Anel Motovac

Anel Motovac

Anel Motovac är mäklare på Fastighetsbyrån Falun

Anel Motovac har varit registrerad mäklare sedan 2021-02. Anel Motovac har varit aktiv på Reco.se sedan 2021-06 och har fått 5 omdömen med ett betyg på 5.0. Anel Motovac har haft 4 försäljningar sen 2021-06 och har tillfrågat 88% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-06 - 2021-07

Läs vad 5 Läs vad Anel Motovac

2021-08-04
    Blev uppringd och blev frågad kring värdering på min lägenhet. Hade då inte tänkt sälja.

Några månader senare så var det dags, jag kontaktade mäklaren Anel tillbaks och det hela gick snabbt och väldigt smidigt. Kunde inte vara mer nöjd med förloppet från värdering -> upplägg -> försäljning.

Fantastiskt engagemang från Anels sida och väldigt mån om att jag skall bi nöjd som säljare.
    Rekommenderas starkt!
    2021-07-28
    Mycket bra kommunikation, smidigt alltihopa till 100%
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Anel Motovac en del av Fastighetsbyrån Falun
    • Britsarvet
    2021-07-12
    Väldigt engagerad och lätt att ha och göra med, har han inte svar på frågor finner han ett svar förvånansvärt snabbt. Rekommenderar starkt!
    • Britsarvet
    2021-07-12
    Anel är en trevlig, engagerad och tydlig mäklare. Mina förväntningar inför lägenhetsförsäljningen införlivades och Anel skötte kommuniceringen med mig galant. En bra och ”sanningsenlig” mäklare som inte förminskade eller förstorade brister/förtjänster under försäljningen.
  • skrev om Anel Motovac en del av Fastighetsbyrån Falun
    2021-06-28
    Mäklaren var engagerad och trevlig. Allt gick över förväntan 👍🏻.
    Höll mig informerad om allt som skedde, bud m.m. Försäljningen gick smidigt.