Läs vad 71 Läs vad Ann-Marie Eglund

• 2020-12-11
    Sålt ett hus.
    Mycket bra bemött.
    Mäklaren levde upp till mina förväntningar och önskemål.
    Jag är mycket nöjd med hela processen.
    Tommy K
    • 104.0 m²
    • Järlinden
  • 2020-11-29
    Jag och mina syskon har sålt våran pappas 2 rums lägenhet i ett attraktivt område i Falun. Ann-Marie har varit toppen från start till mål. Först och främst så hjälpte hon till med att skapa en fullmakt åt oss så vi kunde få till den här affären. Vilket hade varit knepigt utan. Hade inga förväntningar eftersom vi bara behövde bli av med lägenheten. Men i slutändan är vi mer än nöjda över Ann-Maries jobb med en mycket lyckad försäljning.
    Åke P
    • 2:a
    • 56.5 m²
    • Britsarvet
    sålde sin lägenhet med hjälp av Ann-Marie Eglund en del av Fastighetsbyrån Falun
  • 2020-10-15
    Bästa mäklaren, engagerad, professionell, erfaren och otroligt vänlig och kunnig. Kan verkligen rekommendera henne!
    Bengt H
    • 150.0 m²
    • Kyrkbacken
  • 2020-10-05
    Jag har sålt en villa.
    Jag fick från allra första början ett gott intryck av Ann-Marie. Hon hade kunskap och kändes förtroendeingivande. Under hela processen har hon skapat delaktighet hållit mig uppdaterad på ett mycket bra sätt. Min försäljning avlöpte väldigt smidigt och snabbt och det fanns hela tiden en flexibilitet och öppenhet i Ann-Maries arbete.
    Jag kan varmt rekommendera henne till andra som står i beredskap med att sälja sin villa.
    Ulrika F
    • 120.0 m²
    • Bjursås
  • 2020-10-04
    Vi har sålt en bostadsrätt och är mycket nöjda med mäklaren som har ett trevligt bemötande och lämnar bra information.
    Bengt J
    • 73.0 m²
    • Centrum
    köpte sin lägenhet med hjälp av Ann-Marie Eglund en del av Fastighetsbyrån Falun
    Sålt villa.
    A-M skötte förberedelserna och nödvändiga kontakter på ett bra sätt. Hon var mycket tillmötesgående och visade genuint intresse för att vi skulle göra en bra affär.
    Förväntningarna på säljprocessen infriades väl.
    Gunnar L
    • 104.0 m²
    • Aspeboda
  • 2020-10-04
    Sålt lgh i Falun. Föregående fråga ska vara svar utmärkt. Var svårt att få till det på tfn.
    Mathias K
    • 89.5 m²
  • 2020-10-03
    Ann-Marie är ett mäklarproffs!
    Gunilla S
    • 73.0 m²
  • 2020-10-02
    Sålde ett hus från början av 1900-talet. Ann-Marie är erfaren och vi var jättemycket hjälpta av hennes erfarenhet och kunskap om marknaden. Anne-Marie gav bra råd och tips och var alltid nåbar då vi hade frågor och funderingar. Rekommenderas!
    Monica I
    • 89.5 m²
  • 2020-10-02
    Sålt vinterbonad timmerstuga.
    Bra bemötande.
    Jag förväntade mig att affären skulla skötas smidigt och utan dröjsmål med hänsyn tagen till både säljare och köpare. Att bra marknadsvärde uppnåddes var ingen nackdel.
    Sammanfattningsvis bra skött av A-M Eglund.
    Paul A
    • 59.0 m²
    • Övertänger
    sålde sitt hus med hjälp av Ann-Marie Eglund en del av Fastighetsbyrån Falun

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte