Anel Motovac är mäklare på Fastighetsbyrån Falun

Anel Motovac har varit registrerad mäklare sedan 2021-02. Anel Motovac har varit aktiv på Reco.se sedan 2021-06 och har fått 48 omdömen med ett betyg på 4.9. Anel Motovac har haft 34 försäljningar sen 2021-08 och har tillfrågat 97% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-08 - 2022-07

Läs vad 48 Läs vad Anel Motovac

• Daglöstäkten
    2022-08-08 Verifierad kund
    Trevligt bemötande. Ordnade snabb visning. Kunnig.
    2022-08-06 Verifierad kund
    I wasn’t satisfied with the professionalism of Anel. Many phone conversations he had screaming kids in the background. Not too fast to return calls or receive information.
    Thank you Kelly for your review. I'm sorry I didn't meet your expectations. The reason for the kids in the background was because I helped you with the purchase during my vacation.

I hope you enjoy your new apartment!
    • Daglöstäkten
    2022-08-04 Verifierad kund
    Jättebra bemötande under hela säljperioden.
    Vi hade förväntningar om att sälja bostaden snabbt och till ett pris vi ville ha. Mäklaren hjälpte till väldigt bra och löste uppgiften galant.
    Superbra upplevelse allt gick snabbt och smidigt. Alltid tillgänglig om man behövde ringa och fråga något.
    Som sagt supernöjd.
  • Allan D
    sålde sin lägenhet med hjälp av Anel Motovac en del av Fastighetsbyrån Falun
    • Kyrkbacken
    2022-07-20 Verifierad kund
    Jag har träffat många mäklare. Anel är helt klart den mest kompetenta jag nånsin haft att göra med. En förtroendeingivande och serviceinriktad mäklare som helt prestigelöst och opartiskt ser till effektivitet. Det som förbryllar mig är att han är så ung. Denna mäklare kommer gå långt.
    • Centrum
    2022-07-13 Verifierad kund
    Jätte trevlig som person är en topp affärman
    • Herrhagen
    2022-06-20 Verifierad kund
    Mäklaren hade trevligt bemötande. Ingav förtroende i bemötandet, gav information som hjälpte i att bedömma om objektet var lämpligt för mig. Vägledde mig genom köp processen så jag kände mig trygg.
  • Daniel H
    sålde sin lägenhet med hjälp av Anel Motovac en del av Fastighetsbyrån Falun
    • Hälsinggården
    2022-06-13 Verifierad kund
    Fick ett bra pris. Lättsam mäklare.
    • Britsarvet
    2022-06-08 Verifierad kund
    Vi bemöttes mycket bra. Kunnig, tydlig och påläst mäklare. Han hjälpte oss bra genom hela processen genom att förklara de olika stegen när vi kom till dem. Kände oss trygga med Anel hela tiden.
    • Centrum
    2022-06-02 Verifierad kund
    Jätte trevligt och positiv person som gjorde sitt jobb utmärkt.

Hjärtligt rekommenderar Anel!
    2022-05-17 Verifierad kund
    Anel var väldigt tillmötesgående.Fanns alltid lätt att nå per telefon oavsett vardag eller helgdag. Han engerade sig mycket för att få oss nöjda.