Ann-Marie Eglund

Ann-Marie Eglund

Ann-Marie Eglund är mäklare på Fastighetsbyrån Falun

Ann-Marie Eglund har varit registrerad mäklare sedan 1988-11. Ann-Marie Eglund har varit aktiv på Reco.se sedan 2015-11 och har fått 79 omdömen med ett betyg på 4.6. Ann-Marie Eglund har haft 39 försäljningar sen 2020-07 och har tillfrågat 93% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-07 - 2021-06

Läs vad 79 Läs vad Ann-Marie Eglund

• Bjursås
    2021-07-19
    Bra i alla led- Trevlig och kunnig
  • köpte en tomt med hjälp av Ann-Marie Eglund en del av Fastighetsbyrån Falun
    • Enviken
    2021-05-31
    Köpt en tomt .... super service ..... klockren information ....smidigt 🤗👍😁
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Ann-Marie Eglund en del av Fastighetsbyrån Falun
    2021-03-29
    Har sålt en bostadsrätt och är mycket nöjd med min mäklares arbete. Jag fick ett trevligt och proffesionellt bemötande från start. Anne-Marie har hållit mig informerad och uppdaterad. Jag är väldigt nöjd och ger Anne-Marie Eglund högsta betyg.
    • Haraldsbo
    2021-03-13
    Sålt en villa. Blev mycket bra bemött och informerad om vad som gäller vid försäljning
    Hon tog hand om allting och försäljningen
    gick snabbt.Vi är mycket nöjda
    Mvh Hans
    2021-03-10
    Vi hade lite bristande kommunikation i början av processen, i övrigt var det mycket bra.
    • Övre Norslund
    2021-03-06
    En kunnig, trevlig och motiverad mäklare.
    Ett väl utfört arbete vid försäljning av vår bostadsrätt.
    Mvh Larserik Glännerud
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Ann-Marie Eglund en del av Fastighetsbyrån Falun
    • Herrhagen
    2021-02-22
    Köpt lägenhet på Herrhagsvägen i Falun, allt gick rätt till Proffsigt.
  • köpte sitt hus med hjälp av Ann-Marie Eglund en del av Fastighetsbyrån Falun
    2021-02-10
    Loj, avvaktande och inte serviceinriktad.
    • Järlinden
    2020-12-11
    Sålt ett hus.
    Mycket bra bemött.
    Mäklaren levde upp till mina förväntningar och önskemål.
    Jag är mycket nöjd med hela processen.
    • Britsarvet
    2020-11-29
    Jag och mina syskon har sålt våran pappas 2 rums lägenhet i ett attraktivt område i Falun. Ann-Marie har varit toppen från start till mål. Först och främst så hjälpte hon till med att skapa en fullmakt åt oss så vi kunde få till den här affären. Vilket hade varit knepigt utan. Hade inga förväntningar eftersom vi bara behövde bli av med lägenheten. Men i slutändan är vi mer än nöjda över Ann-Maries jobb med en mycket lyckad försäljning.