg
Ullared

Trevligt och bra bemötande. Bra koll och väldigt engagerad. Guidade oss bra genom hela försäljningen då det var första gången vi sålde en fastighet. Kändes tryggt att ha Olle som mäklare.