Fastighetsbyrån Falköping

Fastighetsbyrån Falköping

• BadgeNineYears
Ring 0515-134 25 Dela

Välkommen till en genuint charmig stad i Västergötland: Falköping! Närhet är en stor del i Falköpings identitet och här finns bl.a. ostproduktion i form av Falbygdens ost, unika museer och moderna idrottsarenor. Här finns riksidrottsgymnasium för volleyboll och även fotbollen har en central plats i samhället. Kurorten Mösseberg...

843 omdömen om Fastighetsbyrån Falköping

Sedan starten hos Reco 2013

Zhenming Z
Köpte sin lägenhet med hjälp av Jonas Ragnarsson en del av Fastighetsbyrån Falköping
Fredriksberg

Han gjorde bra service, bemötande och visade sig professionell om sin kunskap. Kunde förmedla viktig informationen om lägenheten.

Robert K
Nedre Mösseberg

Saklig och seriös. Vi hade en bra dialog. Hon känns väldigt kunnig och bra koll på marknaden.

Ann-Christin K
Nedre Mösseberg

Alltid fint bemötande och har stor kunnighet Inkännande och lyssnar på mina behov. Följer upp alla samtal. Den bästa helt enkelt ☺️

Anita H
Sålde sin lägenhet med hjälp av Geraldine Andersson en del av Fastighetsbyrån Falköping
Fredriksberg

Proffsig, glad, trevlig. 5 plus. Jag är mycket nöjd med Geraldine och hur hon har skött min lägenhetsaffär. Geraldine rekommenderas starkt.

Robert A
Köpte sitt hus med hjälp av Lena Persson en del av Fastighetsbyrån Falköping
Dotorp

Sympatisk och professionellt bemötande. Svarade över förväntan snabbt och sakkunnigt på alla mina frågor. Överlag är mycket positiv upplevelse av mäklaren.

Alexander M
Fredriksberg

Jag tycker att jag har fått ett proffsigt och bra bemötande av Geraldine. Bra återkoppling och information. Jag har alltid fått bra resultat vid försäljning via fastighetsbyrån så har egentligen bara gott och säga om fastighetsbyrån och Geraldine.

Jörgen P
Sålde sitt hus med hjälp av Lena Persson en del av Fastighetsbyrån Falköping
Dotorp

Superbra bemötande o väldigt kunnig Oerhört bra tålamod och lugn o saklig Positiv och pushade mig på ett bra sätt och vi kämpade ihop ett år med glädje o sorg . Jag visste vad hon kunde då jag jobbat med henne tidigare . Hon är bara bäst . Tack 🙏

Irene D
Köpte sin lägenhet med hjälp av Geraldine Andersson en del av Fastighetsbyrån Falköping
Fredriksberg

På ett professionellt och vänligt sätt med kunden i fokus med en suverän kontakt både med mail och telefonkontakt mäklaren är en som jag med varmt hjärta kan rekommendera

Junis J
Ranten

Mycket effektiv trevlig,och framför allt jag fick ett bra upplägg av försäljningen.

Fredrik B
Fredriksberg

Hon var trevlig och lätt att prata med. Hade inte riktigt tänkt på några förväntningar om mäklaren, tänkte mer om hur lägenheten skulle kännas. Men hon har varit behjälplig under processen samt mån om att gå igenom hela köpeavtalet noga om det skulle uppstå frågor. Vilket jag tycker är mycket positivt. Det har känts bra att ha Åsa som mäklare.

Hans J
Sålde sitt hus med hjälp av Jonas Ragnarsson en del av Fastighetsbyrån Falköping
Torbjörntorp

Jonas var sakkunnig och gav goda råd. Han var lätt att samarbeta med.

Evelina Å
Köpte sitt hus med hjälp av Jonas Ragnarsson en del av Fastighetsbyrån Falköping
Torbjörntorp

Jag uppleva Jonas dom trevlig, kunnig och lättillgänglig.

Karl R
Fredriksberg

Är för ovan för att kunna sätta betyg

Therese S
Sålde sitt hus med hjälp av Geraldine Andersson en del av Fastighetsbyrån Falköping
Falekvarna

Underbar mäklare, kunnig, svar på allt, lätt att få tag på, finns nära.

Mansour B
Köpte sitt hus med hjälp av Geraldine Andersson en del av Fastighetsbyrån Falköping
Falekvarna

som en mäklare. Geraldine Andersson hjäpt oss på ett exemplariskt sätt att hitta vårt nya hus i ett stressigt läge där vi redan hade sålt våran utan att hitta det nya. Det som var extra bra med just henne var ju att hon alltid var tillgänglig när vi behövde det. Det kunde vara helger, senare eftermidagar och till och med i skidbacken på en lördag :). Tydlighet, ärlighet och tillgänglighet kan jag nämna som hennes starka sidor som Stort tack Geraldine!

Stina K
Fredriksberg

Åsa har från första kontakt till såld bostad varit tydlig, lyhörd, flexibel och stöttande i varje moment. Hon har följt upp och uppdaterat genom hela processen. Bostaden låg ute till försäljning flera månader hos en annan mäklarbyrå utan att bli såld men efter byte till fastighetsbyrån och Åsa såldes den efter bara ett par veckor. Tryggt och professionellt.

Fredrik W
Stenstorp

Kunnig och välplanerad mäklare på området.

Gunhild A
Sålde sin lägenhet med hjälp av Jonas Ragnarsson en del av Fastighetsbyrån Falköping
Ranten

Trevlig, gick in för sin yrkesroll på ett bra sätt, lätt att förstå förklarade bra, alltid ett glatt leende. Mycket nåbar genom telefonkontakt annars hörde han av sig ofta.. ——-Bakrundsuppgifter gällande budgivarna för att de ska bli godkända av bostadsföreningen innan försäljning borde göras( ekonomi- skulder, betalningsanmärkningar. Kontraktskrivaren ska bo i lägenheten etc.) man får ta reda på vilka krav som gäller för varje förening.Det försvårar annars en försäljning..

Mansour B
Centrum

Ett väldigt fint och trevligt bemötande. Vi förväntades oss en ständig kontakt vilken vi under hela processen upplevde. Åsa med sin lång erfarenhet inom yrket gav oss som säljare trygghet. Hon kan sitt jobb helt enkelt Tack Åsa! :)

Roya A
Centrum

Hon är bäst, duktig, hjälpsam och jag är jätte nöjd ☺️

Karl Anders A
Sålde en tomt med hjälp av Geraldine Andersson en del av Fastighetsbyrån Falköping
Vartofta

Det är andra gången vi.anlitar henne för att sälja en fastighet. Vi har blivit jättenöjda vid båda försäljningarna. Enkelt och trevligt bemötande. Vid första tillfället fick vi långt över det vi förväntat oss. Vid andra tillfället fick vi vad vi begärde. Vi kommer att anlita henne igen och vi rekommenderar henne gladeligen.

Prapassorn K
Fredriksberg

Han är ansvarsfull och ta väl hand om sina kunder..

Emelie Ö
Nedre Mösseberg

Blivit mycket väl bemött trots att vi var sena ute och med kort varsel. Bad om en visning trots att budgivning startat och det var inga konstigheter. Fått svar på alla våra frågor och funderingar utan problem och mäklaren visar på stort engagemang gentemot både oss som köpare men även säljaren. Överträffat våra förväntningar och vi gillar upplägget på hela processen. Har haft en väldigt trygg känsla genom hela förloppet och vi har litat på mäklaren till 100%. Allt känns superbra!

Magnus A
Köpte en tomt med hjälp av Geraldine Andersson en del av Fastighetsbyrån Falköping
Vartofta

Mycket trevlig, rak och tydlig. Hon hanterade vår affär mycket proffsigt och vad jag förstår till belåtenhet för båda parter. Kommer tveklöst vända mig till henne igen om det blir aktuellt!

Eric W
Nedre Mösseberg

Mycket trevlig mäklare, alltid glad och alltid lätt att nå om man behövde fråga om någonting. Jag rekomenderar denna mäklare starkt.

Siv B
Stenstorp

Kanon en väldigt duktig och trevlig mäklare.

Gunnel G
Ranten

Professionell, med en väl förberedd och underbyggd försäljnings-strategi och engagerad genom hela processen.

Catharina E
Åsarp

Jättebra och trevlig mäklare.Vi blev nöjda med försäljningen .Erfaren och skicklig som även tog till sej förslag och idéer från oss säljare../Catharina och Lennart

Shatha Abduljabbar A
Kättilstorp

Åsa är jätte fin , snäll ,duktig ,hjälpsam ,hoppas att allt går bra i framtiden .

Anna Karin K
Stenstorp

Mycket trevlig och helt suverän. Fick huset sålt snabbt och smidigt.

Marie F
Luttra

Mycket bra bemötande och samarbete.

Eje F
Luttra

Åsa arbetar professionellt, är lyhörd och engagerad. Åsa har under ett tufft marknadsläge genomfört sitt uppdrag .

Nawaz F
Fredriksberg

Helt okej tycker jag, något seg på återkoppling men jag vet inte hur mycket han har och göra på dagarna dock. Annars så var han hjälplig och schysst. 👍

Anna-Brita W
Vilhelmsro

Vi blev mycket proffsigt bemötta.

Margitta A
Vilhelmsro

Jag har träffat Åsa i samband med 3 tidigare fastighetsförsäljningar/köp, det var därför självklart att anlita henne i denna fastighetsförsäljning. Hon har både i denna och vid de tidigare försäljningarna/köpen visat stor kunskap och informerat ofta om hur processen fortskrider.

Birgitta E
Centrum

Har gjort många affärer med Åsa genom åren och alltid blivit trevligt bemött. En stor fördel med Åsa är att hon alltid bemödar sig att vara föredömligt objektiv både mot köpare och säljare. På goda grunder och med min erfarenhet anser jag hon vara bästa mäklaren i Falköping och kan rekommendera henne. Hälsningar Mats Ekman

Naza S
Fredriksberg

Visar ett stort engagemang och driv under hela processen. Lättillgänglig och flexibel samt professionell i alla steg. Hade turen att ha Jonas som mäklare både som säljare och köpare, supernöjd båda två gånger.

Hanna N
Sköttning

Åsa skötte kommunikationen mellan oss köpare och säljarna väl, vi kände att vi fick snabba svar på de frågor vi hade vilket också ledde till en smidig affär. Åsa är lugn och saklig, vi har fullt förtroende för henne.

Jan-Olof A
Centrum

Påläst. Vi fick den information vi sökte efter inför vårt köp.

Åke P
Sköttning

Mycket bra bemötande. Engagerad och hjälpsam. Vi är väldigt nöjda . Lilian o Åke

Valton G
Fredriksberg

Professionell mäklare mycket duktig i sin roll.

Thérese S
Centrum

Geraldine är en trevlig och tydlig mäklare. Hon förklarar och svarar på frågor man haft på bostadsrätten vi nu gar köpt. Det är också bra planerat att förutom Geraldine fanns det en mäklare eller assistent som visade tvättstugan och förråd. Är mycket nöjd med Geraldine Andersson.

Michael K
Vilhelmsberg

Lätt att ha att göra med och tydlig i sina råd!

Marianne P
Vilhelmsberg

Ett trevligt och proffsigt bemötande. Vi har träffats på många visningar det senaste året och det har alltid varit väl förberett och aldrig stressat. Tillgänglig för frågor. Jag är mycket nöjd.

Carina H
Mösseberg

Vi har fått ett personligt och proffsigt bemötande. Vi fick den vägledning vi behövde och svar på frågor vi hade. Vi har hela tiden uppdaterats och hon har alltid varit nåbar och har varit en stor trygghet.

Karin R
Fredriksberg

Han var vänlig och duktig på sitt jobb men lite pådrivande ville stressa affären fast jag sa att jag inte hade bråttom med försäljning. Det är väl så i dessa tider att det är svårt o sälja men jag ville inte ta första skambud det förstod han ,men jag upplever att han stressa mig i affären. Men jag är i slutändan nöjd med affären då jag fick det jag önskade.

Towa T

Bra, trevlig och proffesionellt

Rudina R
Fredriksberg

Väldig trevlig och tydlig mäklare. Mycket bättre än förväntningarna, super nöjda med allt! Helt klart en mäklare jag skulle välja utan tvekan!👍

Camilla S
Centrum

Geraldine var mycket kunnig, hade bra bemötande och hjälpte oss mycket bra genom hela försäljningen.

Birgit J
Åttagård

Mycket trevlig och duktig. Vi fick goda råd på vägen till huset blev sålt.